Προς το περιεχόμενο

Periphery

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    4
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    Μ/Δ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

21 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Periphery

  • Κατάταξη
    Newbie

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

50 προβολές προφίλ
  1. Έτσι ακριβώς. Και όσον αφορά το android, είναι η απόδειξη ότι όλα έχουν να κάνουν με την προώθηση και το αν βρίσκεται κάποια "μεγάλη" εταιρεία από πίσω. Όπως πήρε η google τον linux kernel και ανέπτυξε το android, όπως χρησιμοποίησε η apple το unix και έφτιαξε το mac os, έτσι γίνεται και με τις διανομές. Συνθέτουν ένα GNU οικοσύστημα πάνω στον linux kernel και αν εντρυφήσεις σε αυτό, μπορείς να κάνεις "παπάδες". Απλά οι περισσότεροι χρήστες, αρνούνται πεισματικά να "λερώσουν" τα χέρια τους και περιορίζονται στο να αποκαλούν το GNU/linux μετριότητα και αποτυχία. Η αλήθεια όμως, παραμένει αλήθεια.
  2. @scientlaz Δεν υπάρχει καν λόγος να συζητάμε ακόμα για το αν επιτρέπεται η επιστροφή ανοιγμένης συσκευασίας τροφίμου. Στους όρους χρήσης και των online super markets αναφέρεται ρητά πως η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να είναι σε άθικτη κατάσταση. Το ότι της έκαναν τη χάρη και της το πήραν πίσω, έχει να κάνει καθαρά με το σκεπτικό του να μην κακοκαρδίσουμε τον πελάτη. Ας δοκιμάσει να επιστρέφει κάθε μέρα κι από ένα ανοιγμένο προϊόν και θα δούμε αν θα της κάνουν το χατήρι ξανά και ξανά. Αν μπορεί και το κάνει, με γεια της με χαρά της. Αλλά όχι και να κοκορεύεται κι από πάνω και να το θεωρεί και καταναλωτικό της δικαίωμα.
  3. Από πότε η πλειονότητα (και όχι πλειοψηφία, δεν μιλάμε για εκλογές) ορίζει την ποιότητα ή την επιτυχία; Το linux είναι εκκούσια επιλογή και όχι ακούσια. Αυτός που επιλέγει windows, εκτός αν θέλει συγκεκριμένα πράγματα να κάνει με win, το κάνει γιατί αυτό του έμαθαν πως υπάρχει και πως δουλεύει. Το linux δεν είναι πολυεθνική να διαφημίζεται και να εδραιώνεται στην αντίληψη του μέσου χρήστη. Είναι επιλογή, γι'αυτόν που αποφασίζει πως δεν τον ικανοποιεί το περιβάλλον των windows, το ψάχνει λίγο παραπάνω και κάνει το switch. Και το αν παραμένει σε μονοψήφια ποσοστά σε desktop χρήση, δεν σημαίνει πως είναι ένα άχρηστο λειτουργικό σύστημα, χωρίς χρηστικότητα. Απλώς δεν έχει την απήχηση και το engagement στο ευρύ κοινό, για διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν με τη δυναμική του.
  4. 1. Το πρόβλημα σου εντέλει είναι τα λεφτά; Γιατί αν δεν ξανακυκλοφορήσει σε σκόνη, τι θα κάνεις; Θα σταματήσεις να πίνεις nescafe; 2. Συγχαρητήρια για τη νοοτροπία σου. Κλασικό παράδειγμα "ξέρεις ποιος/α είμαι εγώ;". 3. Καλύτερα να είναι οι άλλοι τα κορόιδα λοιπόν, παρά να ξενερώσεις εσύ. Εύχομαι να μην βρεθείς στην άλλη πλευρά αυτού που προκαλείς.
