Προς το περιεχόμενο

Dragonlordcv2002

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    781
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

201 Excellent

Σχετικά με Dragonlordcv2002

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 18/09/1979

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.533 προβολές προφίλ
  1. Δεν είναι μόνο στους "δίσκους" που τα κάνει μαντάρα η HP. Απλά μην την προτιμάς ως εταιρεία. Ακόμα και να λειτουργεί κάτι αρχικά σταματά την όποια (ή την αφήνει ελλιπή) υποστήριξη σε μικρό διάστημα. Ισχύει σε όλα ότι λέει ο duffy αν δεν σου δίνει δυνατότητα upgrade το επίσημο Utility δεν ψάχνεις αλλού εκτός αν θέλεις να πειραματιστείς αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα (αρνητικό).
  2. Βασικά πάρε ένα μηχανικό για αποθήκευση καλύτερα και προγραμμάτισε ένα αυτόματο synch σε εξωτερικό (one sided mirror ).
  3. Δεδομένου ότι δεν έχεις κάτι στα χέρια σου που να λέει το αντίθετο είναι σωστή η σκέψη σου. Η μοναδική εναλλακτική είναι η εξής. Τον παρέλαβες έτσι δεν το πήρες χαμπάρι για να το επιστρέψεις άμεσα για DOA με μηδέν λεπτά χρήσης, ο υπάλληλος δεν το κοίταξε καν, αρα και δεν το συμπεριέλαβε στην φόρμα και φτάνουμε εδώ που καλώς ή κακώς την ευθύνη την φέρει το κατάστημα. Επειδή δεν γνωρίζω τι εσωτερικές διαδικασίες έχει μόνο γενικό σχόλιο μπορώ να κάνω... Εκ του αποτελέσματος μπορώ να θεωρήσω πως δεν είναι σωστό ως προσωπική άποψη και μόνο. Τέλος να συμπληρώσω πως προς το σ
  4. Εννοείται ότι μόλις βρεί το dent το αντιπαραβάλει με το χαρτί παραλαβής (κανονικά το κοιτάει προτού ξεκινήσει) ! Εκεί ακούγεται συνήθως το " Ω ρε Π.... "
  5. Η διαδικασία αγαπητέ Herald είναι η εξής απλή... Κατά την παραλαβή του αγαθού ελέγχεται οπτικά για τυχόν φθορές τις οποιές αν υπάρχουν αναφέρονται στον πελάτη και αναφέρεται ότι πιθανόν (αν είναι και σοβαρές μάλιστα) να είναι εκτός εγγύησης. Επίσης ρωτάμε αν θέλουμε να συνεχίσουμε την διαδικασία ή αν θα αποφασίσει βάσει του κόστους επισκευής που θα επικοινωνήσει η αντιπροσωπεία. Συμπληρώνεται η φόρμα και την υπογράφει τεχνικός (υπάλληλος / διευθυντής αν δεν υπάρχει τεχνικός στο κατάστημα) και πελάτης και μετά αποστέλλεται.... Να συμπληρώσω ότι τσεκάρουμε ημερομηνία αγοράς για τυχόν DOA δι
  6. Το κουτί έχει airflow ? Πατάει καλά η υδρόψυξη ? Την έβαλες με την δική της πάστα ? Αν όχι η ποσότητα που έβαλες ήταν ελάχιστη η πάρα πολύ ? Ακούς το υγρό να κινείτε στους σωλήνες της ?
  7. Καλησπέρα σε όλους, Ως λάτρης των άνιμε (αρχεία MKV) έχω αρκετά τέρα (μέχρι στιγμής 7) σε ένα από τους σέρβερ μου (προφανώς με backup σε εξωτερικό HDD) και σκεφτόμουν την αποθήκευσή τους σε bluRay discs ως αρχείο (και να μην αγοράζω επιπλέον σκληρούς). Η σκέψη αφορά εξωτερική συσκευή προφανώς για να συνδέεται με όποιον υπολογιστή θέλω και φυσικά να μην πέσω σε θέματα ασυμβατότητας από συσκευή σε συσκευή, πράγμα που μου έχει τύχει με DVD (αν πάντα πρόσεχα ταχύτητες εγγραφής και πάντα ενεργοποιούσα τον έλεγχο μετά από την εγγραφή). Από εμπειρία σας αξίζει αυτή η λύση ?
