Προς το περιεχόμενο

Droulas13

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    289
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

398 Excellent

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.265 προβολές προφίλ
  1. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Πριν 11 ημέρες η τέσλα ξεκίνησε την εγκατάσταση των megapack της μεγαλύτερης μπαταρία που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στον κόσμο, στην Καλιφόρνια (376% μεγαλύτερη από αυτή της Αυστραλίας, μετά την επέκτασή της). Συνολικά θα χρειαστεί 256 megapack, θα έχει χωρητικότητα 730 MWh και ισχύ 182,5 MW. Σήμερα έχει ήδη εγκαταστήσει 32 megapack και έχει στο χώρο ακόμα 37 έτοιμα προς εγκατάσταση. Η εγκατάσταση έχει πλάνο να ενεργοποιηθεί στο πρώτο τρίμηνο του 21 και να είναι πλήρως λειτουργική μέχρι το δεύτερο.
  2. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Δεν διάβασα αυτό εγώ: ”The measure would extend the state’s right to repair laws to include telematics systems. Telematics systems contain car data that is stored outside the vehicle and may include information that relates to navigation, GPS, and mobile internet. The measure would require cars sold in Massachusetts starting with the model year 2022 to equip any cars having telematics systems with a standardized open access data platform. Independent repair shops and mechanics would, with owner permission, automatically have access to the vehicle’s data to use it for diagnostics and car repair. Currently, this data may only be used by manufacturer repair shops unless permission is granted.” The automaker wrote in the email: “As you go to the polls this fall, Tesla asks that you vote no on Question 1. Tesla has long applied an open source philosophy to our patented intellectual property for electric vehicles. In this spirit, we provide public access to our service, parts, and body repair manuals, wiring diagrams, service bulletins, labor codes and times, and other information used to perform mechanical, electrical, and collision repair work on our vehicles. Question 1 goes well beyond what is necessary to perform this work, and it potentially jeopardizes vehicle and data security. The requirements, pushed by two national auto shop lobbying groups, would make vehicles more vulnerable to cyberattacks and would make successful attacks more harmful.” Από ότι κατάλαβα, η τέσλα δεν θέλει να έχουν τρίτοι δεδομένα που συλλέγει σχετικά με το αυτοκίνητο.
  3. "Ο Musk δεν εξήγησε πολλά για το πώς η εταιρία θα αποφασίζει τα άτομα τα οποία θα προσκαλέσει στη beta." Ολα τα major updates του autopilot τα περνάει πρώτα από beta testers και συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι.
  4. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Νούμερα 3ου τριμήνου: Production Deliveries Subject to operating lease accounting Model S/X 16,992 15,200 13% Model 3/Y 128,044 124,100 7% Total 145,036 139,300 7% Στην Κίνα τους 2 πρώτους μήνες παρήγαγε συνολικά 25.300 model 3 και την τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου έμεινε κλειστό για ετήσια αξιολόγηση από κινεζικές αρχές. Συνολικά η κινέζικη παραγωγή δύσκολα ξεπέρασε τα 35.000 model 3. Από αρχές Οκτωβρίου πιάνει δουλειά και η τρίτη βάρδια, οπότε πιστεύω στο 4ο η παραγωγή να φτάσει και να ξεπεράσει τα 50.000 model 3. Αν στην Κίνα κατασκευάστηκαν 35.000 model 3, αυτό σημαίνει ότι το fremont κατάφερε να παράξει περίπου (128.000-35.000=) 93.000 model 3. Το τελευταίο προ-covid19 τρίμηνο που έχουμε για να συγκρίνουμε ήταν το Q4 2019, όταν κατασκεύασε συνολικά 87.000 model 3, από τα οποία τα 1000 ήταν της Κίνας, δηλαδή 86.000 το fremont. Μικρή αύξηση από τα 86.000 στα 93.000, αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε και την πολυπλοκότητα που προστέθηκε με την επιπλέον γραμμή παραγωγής του model Y. Υπολογίζω περίπου 30.000 παραδόσεις model y και περίπου 35.000 παραδόσεις κινέζικων model 3. Δηλαδή τουλάχιστον 65.000 high margin + άλλα 30-35.000 high margin model 3 από fremont. Το μερίδιο των low margin SR του fremont στις συνολικές πωλήσεις θα πέσει περίπου στο 20%, ίσως και παρακάτω. Κάποιοι "αναλυτές" θα τρίβουν τα μάτια τους σε 3 εβδομάδες και θα αδυνατούν να εξηγήσουν πως μια εταιρεία που πριν 2 χρόνια φλέρταρε με την χρεοκοπία, τώρα είναι ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες με την μεγαλύτερη κερδοφορία. Με τον ρυθμό που εξελίσσονται τα εργοστάσια σε Κίνα, Γερμανία και Τέξας προβλέπω, ότι σε 3 χρόνια, δηλαδή από το 2ο μισό του 2023 και μετά θα είναι μακράν η πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία. Θα τουλάχιστον 2 φορές τα κέρδη του δεύτερου.
  5. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Πριν 2 χρόνια, όταν η τεσλα είχε πουλήσει συνολικά μέχρι εκείνο το σημείο περίπου 360.000 αυτοκίνητα, έλεγαν εκτός των άλλων ότι θα καταρρεύσει και από τα προβλήματα των service center. 2 χρόνια μετά έχει πουλήσει επιπλέον 720.000 αυτοκίνητα, σύνολο 1.080.000, και ακόμα περιμένουμε την κατάρρευση των SC.
