Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

kleidokratwr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.169
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

13 Good

Σχετικά με kleidokratwr

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 20/10/1981

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αγία Παρασκευή

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Χρειάστηκε να μεταφέρω κι εγώ πριν κανα μήνα για συγγενικό μου άτομο. Για πτηση εσωτερικού συνολική διάρκεια ψυγείο με ψυγείο 4 ώρες, έχω μεταφέρει σε τσαντακι camping με 2 μπουκαλάκια νερό σε μορφή πάγου. Οταν έφτασα τα μπουκαλάκια ήταν ακόμα 80% πάγος μέσα. Προσωπικά στα σκάνερ του Βενιζέλος μου την είπαν για το μέγεθος του πάγου και οτι είναι μπουκαλάκια και δεν επιτρέπεται και οτι θα έπρεπε να έχω παγοκύστες. Τους είπα οτι και οι παγοκύστες δεν παίζει να είναι τόσο μικρές 100ml και φυσικά μου είπαν να περάσω κανονικά - πιθανότατα χαριστικά διότι τα φάρμακα αυτά το γνωρίζουν και οι
  2. Το ΙΚΑ σίγουρα δικαιολογεί 100ε κάθε 4 χρόνια για γυαλιά. Νομίζω οτι αν είσαι στον ΟΑΕΔ μπορείς να έχεις ιατροφαρμακευτική κάλυψη του ΙΚΑ, οπότε και να μπορείς να πάρεις το επίδομα. Ρώτα μια στον ΟΑΕΔ τι παίζει. Νομίζω παίρνεις κανονικά βιβλιάριο ΙΚΑ αν είσαι άνεργος.
  3. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Έχω πάρει everlast και lonsdale. Πολύ καλή ποιότητα και οι 2 μάρκες. Ποιές πήρες και βγήκαν χάλια; Δώσε μάρκα να ξέρουμε και εμείς αν είναι.
  4. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Τζένη με την ευχή να μην είσαι ο γνωστός Αποστόλης και με τρολάρεις έχω μια βασική ερώτηση. Πόσες μέρες πήρε η όλη συνεννοηση με email; Η τους βρήκες με άλλο τρόπο όπως αναφέρουν παραπάνω FB Κλπ; Προσπαθώ πάνω απο βδομάδα να πάρω δεύτερη απάντηση στην συνομιλία μέσω email και είναι λίγο ξενέρωμα.
  5. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Sorry αλλα αυτό δεν είναι support, είναι αποστολή παραγγελίας. Support θεωρείται συνήιθως το after sales κομμάτι του μαγαζιού το οποίο είναι ΓΤΠ αντικειμενικά. Μια συνεννοηση προσπαθώ να κάνω απο την προηγούμενη Πέμπτη , έχουμε ανταλλάξει 2 emails και μας βλέπω να καθυστερούμε. Και όλα αυτά για αντικείμενο που ήρθε ελατωματικό και απλά ζήτησαν φωτο του για να πειστούν. Για να μην είμαστε άδικοι πάντως και μένα η τελευταία παραγγελία μου κόστισε 7ε αποστολή και μέσα σε 2 μέρες είχε παραδωθεί Αθήνα. Μια συνεννοήση μέσω email πάντως κανονικά θα έπρεπε να γίνεται αυθημερόν. WE H
  6. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Ναι παιδιά γαμώ τις εξυπηρετήσεις. Και αν χρειαστείς κάτι απο support κάνουν 4 μέρες να απαντήσουν σε ένα κωλομέιλ. Μερικοί που γράφετε οτι έχει φτιάξει το support τους πως το εννοείτε ρε παιδιά;
  7. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Στην Χίο τα πάει η speedex.
  8. Ναι αυτό το θεωρώ δεδομένο οτι κωλολέει σαν λειτουργεία το αυτόματο, αυτό που με προβληματίζει είναι μήπως καίει αρκετά παραπάνω απο το κανονικό 1.6 και αντίστοιχα απο το 1.4 που έτσι κι αλλιώς δεν παίζει σε αυτόματο. Δυστυχώς με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες δεν μπορείς να επενδήσεις σε ένα αυτοκίνητο που καίει παραπάνω και όλοι όσοι ξέρω ψάχνουν κάτι οικονομικό γι αυτό το λόγο. Αέριο δεν το συζητάμε για αρχή στην πορεία θα το δούμε. Αντίστοιχα για Ντήζελ πάει μέσο όρο 2000ε πάνω στην τιμή και πιστεύω οτι δεν θα τα βγάλει αυτά τα χρήματα ποτέ.
  9. Καλησπέρα, Ψάχνομαι να πάρω αυτοκίνητο και κοιτάω την περίπτωση του auris. Παίζουν αρκετά μεταχειρισμένα και σκέφτομαι την περίπτωση του 1.4 λόγω χαμηλής κατανάλωσης. Αλλα απο την άλλη παίζουν στην αγορά πολύ καλές τιμές σε 1.6 και σχετικά καινούργια 2009 και μετά. Υπάρχει περίπτωση το 1.6 αυτόματο να καίει λιγότερο απο κάποιο 1.4 συνολικά; Το 1.4 διαβάζω παντού οτι καίει παραπάνω λόγο του οτι είναι βαρύ αυτοκίνητο και σχετικά λίγα τα κυβικά. Απο γνωστό που το έχει καίει γύρω στο 7,5 απότι μου έχει δείξει. Δεδομένου οτι είμαι Αθήνα το ψήνω αρκετά ένα αυτόματο για ευκολία Επίσης
  10. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Ρε παιδιά τους έστειλα mail στο Customer Service αλλα πήρα απλά ένα ticket ID και περιμένω. Εσείς που λέτε να τους ενοχλούμε μέσω FB πως το κάνετε; Τους στέλνετε προσωπικό μήνυμα στο βασικό προφίλ τους; Εχω μια μπερδεμένη περίπτωση με ένα ελατωματικό αντικείμενο (σπασμένη ραφή και σκίσιμο) και 2 αντικείμενα που θέλουν επιστροφή διότι το μέγεθος τους είναι μεγάλο. Υπάρχει περίπτωση να καλύψει τα έξοδα το μαγαζί λόγω του ελαττωματικού προιόντος; Έχει αντιμετωπίσει κανείς αντίστοιχη περίπτωση;
  11. kleidokratwr

