Προς το περιεχόμενο

jmmys

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    22
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

440 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με jmmys

  • Κατάταξη
    Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.443 προβολές προφίλ
  1. Έχετε αναγάγει την αγορά μεταχειρισμένου σε επιστήμη. Δεν χρειάζεται να πάει συνεργείο το αμάξι,αν πάει ακόμα καλύτερα,έναν άνθρωπο γνώστη χρειάζεται που να ξέρει τι ακριβώς να κοιτάξει στο αμάξι σαν όχημα και να ξέρει τι χαρτιά να ζητήσει.Θα καταλάβει αμέσως αν αξίζει ή όχι.Επισης θα καταλάβει από το ύφος του πωλητή πολλά πράγματα. Από εκεί και πέρα είναι λαχείο. Εξαίρεση ίσως η αγορά αμαξιού λίγων ετών με λίγα χλμ από επίσημη αντιπροσωπεία με γραπτή εγγύηση.
  2. Όλοι οι έμποροι αυτοκινήτων είναι απατεώνες μαντραδες και πουλάνε μόνο σαβούρα ενώ ιδιώτες πουλάνε μόνο άριστα συντηρημένα αμάξια,επειδη έχουν το χρήμα για σωστή και τακτική συντήρηση. Λογική του μέσου insomniac. Με την ίδια λογική όλοι οι γιατροί είναι κλέφτες, όλοι οι δικηγόροι ψεύτες, όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι τεμπέληδες και πάει λέγοντας. Η γενίκευση και το τσουβάλιασμα πάει σύννεφο. Εδω γνωρίζουν και τι ζημιά θα βγάλει το αμάξι και μετά από πόσα χλμ. 😄 Την έχω πατήσει και από ιδιώτες και από μαντραδες, δεν υπάρχει πουθενά εμπιστοσύνη, μόνο μετά από καλό έλεγχο
  3. Με βάση την περιγραφή του αυτοκινήτου, χωρίς "σάλτσες", που βάζουν πολλοί έμποροι αλλά και πάρα πολύ ιδιώτες για να ωραιοποιησουν τη σαβούρα τους, και ότι μπορείς να πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία για έλεγχο, άσχετα αν στην αρχή στα μάσησε, και ότι πλέον εφοσων είναι ελληνικής αντιπροσωπείας μπορείς στο Κτεο να δεις τα χλμ, και τελος ότι δεν πρόκειται για μάντρα της κακιάς ώρας αλλά για έμπορο από το 1990 όπου έχει πολλά αμάξια με πάνω από 200.000χλμ,ακομα και με 300.000 και 410.000χλμ, θεωρώ ότι είναι πιο πιθανό να έχει όντως τα χλμ που γράφει. Τώρα για την κατάστ
  4. Για τι αμάξι μιλάς? Τα χλμ μπορεί να α ειναι αληθινά, μπορεί και όχι, αναλογα για τι αμαξι πρόκειται. Επίσης αν έχει καποιο link το αμάξι θα βοηθούσε πολύ. Και τέλος για τι πωλητη μιλάμε,είναι ένας που έχει σχεδόν μονο μικρά και μεσαία αμάξια με μια αυλή από χαλίκι ή έμπορος με κανονική επιχείρηση και χρόνια στη πιάτσα.
  5. Για τίποτε δεν είσαι σίγουρος, στον άλλον είχε μηδενικά που το αγόρασε καινούριο από αντιπροσωπεία, σε άλλον είχε μηδενικά επειδη ήταν εισαγωγής, σε εμένα στο Β γράφει 24/09/1998,τοτε κυκλοφόρησε Γερμανία, το αγόρασα το 2003 από την γερμανική αντιπροσωπεία, και το εκτελωνισα το 2017,αυτο το γράφει στο "4".Ίσως επειδή όταν το εκτελωνισα, ήταν ήδη στο όνομα μου,δεν ξέρω. Και τα μηδενικά ήταν στο "Η". Βγαλε άκρη.
  6. Είναι ν+2 έτη για σπουδές 4 ετων και ν+3 για σπουδές που διαρκούν παραπάνω,π.χ. ιατρικές σχολές. Αλλά ισχύει για τους νέους φοιτητές από τον Σεπτέμβριο, τους οποίους θα τους πιάσει το νωρίτερο μετά από 6 χρόνια. Μέχρι τότε πολλά μπορούν να αλλάξουν. Για τους ήδη φοιτητές, αιώνιους και μη δεν τους αγγίζει, οπότε δεν τους νοιάζει.Βγάλτε συμπέρασμα σχετικά με τις διαμαρτυρίες και καταλήψεις.
  7. Από ότι φαίνεται φίλε Γιάννη, μονο το 4 λέει κάτι, ειναι το μόνο κοινό,τα άλλα είναι ανάλογα την άδεια.
