Προς το περιεχόμενο

Timour21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    688
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

508 Excellent

Σχετικά με Timour21

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.449 προβολές προφίλ
  1. Περισσότερες αρλούμπες σε ένα μήνυμα δεν έχω ξαναδιαβάσει στην ζωή μου. Το αρλουμπόμετρο βάρεσε κόκκινα και έσπασε. Επιγραμματικά λοιπόν (γιατί και να τα γράψω αναλυτικά μάλλον δεν θα τα καταλάβεις) Α. Οι επιδόσεις του εκάστοτε επεξεργαστή δεν μετριόνται σε FPS. B. Λάθος στην αρχιτεκτονική δεν υπάρχει, (αν πάλι νιώθεις οτι είσαι τόσο γαμάτος μπορείς να σχεδιάσεις εσύ ένα τσιπάκι να τους το στείλεις.) Γ. "Ατελή τεχνολογία" , "ψέμματα στον κόσμο" , "Γιατί τους κυκλοφόρησε", δεν τα σχολιάζω καν γιατί μας κάνουν και γελάμε. @NT1G με κόλλησες και απαντάω και εγώ σε υδροκέφαλους τελικά
  2. Γαμάτο το κουτάκι, ποιο είναι? edit : άκυρο όση ώρα έγραφα, απάνταγες παραπάνω...
  3. Με στοκ ψύκτρα θα τον κουμπώσεις? Ή θα χρειαστείς backplate και θα αναγκάζεσαι να ξηλώνεις πάλι?
  4. Κάθεσε και απαντάς στον κάθε υδροκέφαλο....χαρά στο κουράγιο σου. Χαρά και στο κουράγιο του mod εκείνου που θα θελήσει να καθαρίσει λίγο το topic...
  5. Timour21

