Προς το περιεχόμενο

MikeKata

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    550
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.120 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με MikeKata

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.332 προβολές προφίλ
  1. Θα απαντήσω στο μοναδικό που έχει αξία σε όλο το σχόλιο. Επειδή το υπόλοιπο είναι κυριολεκτικά παραλήρημα που έχεις μπλέξει μέσα κορωνοιους, πακέτα αποζημίωσης, Gamestop (δεν έχεις ιδέα πώς ανέβηκε η μετοχή του και ότι στην ουσία έχασαν μεγαλοκαρχαριες χρήματα από αυτή την ιστορία) και χίλια δυο άλλα. 1. Δεν τεκμηριώνονται τα νούμερα μου από πουθενά; ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ; Ανοίγεις τα links που σου στέλνω ή όχι; Το link του arstechnica έχει μέσα link για το report της NASA με όσα σου είπα. Ακόμα και το copy paste που σου έκανα από το κείμενο έπιασε το link, μπορείς να κατεβάσεις το pdf κατευθειαν
  2. Πάμε πάλι γιατί προσπαθείς να κάνεις ντρίπλα από αυτά που λες και σου καταρρίπτουμε: 1. Ισχυρίστηκες αυτολεξεί ότι πήγαμε στη Σελήνη επειδή η μαγνητικη ασπίδα της Γης "Φτάνει μέχρι και την σελήνη γι'αυτό και μπορέσαμε να πάμε εκεί". Σου το κατέρριψα, όχι μόνο εγώ, αλλά ακόμα και το link που πόσταρες εσύ, όπου έλεγε κυριολεκτικά ότι "οι αστροναύτες ήταν έξω από τη μαγνητόσφαιρα για το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού". Τώρα που είδες την κατάρριψη, πάλι προσπαθείς να τα γυρίσεις ότι "τα 60.000km που μας είπαν δεν ισχύουν". Όπως είδες, τα 3/4 της τροχιάς της Σελήνης είναι ΕΞΩ από τη μαγνητική
  3. Δεν ξέρω τι εννοεί ο φίλος, πάντως, προσωπικά, τα νέα εικονίδια μου φέρνουν πολύ σε KDE Plasma.
  4. 1. Δεν ξέρεις/επιλέγεις να μην ξέρεις να διαβάζεις. Πάμε για μάθημα orbital mechanics λοιπόν. https://sci.esa.int/web/cluster/-/31313-earth-s-magnetic-field#:~:text=The bullet shaped magnetic bubble,the Sun in the magnetotail. "The magnetosphere extends into the vacuum of space, on average, from approximately 60 000 kilometres sunward, and trails out more than 300 000 kilometres AWAY FROM THE SUN IN THE MAGNETOTRAIL." Αν δεν καταλαβαίνεις τι διαφορά έχει αυτό που έγραψες από αυτό που λέει το άρθρο (και το επόμενο που έκανες copy paste), ξαναδιάβασε τι είναι η μαγνητόσφαιρα.
  5. Πραγματικά, από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις αυτό το σχόλιο. Δε θα ασχοληθώ με το ότι έχεις μπλέξει μέσα εντελώς άσχετα πράγματα (εμβόλια), ας το κάνει κάποιος άλλος που έχει την όρεξη. Θα σου αναλύσω τα καραμπινάτα λάθη. 1. Το μαγνητικό πεδίο της Γης ΔΕ φτάνει μέχρι τη Σελήνη. Αυτό που αναφέρετε πράγματα που δεν έχετε αναζητήσει ποτέ με ύφος παντογνώστη, δε θα το καταλάβω ποτέ. Το μαγνητικό πεδίο της Γης εκτείνεται περίπου 65.000 χιλιόμετρα από την επιφάνειά της. Η Σελήνη, στο κοντινότερο σημείο της τροχιάς της γύρω από τη Γη είναι σχεδόν στα 360.000 χιλιόμετρα απόσταση. Όχ
  6. Έχεις μπλέξει το Space Shuttle με τους Falcon 9. Ένας από τους βασικούς λόγους που το διαστημικό λεωφορείο είχε αστρονομικό κόστος και χρόνο επαναχρησιμοποίησης, ήταν τα πλακίδια προστασίας κατά την επανείσοδο που έπρεπε να ελεγχθούν ή να αντικατασταθούν ένα-ένα και οι RS-25 κινητήρες που έπαιρναν τεράστιο χρόνο refurbishing λόγω πολυπλοκότητας. Ο Falcon 9 είναι σχεδιασμένος για να επαναχρησιμοποιείται γρήγορα και φθηνά. Τα διαστημικά λεωφορεία σχεδιάστηκαν αρχικά για ορίζοντα λειτουργίας μόλις 10 ετών. Σα να συγκρίνουμε αυτοκίνητο με ποδήλατο επειδή και τα 2 έχουν ρόδες.
  7. Θα σου έλεγα να τα ξαναπούμε όταν πετάξει ο New Glenn, αλλά θα γεράσουμε, κρίμα ειναι.
  8. Καμία σχέση. Μιλάω για το lander της Dynetics και της Blue Origin. Κυριολεκτικά καμία σχέση με το Lunar Lander του Apollo. Επίσης, η Blue Origin θα χρησιμοποιήσει το New Glenn που δεν έχει καν δοκιμαστεί (για να το στείλει, όχι να το προσεδαφίσει - και αργότερα συμπεριέλαβε και το SLS). Και υποτίθεται ότι έχει τη δυνατότητα να προσεδαφίζεται για επιστροφή στη Γη. Το ότι μοιάζουν εμφανισιακά, δε σημαίνει ότι χρησιμοποιούν και την ίδια τεχνολογία. Οι υποκείμενες τεχνολογίες τους είναι διαφορετικές. Της Dynetics θα ανεφοδιάζεται σε τροχιά λέει (μάντεψε, όπως το Starship της SpaceX) από Centaur πυ
