Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

hrisafism

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    12
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με hrisafism

  • Κατάταξη
    Junior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Καλησπέρα σε όλους. Πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου, φίλε μου. Τα 240€ είναι η αμοιβή του εκτελωνιστή. Δηλαδή ότι έχει να κάνει με το τελωνείο, και μόνο. Από τη ΔΑΟ, η οποία πρεπει να γίνει όταν μπαίνεις στα σύνορα μέχρι και την πληρωμή του τέλους ταξινόμησης. Δυστυχώς κανένας τελωνειακός δεν κάνει τη ΔΑΟ ο ίδιος. Έχουν κακομάθει όλοι, και την περιμένουν από τον εκτελωνιστή. (Επικαλούνται φόρτο εργασίας). Στην περίπτωση μου, την είχε ήδη κάνει ο εκτελωνιστής μια ημέρα πριν μπω στην Ελλάδα. Μόλις έφτασα στο τελωνείο και είπα στον τελώνη ότι θέλω να
  2. Καλησπέρα σε όλους. Να αναφέρω και γω την εμπειρία μου από την εισαγωγή μεταχειρισμένου από Γερμανία. Ισως είναι διαφωτιστική για μερικούς που το σκέφτονται. Στα μέσα Αυγούστου πήγα στη Γερμανία και αγόρασα ένα Opel Insignia Sports Tourer, χρ. 3/2016, 1.6 diesel, 136hp, Euro 6, 104 CO², 150.000 km, με αρκετά extra όχι full extra. Το αυτοκίνητο ήταν ταξινομημένο στο Βέλγιο. Μέσα σε δύο μέρες ταξινομήθηκε στη Γερμανία, πέρασε Γερμανικό ΚΤΕΟ, έγινε μεταβίβαση σε μένα και βγήκαν πινακίδες zoll. Στη συνέχεια ήρθα οδικώς στην Ελλάδα, και μέσω εκτελωνιστή άρχισαν οι διαδικασ
  3. Αυτό ακριβώς λέω και εγώ... Και μετά τη μείωση εφαρμόζεται ο συντελεστής που είναι κυμαινόμενος. Αν για παράδειγμα η τιμή μειωθεί κάτω από 14000€ τότε υπάρχει μόνο ένας συντελεστής. Ο μικρότερος.
  4. Φίλε μου σε ευχαριστώ καταρχήν για την άμεση απάντηση. Η Τιμή είναι ακριβώς αυτή που λες δηλ. 22100€. Έβαλα όμως συν 3000€ επιπλέον κάποια extra σύμφωνα με τους δημοσιευμενους τιμοκατάλογους της opel. Εξήγησέ μου όμως σε παρακαλώ, τι σχέση έχει το 25000 και η αλλαγή κλίμακας, αφού η φορολογητέα αξία έχει απομειωθει λόγω παλαιότητας και λόγω χιλιομέτρων;;; Έχει πέσει πλέον στα 9000€. Σωστά;;; 25000 κάνει το καινουργιο. Από την έρευνα που έκανα , κατάλαβα ότι η αξία πάνω στην οποία εφαρμόζεται το τέλος ταξινόμησης μεταχειρισμένων, πάντοτε απομειωνεται. Μήπως αυτό είναι τ
  5. Προσπαθώ να βγάλω κάποια άκρη σχετικά με το τέλος ταξινόμησης και δεν μπορώ. Εχω ήδη αγοράσει ένα Opel insignia 1.6 cdti. 2016, 152000χλμ, euro6w, 104 CO2 Προσπαθώ να υπολογίσω το τέλος ταξινόμησης χονδρικά , (με βάση τα όσα έχω διαβάσει στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ), όμως μάλλον κάπου κάνω κάποιο σοβαρό λάθος. Λιανική τιμή πώλησης προ φόρων: περιπου 25000€ Μείωση λόγω παλαιότητας 5,5 ετη: περίπου 60% Οπότε 25000-(60%)15000=10000€ Μείωση λόγω χιλιομέτρων περίπου 10% 10000€-10%=9000€ Συντελεστης τέλους ταξινόμησης 6% 9000*6%=540€ Ρώτησα σε
  6. Έχω κάνει και εγω αίτηση και από ότι φαίνεται στην πλατφόρμα, έχω πάρει έγκριση τόσο από τον πιστωτή όσο και από το δημόσιο. Η αίτηση είναι στο στάδιο παρακολούθηση επιδότησης. Πριν από λίγες ημέρες στο e-banking της alpha, εμφανίστηκε ένας νέος λογαριασμός με μηδέν υπόλοιπο και ένα νέο δάνειο με μηδέν οφειλή. Χθες το βράδυ στο νέο δάνειο έβγαλε οφειλόμενο ποσό δόσης το 90% της δόσης μου. Προφανώς είναι η επιδότηση, μιας και το δάνειο είναι εξυπηρετουμενο. Έχει κάποιος ελέγξει αν του έχει συμβεί κάτι παρόμοιο. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.