  8. Τελικά οι ελληνικές άδειες κυκλοφορίας είναι ότι να'ναι😁 Τις συγκρίνω με τις γερμανικές, και οι δικές μας είναι τριτοκοσμικες.Εκεί υπάρχουν 2 άδειες, όπου αναγράφονται όλοι οι προκάτοχοι με ονοματεπώνυμο και ημερομηνία γέννησης. Πάντως στην περιγραφή των κωδικών στην άδεια, το Β λέει ότι είναι η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τους οχήματος, το 4 πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα και το Η διάρκεια ισχύος της άδειας. Προφανώς το κάθε μηχανολογικο γράφει ότι θέλει.
  9. Το "Η" 00/00/0000 είναι η διάρκεια ισχύος της άδειας κυκλοφορίας, το λέει ακριβώς έτσι στην περιγραφή των κωδικών της άδειας, και δεν σημαίνει τίποτα. Το Β, η ημερομηνία αριστερά από το 4,δεν φαίνεται το γράμμα στη φώτο, και το 4 λένε για τις πρώτες κυκλοφορίες. Το είπα πιο πάνω. Σχετικά με τους προκατόχους, μια βόλτα στο μηχανολογικο, και εκεί τους βλέπεις όλους.
  10. Αν είναι "ελληνικό",περίεργη λέξη, η Ελλάδα δεν παραγει αμάξια, όλα τα εισάγει, η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του οχήματος, με την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα, θα είναι η ίδια. Τα γράφει πάνω στην άδεια, το "Β" και το "4" νομίζω είναι αυτές οι 2 ημερομηνίες.
  11. Σχετικό αυτό. Αν το πάρεις από μια μάντρα της κακιάς ώρας που φέρνει σχεδόν μόνο μικρά και μικρομεσαία αμάξια, τότε ναι το ρίσκο είναι τεράστιο. Αν έχεις εσύ ο ίδιος άκρες με έξω, κυρίως Γερμανία,ξέρεις τη γλώσσα και έχεις το χρόνο να πας να ψάξεις ο ίδιος ή άτομο δικό σου, τότε οι επιλογές να πάρεις από εκει καλό αμάξι είναι πολλαπλασιες από ότι εδώ. Και εκεί πάλι δεν θα ψάξεις σε Τούρκους ή στο Πολωνούς μαντραδες,αλλά σε επίσημους εμπόρους ή ιδιώτες. Αν δεν έχεις αυτές τις άκρες,τότε καλύτερα από Ελλάδα.
  12. Καλύτερα μάθε πόσο είναι το τέλος ταξινόμησης και σύγκρινε την τελική τιμή με παρόμοια αμάξια εδώ, και μετά βλέπεις αν σε συμφέρει. Τωρα για λιγότερα χλμ και καλύτερη κατάσταση, αν είσαι τυχερός,μπορεί.
  13. Δώσε την ερώτηση στο Google στα ουγγαρέζικα.Εφοσων είσαι εκεί φοιτητής θα ξέρεις τη γλώσσα, ή ρώτησε στην εκει αστυνομία. Η κάθε χώρα έχει τους δικούς της νόμους σε συγκεκριμένα θέματα.
  14. Σκέψου να είχε πάρει ο φίλος σου το αμάξι από μια μικρή μάντρα που πουλάει μόνο μεταχειρισμένα ή ακόμα χειρότερα από έναν ιδιώτη και όχι από επίσημο αντιπρόσωπο που πουλάει και καινούρια με ένα όνομα στην αγορά. Εκεί θα έβλεπε τη διαφορά. Τίποτα δεν θα έπαιρνε πίσω, θα έπρεπε να τρέχει στα δικαστήρια,με ανάλογο κόστος και αμφίβολο αποτέλεσμα, που δεν θα άξιζε. Ή μήπως νομίζεις ότι ο ιδιώτης δεν γυρνάει χλμ. Σπάνιο μεν αλλά το κάνουν, όπως σπάνια θα το κάνει και ένας επίσημος αντιπροσωπος. Όπως και να έχει κοιτάς και να ελάχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να πάρεις σκαρτο αμάξι.Η
  15. Έχεις απόλυτο δίκαιο, απλά ανέφερα αυτήν την άπειροελάχιστη πιθανότητα. Γενικά Ελλάδα από ιδιώτη δεν θα κοιτούσα και πολύ, είναι ελάχιστες οι επιλογές για καλό αμάξι και θέλει πολύ ψάξιμο. Σε εμπόρους απλά υπάρχουν πιο πολλές επιλογές. Επίσης αναφέρομαι σε αμάξια το πολύ 5αετιας και όχι για μικρά.Προφανως αν ήταν τα να πάρω ένα μικρό ή μικρομεσαίο πιο παλιό θα έψαχνα εδώ σε εμπόρους και ιδιώτες.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.