  6. https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/tesla-secured-5-years-160k-tonnes-lithium-per-year-supply-deal-with-australian-miner
  7. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Από το να είναι όλα τα αυτοκίνητα 2000 πιο ακριβά, καλύτερα να δίνουν τα 2000 όσοι ενδιαφέρονται για την επιπλέον ταχύτητα.
  8. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Όντως με μπέρδεψε η αύξηση range. Τι εννοεί όμως; Ότι στο ίδιο pack μπορεί να χωρέσει περισσότερες kwh και να αυξήσει το range κατά 50%; Ή μήπως εννοεί κάποια εξέλιξη αντίστοιχη με τους λαμπτήρες και το led, πχ κατά την εκφόρτιση των μπαταριών θα παράγεται λιγότερη θερμότητα, ικανή να αυξήσει το range κατά 50%;
  9. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Εχθές παρουσιάστηκαν ένα σωρό καινοτομίες. Άλλες έτοιμες, άλλες σχεδόν έτοιμες και άλλες που θα ολοκληρωθούν σε ορίζοντα 3ετίας. Ένας νέος αέναος κύκλος, όπου η μια πλευρά θα μιλάει για απατεώνα και η άλλη θα αντιτείνει το αντίθετο, μόλις ξεκίνησε! Μια σύνοψη του πως θα επηρεάσουν όλες αυτές οι καινοτομίες το κόστος και το range συνοψίζονται σε αυτή την εικόνα: Δηλαδή εάν επιτευχθούν όλα, τότε θα πετύχει χοντρικά διπλάσιο range στο μισό κόστος. Εάν υποθέσουμε ότι το cell τώρα κοστίζει της 120 δολάρια ανά kwh, στο model 3 SR των 55 kwh, για να πετύχει 250 μίλια range, τότε αυτό σημαίνει ότι τώρα τα cell του model 3 SR της κοστίζουν (120Χ55=) 6.600 δολάρια. Σε 3 χρόνια το ίδιο range θα το πετυχαίνει με 37 kwh (37+50%=55) που θα της κοστίζουν (120/2=) 60 δολάρια ανά kwh, άρα τα cells του model 3 SR θα της κοστίζουν (37Χ60=) 2.220, δηλαδή περίπου το 1/3. Παράλληλα με το κόστος και το range, θα υπάρξει και μείωση 70% στο κεφάλαιο που θα χρειάζεται να επενδύεται για την παραγωγή μπαταριών. Αυτό συνεπάγεται μειωμένα κόστη απόσβεσης, τα οποία επηρεάζουν λογιστικά το κόστος των μπαταριών. Επίσης αν η τεσλα γίνει σταδιακά η ίδια αυτή που προμηθεύει μπαταρίες για τα αυτοκίνητά της τότε θα επωφεληθεί και από το καπέλο των εταιρειών που την προμηθεύουν. Δεν το κάνουν τώρα για την ψυχή της μάνας τους. Το κάνουν για να βγάλουν κέρδος. Μετά το κέρδος θα πηγαίνει απευθείας στην τεσλα. Τα υπόλοιπα σημαντικά σημεία της βραδιάς: - Έχει ήδη στήσει γραμμή παραγωγής cell, του νέου φορμάτ μεγέθους των 4680, δυναμικότητας 10gwh τον χρόνο, η οποία θα πιάσει full ρυθμό μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Σε elon time αυτό σημαίνει, ότι θα βρίσκεται τουλάχιστον στα μισά (5gwh/y) στο τέλος του 21. Όσα θα χρειάζεται δηλαδή για την παραγωγή των roadster και του model s plaid. - Παρουσιάστηκε το model s plaid με τιμή στα 140.000 δολάρια και οι πωλήσεις του ξεκινούν τέλος 21. Υποθέτω, ότι θα έγιναν κάποιες αλλαγές σε σχέση με το plaid που είχαν κατά νου να παρουσιάσουν από πέρυσι, για να ξεπεράσουν τα specs του lucid air που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Υπόσχεται range στα 520+ μίλια, τελική ταχύτητα στα 320 km/h, και 0-60 μίλια κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Με λίγα λόγια υπόσχεται το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής. Δημοσίευση βίντεο του plaid που κάνει ένα γύρο στη laguna seca σε 1:30.3, δηλαδή πιο γρήγορα από την Mc Laren P1: Μέσα σε ένα χρόνο έγινε 6 δευτερόλεπτα γρηγορότερο. Εδώ το βίντεο πριν ένα χρόνο, ο γύρος σε 1:36,5 : - Σε 3 χρόνια θα είναι έτοιμος να παρουσιάσει φθηνότερο αυτοκίνητο στα 25.000 δολάρια.
  10. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Οι Γερμανοί έχουν βαλθεί να ξεπεράσουν τους κινέζους. Παράδειγμα σε δύο μήνες πήγαν από αυτό (4-7-2020): Σε αυτό (5-9-2020): Και από: Σε αυτό:
  11. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Στο βασίλειο των αυτοκινήτων, όταν οι άλλοι πέφτουν 29%, η τέσλα ανεβαίνει με 11% εν μέσω πανδημίας και με τις αντικειμενικές δυσκολίες της μεταφοράς αυτοκινήτων από την άλλη άκρη του κόσμου, από ένα εργοστάσιο που έμεινε κλειστό για 2 μήνες. Φανταστείτε τι πανηγύρι έχει να γίνει στην ευρωπαική αγορά, όταν με το καλό ανοίξει το εργοστάσιο στη Γερμανία.
  12. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Το 81% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στην Αμερική στο πρώτο μισό του 2020 είναι tesla και πουλήθηκαν χωρίς την επιδότηση των 7500 δολαρίων. Περίεργο γιατί εδώ μέσα διαβάζαμε πριν 2 χρόνια, ότι χωρίς αυτή την επιδότηση η tesla θα καταρρεύσει.
  13. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Θυμάσαι που προσπαθούσες να μας πείσεις, ότι η μπαταρία της αυστραλίας έχει ήδη χάσει το 50% και ότι η επέκταση κατά 50% είναι για να αντισταθμίσουν αυτή την απώλεια; Και μάλιστα στην αρχή το παρουσίασες ως fact και όχι ως ένα απλό προαίσθημα και έπρεπε να σε αμφισβητήσω για να εκδηλωθείς. Ε, τελικά άκυρο: https://electrek.co/2020/08/12/tesla-big-battery-shows-record-mw-range-expansion/ Η μπαταρία μπορεί να δώσει πια 150MW, αντί για τα αρχικά 100MW. Δηλαδή 50% περισσότερο.
  14. Και έτσι χαλαρά εχθές ήταν η δεύτερη φορά που εκτόξευσε πύραυλο για 5η φορά και τον προσγείωσε για να τον χρησιμοποιήσει για 6η φορά.
  15. Droulas13

