Προς το περιεχόμενο

mutexlock

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    78
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

81 Excellent

Σχετικά με mutexlock

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Για το "corruption" που λες μπορει να συμβεί σε κάθε ειδους overclocking ανεξάρτητα πόσες παραμέτρους πειράζεις. Ότι τρέχεις εκτός προδιαγραφών διατρέχει αυτό τον κίνδυνο. Ο μονος τρόπος να το αποφύγεις τελείως είναι να τα τρέχεις όλλα stock. Εκτός αν πιστεύεις οτι το overclocking στους Intel είναι διαφορετικό, είναι αγνό, παρθένο και δεν προκαλει corruption. 🤣
  2. Έχω ακριβως την ίδια μητρική και λειτουργεί με SSD κανονικά (βέβαια το συγκεκριμενο μηχανημα τρέχει Linux). Επίσης για το AHCI δεν παίρνω όρκο αλλά έχει support αν θυμαμαι καλα.
  3. mutexlock

    Nier Replicant ver.1.22474487139

    Ελπίζω να έχει μουσική εφάμιλλη του Automata. Το Automata είχε απίστευτη μουσική.
  4. Εγώ έχω παίξει το Infinite μονο και δεν μπορώ να πω οτι ειχα κενά. Φάνηκε σαν ενιαία ιστορία. Επίσης σαν παιχνίδι είναι πολύ καλο, ειδικά η ιστορία του.
  5. Καλό το bandwidth αλλά το θέμα είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα τρέχει σε gear 2 οπότε το latency και τα frames δεν θα είναι και τόσο εντυπωσιακά.
  6. Από αυτά που λες και για να αποκαλείς έναν άνθρωπο με PHD άσχετο, καταλαβαίνω ότι πρέπει να έχεις γράψει πολύ AVX512 assembly στην ζωή σου. Για αυτό, μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί (όχι το 512 = 2x256 δεν είναι απάντηση)
  7. Δεν ξέρω ειλικρινά γιατί βάλανε AVX512 σε desktop cpu. Απορώ αν το 1% των αγοραστών θα το χρησιμοποιήσει.
  8. Αυτές οι αυξήσεις προέρχονται κυρίως απο AVX512 που σε πραγματικά σεναρια δεν θα τις δεις.
  9. Δεν πάει έτσι το πράγμα. Όταν προγραμματίζεις για να είσαι aware σε πολύπλοκες τοπολογίες όπως big-little/multi-numa/κτλ, τότε είσαι ήδη aware για απλές τοπολογίες. Το γεγονός ότι ένα πρόγραμμα είναι big-little aware σημαίνει ότι προσπαθεί μέσω manual pinning και efficiency values να πλησιάσει την απόδοση που θα είχε αν έτρεχε σε απλή τοπολογία. Ακόμα και aware να είναι το παιχνιδι, το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην ακουμπήσει τους little cores για να μην κρατάνε πίσω τους big.
  10. Όσο ανεβαίνουν τα cores τόσο αυξάνεται το latency σε ringbus τοπολογίες. Για αυτό μετά από ένα σημείο δεν έχει νόημα το ringbus και επιστρατεύουν άλλες λύσεις οι οποίες ναι μεν δεν το μειώνουν αλλά το κρατάνε πιο σταθερό όσο ανεβαίνουν τα cores. Θεωρητικά οι 11900k θα έχουν πάνω κάτω το ίδιο με τον 9900κ. Όμως λόγω AVX512 πιστεύω ότι θα θυσιάσουν latency για bandwidth γιατί θα το χρειάζεται περισσότερο.
  11. mutexlock

    Borderlands 3

    Ρε παιδιά έχει ξενερώσει κανείς άλλος με το υποτιθέμενο "Ultra Hard mode" (Mayhem mode); Δεν με δυσκολεύει ιδιαίτερα και νομίζω ότι φταίει ο Zane που διάλεξα. Ξεκίνησα τα DLC αυτόν τον καιρό έφτασα στο level cap 65. Έκανα build με full Shield + SNTNL και ο τύπος είναι κυριολεκτικά άτρωτος όταν ανοίγω και τα 2 skills. Άσε που όσο είσαι στην μάχη και σκοτώνεις εχθρούς επεκτείνεται ο χρόνος των skills που σημαίνει ότι έχεις Shield + SNTNL σε όλη την μάχη χωρίς να λήξουν. Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος σε άλλους χαρακτήρες να είναι "άτρωτοι"; Επίσης σαν "δυσκολία" το mayhem mode δεν μου λέει π
  12. Περίεργο. Ο Wendell λέει τα αντίθετα στο video του. Παρόλο αυτά θα πάω κατευθείαν σε 6900ΧΤ χωρίς πολύ σκέψη γιατί θα την βάλω πάνω από VFIO και Wendell είπε ότι δεν έχει Reset bug. Αυτό κλείδωσε την αγορά.
  13. Οι Hopper θα είναι κατά πάσα πιθανότητα Compute/AI only όπως οι Volta που δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανένα, οπότε τσάμπα νήμα και χαρές. Επίσης όπως είπαν και πάνω, ακόμα δεν είδαμε τις Ampere θα συζητήσουμε τις Hopper?
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.