Προς το περιεχόμενο

yannis1394

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    9
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με yannis1394

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. yannis1394

    samsung s10 plus 512 gb ceramic black

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 02/11/2020 11:06 πμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΝΕΟ

    πωλειται το s10 plus σε κατασταση καινουργιου με κουτι,αποδειξη αγορας,εγγυηση και ολα τα παρελκομενα(φορτιστη,ακουστικα,usb). ειναι η εκδοση ceramic black που ναι πολυ πιο ανθεκτικη,η οποια κοστιζε +260 ευρω απο την απλη prism black. το τηλεφωνο εχει αγοραστει απο πλαισιο , εχει ακομα 10,5 μηνες εγγυηση απο πλαισιο και samsung και δεν υπαρχει κανενα σημαδι/γρατζουνια. αριστo με ελαχιστη χρηση,καθως το εχω μονο για επικοινωνια. πωλειται ,λογω αγορας νεου.τελικη τιμη,καθως ειχε αγοραστει στα 1100 περυσι

    480 €

  2. yannis1394

    Golf 1.2 (105ps) vs 1.4 (122ps)

    μεχρι το 8-9 ειχαν προβληματα τα tsi 1.4 122 γενικα σα κινητηρες ή το συγκεκριμενο μοντελο golf 6 ? δλδ ενα golf 5 με tsi 1.4 θα να πιο αξιοπιστο? θεωρουσα οτι ισα ισα θα ταν πιο σωστο -οικονομικο για πολη στο σταματα ξεκινα ,απλα ισως δυσκολευε σε ταξιδι με λιγο φορτωμα.
  3. yannis1394

    Golf 1.2 (105ps) vs 1.4 (122ps)

