Προς το περιεχόμενο

LovingCrazy

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    101
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με LovingCrazy

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Και κάτι τελευταίο θα πω και θα τελειώσω: Δε συγχρόνιζε το router της θείας μου που είναι σε πάροχο (τηλέφωνο είχε κανονικά) Από επικοινωνία με το helpdesk τους, της είπαν πως είχε βραχυκύκλωμα στο σπίτι Πήγα από εκεί, άλλαξα πριζάκι, πάλι τίποτα Άλλαξα router μήπως έφταιγε αυτό, πάλι τίποτα Πήγα να πάρω μέτρηση στο ΕΣΚΑΛΙΤ, πάλι δε συγχρόνιζε Πάω στον κατανεμητή του ΟΤΕ (μη ρωτάτε πως :Ρ), βάζω router στο όριό της, δε συγχρονίζει Βάζω την υπηρεσιακή γραμμή του ΟΤΕ πάνω στη γραμμή της, πάω από το σπίτι και το link ανάβει. Γυρίζω στον κατανεμητή και ξαναδίνω τη γραμμή όπως ήταν Παίρνω
  2. Αν δε διορθωθεί το ξαναελέγχει ο πάροχος. Αν πιστεύει πως όλα είναι οκ από αυτόν, την επιστρέφει στον ΟΤΕ. Αν ο ΟΤΕ πει πως είναι εντάξει, πάει πάλι στον πάροχο. Αν συνεχιστεί αυτό για 1-2 φορές ακόμα πάμε σε συνδυαστικό ραντεβού με παρουσία τεχνικού και του ΟΤΕ και του παρόχου, οπότε στο τέλος της μέρας, κάποιος θα φταίει. Θα είναι είτε ευθύνη παρόχου, είτε ΟΤΕ Την τελευταία φορά που κοίταξα τα στοιχεία, στα συνδυαστικά το 30% ήταν ευθύνη ΟΤΕ και το 70% ευθύνη παρόχου Πράγμα φυσιολογικό καθώς υπάρχουν πολλά αστικά κέντρα της επαρχίας κυρίως, που οι πάροχοι δεν έχουν καν τεχνικούς και προκει
  3. Όταν λέω πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα" εσύ καταλαβαίνεις πως προτιμάει "πρώτα τις βλάβες των εναλλακτικών και να αφήσει τους δικούς του πελάτες"; ΟΧΙ! Όταν λέω πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα" εννοώ πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα σε κανέναν" Κάθε πρωί, οι βλάβες του τεχνικού τμήματος μοιράζονται στους τεχνικούς. Όλες οι βλάβες! Κάποιος μπορεί να πάρει 8 βλάβες ΟΤΕ και 2 παρόχων, άλλος 10 βλάβες ΟΤΕ και καμία παρόχου κοκ (ενδεικτικό το νούμερο 10) Ο κάθε τεχνικός έχει μια περιοχή ευθύνης. Αν στην περιοχή του βγουν λίγες βλάβες και στην περιοχή κάποιου άλλου περισσότερες, ο
  4. Και κάτι άλλο.. αν εννοούν κάποιοι που έχουν σύνδεση με τον πάροχο πως για 1-2 βδομάδες είχαν βλάβη, διαφέρει με το 1-2 βδομάδες κάνει ο ΟΤΕ να τη φτιάξει Η βλάβη μπορεί να είναι στον πάροχο. Να τη στέλνει στον ΟΤΕ, ο ΟΤΕ να τη γυρίζει πίσω λέγοντας πως είναι ευθύνη παρόχου κ.ο.κ. Αυτό το καταλαβαίνω. Όμως αυτός ο χρόνος δεν είναι επειδή ο ΟΤΕ καθυστερεί να φτιάξει τη βλάβη. Έχω φίλη που δεν έχει internet από την παρασκευή και παίρνει συνεχώς τηλέφωνο στη forthnet και της λένε πως δε βάζει σωστά τους κωδικούς. Δεν πήγε κανένας τεχνικός της forthnet από εκεί, ούτε δήλωσαν τη βλάβη στον OTE.
  5. Φίλε να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ακόμα και με αυτό Δε δίνεται καμία προτεραιότητα. Μάλιστα στις βλάβες των παρόχων γίνεται πρώτα και έλεγχος από τον κατανεμητή (πρωί-πρωί) πριν τις πάρουν στα χέρια τους τα συνεργεία. Τουλάχιστον έτσι λέει η οδηγία που έχει σταλθεί στα τεχνικά τμήματα και στα τμήματα που έχω εγώ πρόσβαση ξέρω πως την ακολουθούν Από τη στιγμή (επαναλαμβάνω: από τη στιγμή) που ο πάροχος στείλει τη βλάβη στο βλαβοληπτικό του ΟΤΕ, οι βλάβες έχουν την ίδια τύχη με αυτές του ΟΤΕ Και ισχύει αυτό ακριβώς που λες: Δεν τον παίρνει να κάνει τέτοια κόλπα Και εννοείται πως ο τεχνι