    Το thread της Tesla

    Στις οικονομικές της καταστάσεις για το 2ο τρίμηνο, η τέσλα αναφέρει (σελ 44) : "Gross margin for total automotive increased from 19% to 25% in the three and six months ended June 30, 2020 as compared to the three and six months endedJune 30, 2019, primarily due an increase of $317 million and $455 million, respectively, in sales of regulatory credits and an improvement of Model 3 gross marginprimarily from lower freight and duty costs from local production in China and additional manufacturing efficiencies in the production of Model 3 in our FremontFactory. Additionally, improvement of Model S and Model X gross margin from lower freight and duties from regional sales mix helped contribute to higher totalautomotive gross margin. The increases were partially offset by idle capacity charges of $189 million and $213 million as a result of temporary suspension ofproduction at the Fremont Factory during the three and six months ended June 30, 2020, respectively." Αυτό σημαίνει, ότι χωρίς την επίδραση του κλεισίματος του εργοστασίου στο φρεμοντ λόγω κοβιντ, θα εμφάνιζε στον παραπάνω πίνακα 189εκ παραπάνω, δηλαδή (769+189=) 958εκ καθαρά έσοδα (πλην leasing και credits), δηλαδή 21,4% gross margin. (Αντιστοίχως το 18,5% του 1ου τριμήνου ανεβαίνει στο 19% αν αφαιρέσουμε το κόστος των (213-189=) 24εκ από το κλείσιμο του εργοστασίου στο τέλος του 1ου τριμήνου) Και αυτό το πέτυχε παρόλο που έριξε κατά 10% την τιμή του MIC model 3 στην αρχή του τριμήνου, όταν ακόμα είχε παραδώσει μόλις το 10% των MIC model 3 για το 2ο τρίμηνο. 10% πτώση στην τιμή συνεπάγεται αυτομάτως και 10% πτώση του gross margin. Οι παραδόσεις στην Κίνα αντιστοιχούσαν στο 2ο τρίμηνο στο 1/3 των συνολικών παραδόσεων και από αυτό το 1/3, το 90% πουλήθηκε με 10% κάτω gross margin και παρόλα αυτά το gross margin (χωρίς leasing και credits) ανέβηκε από το 19% στο 21,4%. Είναι προφανές, ότι το περιθώριο κέρδους του MIC model 3 είναι τεράστιο.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.