  5. Επειδή είμαι του χώρου, θεωρώ απίθανο να τα φεσώθηκε η υπάλληλος. Η nestle έχει συμφωνία πίστωσης επιστροφών, εκτός αν αγόρασε από μικροπωλητή σε μπακάλικο. Αλλά στην γενική εικόνα, όλες οι επιστροφές και τα ληγμένα, επηρεάζουν τους δείκτες και των αλυσίδων και των προμηθευτών. Κι ας μη γελιόσαστε. Η τιμή πώλησης καθορίζεται ΚΑΙ από το ποσοστό ληγμένων/κατεστραμμένων. Αλλιώς δεν θα είχαν περιθώριο κέρδους οι εταιρείες. Απλώς τυγχάνει το ποσοστό ληγμένων/κατεστραμμένων να κυμαίνεται γύρω στο 3-5% των πωλήσεων. Αν ξαφνικά όλοι γυρνούσαμε για ψήλου πήδημα προϊόντα ανοιγμένα, θα γινόταν ανατίμηση και μετά θα απορούσαμε γιατί ακρίβυναν τα προϊόντα.
  6. Η υπάλληλος δεν θα χάσει τα λεφτά της (εξαρτάται από την αλυσίδα στην οποία δουλεύει και τι πολιτική εφαρμόζει στις επιστροφές). Το κατάστημα/αλυσίδα δεν θα χάσει τα λεφτά του, αν έχει κάνει συμφωνία με τον προμηθευτή να γίνεται μερική ή ολική πίστωση των ληγμένων/κατεστραμμένων προϊόντων. Αν δεν υπάρχει συμφωνία πίστωσης ληγμένων/κατεστραμμένων, το φεσώνεται το κατάστημα. Μετράει αρνητικά στον τζίρο τους, στους δείκτες του. Και οκ, να δεχτώ ότι δεν σε ενδιαφέρει αυτό, δεν σε αφορά. Όμως δεν παύει να είναι λάθος το σκεπτικό σου. Την ευθύνη θα έπρεπε να την ρίξεις στην εταιρεία που το έφτιαξε, όχι στον μεταπωλητή που εμπορεύεται δεκάδες χιλιάδες κωδικούς οι οποίοι αλλάζουν συχνά/πυκνά. Επίσης, το κατάστημα είχε το δικαίωμα να σου αρνηθεί την επιστροφή απλώς δεν το έκανε για να σε κρατήσει ως πελάτη. Ναι, αλλά τέτοιους πελάτες, κανείς δεν θέλει. Όπως επίσης και τους πελάτες που έρχονται μόνο για τις προσφορές. Το ίδιο συμβαίνει και στο παράδειγμά σου. Για όλα τα μαγαζιά και τις περιπτώσεις, αποτελείς πελάτη-φύρα. Κανείς δεν θέλει να ασχολείται με επιστροφές τέτοιου είδους.
  7. Δυστυχώς δεν πάει έτσι. Άπαξ και ανοιχτεί ακόμα και η εξωτερική συσκευασία, το προϊόν δεν μπορεί να πωληθεί. Κι αν πωληθεί, θα είναι από συγκυρία. Σχεδόν κανένας πελάτης δεν δέχεται να αγοράσει κάτι που έχει ανοιχτεί ακόμα και εξωτερικά, πχ δημητριακά που είναι σκισμένο το χαρτόνι αλλά μέσα είναι σφραγισμένο το περιεχόμενο της σακούλας. Εδώ καλά καλά δεν αγοράζουν κονσέρβες που είναι ελαφρώς βαθουλωμένες. Το ότι ποσώς σε ενδιαφέρει, το κατάλαβα. Απλώς μη θεωρείς ότι αδίκως γκρίνιαξε η υπάλληλος, γιατί το λάθος το έκανες εσύ στην προκειμένη. Ας μη νιώθουμε τρομεροί και φοβεροί για τις παρατυπίες μας.
  8. Επειδή επιμένεις, πες μου σε ποιόν χρήστη αναφέρεσαι, γιατί καμία σχέση δεν έχω με αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Και θα στο ξαναπώ. Πρέπει να έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου αν θεωρείς ότι έκατσα να φτιάξω λογαριασμό και να απαντήσω σε πόσα μηνύματα σήμερα (πριν καν ποστάρεις το δικό σου) για να σου "την πω". Αυτά από μένα. Πίστευε ότι θέλεις.
  9. Μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου έχεις φίλος. Δες πότε έκανα λογαριασμό. 2 Απριλίου. Δεν σε γνωρίζω καν.
  10. Το ότι μπορεί να προέρχεται από φλούδια, δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι είναι μάπα. Εδώ υπάρχουν ακριβές ποικιλίες καφέ που περνάνε πρώτα από το γαστρεντερικό σύστημα ζώων για να πάρει την γεύση... Προσωπικά, πίνω κυρίως espresso πλέον σε σπιτική εσπρεσσιέρα, αλλά η γεύση του νες εξακολουθεί να μου αρέσει και πίνω και κανά φραπεδάκι που και που. Απλώς μου κάθεται βαρύς στο στομάχι πλέον και δεν τον προτιμώ.
