Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Maria_ni

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    11
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

15 Good

Σχετικά με Maria_ni

  • Κατάταξη
    Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.030 προβολές προφίλ
  1. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Το έστειλες στην δικιά σου τράπεζα ή της εταιρείας;
  2. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Που το έστειλες αυτό;
  3. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Δεν με ξερεις ούτε μπορεις να ξερεις γιατί έφτασα να κάνω αυτή την αγορά και να την πατήσω ούτε τίποτα. Το ότι είμαι νέο μέλος δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανέχομαι εσένα τον παλιό να μιλας πραγματικά λες και είσαι μικρό παιδάκι και θα δείξει στους φίλους του πως να φέρονται. Το τι ξέρω εγώ η όχι και ποσό καιρό διαβάζω το φόρουμ χωρίς να είμαι μέλος αν χρειαστώ κάτι επίσης δεν το γνωρίζεις. Δεν είμαστε εδώ για να τσακωνόμαστε.
  4. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Με το να προσπαθείς να το παίξεις ανώτερος και ότι είσαστε όλοι χαζοί εδώ μέσα, μπορείς απλά να μην πεις τίποτα γιατί πολύ απλά δεν προσφέρεις κάτι με αυτό που κάνεις.
  5. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Απλά αναζήτησα το όνομα της στο Google και μου εμφάνισε αυτό. Προφανώς είναι η ιδία καθώς έχει το Ι από τα στοιχεία που μου έδωσε το skroutz (Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης), καθώς επίσης ότι είναι στη Γλυφάδα; Λογικά, αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Επίσης βρήκα ένα προφίλ στο fb με αυτό το όνομα και έχει επιχείρηση στη διεύθυνση ΓΟΥΝΑΡΗ 98 ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ; Να είναι τόσο τυχαίο αυτο; Εγώ έκανα την αγορά για συγγενικό πρόσωπο που δεν είναι καλά οικονομικά και πραγματικά εύχομαι να λήξουν όλα καλά.
  6. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    ΣΟΦΙΑ Ι ΜΑΡΣΕΛΟΥ Λ Παπανδρέου 22, Γλυφαδα, Αττικη, 16675 6996102222 Λογικά αυτό να είναι το κινητό της;
  7. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Γνωρίζει κανείς, εάν μπορώ να κάνω κάτι για να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Εάν κινηθώ νομικά μπορώ;
  8. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Εγώ έστειλα και στο skroutz μήνυμα, μήπως γνωρίζουν τι μπορώ να κάνω. Η απάντηση ήταν αυτή: Καλημέρα σας από το Skroutz, Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2152153800 & 2114112323 αλλά και στο mail: [email protected] , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας. Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής. Όπως σίγουρα γνωρ
  9. Maria_ni

    Mobilepoint.gr

    Και εγώ έχω πάθει το ίδιο. Έκανα αγορά 25/04 και στα τηλέφωνα μου έλεγαν ότι από μέρα σε μέρα θα το παραλάβουν από τον προμηθευτή, έστειλα μειλ για ακύρωση παραγγελίας και τίποτα ακόμα. Πήγα στην τράπεζα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής αν και θα πάρει πολύ καιρό. Ελπίζω να μξυ κάνουν επιστροφή χρημάτων.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.