Προς το περιεχόμενο

Praetorian

Moderators
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    6.025
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

4.484 Excellent

8 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Praetorian

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://awakebydawn.blogspot.com/

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Arstotzka
  • Ενδιαφέροντα
    Programming, Game modding, Game design, Translations

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    88 F
  • Ενδιαφέροντα
    Programming, Game modding, Game design, Translations
  • Απασχόληση
    Software Engineer

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Praetorian

    PlayStation 5 Topic v2

    Death Stranding Director's Cut για PS5 (όχι πολλές λεπτομέρειες ακόμα πέρα από το teaser). https://www.polygon.com/22528226/death-stranding-directors-cut-ps5
  2. Bandai Namco will hop onto E3 2021's virtual stage next Tuesday 15th June at 10.25pm UK time, as part of the online event's livestream. https://www.eurogamer.net/articles/2021-06-09-elden-ring-publisher-bandai-namco-dates-e3-broadcast Αρα 12:25 (μεσάνυχτα Τετάρτης 16 Ιουνίου) ώρα δική μας. Από το ίδιο άρθρο του Eurogamer η πλήρης λίστα των broadcasts
  3. Αρκετά με τη συζήτηση για την τιμή του τίτλου. Επικεντρωθείτε στο ίδιο το παιχνίδι παρακαλώ.
  4. Praetorian

    Hollow Knight [PC]

    όχι-τόσο-"Μικρό" update, μετά από πολύ καιρό για το Hollow Knight. Είναι live σε Steam και GOG. Notes: - Added "Borderless" option to fullscreen in video options - 64-bit is now required (For players with 32-bit computers the previous version (1.4.3.2) can still be accessed as a beta) - Vulkan is now the default graphics API for Linux - Enabled controller rumble (only supported for certain configurations, e.g. Xbox One controller on Windows) - Hopefully less hitching, and less memory usage on startup (enabled incremental GC, removed heap size increase method) - Red
  5. Ναι. Περισσότερο ως πηγή έμπνευσης. Δεν θα είναι μεταφορά του σεναρίου της ταινίας σε παιχνίδι. Θέλουν να κάνουν κάτι δικό τους. Σε αυτό το άρθρο από Adventure Gamers έχουν κάποιες περισσότερες πληροφορίες: https://adventuregamers.com/news/view/microids-and-pendulo-unveil-long-awaited-first-details-of-vertigo Και σε αυτό το σύντομο dev diary δείχνουν λίγο παραπάνω από το παιχνίδι και λένε κάποια πράγματα -- και πάλι όχι πολλά. Πάντως φαίνεται πως έχουν βάλει μέσα και το δάσος (?) όπου είχε σκηνές και η ταινία (πχ δείχνουν την χαρακτηριστική τομή του δένδρου).
  6. Teaser για το υπο-ανάπτυξη Alfred Hitchcock's Vertigo από τη συνεργασία Microids και Pendulo Studios. Θα βγει για PC και σχεδόν σε ό,τι άλλο υπάρχει εκεί έξω (PS, Switch, Xbox). Δεν δίνουν ακόμα εκτίμηση κυκλοφορίας, αλλά το teaser βγάζει μια ανατριχίλα.
  7. Το νήμα αυτό είναι ένας κατάλογος των σχετικών thread όπου μέλη του forum μοιράζονται τα IDs / tags / friend codes τους για να παίξουν με παρέα online στην πλατφόρμα της προτίμησής τους Index: Τα Nintendo IDs και Switch Friend Codes των insomniacs Τα PSN ID ονόματα των insomniacs για online gaming Xbox 360 / Xbox One Gamertags
  8. Praetorian

    PC Gaming (Συζήτηση)

    Εφόσον συνεχίσετε τη συζήτηση πάνω σε αυτό το (valid αλλά με εξαιρετικά πολωτικές θέσεις) θέμα, θα φροντίσετε αυστηρά: 1. Να μην χαρακτηρίζετε τα άλλα μέλη με επιθετικούς ή απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Ούτε καν με υπόνοιες. Δεν μας απασχολεί τι "καταλάβατε" για το ποιόν άλλων μελών από κάτι που έγραψαν στο forum. 2. Να παραμείνετε εντός του PC Gaming topic. Ούτε θεωρίες, ούτε πολιτικές επεκτάσεις, ούτε περι ανέμων. Συνδέστε το με PC Games, με παραδείγματα και εστιάστε εκεί.
  9. Praetorian