  11. Sorry κι όλας, αλλά οι δικοί σου προβληματισμοί είναι μόνο για τους πολέμους ανά τον κόσμο, τα παιδάκια που εξαναγκάζονται να δουλεύουν σε καράβια-ραφεία, στους κινέζους της foxcon που δεν μπορούν ούτε να αυτοκτονήσουν; 24/7 μόνο αυτά σε απασχολούν; Στο insomnia γιατί μπαίνεις; Για να διαβάσεις για τα προβλήματα του 3ου κόσμου, όπως το αν θα συνεχιστεί ή όχι η υποστήριξη του b450 chipset από την amd ή αν θα κυκλοφορήσει νέα σειρά καρτών η nvidia super duper ti tsi intercooler; Κανονικά μία απάντηση ταιριάζει στο ποστ σου -> Ok boomer.
  12. Μη συνεχίζεις να γράφεις, εκτίθεσαι. Ή τουλάχιστον, πρώτα κάτσε δούλεψε λίγο το περιβάλλον του GNU/linux και μετά βγάλε τα συμπεράσματά σου. Το τελευταίο που θέλει να κάνει ένας χρήστης GNU, είναι να πρήξει κάτι χρήστες σαν εσένα για να ασχοληθούν με αυτό. Αυτό που εσύ το βλέπεις ως πρήξιμο, εγώ το βλέπω σαν ενημέρωση για το διαφορετικό. Υπάρχει πολύς κόσμος που δεινοπαθεί με τις πρακτικές της ms και της apple και παραμένει εγκλωβισμένος σε συστήματα που θεωρεί πως είναι η μοναδική τους επιλογή. Επίσης, κάτι απόψεις όπως οι δικές σου, αποθαρρύνουν έναν νέο χρήστη στο να δοκιμάσει το περιβάλλον του GNU/linux. Επομένως, η τοξικότητα της υπόθεσης, έγκειται στις απόψεις ατόμων που δεν έχουν δοκιμάσει καν GNU και το αφορίζουν και δυσανασχετούν και μόνο που κάποιος θα αναφερθεί σε αυτό. Αλήθεια, αν στα επόμενα χρόνια η εταιρεία που λατρεύεις σου επιβάλει περισσότερο ασφυκτικούς περιορισμούς στον τρόπο χρήσης του λειτουργικού (DRM φάση) και σε πνίξει ακόμα περισσότερο στην τηλεμετρία - θες δεν θες - και στην εκμετάλλευση των δεδομένων σου, θα συνεχίσεις να την λατρεύεις και να κάνεις χρήση του προϊόντος της με το ίδιο σθένος; Αν ναι, μπράβο σου που είσαι σταθερός στις προτιμήσεις σου, no matter what. Ειδάλλως, κάνε μια κωλοτούμπα και ρώτα να σου δείξουν τον τρόπο.
  13. Είσαι φάουλ εδώ. Εμ ανοίγεις συσκευασία, εμ ζητάς και τα ρέστα; Γνωρίζεις ότι το προϊόν που δέχτηκαν να δεχτούν πίσω το πιο πιθανό να το πετάξουν ή να αναγκαστεί κάποιος υπάλληλος να το αγοράσει για να μη βγει καταστροφή στο κατάστημα; Αυτά στα λέω γιατί δουλεύω στον κλάδο και αυτές οι συμπεριφορές είναι τόσο τραγικές που κάτι τέτοιους πελάτες, τους κοροιδεύουμε, just for your information. Νo offence. Φάουλ όμως και η nestle γιατί όφειλε να διευκρινίσει ποια αλλαγή έχει γίνει. Για να γράφουν 100 μαρκετίστικες μπούρδες, καλοί είναι κι αυτοί... Κι εμένα μου αρέσει ο νες σε σκόνη, για διαφορετικό όμως λόγο, επειδή δεν μου αρέσει που οι κόκκοι συνήθως δεν διαλύονται καλά στο μίγμα και νιώθω την πικρίλα του κόκκου όταν τον γεύομαι. Μια - έσχατη - λύση που μπορείς να κάνεις, αν εντέλει δεν ξαναβρείς σκόνη, είναι να πάρεις μία μηχανή που αλέθει κόκκους εσπρέσσο. Θα σου το κάνει σκόνη.
×
×
  • Δημιουργία νέου...