    Καλησπερα στην ομαδα! Εχω καταληξει σε 2 golf 6, και εχω βρει ενα με τον 1.2 tsi bluemotion και ενα 1.4 tsi 122. Το πρωτο ειναι η trendline bluemotion και το δευτερο η generation εκδοση. Εκλεινα προς το πρωτο λογω οικονομιας καταναλωσης αλλα το διλλημα μου ειναι : 1)αν ο 1.2 ειναι αρκετος για το αμαξωμα του golf (μεχρι 140-150 εθνικη και φυσιολογικες επιταχυνσεις μεχρι 100 σε πολη). Θα ειναι οντως πιο οικονομικος ή λογω του βαρους θα χρειαζεται πιεση και εν τελη θα καιει οσο ο 1.4? 2) υπαρχουν προβληματα με tsi 1.2 κα;ι τη bluemotion τεχνολογια ή δεν υπαρχουν διαφορες με τους
  4. Αυτό που λέω είναι το 1.4 vtec .το 1.3 που λες φόραγε τον dsi που έχει και το jazz και είναι όντως μικρός για το αμάξωμα.εβγαινε μέχρι το 2008 με τον δεύτερο και από κει και μετα φοραγε τον πρώτο. Το θέμα είναι ότι δε το πουλάει κανείς .μονο κάνα μαντράς από εισαγωγή που άντε βγάλε άκρη τι έχει κανει
  5. Αν δεν κάνω λάθος,έχω ακούσει οτι τo διπλό vvti έκαιγε λάδια και ήταν αδύναμο για το βάρος του αουρις , γιατί το είχα σκεφτεί και είχα ρωτήσει γνωστό που το χει Για mazda 3 ,focus δυστυχώς τα πιο καινούργια 2009-2010 + σε καλή κατάσταση ξεφευγουν από το budgeτ και αν πάω τα παλιά 2005-2009 είναι αρκετά δισκινητα αν δεν ανέβεις σε κυβικά . Όσον αφορά το γκολφ 122 tsi και γω έχω ακούσει ότι είναι από τα πιο αξιόπιστα της vw ,αντιθετα με fsi.
  6. Ναι και γω το βγάζω εκτός και είμαι μεταξυ golf /fiesta /civic ,αλλά civic δεν πουλάει κανείς και τα αλλά παίζουν στα ίδια χρήματα .Οπότε μου φαίνεται κρίμα να τα δώσω στο φιέστα αν μπορώ να βρω αξιόλογο γκολφ στα ίδια.
  7. Θυμάσαι καθόλου στο περιπου καταναλώσεις; Υποθέτω με 116 λόγω και βάρους θα βάζει το χέρι στην τσεπη πιο συχνά;ισχύει το ίδιο και για τον τούρμπο/κομπρεσσορ; Επίσης σα ποιότητα κύλισης είναι τόσο ανώτερη η bmw; Ενδεικτικά αγγελίες από ιδιώτες που χω βρει. https://www.car.gr/24270633-volkswagen-golf https://www.car.gr/23142811-volkswagen-golf-1-4-tsi-122ps-highline https://www.car.gr/24263601-bmw-116 Αρα λέτε τόσο χαμηλά θα θέλει κάποιο μεγάλο σέρβις ή δε θα ναι προσεγμενο και θα τρεχω,οπότε να το βγάλω εκτός επιλογών;
  8. 6500 ήθελα να γράψω... Θα το τσεκαρω! Απλά, εβρισκα αρκετα golfakia kai 116 sto car.gr σε αυτά τα χρήματα και το σκεφτόμουν.
  9. Κάτοχος ενός corolla 94' , που έκαψε η φλάντζα στα 340000 χλμ και μάλλον δεν αξίζει επισκευή, είμαι σε αναζήτηση διαδόχου! Το budget είναι στα 6500 και είμαι μεταξύ 116i 2008 f/l 122ps Golf v 2008 tsi 122ps Fiesta 1.4 2009 96 ps Civic vtec 1.4 2009 Mazda 2 1.5 2008 105 ps Corolla 1.4 vvti 2006 Ξέρω ότι συγκρινω λίγο πορτοκάλια με μήλα αλλά αυτες είναι όλες οι επιλογές με ταβάνι αυτα χρήματα. Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ μια από τις δύο πρώτες ,αλλά με έχουν τρομάξει αυτά που διαβάζω για πολλαπλασιαστές,μπεκ σε bmw και καδένα,λαδια σε
  10. το εχω τσεκαρει φιλε και δε με χαλαει εμφανισιακα. θα το προτεινες αντι για yaris/mazda 2?
  11. ομορφα!σε ευχαριστω φιλε και οσα παιδια εγγραψαν εχω κλεισει προς αυτα τα 2. https://www.car.gr/23644453-ford-fiesta https://www.car.gr/23550751-mazda-2 νομιζω αξιολογο diesel euro 5+ βγαινει εκτος budget
  12. μιλας για το mazda to 1.3 ? ή μεγαλυτερο . εγω κανω 200-250 χλμ τη βδομαδα και γιαυτο σκεφτομουν αν αξιζει diesel,,αλλα ισως ειμαι υπερβολικος, γιατι αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας, ειναι οικονομικα ετσι και αλλιως. οσον αφορα στο αεριο σε μικρους κινητηρες ,εχω ακουσει οτι φθειρει γρηγορα και το φοβαμαι.
  13. και γω καταληγω σε mazda 2 ή fiesta. για να ειμαι ειλικρινης το fiesta μου αρεσει πιο πολυ σαν αμαξι και μου αρεσε πολυ και σαν οδικη συμπεριφορα(εχω οδηγησει το ecoboost 1000ari),αλλα φοβαμαι τυχον μελλοντικα προβληματα και τη δυναμη κινητηρα σε λιγα κυβικα που ψαχνω ,χωρις turbo. το mazda ξερω οτι θα ναι σκυλι. ειχες οδηγησει και το fiesta πριν παρεις το mazda? πως τα συγκρινεις στο δρομο? επισης αξιζει να δωσω ενα χιλιαρικο παραπανω για να βρω fiesta με diesel? εχουμε καμια ιδεα για τους diesel κινητηρες τους?
  14. καλησπερα παιδες! ψαχνω για μεταχειρισμενο αυτοκινητο στα 4.000-5.500 ευρω max. κυριως θα κυκλοφορει πολη, με ταξιδια τυπου αθηνα-ευβοια 2 φορες το μηνα και με νοιαζει η χαμηλη καταναλωση και η αξιοπιστια. ειμαι μεταξυ του yaris 1.3 (2007), fiesta 1.2/1.4 (2009-2010) , hyundai i20 1.2 (2010-11) και mazda 2(2009) που παιζουν στα ιδια χρηματα και μου φαινονται τα πιο αξιολογα μετα απο οσο εχω ψαξει. υπαρχει καποιος που να ειχε υπο κατοχη καποια απο τα παραπανω ή να εχει μια σχετικη εμπειρια συγκρισης ,test drive ktl μπας και βγω απο το διλλημα? 😛 τελος,σχετικα με diesel-βενζινι.αξιζει
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.