Προς το περιεχόμενο

sfakattack

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    329
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

114 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ sfakattack

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.281 προβολές προφίλ
  1. Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχει αγγελία σχεδόν συνεχώς για εξυπηρέτηση πελατών remotely στο bazaraki. Έχει κανείς εμπειρία εργασίας από εκεί; Αναφέρει ότι μπορεί να δουλέψεις από οπουδήποτε στον κόσμο.Λόγω εκτεταμένης ανεργίας και λόγω του ότι η περισσότερη μου εργασιακή εμπειρία είναι στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, θα με ενδιέφερε αν ήταν κάτι νορμάλ.
  2. Έτσι εξηγούνται πολλά.... προφανώς αυτή είναι η πολιτική τους... άρα δεν έχει να κάνει καν με τα χρόνια...εφόσον μου λες οτι δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν μετά από ούτε ένα χρόνο.... Ας μείνουν με την πολιτική τους. Υπάρχουν κι αλλου πορτοκαλιές.... Και χωρίς πλάκα ρε παιδιά... Τους έχω δώσει χιλιάρικα ζωντανά (όπως και πολλοί άλλοι βεβαια) και τους έχω συστήσει και σε άλλους να τους επιλέξουν...Πλέον όπου σταθώ κι όπου βρεθώ, ξέρω τι θα λέω....
  3. Για κανένα προϊόν δεν υπολογίζεται αυτό φίλε με βάση το release, αλλά με βάση το πότε σταματάει να παράγει-πουλάει. 2 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης δεν έχω την "απαίτηση" να μου δώσει καινούργια, αλλά σίγουρα περιμένω να μπορεί να μου δώσει λύση. Τόσα χρόνια πελάτης δεν έχω συναντήσει τέτοια συμπεριφορά. Και επειδή δουλεύω σε θέση ευθύνης στο customer care , θεωρώ αδιανόητη τέτοια αντιμετώπιση εν έτει 2020. Σου λένε ευθαρσώς, πάρε νέα κάρτα. Και εύλογα απαντώ: Γιατί να πάρω δική σας;
  4. Παίδες, εδώ και μερικές μέρες το ένα από τα τρία ανεμιστηράκια τα έχει ψιλοφτύσει. Πιο συγκεκριμένα, γυρίζει σε λίγες στροφές, κάνοντας μάλιστα ένα εντελώς ενοχλητικό βουητό. Παράλληλα, τα άλλα 2 ανεμιστηράκια δουλεύουν συνέχεια στο φουλ (υποθέτω για να αντισταθμίσουν την υπολειτουργία του τρίτου). Το αποτέλεσμα είναι πως ο θόρυβος είναι ανυπόφορος και οι θερμοκρασίες της κάρτας πλέον ανεβαίνουν πολύ. Δυστυχώς αυτό συνέβη μόλις 2 μήνες εκτός εγγύησης. Είπα να κάνω rma στην gigabyte να δω πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Δυστυχώς μου αναφέρουν πως δεν έχουν ανταλλακτικά και πως δε μπορούν να κάνουν τίποτε. Ενιωσα τελείως λακαμάς γιατί τους έχω δώσει άπειρα λεφτά τόσα χρόνια για τις κάρτες τους και με αφήνουν ξεκρέμαστο. Δεν είναι υποχρεωμένοι ρε παιδιά να κρατάνε στοκ με ανταλλακτικά για κάποια χρόνια, όπως γίνεται σε όλα τα προϊόντα; Σε αντίστοιχη περίπτωση με την corsair , και ενώ η εγγύηση είχε λήξει εδώ και σχεδόν 2 (!) χρόνια, μου έστειλαν αντικατάσταση και μάλιστα με καλύτερο τροδοφοτικό από αυτό που είχα. Πως προτείνετε να το χειριστώ; Έχει κανένας εμπειρία με παρόμοια κατάσταση;
  5. ακριβώς.... για γέλια και για κλάματα.... τους έστειλα και mail αλλά ακόμα τίποτα...
  6. Και εγώ με την όρεξη έμεινα χθες που πήγα να παραλάβω. Ευτυχώς το παρατήρησα και δεν παρέλαβα. Ακόμα θα έτρεχα να ξεμπερδέψω άλλη μια φορά με αυτό το "φανταστικό" κατάστημα....
  7. Ένα ωραίο χριστουγεννιάτικο γεύμα ,που δεν το κάνεις κάθε μέρα, για κάποιους είναι προτεραιότητα φίλε, ιδιαίτερα όταν η εργασία ήταν για φίλο. Όλοι ευχαριστημένοι, δε μπορώ να καταλάβω γιατί να το χλευάζεις...
  8. Τελικά παίδες, πήγα έκανα ένα γεύμα με ένα ωραίο wagyu a5 steak και ήρθαμε στα ίσια μας.... Μοναδική εμπειρία
  9. Παιδιά στα ανταλλακτήρια στο καπαλί τσαρσί η ισοτιμία είναι η καλύτερη δυνατή που μπορείτε να βρείτε... ενα μετρό παίρνεις και σε μισή ωρίτσα έχεις το πιο φθηνό συνάλλαγμα που μπορεί να έχεις...
  10. Κοίτα κι εγω η αλήθεια είναι πως με κανα 300αρι θα ημουν ευχαριστημένος... βλέπω ότι οι περισσότεροι μου λέτε τόσο ή και παραπάνω... αν είναι και κανείς του επαγγέλματος ή παραμφερούς ειδικότητας, θα ήταν θεμιτή η γνώμη του
  11. Καλησπέρα παίδες. Μπλα Μπλα κατηγορία... Δεν μπόρεσα μόνος μου να βγάλω άκρη όποτε αναλύω τον προβληματισμό μου. Φίλοι που έχουν εστιατόριο μου ζήτησαν να τους συντάξω το οινολόγιο. Δεν έχω ξανασχοληθεί με το θέμα, ωστόσο είμαι πληροφορικάριος και αποφάσισα να αναλάβω τη δουλειά. Ποια ήταν αυτή. Να μου δώσουν τη λίστα με τα κρασιά της κάβας τους και να τα συντάξω σε οινολόγιο. Χωρίς γραφήματα και ρετούς, αφού αυτά θα τα έκανε ο τυπογράφος. Άρα εγώ ενα ωραίο word, εισήγαγα όλη την (τεράστια) κάβα τους, πινακάκια, επικεφαλίδες, γραμματοσειρές, βρήκα και έβαλα τις ποικιλίες του κάθε κρασιού και γενικά το έφερα σε μια μορφή τελικά που απλά λείπουν τα γραφήματα και είναι έτοιμο προς εκτύπωση. Το θέμα είναι λοιπόν, επειδή δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο και δε ξέρω και τι χρεώνουν οι επαγγελματίες του είδους και επειδή είναι φίλοι μου, τι ποσό θεωρείτε πως θα έπρεπε να ζητήσω για να μην φανεί υπερβολικό; Ενδεικτικά να σας πω πως πρόκειται για 25σέλιδο A4 οινολόγιο και ασχολήθηκα με αυτό περίπου 6-7 μέρες. Ας ανοίξει λίγο η κουβέντα, να μου πείτε τη γνώμη σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  12. Να σου πω την αλήθεια δεν καίγομαι για τα 144. Περισσότερο σκέφτομαι να είναι όσο δυνατόν futuregameproof
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.