Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

sokratismalamas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    0
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

6 Neutral

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με sokratismalamas

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

651 προβολές προφίλ
  1. Εχει βγει ΦΕΚ που αναφέρει πως το Λιμενικό θα πάρει μεσα στο έτος για (τελευταία?) φορά άτομα εκτός πανελληνίων στο Τεχνικό τμήμα Απευθύνεται σε άτομα κάτω των 30 που ειναι απόφοιτοι Πολυτεχνικών Σχολών Το τηλέφωνο μου χτυπάει ασταματητα αυτή την περίοδο από παλιούς συμφοιτητές ρωτώντας με κατά πόσο αξίζει να "χωθούν" σε αυτή την τρύπα Σε βαθμό και μισθολογικα οι διορισθεντες θα είναι Αξιωματικοί, σαν απόφοιτοι Ευελπίδων. Θα ήθελα να ρωτήσω οποιον ξέρει να μας διαφωτίσει για τις αρμοδιότητες και το τμήμα των Αξιωματικών Τεχνικού ( μεταθέσεις, ταξίδια σε πλοία, φόρτος) κα
  2. Γενικά όσο περνάει η χρονιά και φτάνουμε στον χειμώνα ( Οκτώβριο και επειτα) οι αντιπροσωπειες κοιτάνε τους στόχους που είχανε βαλει για τη χρονιά Επειδή σχεδόν ποτέ δεν φαίνεται ότι θα τους πιάσουνε, σε εκείνη την περίοδο αρχίζουν καλύτερες προσφορές στις τιμές καταλόγου για παραγγελίες, ενώ ειναι διατεθειμένοι για γενναίες εκπτώσεις προκειμένου να "πινακιδωσουν" αμαξια πριν τα Χριστούγεννα. Για τους λάτρεις του σπορ μόνο εκείνη η περίοδος αξίζει για σκληρά παζάρια . Μπορει οντως να πετύχεις καλές τιμές για καινούριο εκείνη την περίοδο . Ειδικά για λιγότερο εμπορικά μοντέλα
  3. Καταλαβαίνω τι λες και γιατί προβληματίζεσαι Δεν είσαι δυστυχώς μόνο εσύ σε αυτή τη κατάσταση. Αυτό συμβαίνει με τον καθένα που ψάχνει την πρώτη εργασία μόνος του. Για αυτό άλλωστε και όλοι λένε: καλά, δεν έχεις κανένα θείο, μπάρμπα να σε βολέψει κάπου τώρα για αρχή? Ακόμα και μια μεγάλη εταιρεία όταν θα ανοιξει μια θέση προτιμά να δώσει προτεραιότητα σε κάποια σύσταση ( εαν δεν μπορεί να βρει κάποιο βυσμα) Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η κατάσταση που περιγράφεις από την αρχή του θέματος. Όπου όμως και να ξεκινήσεις, ακομα και εαν δεν ειναι καλα για πρώτη δουλειά, μετά α
  4. Καλησπέρα. Από προσωπική εμπειρία και μαρτυρίες γνωστών ο μέσος χρόνος εύρεσης εργασίας στον τομέα σου μπορεί να ξεπεράσει και τους 8 μήνες Γενικότερα μην απογοητευεσαι όταν υπάρχει μια κακή περιοδος που δεν βρίσκεις ανταπόκριση πάρα τις προσπάθειες που κάνεις για ευρεση δουλειάς Το να μην λαμβάνεις καμια απάντηση σε βιογραφικά που στέλνεις είναι το συνηθέστερο σενάριο. Επέμεινε στην αποστολή βιογραφικών, πήγαινε και σε συνεντεύξεις/τεστ που δε σε ενθουσιάζουν οι προοπτικές (και δε θα ήταν η πρώτη σου επιλογή) Σε δουλειές entry level υπάρχει μεγάλη ζήτηση και