  9. Ρεαλιστικές οι προτάσεις 2 εταιρειών που δεν έχουν φτιάξει ούτε πρωτότυπο για να επιδείξουν την τεχνολογία που λένε ότι έχουν (συγκεκριμένα η πρόταση της Dynetics στηρίζεται σε τεχνολογία που ΘΑ αναπτύξει) και μη ρεαλιστική η πρόταση της εταιρίας που έχει track record και 5 πρωτότυπα (με το τελευταίο που είχε τα upgrades επιτυχημένο) ήδη στο τσεπάκι της.Βλέποντας τα 2 μέτρα και 2 σταθμά που χρησιμοποιείς, αν χρησιμοποιούσα τα επιχειρήματά σου, θα έπρεπε να πω "πολλές οι μετοχές της Amazon" φιλαράκι; Τι να σώσουν; Έχεις ασχοληθεί με έρευνα και ανάπτυξη ποτέ; Αρχικά σου το εξήγησε άλλος
  10. Άρα παραδέχεσαι πλαγίως ότι δεν έχεις τις γνώσεις να απαντήσεις σε πράγματα που απλά φαντάστηκες και σου τα καταρρίψαμε (ώση κινητήρων, επιτυχία Starship κλπ) και απλά επιλέγεις να μην απαντήσεις. Είναι τόσο απλό. Ακριβώς. PRICE. Κάτσε διάβασε και τα 2 papers δίπλα δίπλα και θα καταλάβεις αυτό που σου λέμε από χθες. Η SpaceX έχει τηρήσει ΑΠΟΛΥΤΑ όλα τα χρονοδιαγράμματα και τα budget που έχει υποσχεθει στη NASA και σε όλα τα συμβόλαια που έχει πάρει, έφτιαξε ανώτερο όχημα (CrewDragon) και γρηγορότερα σε σχέση με την Boeing, παρά το γεγονός οτι πήρε λιγότερη χρηματοδότηση και γενικά, μέχρι
  11. Αν είχες μπει στον κόπο να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ αυτό που σου έστειλα χθες, δε θα έστελνες καν τους ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ της Blue Origin γιατί θα καταλάβαινες ότι είναι άτοποι και γενικόλογοι. https://www.nasa.gov/sites/default/files/atoms/files/option-a-source-selection-statement-final.pdf Price: "Based on the SEP’s utilization of multiple price analysis techniques set forth in FAR 15.404-1(b) and (g), I have similarly high confidence in its conclusions that SpaceX’ s price is fair, reasonable, balanced, and that SpaceX’s proposal contains no advance payments. Finally, the SEP compared SpaceX’s proposed
  12. Ακριβώς. Σου τα έχω στείλει από χθες. Και τα κύρια σημεία. Αλλά δεν ήξερες να απαντήσεις. Όπως είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις και τώρα και απλά το έκανες copy paste χωρίς να το διαβάσεις. Αν το διάβαζες θα έβλεπες αυτά που σου είπα. Οπότε θα συμφωνήσω. Λίγο διάβασμα δε βλάπτει. Επίσης δε βλάπτει διάβασμα και στα 3 άλλα point τγια τα οποία σε πιάσαμε "αδιάβαστο", σου τα καταρρίψαμε και δε δέχθηκες να απαντήσεις. Να στα θυμίσω πάλι. 1. Το Starship "ζορίζεται" να προσγειωθεί άδειο. 2. Το Starship θα αποτύχει γιατί προσγειώθηκε στην 5η προσπάθεια (και το SN10 προσγειώθηκε βέβαια, και το
  13. Κουραστικό είναι να σου θέτουμε συγκεκριμένα ερωτήματα και να το ρίχνεις στην πλάκα για να μην απαντήσεις. Δε σε πολεμάει κανένα "fan club του Musk στο Insomnia". Σου εξηγούμε πως λειτουργεί καθετί εδώ και τόσα σχόλια, σου καταρρίπτουμε τους ισχυρισμούς με στοιχεία και δεν έχεις βρει ένα αντεπιχείρημα, παρά μόνο να μιλάς για Dogecoin και να το ρίχνεις στην πλάκα και, το κορυφαίο, "ψάξτε και δείτε"...
  14. Κατάλαβα. Τσάμπα εξηγώ τόση ώρα. Όταν το "επιχείρημα" του συνομιλητή είναι ότι "τσίμπησα μερικά Dogecoin", το επίπεδο της κουβέντας έχει φθάσει πιο χαμηλά κι από τα ποσοστά επιτυχών αποστολών της Blue Origin.
  15. Δηλαδή ξανά δεν μπορείς να απαντήσεις αναλυτικά σε κάποιο point. Η όλη υπόθεση, για να σε ενημερώσει και κάποιος δηλαδή, έχει παγώσει λόγω των διαμαρτυριών της Blue Origin και της Dynetics. Οι οποίες διαμαρτυρίες στηρίζονται κατά κύριο λόγο στο ότι δεν τους έδωσε τη δυνατότητα να αλλάξουν τις προτάσεις τους (βέβαια αυτό ίσχυε και για τη SpaceX, αλλά τι να κάνουμε που το Starship είναι τόσο μπροστά από τον ανταγωνισμό του). Πουθενά δεν ισχυρίζονται στα statements ότι είναι ανώτεροι τεχνικά ή οικονομικά από τη SpaceX. Με 2 λέξεις; Δικηγορικά κωλύματα. Τόσο απλό. Να προσθέσω λοιπόν ότι καλό είναι
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.