    PlayStation 5 Topic v2

    Έχοντας προσωπική εμπειρία πάνω στο θέμα το work at home, μια και το έκανα για μεγάλα διαστήματα και προ πανδημίας, δεν ισχύει απαραίτητα το θεωρητικό "η τηλεργασία είναι εξίσου αποδοτική". Βασικά μετά από μερικές μέρες (ίσως εβδομάδες) συνειδητοποιείς πόσο χειρότερα είναι τα πράγματα -- ίσως βέβαια και είναι θέμα χαρακτήρα ή/και συνδυασμός με το πόσα πληρώνεσαι για να κάνεις τη δουλειά σου. Αλλά. Χάνεις την καθημερινή σου έξοδο, τη μικροκουβέντα στο γραφείο/στο διάλλεμα, την άμεση ανταλλαγή ιδεών και το real life hands on σε playtesting, debugging που ένα remote call/remote desktop δεν α
  10. Praetorian

    PC Gaming (Συζήτηση)

    Crysis Trilogy Remastered Από το φθινοπωρο - Δεν δίνουν συγκεκριμένη ημερομηνία ακόμα.
  11. Praetorian

    PC Gaming (Συζήτηση)

    O Benoît Sokal (δημιουργός των Amerzone και Syberia (1-3) point and click adventure games) απεβίωσε χθες. https://www.microids.com/mourning-benoit-sokal/
  12. Γενικά πλέον δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για αυτά τα reboot / remakes. Και το highlander ως brand / mythverse το ταλαιπώρησαν έως το ξεφτύλισαν πολύ. Η αρχική ταινία ακόμα αντέχει, αν και όχι όσο καλά όσο στην εποχή της. Είναι ένα μιγμα από αστεία σκηνοθεσία, χορογραφίες και (κάποιες) ρηχές ερμηνείες, κάποια κορυφαία set pieces, τρομερό soundtrack, κάποιες δυνατές σκηνές (όχι μόνο οι "εφετζίδικες"), κάποιο καλό χιούμορ (ο Clancy Brown κάνει το καλύτερο που μπορεί στο ρόλο του και μάλλον είναι ο MVP στο έργο). Και πολύ θολή μυθολογία. Και αυτό το μίγμα δουλεύει, ακόμα και σήμερα, ίσως όχι με
  13. Praetorian

    Xbox Series X Topic v2

    Επιστρέψτε παρακαλώ αυστηρά on-topic στα επόμενα μηνύματα. Επίσης, δεν είναι ανεκτά μηνύματα μπηχτές για το πώς λειτουργεί η συντονιστική ομάδα, ούτε υποδείξεις ή απόπειρες για armchair moderation. Αν έχετε παράπονα, είτε pm, είτε (ακόμα καλύτερα) επικοινωνείστε με τη διαχείριση.
  14. Γενικά εξαρτάται από το πόσο σοβαρά θέλετε να το πάτε. Προτείνω τα παρακάτω, αν και το τι προτεραιότητα θα πάρει τελικά το καθένα θα το καθορίσετε εσείς. Θέστε συγκεκριμένους, βατούς (για την ομάδα σας) στόχους και scope. Μην παρεκκλίνετε από αυτά όσο είναι δυνατόν, ό,τι feedback και να έχετε. Βρείτε ένα ενδιαφέρον mechanic γύρω από το οποίο θα περιστρέφεται το παιχνίδι. Ιδανικά κάτι που θα το διαφοροποιεί από τα άλλα ή τα περισσότερα. Και κάτι που προφανώς το βρίσκετε εσείς οι ίδιοι διασκεδαστικό. Φτιάξτε ένα λεπτομερές design document που θα οδηγήσει την ανάπτυξη και το οποί
  15. Praetorian

    Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]

    Χρήση ΑΙ για extra photorealistic frames στο GTA V (κατά την οδήγηση στο δρόμο τουλάχιστον) Paper: https://intel-isl.github.io/PhotorealismEnhancement/
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.