Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

peet

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    84
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

19 Good

Σχετικά με peet

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.254 προβολές προφίλ
  1. Καλό θα ήταν να μπει και ένα ενεργειακό τέλος στην εξόρυξη ,π.χ 15% που θα επιβαρύνει τον χρήστη όταν θα πάει να μετατρέψει το κρύπτο σε νόμισμα ή όταν θα πληρώσει με αυτό .
  2. Σέβομαι την οπτική σου ,αλλά κάπου υπάρχει ενα μπέρδεμα . Τα κοινωνικά δίκτυα είναι εμπορικές επιχειρήσεις και μετέχουν στα χρηματιστήρια ,όπως όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις και φυσικά και θεμιτά αποσκοπούν στο κέρδος . Αντίθετα οι ιδεολογικοί και πολιτικοί φορείς δεν αποσκοπούν στο κέρδος ,αλλά στην ιδεολογική καταξίωση και επικράτηση . Η προσπάθεια να αντικατασταθούν οι ιδεολογικοί ,πολιτικοί και κοινωνικοί φορείς με διαδικτυακά κερδοσκοπικά υποκατάστατα είναι προφανές ότι θα δημιουργήσει στρεβλώσεις . Οταν οι χρήστες αντιληφθούν ότι μπαίνουν στο Χ μαγαζί και όχι σε κάποι
  3. peet

    ZTE H288A (Nova)

    Ευχαριστώ πολύ ,δούλεψε
  4. peet

    ZTE H288A (Nova)

    Kαλησπέρα ,μια βοήθεια . Εχω το 288 και μέχρι πριν λίγο το είχα συνδεδεμένο με ASUS AC2990 που δούλευε σαν ρούτερ .Μετατράπηκε η σύνδεση μου σε 50αρα vdsl NOVA και παρ όλο που κάνω τις γνωστές ενέργειες που έχουν γραφτεί σε προηγούμενες σελίδες δεν συνδεεται για να δουλέψει σαν ρούτερ .Το λαμπάκι της σύνδεσης μένει κόκκινο Εχω κάνει reset και στα 2 τουλάχιστον 4 φορές . Αναφέρομαι σε γεφυρωμένη σύνδεση με ΑΤΜ 8/35 στις επιλογές Ευχαριστώ πολύ
  5. Το τι λέει η Χ εταιρία σήμερα το κρατάμε υπο σημείωση και το βάζουμε στην άκρη και όταν φθάσει το 23 το συζητάμε . Το ένα σκέλος της όλης ιστορίας είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα -αυτοκινητοβιομηχανίες .Το άλλο σκέλος της σύζητησης -προβλήματος είναι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που θα φορτίζει τις μπαταρίες αυτών των οχημάτων . Αυτές είναι δυο διαφορετικές συζητήσεις ,που η πρώτη [δηλ το ηλεκτικό αυτοκίνητο] εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο την επάρκεια παραγωγής της δεύτερης .Επειδή το ηλεκτρικό ρεύμα απο ΑΠΕ είναι αστείο για τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες ,αυτό σημαίνει αύξηση της παρα
  6. Και η χώρα απο σχεδόν ενεργειακα αυτάρκης ,τώρα στηρίζεται σε εισαγόμενα καύσιμα . Οι ΑΠΕ δεν μπορούν να φέρουν ενεργειακή επάρκεια ,μόνο η πυρηνική ενέργεια μπορεί να το κάνει .Θέλουμε πυρηνική ενέργεια ?
  7. Το να εκφράζεις την Χ ή Ψ απορία δεν έχει σχέση με το ύφος της απάντησης ,η δική σου απλά δείχνει το επίπεδο της παιδείας σου [όχι της μόρφωσης] Επί της ουσίας τώρα ,στην Ε.Ε ,αν θυμάμαι καλά ,κυκλοφορούν 257 εκατομμύρια οχήματα τα οποία στο συνολο τους σχεδόν είναι με θερμικούς κινητήρες . Θα ζείς -θα ζώ μέχρι να εξαλειφθούν τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες ?
  8. Οταν μου πεις τι ποσοστό επι των συνολικών πωλήσεων του ομίλου αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρικά ,μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση . Επίσης όταν μου πείς πώς θα αντικατασταθούν τα εκατοντάδες εκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσ καύσης ,που κυκλοφορούν στην Ε.Ε ,θα με βοηθήσεις πολύ . Οσον αφορά την τελευταία σου παράγραφο δείχνει απλά το επίπεδο σου .
  9. Το θέμα είναι ότι δεν φθάνει απο αυτές τις πηγές .Και στις υπόλοιπες χώρες υπάρχει η παραγωγή απο πυρηνική ενέργεια ότι και αν συνεπάγεται αυτό . Αν η παραγωγή γίνεται μόνο από Α.Π.Ε θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 1950
  10. Οταν θα δούν τα νούμερα στις πωλήσεις να κάνουν βουτιά χωρίς αλεξίπτωτο θα αρχίσουν τις "αναθεωρήσεις" . Γιατί το ρεύμα που θα παράγεται ? μήπως απο τις Α.Π.Ε ?
  11. Το αποτύπωμα ρύπων των μονάδων παραγωγής ρεύματος που θα φορτίζουν τα ταξί θα είναι μηδενικό ?
  12. peet

    ΖΗΤΗΣΗ Canon EF 50mm f/1.8 STM

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 12/06/2021 10:08 πμ

    • Ζήτηση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ζήτηση του Canon EF 50mm f/1.8 STM σε κατάσταση καινούργιου . Κατά προτίμηση να παραληφθεί Θεσ/νικη χέρι με χερι ή αποστολή με αντικαταβολή .

  13. Αυτό θα πρεπει να γίνει Και παρ όλους τους ελέγχους που υποτίθεται ότι γινόταν στα χρηματιστήρια είχαμε παρατράγουδα ,στη συγκεκριμένη περίπτωση ποιός έλεγχος υπάρχει ;
  14. Ας αρχίσει πρώτα να παραδίδει και ας αφήσει τις κάμερες . Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι στην μεταφορά και παράδοση ,αλλά κυρίως στις αποθήκες . Και η μεταφορά και παράδοση όσες κάμερες και να βάλεις δεν μπορούν να αλλάξουν π.χ τις κυκλοφοριακές συνθήκες ,ούτε τον οδηγό που παραδίδει να γίνει σουπερμαν .Το αν υπάρχει ένα πολύ μικρό ποσοστό οδηγών που λουφάρει ,δεν σημαίνει ότι η πλειονότητα το κάνει . Και πολλές φορές αυτή η κίνηση μπορεί να φέρει αντίθετα αποτελέσματα .
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.