  8. Προφανώς θα τσεκάρουμε τις τιμές της αγοράς σε κάθε "έκπτωση" τιμής ανά κατάστημα με την λογική σου... Δεν είναι δυνατόν 50% έκπτωση λάθος θα είναι κλπ. Ο καταναλωτής σκέφτεται να αγοράσει το προϊόν στην τιμή που διαφημίζεται και απεύχεται να συρθεί σε κυνήγια μαγισσών. Σιγά μην καθίσει να σκεφτεί από που θα βάλει τα χρήματα της διαφοράς ο εκάστοτε μαγαζάτορας, δεν τον αφορά την ευκαιρία ψάχνει. Ας πρόσεχε να μην κάνει το λάθος εξ αρχής ! Είναι υποχρέωση του να είναι σωστός συνολικά σε ότι κάνει. Υπάρχουν νόμοι στην αγορά που πρέπει να ακολουθούνται. Η όποια λάθος διαφήμιση χαρα
  9. Με την παραλαβή φωτογραφία, με την παράδοση φωτογραφία και ας λένε μετά ότι θέλουν ! Και φυσικά ενημέρωση σε twitter κλπ για την περίπτωση, κράξιμο παντού ! Μας προστατεύεις όλους έτσι. υ.γ. Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρονται και τα σωστά καταστήματα έτσι αυτά να ενισχυθούν σε πελατεία και τζίρο και η σαβούρα να κλείσει !
  10. Τι δίσκοι ? Απλοί consumer ? Πάντα υπάρχει η πιθανότητα να χαλάσει ο σκληρός είτε μόνος είτε σε συστοιχία. Αλλιώς δεν θα κρατούσαμε backup !
  11. ΟΧΙ !!! Αν αλλάξεις μητρική (θεωρητικά) έχεις θέμα με το κλειδί των windows ! H MS διατηρεί Online ένα ψηφιακό κλειδί με το HW του υπολογιστή σου. Αν δεν "φανεί" ότι αυτό αλλάζει δραματικά (εξ ου και η αλλαγή μητρικής) δεν θα σου ζητήσει κλειδί, απλά θα ενεργοποιήσει από την βάση δεδομένων που έχει για σένα. Το bios update δεν προσθέτει ούτε αφαιρεί hardware.
  12. Καλησπέρα παλιά το είχα καταφέρει με το netlimiter ( είναι επί πληρωμή) αυτό μπλοκάροντας εντελώς συγκεκριμένα προγράμματα. Φτιάχνεις 2ο λογαριασμό και το βάζεις να τρέχει αυτόματα με block rules στις εφαρμογές που θέλεις. Δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς έτσι να τα μπλοκάρεις απευθείας και από το firewall των windows μιας και δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ (είχα ήδη το software).
  13. To raid θα σε σώσει αν χαλάσει ένας εκ των δυο σκληρών. Δεν είναι backup ! Επίσης είναι για να έχεις 24/7 ανοιχτό το NAS. Αν πρόκειται να το ανοιγοκλείνεις δεν το χρειάζεσαι και μπορείς να πάρεις κλασικούς δίσκους 1 για χρήση ένα για backup και αν χρειαστείς αργότερα προσθέτεις επιπλέον κ.ο.κ. Αν πας σε NAS λύση κοίτα σε synology 2bay συν ένα σκληρό εξωτερικό για backup του. Σε δίσκους για χρήση raid red pro ή ironwolf θα πρότεινα. Έχε υπόψη ότι αν πάθει βλάβη το μηχάνημα ή ο controler θα έχεις πάλι το πρόβλημα ανάκτησης εξ ου και το επιπλέον εξωτερικό backup. Τέλος στην
  14. Προσωπικά για ssd εμπιστεύομαι μόνο το software του κατασκευαστή. Το HD sentinel δεν θα το εμπιστευόμουν πόσο μάλλον να τεστάρω ssd μ αυτό... (κοιτάει κυρίως SMART και πιστεύω ότι δεν μπορεί να καλύψει όλα τα στάδια wear του ssd) οι κλασικοί σκληροί είναι άλλη περίπτωση, υπάρχουν χρόνια και το SMART τους θεωρώ "κοινό". Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και σε hdd κοιτάω διπλά πάντα HD sentinel και το software που παρέχει ο κατασκευαστής του δίσκου.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.