  5. Όπως λένε σωστα και οι παραπάνω, μέσες άκρες οι σημερινοί μέχρι 40 κάπως θα βρούνε την άκρη . Άλλοι με περισσότερη και άλλη με λιγότερη βοήθεια από γονείς τα βγάζουν πέρα και είναι οκ. Το θέμα ειναι ο κόσμος αυτός, που σιγά σιγά τεκνοποιεί και ουσιαστικά δημιουργεί την επόμενη γενιά Η επόμενη γενιά θα έχει το ουσιαστικό πρόβλημα επιβίωσης και βιοπορισμού....
  6. Πολύ χοντρικά, γύρω στα 200 αμαξια κυκλοφορούν στην Αθήνα Πολλά είναι μεταχειρισμένα -με ξένες πινακίδες και άλλα έχουν κανονικά εκτελωνιστει και φοράνε ελληνικές
  7. Έχουμε φτάσει να πληρώνουμε για νέα αξιοπρεπή αμάξια της σειράς (focus , leon, golf κλπ) κοντά στα 30 k ( + τα ληστρικά επιτόκια που δίνουν για δανεισμό ξεπερνάς τα 30 k) Δεν ξέρω εάν είναι η ιδέα μου , αλλά το θέμα αγοράς νέου αμαξιού γίνεται επικίνδυνα ακριβό σπορ για όλη την κοινωνία -και οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι έμποροι τρώνε με χρυσά κουτάλια ...
  8. Νομίζω πως η ερωτηση ειναι άτοπη. Γενικά κάποιος που ειναι πετυχημένος στη δουλεια του δεν εχει κάποιο λόγο να το μοιραστει σε ένα δημόσιο φόρουμ. Ειναι πολυ πιθανο αρνητικές εμπειρίες και παραδείγματα να μονοπωλησουν τις απαντήσεις και να μην πάρεις αυτο που πιστεύεις. Στο δια ταύτα, εαν παραμένει σταθερα στις τοπ προτιμήσεις των αποφοίτων της θεωρητικής αυτο κατι δείχνει . Σκέψου ότι δινει τις περισσότερες ευκαιρίες επαγγελματικά σε κάποιον αποφοιτο, δλδ ειναι ο δικηγόρος ο τελευταίος που θα πεινάσει στην αλυσίδα. Και επειδή ρωτάς για συγκεκριμένα παραδείγματα, εχω στενό φ
  9. Μιλαγα πρόσφατα με φιλο μου στρατιωτικό και έμαθα ότι πλέον πολύς κόσμος περιμένει να τελειώσει η υποχρεωτική 10ετια παραμονής για να βγει έξω στον ιδιωτικό τομέα. Φυσικά μιλάω για αξιωματικούς και οχι για Επ.οπ Όπως με όλες τις δουλειές δημοσιου στην Ελλάδα, έτσι και οι στρατιωτικές, που αποτελουσαν μια παροιμιώδη θέση "βολεματος" εχουν χασει κατά πολύ τα βασικά στοιχεία που τις καθιστούν στερεότυπα στο μυαλό μας.
  10. Εαν οδηγήσεις premium πετρελαιο και premium ηλεκτρικό ειναι εμφανές ότι το ηλεκτρικό ειναι η επόμενη γενιά στην αυτοκίνηση . Και το λεω όντας προκατειλημμενος, αφου προσωπικά προτιμώ να οδηγαω το δίλιτρο πετρελαιο volvo ακομα και μεσα στη πόλη , τα στενά και την κίνηση. Το ηλεκτρικό είναι κατι πιο εξελιγμένο και ηρθε για να μείνει . Μολις λυθεί το πρόβλημα του δικτύου και πεσει η τιμή πώλησης των ηλεκτρικινητων ολοι θα προτιμάνε τα ηλεκτρικά και για τα μεγάλα ταξίδια
  11. Το ζητούμενο ήταν να μπορούσα να δώσω -πουλήσω τα εσωτερικής καύσης ετσι ώστε να μείνω με το ηλεκτρικό. Όπως για παράδειγμα κανει ο Γερμανός, που πουλάει οτιδήποτε έχει ή λήγει το leasing και κρατάει ως πρωτο και μοναδικό αυτοκίνητο το ηλεκτρικό. Για αυτόν εχει νόημα να εξαρτάται πλήρως από το ηλεκτρικό αμαξι και το δίκτυο. Στην Ελλάδα που το δίκτυο δεν υπάρχει, θα χρησιμοποιείται μόνο ως δεύτερο, τρίτο αμαξι ,πόλης απο τους λίγους που μπορούν να το εχουν, γιατι δεν ειναι και μικρο το κόστος κτήσης. Εαν λοιπόν συζητάμε για το ατου της ηλεκτροκινησης που ειναι η οικονομία τοτε ειμα
