Προς το περιεχόμενο

KoreanW

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    669
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    Μ/Δ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.054 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ KoreanW

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. KoreanW

    Skoda Scala ή Hyundai I30 ή .

    Ελπίζω να μην τρολάρεις. Γιατί διαφορετικά, για ποιό λόγο σε κάθε θέμα πρέπει να χωράει και λίγη προπαγάνδα για τις ανατολικές δικτατορίες; Το σύστημα του καπιταλισμού λοιπόν έχει αυτά τα καλά. Πολλές επιλογές. Από την S-Class και το S2000 μέχρι ένα Tata Nano ή ένα Suzuki Baleno. Το διαφορετικό σύστημα δεν είχε ούτε αυτές. Ακόμα και το Lada που λες πάλι ένα Fiat 124 της δεκαετίας του 1960 ήταν, που οι ανατολικές δικτατορίες το πήραν έτοιμο κατόπιν άδειας από τη Fiat «καπιταλιστικό» προϊόν ήταν, άλλο που αποφάσισαν ότι έπρεπε να μείνει στη ζωή των ανθρώπων για δεκαετίες.
  2. KoreanW

    Skoda Scala ή Hyundai I30 ή .

    αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα, skoda είναι ένα σήμα του ομίλου,η τεχνολογία, τα ανταλλακτικά και τα εργοστάσια είναι κοινά αν οι ταρίφες αγοράζουν octavia και rapid είναι γιατί έχουν 5πορτο ευρύχωρο αμάξωμα , με τον ίδιο τρόπο που κάποτε αγόραζαν seat toledo πρώτης γενιάς όσο για το scala είναι ένα station wagon με σασί polo-ibiza
  3. Αυτή η Microsoft όποτε βγάζει update, πάντα κάτι χαλάει. Πώς γίνεται να απενεργοποιήσω τα update;
  4. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    βασικά έχω ταυτίσει τη λογική και για αυτό έχει εξαντληθεί το θέμα τωρα αν τις ιδιοκατασκευές κάνουν ασυνείδητο κάγκουρες και μερικοί επιτήδειοι στο εμπόριο θέλουν δουλειά να βγάζουν χρήματα αδιαφορώ για τους μεν και τους δε το πρόβλημα ξεκινάει εκεί που αυτό το παρεμπόριο γίνεται επικίνδυνο κι ενοχλητικό για την οδική ασφάλεια και την κοινή λογική κι εδώ το λήγω
  5. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    επειδή δεν πρόκειται να επανέλθω σε κάτι που επαναλαμβάνομαι επί πόσα ποστ, είναι τελευταία φορά που θα πω τα παρακάτω τί εννοούμε εδώ aftermarket: εννοούμε τις ιδιοκατασκευές aftermarket και δεν τις συγχέουμε με τα aftermarket ανταλλακτικά γενικώς πώς γίνεται η δουλειά σε μια ιδιοκατασκευή aftermarket: εκεί που δεν υπήρχε το εργοστασιακό led/xenon, πάμε και βουτάμε ένα aftermarket kit που ζήτημα είναι αν δεν είναι από το σωρό έως και παράνομο για χρήση στο δρόμο, στην καλύτερη περίπτωση πάμε στον ηλεκτρολόγο της περιοχής που δεν έχει πρότυπα-μετρήσεις-εμπειρία για τη μάρκα-μοντέλο μας και τον πανάκριβο τεχνικό εξοπλισμό, ξηλώνει αυτός το φανάρι, τρυπάει, προσαρμόζει, περνάει καλώδια, φυτεύει ασφάλειες, παίζει με τα ρεύματα, ταπώνει με παρεμβύσματα κι αν θέλει, στερεώνει όπως προλαβαίνει και καταλαβαίνει, βάζει πίσω στο αμάξι την ιδιοκατασκευή, δοκιμάζει στο