Προς το περιεχόμενο

gntgrx

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    116
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    Μ/Δ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

244 Excellent

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ gntgrx

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Koozebane
  • Ενδιαφέροντα
    Sex, Βία, Ενδοκρινολογία

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

897 προβολές προφίλ
  1. Βούρτσισμα με σωστό τρόπο (45° κλίση, από τα ούλα προς τα κάτω 10 φορές στα 2-3 δόντια που πιάνει η οδοντόβουρτσα), καλή οδοντόβουρτσα (πχ Curaprox 1560), σωστή χρήση του νήματος, μεσοδόντιο βουρτσάκι (πχ GUM soft picks) και Waterpik στη σωστή σκάλα και με το σωστό ακροφύσιο. Κάθε 6 μήνες που πάω στον οδοντίατρο για καθαρισμό ουσιαστικά με διώχνει γιατί δεν έχει και τίποτα να κάνει πέρα από τον έλεγχο. YMMV
  2. gntgrx

    Αξίζει να πάρω MacBook Pro?

    Σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το Dell XPS 15 9570 με την 4Κ ΟLED οθόνη. Ναι, είναι Windows, όμως πατάει κάτω το MBP 16 σε όλες τις άξιες αναφοράς μετρικές.
  3. gntgrx

    Καθαριστης αερα

    Aν το budget είναι υψηλό, τότε IQAir. Αλλιώς, Winix, όπως έχουν γράψει και αρκετοί εδώ.
  4. Καλά, στο Villabajo ακόμα τρίβουν. Στο Garmin Pay ακόμα περιμένουμε μπας και μπουν οι Mastercard. Το δυοχιλιαδεςσαρανταδώδεκα και βλέπουμε.
  5. Αυτή είναι μια μόνο εταιρεία. Η εταιρεία Cepheid βγάζει ένα προϊόν με μέσο χρόνο αναφοράς ~45', η DiaSorin έχει ήδη ένα assay, έχουμε την Bosch, η Roche τα ίδια και ούτω καθεξής. Παράλληλα, υπάρχουν τα ερευνητικά νοσοκομεία που έχουν τα δικά τους προσωρινά συστήματα και μια πληθώρα άλλων εταιρειών που θα εμπλακούν. Το τεστ της Abbott 5/13 λεπτών θα περιλαμβάνει, χωρίς αμφιβολία, έναν μακρύ κατάλογο με όρους ή επιφυλάξεις. To μόνο θετικό είναι ότι η πλατφόρμα Abbott ID Now είναι σχετικά διαδεδομένη και για όσα νοσοκομεία/κλινικές τη διαθέτουν, το επιπλέον capital cost θα είναι μικρό. Το πιθανότερο, όμως, είναι ότι ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα, το δείγμα θα αποσταλεί σε ένα εργαστήριο αναφοράς για πιο εκτεταμένο έλεγχο (δηλαδή το test Cepheid 45 λεπτών ή το σύστημα Abbott m2000). Δεν είμαι εργαστηριακός ιατρός (ενδοκρινολόγος είμαι) αλλά μιλάω με αρκετούς ιατρούς για το συγκεκριμένο θέμα, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  6. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    Θα σου βρω εγώ, τιμές χονδρικής. Δεν σε πειράζει αν δεν είναι από άνθρωπο, ε;
  7. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    @mic2mic Είσαι στο μοτίβο του Μarlboro εσύ.
  8. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    Και άμα σκάσει ο σάκος και φύγουν οι αμμούτσες μέσα στο σπίτι, θα γίνει χαμός. Αυτά είναι για τους ανύπαντρους. Πέρα από την πλάκα, μια χαρά προπόνηση μπορείς να κάνεις. Όρεξη να έχεις και θα το βρεις τον τρόπο.
  9. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    13 χρονών ακούς τραγούδι που εξυμνεί τους κώλους. Κάποια πράγματα αποτυπώνονται στο μυαλό και δεν τα ξεχνάς.
  10. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    ^ @evabb Τα έχει πει ο Sir Mix-a-Lot πριν από 28 χρόνια. Όταν το πήρα χαμπάρι, ο φόβος ήταν μη με βρει παγωμένο κάνα πρωί η γυναίκα μου δίπλα της. Στα 37 μου, η καρδιά μου ήταν σε κακά χάλια, είχα υποκινησία βασικού και μέσου πλαγίου και πρόσθιου κορυφαίου τοιχώματος και επηρεασμένη συστολική λειτουργία με υπολογιζόμενο κλάσμα εξώθησης 49%. Hλεκτροφυσιολογικά ήμουν καλά, όμως είχα μεγάλες ποσότητες περικαρδιακού λίπους και είχε επηρεαστεί και η αναπνοή μου. Ήμουν υπέρβαρος (105 κιλά) και αγύμναστος, αφού 