  12. Καλησπέρα Όντας , μεταξύ άλλων. , κάτοχος ενός tesla θα ήθελα να πω πως είμαστε πολλα χρονια πισω απο έναν πλήρη εξηλεκτρισμο των οχημάτων στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό αμαξι αξιζει μονο για κυκλικές διαδρομές εντός πόλης. Σε συνθήκες μη καραντίνας που το προγραμμα εχει διαδρομή από το σπιτι προς τη δουλεια , επιστροφή στο σπίτι με 2 -3 ενδιάμεσες στάσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιων κλπ) ειναι με κλειστά μάτια ότι πιο οικονομικό υπάρχει απο τις εναλλακτικές. Προϋπόθεση να υπάρχει δικη σου θέση σε γκαράζ με πρόβλεψη για φόρτιση. Κάθε βράδυ μπορεις να φορτίσε
  13. Να παραθέσω και εγώ την εμπειρία που είχαμε οικογενειακώς. Η αδερφή μου για ανανέωση πριν κάποιους μήνες σε αμαξι παλιό αξίας περίπου 2.000 (ηταν ηδη πελάτης με ετήσιο πυρος/κλοπης) δέχτηκε τηλέφωνο για ακαταμάχητη νέα προσφορά ανανέωσης Η προσφορά ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ τα διπλα λεφτα . Προφανώς και δεν ανανεωσε εκει Εγω ζητησα προσφορά πριν 3 μηνες για ασφάλιση σε δικό μου ΙΧ , εφαγα κατευθειαν μαυρο λόγω "μεγάλης αξίας οχήματος "( αόριστη απαντηση τηλεφωνικα ότι "δεν ασφαλίζουμε τετοια" , η web πλατφόρμα τους έβγαζε error) Εννοείται και τα δύο τα Αφμ καθαρα, κανενα τρακάρ
  14. Ολα τα Πολυτεχνεία στην Ελλάδα έχουν δύσκολες και απαιτητικές σπουδές. Μολις τελειώσουν τα πρώτα τρία έτη μπορεις να διαλεξεις να ασχοληθείς παραπάνω με τον κλάδο που σου αρέσει. Σημαντικό να τονίσουμε το εξής : μην συγχεετε τον μηχανικό- μάστορα με τον μηχανικό του Πολυτεχνειου. Εαν πας από Πολυτεχνειο στον κλάδο που αναφερεις οι προσδοκίες θα είναι να μάθεις για συστήματα αυτοματου ελέγχου σε αυτοκίνητα, δυναμική μηχανών (μελέτη ταλαντώσεων),πεπερασμένα στοιχεία για προσομοιωσεις με κάποιο ειδικό λογισμικό. Μιλάμε για πολύ εξειδικευμένα πράγματα που απέχουν πολύ από το να αλλάζεις πχ
  15. Ο ΟΠΑΠ έχει μεν τα πρακτορεία , όμως δε μπορείς πλέον να παίξεις μεγάλα ποσά ε δελτιο Γιατί ελεγχεσαι για μαύρο χρήμα ΠΡΟΤΟΥ παίξεις. Δηλαδή και εκεί πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Προσωπικά δεν έχω οικονομικό πρόβλημα και μπορώ να δικαιολογήσω τις κινήσεις μου , αλλα εάν πρέπει να υποβάλλω μαζί με τα δελτία τη φορολογική μου δήλωση τι να το κάνω το πρακτορείο ? Υποτίθεται ότι το ατού του Προπατζιδικου είναι η ανωνυμία . Αν ρίξεις πολλά μικρά δελτία την πρώτη ημέρα παίρνεις τα λεφτά σου. Όμως φίλοι που είχαν ΠΡΟΠατζιδικο και πήγα να τους στηρίξω και να παίξω σε αυτούς για ν
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.