μαγαζί, έτοιμος αυτό σε κάθε βήμα παραπάνω, λέγεται ορισμός του άρπα κόλλα προσβάλλει τη λογική το να συζηταμε πως συγκρίνεται με εργοστασιακά συστήματα που έχουν μελετηθεί από υπολογιστές και επιστήμονες σε εργαστηριακό περιβάλλον να μην αναφερθώ στα παρελκόμενα που συνοδεύουν τα εργοστασιακά συστήματα όπως η δυναμική ρύθμιση της δέσμης τη διαφορά την εξηγώ σε πόσα ποστ παραπάνω: πρώτα είναι οι τυπικοί λόγοι, στο εργοστασιακό βλέπεις το δρόμο επαρκώς και μαζί δε στραβώνεις, γιατί αν υπήρχε περίπτωση να στράβωνες ή δεν έβλεπες σε ένα ελάχιστο, δε θα δινόταν η έγκριση τύπου από τους οργανισμούς που είναι επιφορτισμένοι να μελετούν το κάθε αποτέλεσμα με επιστημονική εξειδίκευση, ακρίβεια και τεκμηρίωση μην πάμε να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τί σημαίνει αυτό, ή ότι η έγκριση τύπου είναι ασήμαντη έννοια, ή ότι όλα αχταρμάς με την κακή χρήση ( και ανάθεμα τί σημαίνει αυτό το "Και το υλικό λάθος του χρήστη είναι στην τελική..." ) στο aftermarket δεν υπάρχει διασφάλιση για το εξάρτημα που θα χρησιμοποιηθεί σε σχέση με έννοιες όπως διάρκεια, ασφάλεια, αξιοπιστία, απόδοση, συμβατότητα κλπ δεν υπάρχει διασφάλιση και λογοδοσία για την ικανότητα, την κατάρτιση και την εργασία του εγκαταστάτη, δεν υπάρχει ακρίβεια και έλεγχος ως προς το αποτέλεσμα της ιδιοκατασκευής, δεν υπάρχει μελέτη και παραμετροποίηση ανά όχημα-μοντέλο γιατί πολύ απλά τα aftermarket είναι one-fits-all περίπτωση με αποτέλεσμα να έχεις ένα αποτέλεσμα που στραβώνεις λίγο αλλά όχι πολύ και βλέπεις καλά αλλά όχι τόσο όσο
  6. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    εκ του αποτελέσματος μπορώ να σου πω πολλούς τρόπους να στραβώσεις με τα φώτα ένας από αυτούς είναι να ανάψεις τους προβολείς αντί τα μεσαία εδώ δε συζητάμε για τα λάθη του χρήστη όμως για το υλικό μιλάμε
  7. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    παραβλέπεις το γεγονός ότι στη μία περίπτωση πρόκειται για λάθος του χρήστη και το εξισώνεις με το από κατασκευής λάθος όχι κανένα aftermarket δε θα μπορούσε ποτέ να είναι όχι εφάμιλλο απλώς αλλά και νομότυπο όσο μια εργοστασιακή λύση γιατί πρώτα πρώτα στο aftermarket δεν υπάρχει η βαθμονόμηση, η παραμετροποίηση, η βελτιστοποίηση κλπ και μετά μετράνε κι άλλες παράμετροι, όπως η ποιότητα του aftermarket, η ποιότητα της εγκατάστασης κλπ το να ισοπεδώνουμε μάλιστα τα εργοστασιακά με τα aftermarket, στην καλύτερη περίπτωση είναι όνειρο θερινής νυκτός
  8. KoreanW

    Air Condition vs Climate

    είδα το βίντεο αλλά δε λέει κάπου ότι ο χειροκίνητος και ο αυτόματος κλιματισμός χρησιμοποιούν απαραίτητα διαφορετικούς συμπιεστές ένας αυτόματος κλιματισμός θα μπορούσε να κάνει αποδοτικότερη χρήση των υποσυστημάτων, αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα ούτως ή άλλως και ένας χειροκίνητος κλιματισμός διασυνδέεται με τα υπόλοιπα συστήματα
  9. KoreanW

