Προς το περιεχόμενο

mariannaK91

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    Μ/Δ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

2 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ mariannaK91

  • Κατάταξη
    Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    καλύτερα κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής και ακύρωσε την παραγγελία. Στείλε στο [email protected] και ίσως απαντήσουν.
  2. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    εγω πάλι πήγα στο υποκατάστημα της Alpha και συμπληρώσαμε με την υπάλληλο την φόρμα. Ειπε θα την στείλει στα κεντρικά αλλά επειδή δουλεύουν οι μισοί πρέπει να περιμένω. Στο τηλέφωνο που έκανα στα κεντρικά αν το παρέλαβαν είπαν οτι αυτά παίρνουν καμια 45 μερές
  3. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    και μένα μου το έστειλαν... αντε να δούμε μπας και γίνει τιποτα και δούμε ασπρη μέρα... βέβαια η τράπεζα Alpha μου είπε θέλει 45 μέρες για την αμφισβήτηση
  4. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    αμφισβητηση συναλλαγης (1).pdf Μόλις μου έστειλαν αυτό. Αφορά βέβαια άλλον πελάτη αλλά ίσως το έστειλαν για να δείξουν ότι κάτι γίνεται. Εμένα η τράπεζα μου είπε να περιμένω 45 μερες. Aγαπητοί πελάτες, Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών. Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας. ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).
  5. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Πάντως από όσους τα πήραν κανείς δεν είχε Alpha. Ακόμα και σε αυτό γκαντέμηδες
  6. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Αντε μπράβο! σε ποια τράπεζα;
  7. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Όλα τα έκανα! και αμφισβήτηση συναλλαγής, mail με καταγγελια στο συνήγορο του καταναλωτή και mail στο ΕΚΠΟΙΖΩ. Τώρα μένει να πάω στην αστυνομία και να μεσολαβήσει δικηγόρος. Θα τα κάνω αλλά θα περιμένω μέχρι την παρασκεύη!
  8. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Μόλις τηλεφώνησα στον κ. Γιώργο Αλεξόπουλο. Επειδή έχω Alpha BAnk του είπα να στείλω το IBAN της Euroban να μου τα επιστρέψουν εκεί και μου είπε ότι η επιστροφή πρέπει να γινει με τον ίδιο τρόπο. Και τον λέω αν η Alpha Bank έχει δεσμεύσει τους λογαριασμού σας εμείς τι θα κάνουμε; Είπε πωσ δεν τίθεται τέτοιο θέμα και πως μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι πρέπει να τα δούμε Αλλιώς θα τον πάρω ξανά
  9. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Ενώ σου είπαν ότι η παραγγελία ακυρώθηκε; ή δεν είπαν τίποτα και απλά το έστειλαν;
  10. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Στο Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ πρέπει να γίνουμε μέλη αναγκαστικά;
  11. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Στην αστυνομία που ακριβώς πήγες; Στην δίωξη ηλ. εγκλήματος ; έκανες κάποια καταγγελία; Πες μας αν μπορείς μπας και εκεί βγάλουμε άκρη
  12. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Και μένα μου ήρθε το μήνυμα με το εξώδικο αλλα τους απάντησα να μην μας κοροιδεύουν γιατί και άλλες εταιρίες έτυχε να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων και έγινε αμέσως χωρίς να κάνω κάτι γιατί τα στοιχεία φαίνονται. Δηλαδή έλεος. Εγω θα περιμένω άλλες 2 μέρες και θα κινηθώ νομικά γιατί δεν γίνεται άλλη κοροϊδία
  13. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Από άλλες εταιρίες που επεστρεψα το προιον και μου έκαναν επιστροφή χρημάτων, μου ειπνα ότι εφόσον πληρώνω με κάρτα είναι πολύ απλό να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Φαίνονται όλα τα στοιχία και απλά πατάς ένα κουμπί. Το ίδιο μου είπε και η τράπεζα Alpha, ότι κατευθείαν κάνει η επιχείρηση μια επιστροφή. Μου φαίνεται πολυ περίεργο που πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασια.
  14. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Μια ερώτηση. τα λεφτά τα απαίτησες απο τον κ. Γιώργο; έστειλες mail; ή τα απαίτησες απο την τράπεζα;
  15. mariannaK91

    Mobilepoint.gr

    Θα την βάλει ο υπάλληλος της τράπεζας οπότε μην αγχώνεσαι. Εμένα έβαλε την ημερομηνία που γράφει πάνω το word ότι το παρήγγειλες και έβαλες και τα λεφτά. Έγω ας πούμε το αγόρασα στις 3/5,οπότε έγραψε αυτήν την ημερομηνία.
×
×
  • Δημιουργία νέου...