-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
354 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
nickaras's Achievements
-
Που βρίσκουμε το stl ;🤣
-
Παθών και εγώ με caller id spoofing. Κυρίως από το Πάσχα και μετά οπου με καλούν πίσω και αναφέρουν ότι τους κάλεσα. Έχω αναφέρει το πρόβλημα στον πάροχο. Μήπως όμως οι πάροχοι δεν πράττουν τις απαραίτητες ενέργειες και πρέπει να το γνωστοποιήσουμε και σε κάποια άλλη αρχή; Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε αριθμό. Πιθανή λύση θα ήταν π.χ. να γίνει trace της κλήσης όπου ίσως μπορέσουν να βρουν ποιοι χρησιμοποιούν τους αριθμούς μας.
-
polinikis66 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον nickaras
-
Panos Vompirakis άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον nickaras
-
Γίνεται κανονικά. Αν έχεις το Speedport θα αλλάξεις το WAN Connection σε "Internet_Ethernet" με DHCP ή Static (όπως θέλεις) και επιπλέον θα αλλάξεις στην ρυθμιση WAN Failover την σειρά να είναι πρώτο το Ethernet.
-
Ikaria Power άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον nickaras
-
Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα
nickaras απάντησε σε θέμα του DownUNDERground στο Μπλα Μπλα
Καλησπέρα! Έχω χάσει λίγο την μπάλα. Είμαι στην ΔΕΗ στο πρόγραμμα myHome Gas Control. Είμαι ενοικιαστής και έχω λάβει λογαριασμό τον περασμένο Δεκέμβρη για το διάστημα 04/2022 έως 06/2022 και έχω τις εξής απορίες: 1. Λήγει το πρόγραμμα και σκέφτομαι να πάω στην Ελίν. Από ότι έχω καταλάβει θα πρέπει να γίνει αίτηση αλλαγής παρόχου με άλλο ΑΦΜ (και αποκλειστικά στα στοιχεία του ιδιοκτήτη;) 2. Έχω λάβει την προκαταβολή επιδόματος θέρμανσης. Ενδέχεται να έχω πρόβλημα με το επίδομα που έχουν καθυστερήσει οι λογαριασμοί; Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν έχω στα χέρια μου ακόμη λογαριασμό από τον μήνα που ξεκινάει το επίδομα. Θα χάσω τις επόμενες δόσεις; Υ.Γ.: Ετοιμάζω αίτημα στην myRAE και συνήγορο γιατί έχει παραγίνει το κακό. Στο ενδιάμεσο έχω πάρει ένα σωρό τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών και κάθε φορά τα ίδια όπως σε όλους. -
Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα
nickaras απάντησε σε θέμα του DownUNDERground στο Μπλα Μπλα
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Επικοινώνησα μαζί τους περίπου πριν ένα μήνα και η απάντηση τους ήταν ότι τους καλοκαιρινούς μήνες καθυστερούν να βγάλουν λογαριασμό. -
Θα ήθελα να γνωστοποιήσω την απαράδεκτη εξυπηρέτηση για ακόμη μια φορά από το eshop. 09/08/2022 Δημιουργία Παραγγελίας 11/08/2022 Επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο όπου με ενημέρωσαν ότι είναι άμεσα διαθέσιμο για παραλαβή από το Μενίδι 11/08/2022 Πηγαίνω στο κατάστημα και αφού περίμενα αρκετή ώρα μου ανακοίνωσαν ότι δεν υπάρχει. Τους είπα έστω για άλλο χρώμα και μου είπαν πως θα υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. 11/08/2022 Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο αναφέρω το πρόβλημα και μου είπαν ότι είναι περίεργο γιατί φαίνονταν 5+ διαθέσιμα στην αποθήκη. Μου πρότειναν να αλλάξω το χρώμα και να καλέσω την επόμενη ημέρα και να ρωτήσω εάν είναι για πακετάρισμα. 12/08/2022 Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο και μου αναφέρουν ότι ασχολούνται με την παραγγελία μου στην αποθήκη και ότι εντός της ημέρας θα λάβω μήνυμα. (Δεν έλαβα κανένα μήνυμα) 13/08/2022 Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο αναφέρω το πρόβλημα και μου αναφέρουν ότι μπορώ να πάω στο κατάστημα να πάω να την πάρω. Πηγαίνω ξανά στο κατάστημα και αφού περιμένω 40' μου λένε πάλι ότι δεν υπάρχει. Έφυγα εκνευρισμένος αναφέροντας το πρόβλημα στον υπεύθυνο του καταστήματος. Μετά από 10' αφού έχω φύγει και επικοινωνώ με το τμήμα πωλήσεων για να αναφέρω το πρόβλημα, μου έρχεται μήνυμα ότι η παραγγελία είναι έτοιμη. Ενημέρωσα τον εκπρόσωπο για την ακύρωση διότι δεν εμπιστεύομαι τίποτα και κανέναν πλέον μετά από όλα αυτά. Πήγα και ήρθα αδίκως δύο φορές στο Μενίδι για ένα προϊόν που έλεγε άμεσα διαθέσιμο και προϊόν του newsletter. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Αντίστοιχα προβλήματα και στο plus4u. Χρόνια πελάτης του eShop από εποχές 2000 που είχαν 2-3 προϊόντα hardware για Η/Υ.