    Air Condition vs Climate

    δεν έχει συμπλέκτη λες τί μηχανισμό έχει;
  10. KoreanW

    Air Condition vs Climate

    το κουμπί που αναβοσβήνει το συμπιεστή στο climatronic, τι ρόλο παίζει στο vw group ;
  11. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    λοιπόν τα εργοστασιακά είναι ρυθμισμένα, κατασκευασμένα και μελετημένα από εξειδικευμένα εργαστήρια-εργοστάσια σε σχέση με το κάθε ένα όχημα χωριστά, τα aftermarket όχι και κανένας που έβαλε aftermarket δεν πηγε να αποδείξει ότι μπορεί να πάρει έγκριση τύπου για κάθε τοποθέτηση σε όχημα η υπεκφυγή ότι κάποιος πείραξε τα εργοστασιακά φώτα και χάλασαν, ΄ή δεν χειρίστηκε ως όφειλε τα χειριστήρια των φώτων δεν αθωώνει τις καγκουριές η δυναμική ρύθμιση της δέσμης που υπάρχει σε led, αλογόνου, xenon κλπ είναι μια επιπλέον δικλείδα που ασφαλώς υπάρχει μόνο σε ερηοστασιακά φώτα
  12. KoreanW

    Air Condition vs Climate

    ο αυτόματος κλιματισμός έχει επιπλέον λειτουργίες πχ χαμηλή σκάλα στο καλοριφέρ μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή (αν το καλοριφέρ λειτουργεί με τη μηχανή) αυτόματη ανακύκλωση κλπ περί αξιοπιστίας, στα 20 χρόνια climatronic, δε χάλασε κανένας συμπιεστής. Και δε νομίζω ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία το clima σε σχέση με το συμπιεστή, ούτε ότι επιβαρύνεται διαφορετικά ο συμπιεστής. ο συμπιεστής είναι αναμμένος ή σβηστός με τον ίδιο τρόπο τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο κλιματισμό όσο για τον πολυζωνικό κλιματισμό, υπάρχουν κλιματιστικά που έχουν χωριστά κυκλώματα και δυο συμπιεστές η απόδοση του πολυζωνικού κλιματισμού δε βασίζεται μόνο στη θερμοκρασία έμμεσα του περιβάλλοντος αλλά και άμεσα στην επαφή με τον κλιματιζόμενο αέρα
  13. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    έγκριση σημαίνει μεταξύ άλλων και έλεγχος πεδίου για να στραβώνει, πρέπει να εκφεύγει από τις προδιαγραφές για κάποιο λόγο πχ aftermarket παρέμβαση, λάθος ρύθμιση ύψους δέσμης κλπ δε φταίει το εργοστάσιο ούτε η πιστοποίηση αν υπάρχει καμία καγκουριά που συγκρίνεται με πιστοποιημένο σύστημα ΟΚ
  14. KoreanW

    LED πισω φωτα πορειας

    Τα εργοστασιακά έχουν πάρει έγκριση τύπου, και δεν είναι το απλό που θα πεις οτι πιστεύεις πως στραβώνουν. Έχουν μελετηθεί, κατασκευαστεί, δοκιμασθεί, πιστοποιηθεί. Από τις μεγαλύτερες εταιρείες, εξειδικευμένα εργαστήρια, όργανα ακριβείας, εγκεκριμένα εξαρτήματα. Και κινεζιά να ήταν όλο το αυτοκίνητο, τα φανάρια είναι από τα πρώτα που κοιτάνε για να πάρουν έκγριση τύπου. Καμία σχέση με τις καγκουριές.
  15. KoreanW

    Air Condition vs Climate

    20 χρόνια που έχω πλήρως αυτόματο (όχι ημιααυτόματο) κλιματισμό στο αμάξι, δεν μετανιώνω από το χειροκίνητο αιρκοντίσιον μπορεί να λείπουν οι αυτοματισμοί (αισθητήρες φωτός, ποιότητας αέρα, θερμοκρασίας κλπ), λειτουργίες πχ πολυζωνική ρύθμιση, αυτόματη ανακύκλωση hatdware πχ απλό αντί ενισχυμένο διπλο βεντιλατέρ μικρότερη διασύνδεση με τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου πχ για εξοικονόμηση καυσίμου, παραμετροποίηση, τηλεχειρισμό κλπ
×
×
  • Δημιουργία νέου...