Προς το περιεχόμενο

alex_under

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    4
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

8 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ alex_under

  • Κατάταξη
    Junior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Καλέ μου φίλε το έθεσες πολύ σωστά! Ευχαριστώ και για το θετικό σου σχολιασμό. Όλα fast και όχι μόνο, Fast-Forward! Με το σχόλιό σου μου θύμησες την ταινία Click με τον Adam Sandler που όλα τα έτρεχε στο γρήγορο και έφτασε να χάσει όλη τη ζωή του....
  2. Ένα αναλογικό σήμα περιέχει άπειρες πιθανές τιμές. Ένα ψηφιακό σήμα περιέχει ένα πεπερασμένο αριθμό τιμών οι οποίες είναι πολύ συγκεκριμένες και δεν μπορεί να έχει ανάμεσα σε αυτές καμιά ενδιάμεση. Όσο πιο πολλές οι τιμές, τόσο πιο κοντά στο αναλογικό αλλά και μεγαλύτερο μέγεθος αρχείου... Στην περίπτωση του ήχου όπου γίνεται η συζήτηση, ένα CD για παράδειγμα έχει 44.100 τιμές ανά δευτερόλεπτο. Στο ίδιο δευτερόλεπτο ένας δίσκος έχει άπειρες θεωρητικά τιμές. Εκεί έρχεται και η συμπίεση των αρχείων (πχ mp3) σε μια προσπάθεια για καλό αποτέλεσμα αλλά και μικρό μέγεθος. Για όσους επιζητούν την καλύτερη πιστότητα υπάρχουν και lossless αρχεία (raw) που δεν έχουν συμπίεση και έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος τιμών για να "φτάσουν" το αναλογικό. Αντίστοιχη περίπτωση και στην εικόνα (Φιλμ vs Digital) όπου αντίστοιχα υπάρχουν φορμάτ raw που έχουν πολύ μεγάλη διαφορά από ένα JPEG. Κανείς δεν αντιλέγει ότι η ευκολία που μας δίνουν τα ψηφιακά μέσα δεν έχει καμία σχέση με τα αναλογικά και πλέον ζώντας σε μια ψηφιακή εποχή πολλές καταγραφές γίνονται απευθείας σε ψηφιακή μορφή οπότε δεν έχουμε απώλειες σε μετατροπές, όπως συμβαίνει στην περίπτωση ψηφιοποίησης παλαιών ηχογραφήσεων/εικόνων/βίντεο κλπ. Πολλές φορές όμως και αυτό το αναφέρω κυρίως για νεότερα παιδιά που δεν ήρθαν σε επαφή με αναλογικά μέσα, όταν ασχοληθείς με την τελετουργία του αναλογικού μέσου, σου δίνεται η δυνατότητα του χρόνου επεξεργασίας. Ένα παράδειγμα για να γίνει ξεκάθαρο αυτό που θέλω να πω. Σαν επαγγελματίας φωτογράφος δεν έζησα την αναλογική εποχή. Μπορεί σαν χομπίστας να φωτογράφιζα και να εμφάνιζα (μαγική εμπειρία) τις φωτογραφίες μου, αλλά σαν επαγγελματίας πάντα δούλευα ψηφιακά. Όταν όμως ξεκίνησα να εκπαιδεύομαι προσπαθούσα να λειτουργώ σα να έχω φιλμ. Δλδ, έβγαζα λίγες φώτο, σα να είχα 36ρια φιλμ. Δεν κοιτούσα τι έβγαζα (στην οθόνη) και προσπαθούσα να φανταστώ το τελικό αποτέλεσμα πριν το δω. Με τον τρόπο αυτό έδινα χρόνο στον εαυτό μου να δουλέψω στο μυαλό μου τις εικόνες και όταν τις έβλεπα (1-2 μέρες μετά) καταλάβαινα τι είχα κάνει και πως θα το διόρθωνα. Χρόνος που είναι απαραίτητος για να ωριμάσεις τεχνικά και καλλιτεχνικά. Αυτό είναι που δε σου δίνει η ψηφιακή εποχή. Το χρόνο. Την τελετουργία, η οποία είναι απαραίτητη για να αγαπήσεις μια διαδικασία. Ίσως και τη νοσταλγία σε όσους το έζησαν σε μια πιο τρυφερή ηλικία...
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.