-
Σε ευχαριστώ! Όντως πολύ καλή η ερώτηση σου!
-
Καλησπέρα σας, Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο με το πρόγραμμα και με ένα post λίγο πιο επάνω. Έχω ένα κλιματιστικό 12000btu. Μπορώ να πάρω 18000btu ή πρέπει να είναι αποκλειστικά 12000btu;
-
@sphinxgr Αυτό ακριβώς είπα και εγώ στον μάστορα. Επέμενε πως η πίσα κάτω από την θερμομόνωση καθώς και ότι το ελαστομερες επάνω από την θερμομόνωση αρκούν... Δυστυχώς έμπλεξα με ανθρώπους οι οποίοι κοιτάνε απλά να κάνουν άρπα κόλλα δουλειες. Δεν γνώριζα και δεν ήμουν εκεί και είχα μόνο ένα συγγενικό πρόσωπο να επιτηρεί.... Πίστεψε με μετά από τόσο διάβασμα αν ήμουν εκεί θα είχαν γίνει πολλά πράγματα διαφορετικά. @MauroPaltoudias Δεν γνωρίζω δυστυχώς πόσα λούκια έχει και δεν είμαι εκεί. Σε έναν μήνα που θα είμαι θα γνωρίζω. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις απαντήσεις σας.
-
Τώρα θα γίνει βάψιμο του εσωτερικό χώρου. Θα πάω τώρα να κάνω όλα τα παραπάνω και να το ψάξω. Φοβάμαι ότι το ελαστομερες που περάστηκε από επάνω είτε δεν περάστηκε σωστά είτε έγινε αραίωση. Στην περίπτωση που βρω που λιμνάζουν νερά τι να κάνω στο σημείο; Μπορώ στην παρούσα φάση τον Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο έτσι όπως είναι να περάσω Hyperdesmo; Τοπικα εκεί στην καμινάδα τι προτείνετε να βάλω; Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
-
Καλησπέρα σας! Έχω ένα περίεργο πρόβλημα και θα ήθελα την γνώμη/βοήθειά σας. Έχουμε ένα σπίτι σε νησί. Κοντά σχετικά στην θάλασσα. Έγινε πριν 2 χρόνια θερμομόνωση με κέλυφος και έγιναν εργασίες επίσης στην ταράτσα. Εδώ λοιπόν έχουμε το πρόβλημα. Στην ταράτσα. Η ταράτσα δεν είδε στηθαίο και φτιάχτηκε από την αρχή. Δόθηκαν κλίσεις και έγινε θερμομόνωση. Δυστυχώς δεν ήμουν εκεί όταν γινόντουσαν οι εργασίες. Έγιναν οι παρακάτω εργασίες. 1. Φτιάχτηκε στηθαίο, φτιάχτηκαν υδρορροές. 2. Περάστηκε πίσσα 3. Τοποθετήθηκαν τα φελιζολ 4. Περάστηκε τσιμεντοκονία 5. Περάστηκε ελαστομερες υλικό (δυστυχώς όχι hyperdesmo) Το σπίτι κατοικήθηκε μετά από 2 χρόνια. Μέσα στο σπίτι είχε μερεμετια και είχε παλιες φλομπες στο ταβάνι από υγρασία. Τώρα όμως τον χειμώνα μια μέρα πέρασε νερό και έσταζε εντός! Κοντά εκεί στην καμινάδα. Ο μάστορας είπε πως η καμινάδα θέλει χτίσιμο. Άλλος μάστορας είπε θέλει μονωτικό υλικό γύρω από την καμινάδα. Ακούστηκαν πολλά. Μετά από βροχή δεν ξαναέγινε. Τώρα για κάτι άλλα σημεία που είχε υγρασία μας είπε πως τα ξερασε μέσα ότι ήταν. Δυστυχώς μάστορες καλοί δεν υπάρχουν και προσπαθώ να φέρω από επαρχία μήπως κάνω σωστή δουλειά ή να τα κάνω μόνος μου. Έχει νόημα να φωνάξω συνεργείο και να μου περάσει ασφαλτόπανο και από πάνω hypedesmo; Έχει νόημα να περάσω από πάνω hyperdesmo μόνος μου; Υπάρχουν κάποια σημεία που μένουν λίγο τα νερά και πιθανολογώ ότι δημιουργείται πρόβλημα και από εκεί. Ο μάστορας που τα έκανε αυτά τα ωραία... Άφαντος. Ασχολείται με ξενοδοχειακές μονάδες, καταπιάστηκε και δεν έχει χρόνο να έρθει να διορθώσει την "καλή" δουλειά που έκανε... Sorry για το σεντόνι.....
