Προς το περιεχόμενο

Maria_ni

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    11
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    Μ/Δ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

15 Good

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Maria_ni

  • Κατάταξη
    Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

369 προβολές προφίλ
  1. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Το έστειλες στην δικιά σου τράπεζα ή της εταιρείας;
  2. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Που το έστειλες αυτό;
  3. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Δεν με ξερεις ούτε μπορεις να ξερεις γιατί έφτασα να κάνω αυτή την αγορά και να την πατήσω ούτε τίποτα. Το ότι είμαι νέο μέλος δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανέχομαι εσένα τον παλιό να μιλας πραγματικά λες και είσαι μικρό παιδάκι και θα δείξει στους φίλους του πως να φέρονται. Το τι ξέρω εγώ η όχι και ποσό καιρό διαβάζω το φόρουμ χωρίς να είμαι μέλος αν χρειαστώ κάτι επίσης δεν το γνωρίζεις. Δεν είμαστε εδώ για να τσακωνόμαστε.
  4. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Με το να προσπαθείς να το παίξεις ανώτερος και ότι είσαστε όλοι χαζοί εδώ μέσα, μπορείς απλά να μην πεις τίποτα γιατί πολύ απλά δεν προσφέρεις κάτι με αυτό που κάνεις.
  5. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Απλά αναζήτησα το όνομα της στο Google και μου εμφάνισε αυτό. Προφανώς είναι η ιδία καθώς έχει το Ι από τα στοιχεία που μου έδωσε το skroutz (Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης), καθώς επίσης ότι είναι στη Γλυφάδα; Λογικά, αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Επίσης βρήκα ένα προφίλ στο fb με αυτό το όνομα και έχει επιχείρηση στη διεύθυνση ΓΟΥΝΑΡΗ 98 ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ; Να είναι τόσο τυχαίο αυτο; Εγώ έκανα την αγορά για συγγενικό πρόσωπο που δεν είναι καλά οικονομικά και πραγματικά εύχομαι να λήξουν όλα καλά.
  6. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    ΣΟΦΙΑ Ι ΜΑΡΣΕΛΟΥ Λ Παπανδρέου 22, Γλυφαδα, Αττικη, 16675 6996102222 Λογικά αυτό να είναι το κινητό της;
  7. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Γνωρίζει κανείς, εάν μπορώ να κάνω κάτι για να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Εάν κινηθώ νομικά μπορώ;
  8. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Εγώ έστειλα και στο skroutz μήνυμα, μήπως γνωρίζουν τι μπορώ να κάνω. Η απάντηση ήταν αυτή: Καλημέρα σας από το Skroutz, Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2152153800 & 2114112323 αλλά και στο mail: [email protected] , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας. Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής. Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.gr είναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί, πως για την περίοδο που αναφέρετε το εν λόγω κατάστημα προβαλλόταν και σε άλλες πλατφόρμες/μηχανές αναζήτησης. Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας. Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας αμέσως μόλις υπήρξαν αναφορές για αδυναμία στην διαχείριση των παραγγελιών και στην επικοινωνία του με τους καταναλωτές. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές. Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά. Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD/ - Μέσω email στο [email protected] - Μέσω Τηλεφώνου στο 1520 Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) : Επωνυμία: Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης Δραστηριότητα: Λιανικό εμπόριο συσκευών κινητής τηλεφωνίας και εξαρτημάτων Διεύθυνση: Γούναρη 229, Τ.Κ. 16674, Γλυφάδα, Αττική ΑΦΜ: 148854403 ΔΟΥ: Γλυφάδας Αριθμός ΓΕΜΗ: 146669303000 https://www.businessregistry.gr/publicity/show/146669303000 https://mobilepoint.gr/terms Με εκτίμηση, Skroutz Support Team
  9. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Και εγώ έχω πάθει το ίδιο. Έκανα αγορά 25/04 και στα τηλέφωνα μου έλεγαν ότι από μέρα σε μέρα θα το παραλάβουν από τον προμηθευτή, έστειλα μειλ για ακύρωση παραγγελίας και τίποτα ακόμα. Πήγα στην τράπεζα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής αν και θα πάρει πολύ καιρό. Ελπίζω να μξυ κάνουν επιστροφή χρημάτων.
×
×
  • Δημιουργία νέου...