  6. Καλά μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις Το "γίνεται προσπάθεια" το είπα γιατί δεν είναι πάντα σίγουρο ότι η βλάβη είναι απλή για να μπορέσει να την επιδιορθώσει το συνεργείο που θα πάει Αν πχ έχει πέσει καμιά κολώνα δε μπορεί να κάνει κάτι το συνεργείο. Πρέπει να πάει εργολάβος Αν πχ πλημμυρίσει καμιά μούφα, πρέπει να πάνε οι "καλωδιακοί" Γίνεται προσπάθεια να γίνει άρση βλαβών την επόμενη εργάσιμη μέρα. Μερικές φορές όμως, αυτό δεν είναι δυνατό Και φυσικά οι καθυστερήσεις δε γίνονται συγκεκριμένα για κάποια βλάβη παρόχου. Είναι γενικές βλάβες μεγάλης εμβέλειας UPDATE: Τα τ
  7. Ναι κόλλησα επειδή παρουσίασες το 75% ως βλάβες παρόχων.. ενώ συνήθως δεν ξεπερνάνε το 10% Οι κυρώσεις ισχύουν.. δεν τα πληρώνουν οι τεχνικοί φυσικά, αλλά τα εκάστοτε τεχνικά τμήματα. Πέφτουν οι δείκτες τους, μειώνονται τα bonus κλπ Αν περάσει 24ωρο χωρίς να κλείσει η βλάβη, υπάρχουν κυρώσεις Οι βλάβες είτε σε πάροχο, είτε σε ΟΤΕ πρέπει (και γίνεται προσπάθεια) να κλείνουν την επόμενη εργάσιμη μέρα Οι βλάβες σε πάροχο μάλιστα, έχει έρθει εντολή να ελέγχονται πρώτα στον κατανεμητή και μετά να προωθούνται στα συνεργεία
  8. Τώρα επιχειρηματολογείς λέγοντας τι πιστεύεις; Γιατί εγώ σου λέω τι ισχύει, επειδή ξέρω ακριβώς τι γίνεται Πχ σήμερα σε Τεχνικό Τμήμα της Θεσσαλονίκης, υπάρχουν 39 βλάβες που πρέπει να κλείσουν σήμερα Οι 12 είναι σε πάροχο και οι υπόλοιπες είναι στον ΟΤΕ. Αυτές θα κλείσουν σήμερα (εκτός από μία που ανήκει σε συνδρομητή του ΟΤΕ και ζήτησε να γίνει αύριο) 50 βλάβες στον ΟΤΕ και 150 στον πάροχο, σαν νούμερα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
  9. Εσύ δηλώνεις τη βλάβη σου στη forthnet και αυτή στον ΟΤΕ Από τη στιγμή που θα τη δηλώσει ο πάροχος στον ΟΤΕ, εμφανίζεται στο βλαβοληπτικό πρόγραμμα (Προμηθέας) και την επόμενη εργάσιμη ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος να την αποκαταστήσει Δε γίνονται διακρίσεις Δε συμφωνώ δηλαδή με το "ο ΟΤΕ οντως προωθει τις δικιες του ζημιες στο συστημα"
  10. Μη λέμε και ότι θέλουμε! Τόσο τις βλάβες συνδρομητών του ΟΤΕ, όσο και τις βλάβες συνδρομητών παρόχου, οι τεχνικοί του ΟΤΕ πρέπει να τις αποκαθιστούν την επόμενη εργάσιμη μέρα (αλλιώς υπάρχουν κυρώσεις) Δε γίνεται διαχωρισμός. Και φυσικά δεν πάνε διαφορετικά συνεργεία στις βλάβες του ΟΤΕ από τις βλάβες παρόχου. Τα ίδια συνεργεία πάνε και στις δύο περιπτώσεις Μάλιστα όταν κλείνει η βλάβη ενός παρόχου στον Προμηθέα, αυτός που την κλείνει δε μπορεί να επιλέξει ώρα που επισκευάστηκε, αλλά το σύστημα κλειδώνει την τρέχουσα ώρα. Για παράδειγμα αν η βλάβη δηλώθηκε χθες στις 10 το πρωϊ και ο τεχν
  11. Εμένα μου λείπει η επιλογή που είχαμε παλιά να μη φαίνεται ούτε καν στους φίλους το ποιοι είναι φίλοι μας
  12. Εμένα μου λείπει η επιλογή που είχαμε παλιά να μη φαίνεται ούτε καν στους φίλους το ποιοι είναι φίλοι μας
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.