11 χρόνια τα είχα παρατήσει. Δεν έχω καπνίσει ποτέ και το stress μου ήταν μέτριο προς υψηλό, κατά περιόδους. Με τα πολλά (πάρα πολλά, ό,τι εξέταση μπορεί να γίνει έγινε, πολλές φορές με αρκετές επαναλήψεις), η διάγνωση μπήκε από το γενετικό έλεγχο. Είναι μια ιδιαίτερης μορφής συγγενής μυοκαρδιοπάθεια, η οποία είναι γενικά ασυμπτωματική αλλά αν γίνει το μπραφ, άμωμοι εν οδώ, αλληλούια. Ευτυχώς, το πήρα χαμπάρι με τα πιο ήπια συμπτώματα που μπορεί να δώσει. Θα μπορούσε να σκάσει σε οποιαδήποτε φάση της ζωής μου. Όλοι οι καρδιολόγοι μου έλεγαν να μην το παρακάνω, θα τη βγάλω μια ζωή με beta blockers, να χάσω κιλά και βλέπουμε. Κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η καρδιά αυτή μπορούσε να επανέλθει. Αφού διάβασα ό,τι μπορούσα να διαβάσω σχετικά με την καρδιολογία και μίλησα με world class καρδιολόγους, σχετικά με τα options μου, πήρα την απόφαση τουλάχιστον να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση και να βγάζω την καθημερινότητα χωρίς να μου βγαίνει η γλώσσα. Είχα, επίσης, το άγχος να μην έχει περάσει η μαλακία στα παιδιά μου. Ευτυχώς, σε αυτό το κομμάτι, πήραν από τη μάνα τους. Τα υπόλοιπα, λίγο πολύ τα έχω ξαναγράψει. 2 χρόνια αργότερα η καρδιά μου είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Δεν έχω υποκινησίες, ο όγκος παλμού έχει σχεδόν αυξηθεί 80% (117 mL στο 25% του VO2max), το VLEF είναι στο 54%, έχω RHR γύρω στις 50 bmp και ταβάνι γύρω στις 190, με ΗRR στο 140. Αγαπημένη μου ασχολία είναι να τρολάρω τους καρδιολόγους δείχνοντας τους τη μαγνητική και τις εξετάσεις πριν και μετά. Δεν μπορούν να πιστέψουν ότι πρόκειται για την καρδιά του ίδιου ατόμου. Δεν φοβήθηκα και πήγα κόντρα στις προβλέψεις και το κατεστημένο. Αν και τράβηξα άσχημο χαρτί, γνωρίζω ότι δεν είμαι φτιαγμένος από ζάχαρη και αν προσπαθήσω σοβαρά θα δω βελτίωση. Στα της προπόνησης, τώρα. Τη βρήκα με το να ανεβαίνω το λόφο, οπότε και σήμερα φόρτωσα το σάκο μου με μια επιπλέον 2,5άρα πλάκα (σύνολο 23,3 κιλά). Έκανα ακριβώς την ίδια διαδρομή, περίπου στον ίδιο χρόνο (8 δευτερόλεπτα πιο αργά). Στη συνέχεια κατέβηκα στο υπαίθριο πάρκο Πουλάκη και άρχισα την κινητοποίηση με τα λάστιχα και τις καλλισθενικές, όπως ακριβώς την προηγούμενη φορά. Σήμερα δεν υπήρχε ψυχή εκεί, αν και δεν το είχαν κλείσει. Έκανα 10x15 Inverted Rows σε διάφορες κλίσεις και επίπεδα στα πόδια, έμφορτος με το σάκο 10x15 Push-ups, ομοίως. 5x10 Diamond Push-ups, έμφορτος 5x10 Bodyweight Pull-ups/Chin-ups 5x5 Pull-ups/Chin-ups, έμφορτος 5x10 Bodyweight Dips 5x5 Dips, έμφορτος 5x10 Hanging Leg Raises 5x5 Hanging Leg Raises/Shins to the bar 5x15 Roman Lifts, έμφορτος 5x10 Single Leg Stand up, έμφορτος 5x10 Single Leg Hip Thrust, έμφορτος Στη συνέχεια γύρισα σπίτι και ξεκίνησα 10.000 KB Swing προπόνηση. Δεν έχω KB, οπότε έφτιαξα έναν αλτήρα στα 27,5 κιλά. Συγκεκριμένα: 10x27,5kg DB Swing 6x27,5kg DB Single Arm Push Press (3 σε κάθε χέρι) 15x27,5kg DB Swing 6x27,5kg DB Single Arm Push Press (3 σε κάθε χέρι) 25x27,5kg DB Swing 6x27,5kg DB Single Arm Push Press (3 σε κάθε χέρι) 50x27,5kg DB Swing 2x27,5kg DB Single Arm Push Press (1 σε κάθε χέρι) Αυτός είναι ένας κύκλος, όπου κάνεις 100 DB Swings και 10 DB Push Press σε κάθε χέρι. Το διάλλειμα είναι 30-60 sec μεταξύ των set και 3 λεπτά μεταξύ των κύκλων. Έκανα 5 κύκλους, ήτοι 500 DB Swings και 50 DB Push Press σε κάθε χέρι. Στα 50άρια είχα την αίσθηση ότι θα ξεράσω, τελικά τα έβγαλα με αρκετό ζόρι χωρίς απρόοπτα. Στα μέσα του 4ου κύκλου και στον 5ο κύκλο χτυπούσα πιράκια. Εξαιρετική προπόνηση, μιλάμε είχα καιρό να αισθανθώ ότι δεν θα βγει. Η αλλαγή που θα κάνω αύριο και για όλη την πρώτη εβδομάδα είναι να σπάσω το 50άρι set σε 2 