Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Vagk_03

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    10
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

2 Neutral

Σχετικά με Vagk_03

  • Κατάταξη
    Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

126 προβολές προφίλ
  1. Vagk_03

    Mobilepoint.gr

    Παιδιά και σε μένα μπήκαν τα χρήματα (eurobank χρεωστική). Θα πρέπει να κάνουμε ακύρωση της αμφισβήτησης;;
  2. Vagk_03

    Mobilepoint.gr

    Χαίρετε, ποια φόρμα πρέπει να συμπληρώσω στην ΕΚΠΟΙΖΩ;; Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει.
  3. Vagk_03

    Mobilepoint.gr

    Ευχαριστω πολυ!
  4. Vagk_03

    Mobilepoint.gr

    Παιδιά θα παω τωρα στην τράπεζα για την αμφισβήτηση συναλλαγής. Πρεπει να εχω μαζι μου εκτυπωμένα και ολα τα μειλς που εχουν σταλεί μεταξύ μου και της mobilepoint ;; Όποιος εχει κανει αμφισβήτηση απο κατάστημα τραπεζης ας μου απαντήσει.
  5. Vagk_03

    Mobilepoint.gr

    Κι εγω ενδιαφέρομαι, οποιος γνωρίζει...
  6. Vagk_03

    Κινητα απο skroutz

    Εστειλα το ίδιο μειλ αρκετές φορές σημερα το πρωι κ εβαλα στο θέμα «ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» μηπως και το προσέξουν
  7. Vagk_03

    Κινητα απο skroutz

    Μαλιστα... Μόλις μου έστειλαν το αποδεικτικό επιστροφής. Τα χρήματα ακόμη δεν εχουν πιστωθεί βεβαια
  8. Vagk_03

    Κινητα απο skroutz

    Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή: Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει. Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη. Ευχαριστουμε, Mobilepoint Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂 Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...
  9. Vagk_03

    Κινητα απο skroutz

    Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; Ακόμη τιποτα... θελει λεει «1-3 εργάσιμες για να επεξεργαστεί και να επιστραφεί το ποσο».
  10. Vagk_03

    Κινητα απο skroutz

    Καλημέρα παιδιά, παρηγγειλα κι εγω πριν 10 μερες ενα κινητό απο τη mobilepoint. Πέρα απο το στάνταρ μειλ με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν εχω καταφέρει να ερθω σε αλλη επικοινωνία... απο την πεμπτη παίρνω τηλ, στελνω μειλς, τιποτα... έλεγα να περιμένω αλλα τελικα θελω να ακυρώσω την παραγγελία, με αυτα που διαβαζω... απο τις 9 η γραμμή ειναι απασχολημένη..
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.