    To topic του sportsdirect.com

    Χαλαρά παίδες, όλη η δυτική ευρώπη έχει θέμα με χιονόπτωση. Αγγλία ειδικά ακυρώνει αβέρτα πτήσεις απο την παρασκευή που μας πέρασε. Το οτι έχει κολλήσει στο Leeds απο τότε ψιλοφυσιολογικό είναι.
  12. Αν πετύχεις πουθενά Merrel ή Patagonia ρίξε τους μια ματιά. Ειδικά τα Merrel έχουν πάντα μια σειρά με ορθοπεδικούς πάτους που δέρνουν.
  13. Δεν υποτιμω το μάρκετινκ της Samsung (που είναι κόπια του μάρκετινκ της Apple), αν και αποτελεσματικότατο συνεχίζω να το θεωρώ ξεφτυλίκι Έχει προσγειωμένη τιμή. Προσιτή ακόμα και απο αυτον που δεν θέλει να δώσει 200ε για κινητό android πχ. Η κατηγορία 3 είναι αυτή που δίνει και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, δεν έχουν όλοι την τάβλα να σκάνε 400ε για κινητό. Στο συγκεκριμένο κομμάτι η Samsung δίνει περισσότερα σε χαρακτηριστικά και γι αυτό και την προτιμάει ο κόσμος.
  14. Είναι διάφορες κατηγορίες χρηστών γενικότερα 1) Οι ψαγμένοι που ψήνονται να γίνουν και beta testers σε custom roms 2) Οι μέτριοι που παίρνουν ένα κινητό και βλέπουν το επίσημο support. 3) Οι ότι να ναι που βλέπουν μια διαφημιση και απλά παίρνουν ένα κινητό επειδή δίνει ένα status ή είναι όμορφο ή τους το πήραν δώρο, γενικά όσοι επηρεάζονται απο εμφάνιση και διαφήμιση/μάρκετινκ. Στοχεύοντας μόνο στην κατηγορία 3 και βγαίνοντας να δηλώσεις οτι θα επικεντρωθείς εκεί, χάνεις τη σοβαρότητα σου σαν εταιρία. Δεν ξέρω αν είναι ο πιο επιτυχημένος τρόπος για να κρατήσεις πελάτες, μπορ
  15. Φουλ στρουθοκαμιλισμός το άρθρο όμως παιδιά, δεν αναφέρει τους πραγματικούς λόγους που σταμάτησε και θα σταματήσει ο κόσμος να αγοράζει. (αν φυσικά δεν νιώσει η HTC.) Όταν σταματάς το support σε συσκευές που τις αγόρασε ο πελάτης ένα 6μηνο πριν, τι περιμένεις; Να ξανααγοράσω; Πήρα το DesireZ τον 08/2011 , πήρε στα καπάκια μια αναβάθμιση και τέλος, δεν ξανασχολήθηκε κανείς. Τo DesireZ είναι συσκευή που κυκλοφόρησε 09/2010, ένα χρόνο πριν. Οκ, δεν ψήνεσαι να κάνεις support διότι δεν σε συμφέρει. Κλείδωμα στο firmware γιατί βάζεις και θέλει παπάδες για να σε rootάρω; Δεν θα καθίσω με
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.