Προς το περιεχόμενο

Beefeater

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    64
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

71 Excellent

Σχετικά με Beefeater

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.414 προβολές προφίλ
  1. Θα πλερωνουν τα θελουν να τα εχουν γραμμενα αυτοι αλλιως δεν πιστευουν οτι υπαρχουν τα λεφτα στην μπανγκα
  2. λες να τα εγραψα μονος μου? αυτη ειναι η απαντηση , απλα εχει 2-3 σειρες ακομα πανω για τα διαδικαστικα και εσβησα και το ονομα της κοπελας που μιλουσαμε- που δεν φαινεται και τοσο ινδικο..
  3. μόλις μου "έκλεισαν " την υπόθεση με ενα email που ουσιαστικά λεει οτι σε μερικές μέρες θα λάβω mail για να κάνω login και να βάλω στοιχεία τράπεζας κλπ. Επίσης υπήρχε αυστηρή παρατήρηση να απαντάω γρήγορα στα mail αλλιώς θα πάρει μήνες (!!!!!!!)* να γίνει ξανά επεξεργασία της αίτησης μου. είδομεν * Once you submit your banking details in payment central and the vendor account has been created, you should see the funds in your account within 14 business days. Please, keep close eyes and response to each email in timely, if you miss to response you will then wait for months to r
  4. παρατήρηση, δεν ειχα πει εγω στην αρχή, αλλά η ίδια η τηλεφωνήτρια της microsoft που μίλησα
  5. επειδή έχω επιχείρηση, το dell next business day για επιδιορθώσεις το έχουν τιμήσει πολλές φορές, και δεν είμαι αθήνα αλλά σε νησί... για την ιστορία, δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα τι στοιχεία τράπεζας θέλουν για το refund μου....
  6. όλα όσα λέω ισχύουν, έχω αλλάξει 10-12 υπολογιστές, όλοι dell.... δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω για υποδειγματική υποστήριξη.... και επειδή δεν θα ξαναπάρω ms προϊόντα ζήτησα refund αυτό που κάνανε/προτείνανε είναι ο νόμος σε εμπορικές συναλλαγές, αν δεν ΄υπάρχει ίδιο γίνεται αντικατάσταση σε ίδιας/ καλύτερης αξίας προϊόν
  7. update μετά από μερικά email στο customer support στα αγγλικά, καταλάβανε το πρόβλημα μου, και μου δίνουν ή επιστροφή χρημάτων, ή upgrade σε wireless desktop 3050 μιας και το δικό μου wireless desktop 850 δεν βγαίνει πια... αν και αυτό που προτείνουν είναι καλύτερο/ακριβότερο (γύρω στα 50 ευρώ σκρούτζ) από αυτό που είχα , επέλεξα επιστροφή χρημάτων γιατί ήδη αγόρασα το logitech mk295 silent (φοβερό, πραγματικά αθόρυβο) και αφέτέρου δεν θέλω να μαζεύω "κούρκουτα " σπίτι καθώς και να πάρω ξανά προϊόν microsoft... οψόμεθα!
  8. οσο πιο πολλοι σε ζορισουνε τοσοι λιγοτεροι θα κανουν claim για το χαλασμένο τους πληκτρολόγιο/ποντίκι/ whatever ανέφερα τι μου είπε στο τηλ, στην φορμα ζητούσαν serial number και να αναφερω το περιστατικό... μου ηρθε αυτοματοποιημενο μηνυμα που λεει θα εχω απαντηση σε μια business day (!!!) θα ενημερωσω
  9. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ Πήρα τηλ, με παρέπεμψαν στο σωστό τηλέφωνο του σερβις 211 1206500, μετά από κανένα δεκάλεπτο προειδοποιήσεων <'η κλήση καταγράφεται, πατήστε 1 για approval klp, συνδέομαι με μια κυρία και αφού αναλύω τον πόνο μου μου ζητάει το εμαιλ μου ....5 λεπτά να το γράψει (λες και ειμαστε δημοσιο, δεν καταλάβαινε τα αγγλικά σαν λέξεις που είναι το email μου , με τα πολλά βγάλαμε άκρη , ανοιξαμε case και το έκανα στο site της microsoft... το site είναι μόνο αγγλικά (φαντάζομαι για να δυσκολέψει όσους δεν πολύ γνωρίζουν γλώσσα) ανέβασα φώτο τις αποδείξεις και τους λόγους που θέλω αντικα
  10. από logitech που κολλουσε πηγα στο εν λογω microsoft, το οποιο μαλιστα σε παρουσιαση στην δουλεια μου με εκανε ρομπα καθως πατιόνταν κουμπιά -συντομευσεις κλπ την ωρα του video call... και η τραγικη ειρωνια κανω την δουλεια μου με ενα μουφα τουρμποχ των 7 ευρω που εδω και μια βδομαδα με εχει βγαλει παλικαρι
  11. με ένα ψάξιμο τα βρήκα , που πολλοί παραπονιούνται https://www.white-pages.gr/arithmos/8015003000 γνωρίζουμε συνήθως τι παίζει σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος? πρέπει να το "ελεγξουν"? κλπ... πχ αν μπλέξω με μεταφορικές κλπ για να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας δεν αξίζει τον κόπο για ένα πληκτρολόγιο των 40 ευρώ....
  12. γνωρίζουμε το κόστος κλήσης? (Εννοώ τι σημαίνει "τοπική" Κλήση) Στο Πλαίσιο μου δώσανε τον αριθμό που έγραψα παραπάνω...Δεν ξέρω καν αν θα βγάλω άκρη...
  13. Και που λέτε έχω ένα σετ microsoft keyboard + Mouse για την δουλειά μου, μέχρι προχθές δούλευε μια χαρά, ως που το πλήκτρο c σταμάτησε να δουλεύει και καμιά φορά πατιόνταν μόνο του επ άπειρον... Πάω στο πλαίσιο που το είχα αγοράσει σήμερα, και μου λέει οτι δεν αναλαμβάνουμε microsoft πράγματα, αλλά πρέπει να μιλήσω με αντιπροσωπεία στο 8015003000... Με μια γρήγορη αναζήτηση είδα πως η χρέωση για αυτή την κλήση είναι υπέρογκη (15+ ευρώ) καθώς δεν "πιάνεται" στα λεπτά από τα πακέτα των παρόχων... Και προφανώς δεν αξίζει να χρεωθώ 15 ευρώ + τα νεύρα μου για ένα πληκτρολόγιο που έκανε 40 ευρώ....
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.