-
Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα
nickaras απάντησε σε θέμα του DownUNDERground στο Μπλα Μπλα
Σας ευχαριστώ πολύ. Στο Φυσικό Αέριο έχω ένα θέμα και έχω μπερδευτεί. Είναι καινούριος αυτόνομος μετρητής. 11/11/21 έκανα την αίτηση στην Elpedison. 24/12/21 η ΔΕΠΑ άνοιξε την παροχή. 04/01/22 μου ήρθε SMS ότι η παροχή είναι υπό διαδικασία εκπροσώπησης. 05/01/22 μου ήρθε νέο SMS το οποίο λέει η παροχή μου εκπροσωπείται από την Elpedison. Θέλω να πάω σε νέο πάροχο και ρώτησα εάν μπορώ να κάνω αίτηση υπαναχώρησης. Μου είπαν ότι γίνεται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία εκπροσώπησης και ότι στα συστήματα τους έχουν ημερομηνία εκπροσώπησης 24/12 και όχι 05/01 που μου ήρθε το SMS. -
Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα
nickaras απάντησε σε θέμα του DownUNDERground στο Μπλα Μπλα
Καλησπέρα σας, Καθυστέρησα λίγο αλλά ήρθα και εγώ στο topic. Δεν ήξερα αν πρέπει να το βάλω εδώ ή στο άλλο topic για το ρεύμα. Είμαι στην Elpedison. Είχα ένα πρόγραμμα (μονοφασική παροχή + Νυχτερινό) το οποίο δεν είχε ρήτρες χωρίς χρονικές δεσμεύσεις στο συμβόλαιο κλπ. Μου έστειλαν επιστολή ότι θα σταματήσει και θα με πάνε στο Electricity Home + Επιπλέον μια προωθητική προσφορά. https://www.elpedison.gr/files/1/Employee Offer/ΕΚΠΤΩΣΗ_200€_Employee offer_ DEC21.pdf Έχω το δικαίωμα για καταγγελία της σύμβασης εντός 60 ημερών. Ok με αυτό. Στην πολυκατοικία που μένω τον Δεκέμβριο γύρισε η κεντρική θέρμανση σε αυτόνομη και είχα βάλει και το φυσικό αέριο σε αυτούς. (δεν έχει έρθει ακόμη λογαριασμός). Η ΔΕΠΑ άνοιξε τα ρολόγια στις 23/12. Μου ήρθε SMS στις 05/01 ότι η παροχή φυσικού αερίου εκπροσωπείται από την Elpedison. Το πρόγραμμα που με έβαλαν είναι αυτό. https://www.elpedison.gr/gr/gia-to-spiti-sas/fusiko-aerio-gia-to-spiti-sas/gashome-flex/ Το ερώτημά μου είναι εάν μπορώ να τα πάω όλα στην ΔΕΗ ή κάπου αλλού αλλά χωρίς να μείνω από θέρμανση/ρεύμα. Εκεί που κολλάω είναι το φυσικό αέριο επειδή μόλις μπήκε δεν ξέρω τι παίζει με αυτό.