Προς το περιεχόμενο

dim_plo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    148
  • ΜΕΛΟΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

162 Excellent

Σχετικά με dim_plo

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Ημαθία

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.475 προβολές προφίλ
  1. Να σημειωθεί ότι για τους κατόχους καρτών της Εθνικής Τράπεζας, στα πλαίσια της προωθητικής ενέργειας "Χειμερινές εκπτώσεις με κέρδος 10%!" που ισχύει έως 12/01, η τελική τιμή διαμορφώνεται έμμεσα στα 65,70€. Όροι:
  2. Φίλε μου, θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου πεις με ποιον τρόπο έμαθες τους νέους εγχώριους κωδικούς παρακολούθησης (tracking numbers) των δεμάτων σου ώστε να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της αποστολής τους μέσω του site των ΕΛΤΑ courier; Έστειλες email στην i-parcel; Ήρθες σε επικοινωνία με την iss; Αν είναι το δεύτερο, έχεις κάποιο email ή τηλέφωνο τους στη διάθεσή σου; Σε ευχαριστώ προκαταβολικά, Δημήτρης
  3. Αφαίρεσε, σε παρακαλώ πολύ, το τελευταίο τμήμα του url link σου: Είναι referral και συνιστά παράβαση των κανόνων του forum. Όσοι επισκεφθήκατε το παραπάνω link, καθαρίστε τα cookies σας.
  4. @lionheart75 Θα μπορούσες, παρακαλώ πολύ, να μετρήσεις τη διάσταση από πίρο σε πίρο (lug to lug) του GT2 Pro; Παραθέτω φωτογραφία για να γίνω όσο το δυνατόν περισσότερο σαφής. Ενδιαφέρομαι για το ρολόι αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα «κάθεται» καλά στο χέρι μου. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
  5. Παρέλαβα σήμερα. Δεν θα το κρατήσω (ασυμφωνία μεγέθους). Είναι εντελώς άθικτο. Αν εξακολουθείς να ενδιαφέρεσαι, στείλε μου pm.
  6. Απαράδεκτες πρακτικές και πραγματικά εξοργιστική εμπειρία αγοράς... Σκοπεύεις να τους καλέσεις στην εξυπηρέτηση πελατών;
  7. Με ποιον τρόπο ενημερώθηκες για την ακύρωση της παραγγελίας σου; Τηλεφωνικώς ή μέσω του λογαριασμού σου; Είχες λάβει το ακόλουθο μήνυμα στο κινητό σου; "H ΠAPAΓΓEΛIA ΣAΣ EINAI ΣE EΞEΛIΞH. ΣYNTOMA ΘA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME MEΣΩ SMS ME TIΣ ΛEΠTOMEPEIEΣ THΣ ΠAPAΔOΣHΣ. ΣAΣ YΠENΘYMIZOYME OTI ΣTON ΠAPAKATΩ ΣYNΔEΣMO MΠOPEITE NA ΠAPAKOΛOYΘEITE THN EΞEΛIΞH THΣ ΠAPAΓΓEΛIAΣ ΣAΣ xxxxxxxx"
  8. Υπάρχει κάποιος εκτός Αττικής ο οποίος παρήγγειλε μετά τη 13:15 με αντικαταβολή και έχει παραλάβει την οθόνη του; Υπάρχει, καλύτερα, άτομο από επαρχία που να έχει παραλάβει κατ' οίκον; Έως εχθές, ήμουν στο στάδιο "Συλλογή-Προετοιμασία" με "Ημερομηνία έναρξης αποστολής" 20/10. Σήμερα, εξαφανίστηκε απο τον λογαριασμό μου το σχετικό πεδίο. 🤔 Παραμένω στο στάδιο "Συλλογή-Προετοιμασία".
  9. Ποια η ημερομηνία και ώρα καταχώρησης της παραγγελίας σου; Edit: Τώρα είδα το μήνυμα σου σε προηγούμενη σελίδα: 18/10/2020 13:35 - αναμονή διαθεσιμότητας Σε ποιο στάδιο φαινόταν να έχει φτάσει στο λογαριασμό σου στον Κωτσόβολο; Είχε περάσει το αρχικό στάδιο (επεξεργασία: ολοκληρώθηκε);
  10. Ήμουν στο ίδιο ακριβώς στάδιο, μέχρι εχθές το βράδυ. Βάσει αυτού, τοποθέτησες την παραγγελία σου 10 λεπτά αργοτερα από τον harrybani (ο οποίος φαίνεται πως θα παραλάβει, κανονικά). Ας γράψουν και άλλα μέλη που ενδεχομένως παρήγγειλαν μεταξύ 13:23 και 13:33 σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία τους για να έχουμε μία εικόνα. Εύχομαι να μην έπεσες στο cut-off time και να παραλάβεις την οθόνη..
  11. Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας ημερομηνία και ώρα καταχώρησης της παραγγελίας σου; Μπορούμε να σχηματίσουμε εικόνα σε σχέση με το ποιες παραγγελίες θα διεκπεραιωθούν κανονικά, χωρίς να ακυρωθούν (αν και εφόσον δεν τιμηθούν όλες τους). Παραθέτω ως σημείο αναφοράς τη δική μου: Ημερομηνία και ώρα καταχώρησης 18/10/2020 13:15 Το προϊόν δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο κατά τη στιγμή που τοποθέτησα την παραγγελία μου. Πλέον, έχω περάσει στο στάδιο Συλλογή-Προετοιμασία (Επεξεργασία: Ολοκληρώθηκε) με εκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης αποστολής: 20/10/2020.
  12. Νήμα που δεν φιλοξενεί σχόλιο "Πήρα και εγώ ένα(ν). Thanks ts." από τον lionheart75 δεν μπορεί να αφορά σοβαρή προσφορά. Soft pass! Υ.Γ.: Είμαστε σίγουροι ότι ο neosstoforum είναι καλά;
  13. Δεν ισχύει. Έχω ενεργοποιήσει πάγια εντολή εξόφλησης με χρεωστική κάρτα (Alpha Bank Enter Bonus Mastercard) και η εξαργύρωση των 1500 πόντων γίνεται αυτόματα, κάθε μήνα.
  14. Επιβεβαιώνω ότι ισχύουν τα παραπάνω που σημείωσα με bold. Γνωρίζεις κανείς αν υπάρχει δυνατότητα «πίστωσης» του λογαριασμού κινητής με εξαργύρωση πόντων σε φυσικά καταστήματα της Vodafone, κατά τρόπο όμοιο με αυτόν που ανέφεραν οι πιο πάνω για online πληρωμές για το Φυσικό Αέριο; Εξηγούμαι: Μηνιαίο πάγιο κινητής τηλεφωνίας: 16€ Εξόφληση λογαριασμού με εξαργύρωση 3000 πόντων (6000/2, μόνο για την επόμενη Τετάρτη) που αντιστοιχούν σε 15€ και χρέωση 1€ της κάρτας. Τώρα πια που δεν υπάρχει ύπολοιπο οφειλής, θα μπορούσα να «πιστώσω» τον λογαριασμό μου κάνοντας εξαργύρωση πόν
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.