25άρια. Κανονικά οι συμπληρωματικές θέλουν το βάρος του 5RM. Αναγκαστικά θα πορευθώ με τα κιλά που διαθέτω. Οι συμπληρωματικές ασκήσεις για αυτήν την εβδομάδα είναι: Δευτέρα: DB Single Arm Push Press Τρίτη: DB Goblet Squat (O αλτήρας χωράει 40 κιλά διότι έχω μόνο 5άρες, 2,5άρες, 1,25 και 1kg πλάκες. Ίσως πάρει οριακά άλλα 2,5kg, αν το πιάσω με δεματικά ή/και κόλλα σπειράματος Loctite) Τετάρτη: DB Kroc Row (Tα ίδια με πάνω) Πέμπτη: Static Incline Single Arm DB Press (Εδώ στα 35 kg) Παρασκευή: Barbell Good morning (Eδώ 42,5 kg) Σε 20 προπονήσεις πρέπει να βγάλω τα 10.000 Swings. Αν τα καταφέρω και την ολοκληρώσω, θα έχω φτιάξει ΝΑΑΑΑ μια κωλάρα χαχα. Πέρα από την πλάκα, εκτός της αναμενόμενης σημαντικής προόδου στην αντοχή, αναμένω και carryover σε όλες τις κινήσεις. Περαστικά μου.
  11. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    Εγώ είμαι της άποψης να μην βιαστεί κανείς να επενδύσει σε εξοπλισμό για το σπίτι αν δεν προπονείται συστηματικά και έχει θέσει κάποιους στόχους. Τα 100,200,300 ευρώ καλύτερα να τα κρατήσει αν το επόμενο διάστημα πρόκειται να επηρεαστεί το εισόδημά του. Αν, πάλι, του περισσεύουν, υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να τα επενδύσει κανείς πχ σε ένα air purifier της προκοπής, ιδιαίτερα αν ζει σε μεγάλη πόλη ή σε περιοχή με κακή ποιότητα αέρα. @Skatzivas Σε θυμάμαι από το myphone, είχες μπει στην Σ.Ο. λίγο καιρό μετά την αποχώρησή μου ως EiC. Είμαστε συνομήλικοι και πριν 2 χρόνια βρισκόμουν στη θέση σου, για να μην σου πω και σε χειρότερη αφού είχα και μυοκαρδιοπάθεια και η αντοχή μου ήταν πάτος. Η πρότασή μου είναι να μην σταματήσεις το περπάτημα, διότι πρόκειται για μια δραστηριότητα με ελάχιστο μυοσκελετικό impact και εξαιρετικό scalability. Δεν αρκεί, όμως, μόνο το περπάτημα. Πρέπει να δυναμώσεις τους τραχηλικούς μυς, δίνοντας έμφαση στους σκαληνούς και τους στερνοκλειδομαστοειδείς. Πέρα από τη μυϊκή ενδυνάμωση, η στάση του σώματος είναι εξίσου σημαντική. Το πως κάθεσαι στην καρέκλα, πως διαβάζεις, πώς κοιτάς την οθόνη και πώς κοιμάσαι, είναι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής σου. Ακόμα καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις αν επιλέξεις κάποια δραστηριότητα η οποία θα σε κάνει συνολικά πιο δυνατό. Δεν είναι απαραίτητο αυτή να είναι τα βάρη. Όσον αφορά τη διατροφή σου, δεν χρειάζονται ριζοσπαστικές αλλαγές. Εξορθολογισμός και σύνεση από τη μία δίχως να στερείσαι και να έχεις ενοχική σχέση με το φαγητό, από την άλλη. Δες το ως μια επένδυση για τα επόμενα 20-30-40 χρόνια.
  12. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    Στο άλσος Πουλάκη στην Φιλοθέη. Έχει κάποια όργανα, μονύζυγο, δίζυγο κτλ.
  13. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    Ρε συ ντιντη, 125 κιλά έκανε ο άνθρωπος, που τα είδες τα 110; Επίσης, σε κάθε προπόνηση που κάνεις αναφέρεις τσιμπήματα. Τί διάολο; Σφήκες έχετε στο γυμναστήριο;
  14. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    Thanks Τζον. Αν και δεν είχα παρέα, ήταν πολύ ευχάριστη η προπόνηση στον ήλιο. Είδα κάποια παιδιά εκεί αρκετά προχωρημένα στην καλλισθενική και δουλεύανε jumping lunges με γιλέκο, λογικά 10 κιλά πρέπει να ήταν. Θέλω να το βάλω μπρος και ελπίζω να μην φάω τα μούτρα μου. Είναι ο ίδιος λόγος που δεν δοκίμασα να κάνω χθες Bulgarian Split Squat, θέλω να το πάω σιγά σιγά ώστε να έχω τέλεια φόρμα πριν βάλω μεγάλο φορτίο. Σίγουρα σε αντοχή θα βελτιωθώ αρκετά με αυτές τις προπονήσεις. Δύναμη και να πέσω λίγο, σιγά σιγά θα ξανανέβω. Για τον Jeff Cavaliere, συμφωνώ με όσα γράφονται εδώ. Είναι μάστορας στην εμβιομηχανική και δίνει καλές προτάσεις, αλλά τον έχει φάει το κυνήγι του παρά.
  15. gntgrx