    απιστια

    Το να σου ζητάει η γυναίκα σου το κινητό σου και να μην το δίνεις, και να μην μπαίνεις στο καπάκι να το ξεψαχνίσεις και να σβήσεις οτι ενοχοποιητικό υπάρχει, είναι δείγμα απίθμενης βλακείας (αν ήμουν η φίλη σου θα τον χώριζα γι'αυτό και μόνο τον λόγο - για να μην διαιωνίσω μαζί του - την βλακεία που τον δέρνει). Όχι οτι με το να κερατώνεις το ταίρι σου, σε κάνει έξυπνο, αλλά αυτό θα έπρεπε να τιμωρείται με στείρωση.
  6. Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε, οπότε καλύτερα να το πας σε συνεργείο. Μπορεί να τα έχει παίξει ο θερμοστάτης, μπορεί κάτι άλλο. Για να μην γίνει μεγαλύτερη ζημιά, συνεργείο άμεσα.
  7. Μην το πάρεις στραβά , την πλάκα μας κάνουμε, αλλά με τέτοια αστεία που λες, δεν θα χρειαστείς υγρό άζωτο!
  8. Καταρχήν μην ψάξεις στο .co.uk γιατί οι εκεί καθρέφτες δεν κάνουν για τα ευρωπαικά τα δικά μας. Στα γαλλικά θα ψάξεις για "retroviseur droite peugeot 106", τα φασιστικά (βαρβαρογερμανικά) δεν τα μιλάω για να σε βοηθήσω... πες του όμως να κοιτάξει και στην φρατζή (στα μεταχειρισμένα) δεν θα είναι τόσο ακριβοί για να δικαιολογεί την αγορά τους απο το εξωτερικό. Mπορεί επίσης να ψάξει και για saxo, τους ίδιους καθρέφτες φοράνε.
  9. Άρχισες να μιλάς πάλι λογικά, άρα να πάρεις αυτό που αγόρασες δεν παίζει όσο και να χτυπιέσαι. Για τα άλλα που λες, αν είναι λίγο σοβαρό το μαγαζί, κάτι τέτοιο πρέπει να κάνει, ναι.
  10. Και αν απαιτήσεις κάτι το οποίο δεν το έχουν και δεν το έχει και ο προμηθευτής να το δώσει πλέον? Α. Χαρακίρι? Β. Ισόβια? Γ. Τους βάζεις να το κλέψουν νύχτα απο κάποιον άλλο πελάτη που το πούλησαν? Γιατί για να το φτιάξουν μόνοι τους για να στο πουλήσουν κομματάκι δύσκολο. Y.Γ μην μου αρχίσεις να μου παραθέτεις νομοθεσίες και τέτοια, please δηλαδη, τα ξέρω καλύτερα απο σένα.
  11. Το ότι το έχει πληρώσει δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει κάποιος υπάλληλος για να κάνει χαρακίρι μπροστά του για να ικανοποιηθεί ο πελάτης. Refund και τελειώνει η υπόθεση. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις, ούτε real time updates (εκτός και αν μιλάμε για αμιγώς ηλ. κατάστημα - κάτι που ο κωτσόβολος δεν είναι) , τον λόγο στον εξήγησα στο μήνυμα παραπάνω. Ουτε υπάρχει διαφορά στη βάση για αν ένα προιόν είναι προσφορά ή όχι. Για την βάση είναι ένα UPC (universal product code) με το απόθεμά του. Ήμουν ξεκάθαρος πριν νομίζω,αν δεν εξήγησα κάτι καλά, να το ξαναπώ.
  12. Ωραία λοιπόν (και να με συγχωρέσεις για το σεντόνι) Έχεις 1 κεντρική αποθήκη 5 σημεία πώλησης λιανικής και το ηλεκτρονικό κατάστημα (χονδρική δεν σου βάζω γιατί θα το κάνω περίπλοκο). Έχεις μια βάση δεδομένων (τις εξής 3 μίνιμουμ - μία για το ERP, μία για το WMS και μία για το eshop (online αυτή). Έχεις και ένα προιόν που είχες αγοράσει 100 τμχ πριν 3 μήνες. Σήμερα έχεις μείνει με 1. Αυτό το 1 δεν είναι απαραίτητα δεδομένο οτι το έχεις στην κεντρική αποθήκη, μπορεί κάλλιστα να βρίσκεται σε κάποιο κατάστημα. Πάει λοιπόν κάποιος (ας τον πούμε Spect) στο κατάστημα το βλέπει το παίρν
  13. Αυτόματα φίλε μου θα γίνουν τα πράγματα όταν θα γίνει το rise of the machines και θα αντικατασταθούμε όλοι απο ρομπότ. Απο την στιγμή όμως που στην εφοδιαστική αλυσίδα παρεμβαίνει έστω και ένα ανθρώπινο χέρι, λάθη θα γίνουν. ΙΤ είμαι, με εξειδίκευση σε Logistics (λόγω του ότι απο τα 18 χρόνια της επαγγελματικής μου καριέρας τα 10 τα έχω φάει σε Logistics), για κάθε σου λύση (που νομίζεις οτι έχεις), έχω 5 προβλήματα που προκύπτουν.
  14. Oτι δεν γίνεται έγκυρος ο κωδικός αν δεν σκαναριστεί απο το κέντρο διανομής, με βρίσκει σύμφωνο. Ανύπαρκτος δεν είναι. Πιο σωστό είναι αυτό που λες πρώτα, οτι δηλαδή οι couriers δεσμεύουν μια ποσότητα φορτωτικών (και όχι αριθμών αποστολών). Ναι μεν ο αριθμός αποστολών μπορεί (στην ιδανικότερη περίπτωση) να είναι ίσος με τον αριθμό φορτωτικών, αλλά συνήθως (για να μην πω πάντα) ο αριθμός αποστολών είναι μικρότερος του αριθμού δεσμευμένων φορτωτικών , γιατί κάποιες απο αυτές δεν θα ενεργοποιηθούν ποτέ και θα ακυρωθούν. Για λόγους ευκολίας και ταχύτητας έτσι γίνεται απο τους περισσότερους σήμε
  15. Δεν θα τον έλεγα πλαστό, και σου μιλάω και απο την πλευρά της courier (έχω δουλέψει 4 χρόνια σε μία γνωστή πολυεθνική courier) και απο πλευρά εταιρείας logistics ( τόσο 3PL χονδρικής, όσο και σε λιανικής πώλησης). Πλέον οι περισσότεροι έτσι δουλεύουν.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.