    Das Fitness Thread #2

    H μόνη μου ελπίδα, διότι δεν θα την παλέψουμε. Πέρα από την πλάκα, ας επιστρέψουμε στο θέμα μας και να μιλήσουμε για προπονήσεις. Λοιπόν, χθες το είπα και το έκανα. Φόρτωσα το σάκο με όλο τον εξοπλισμό που κουβαλάω στο γυμναστήριο + 3 2,5άρες πλάκες. Το σύνολο 20,6 κιλά. Ξεκίνησα από το Χαλάνδρι και ανέβηκα στο λόφο της Φιλοθέης μέχρι το θρόνο του Διός. Είπα πρώτη μέρα να μην το κάνω hill sprint αλλά να το πάω όσο γρηγορότερα μπορώ και επέλεξα την πιο steep διαδρομή (@JcD Βλέπε ανηφόρα Αγίου Ονουφρίου + Άη Γιάννη στο χειρότερο). Βάρεσα κόφτες στις σφίξεις, για μικρές περιόδους ήμουν πάνω από 190, αλλά τα κατάφερα δίχως απρόοπτα. Στη συνέχεια κατέβηκα στο υπαίθριο πάρκο και άρχισα την κινητοποίηση με τα λάστιχα και τις καλλισθενικές. 10x15 Inverted Rows σε διάφορες κλίσεις και επίπεδα στα πόδια, έμφορτος με το σάκο 10x15 Push-ups, ομοίως. 5x10 Diamond Push-ups, έμφορτος 5x10 Bodyweight Pull-ups/Chin-ups 5x5 Pull-ups/Chin-ups, έμφορτος 5x10 Bodyweight Dips 5x5 Dips, έμφορτος 5x10 Hanging Leg Raises 5x5 Hanging Leg Raises/Shins to the bar 5x15 Roman Lifts, έμφορτος 5x10 Single Leg Stand up, έμφορτος 5x10 Single Leg Hip Thrust, έμφορτος Στη συνέχεια πήγα σπίτι και φόρτωσα τα λίγα κιλά που είχα και έκανα τα εξής: [email protected] Zercher Squats με 2" pause [email protected] Banded Deficit Deadlift με λάστιχα τάσης 13,5kg στο 100% 5x16x27,5kg Neutral Grip Dumbbell Swing 4x10x27,5kg Contralateral Lunge 5x8x60kg Barbell Good Morning 4x12x27,5kg Overhead Dumbbell Triceps Extension 4x1'x40kg Suitcase Carry Το ευχαριστήθηκε η ψυχή μου, ιδιαίτερα την προπόνηση έξω στη φύση που είχε τόσο ωραία μέρα. Λινάτσα COVID, δεν μας πτοείς! Αφιερωμένο σε όλους σας!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.