Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Pikoutsi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    9
  • ΜΕΛΟΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

13 Good

Σχετικά με Pikoutsi

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Συσχέτιση δεν σημαίνει αιτιότητα. Βασική στατιστική.
  2. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Να που οι μαντικές σας ικανότητες χωλαίνουν. Από που κι ως που βγήκε το συμπέρασμα ότι είμαι -ος; Επίσης δεν είμαι μόνο εγώ που ισχυρίστηκε ότι πήρε λεφτά πίσω. Καταλαβαίνω την καχυποψία αλλά ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν χρειάζεται να γίνονται αναίτιες επιθέσεις. Πας να ενημερώσεις τον κόσμο που βρίσκεται στην ίδια θέση με εσένα και πέφτουν να σε φάνε. Άλλο σκέφτομαι κριτικά, άλλο είμαι επιθετικός. Αλλά όπως είπε και ένας χρήστης πιο πάνω, εγώ τα πήρα τα λεφτά μου, και προχώρησα και στην παραγγελία του προϊόντος που θέλω, από αλλού. Ο καθένας ας κάνει ο, τι νομίζει. Και ελπίζω να αρχίσε
  3. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Εσείς πότε στείλατε εντολή ακύρωσης; Αν βοηθάει, εμένα ο κωδικός παραγγελίας μου ήταν 16300.
  4. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Ναι, είναι πολύ πιθανό.. Και εγώ έτσι την πάτησα, παρ' όλο που κάνω ηλεκτρονικές αγορές εδώ και πολλά χρόνια. Πρώτη φορά μου συνέβη αυτό και έγινε πολύ καλό μάθημα. Απλά θεώρησα ότι είναι θετικό το γεγονός ότι μου επέστρεψαν τόσα πολλά λεφτά (σε λογαριασμό κιόλας, όχι κάρτα) και θέλω να πιστεύω πως θα γίνει σε όλους η επιστροφή των χρημάτων, ή τουλάχιστον ότι θα πάρει ο κόσμος τα προϊόντα που έχει παραγγείλει. Γενικώς, ήταν αρκετά ψυχοφθόρες αυτές οι μέρες και ελπίζω να ησυχάσετε σύντομα και όλοι οι υπόλοιποι που είστε σε αναμονή.
  5. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Εγώ είχα στείλει ακύρωση της παραγγελίας (είχα συμπεριλάβει όλα τα στοιχεία, καθώς είχα βασιστεί σε σχόλια από κάποιους χρήστες για το τι χρειάζεται να στείλεις ακριβώς) την Δευτέρα το μεσημέρι (με πολλαπλά e-mails). Την Δευτέρα στις 21:00 μου έστειλαν το κλασικό μήνυμα ακύρωσης, αλλά χωρίς κάποιο αποδεικτικό έγγραφο ακύρωσης. Χθες δεν είχα κανένα νέο (ήδη είχα ενημερώσει σχετικά και την τράπεζα) και σήμερα το πρωί τα λεφτά είχα επιστραφεί.
  6. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Γιατί τους είχα καταθέσει ένα αρκετά μεγάλο ποσό και θεώρησα πως αν ήθελαν να "φάνε" λεφτά, εμείς που είχαμε δώσει τα πιο πολλά, και μέσω τραπεζικής κατάθεσης κιόλας, σίγουρα δεν θα τα βλέπαμε ποτέ. Παρ' όλα αυτά, μέσα σε δύο μέρες από την ακύρωση, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό ολόκληρο. Οπότε όλο αυτό το χάος μπορεί και να δημιουργήθηκε εξαιτίας της κάκιστης επικοινωνίας και διαχείρισης του φόρτου εργασίας από την πλευρά τους, και όχι επειδή είναι απατεώνες.
  7. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Καλησπέρα σε όλους. Από την Δευτέρα παρακολουθώ το thread με μεγάλο άγχος γιατί είχα κάνει και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία ενός (πολύ ακριβού) laptop από το συγκεκρίμενο κατάστημα (και αφού είχα δει ότι είχε πολλές και καλές κριτικές) στις 01/04. Δύο βδομάδες πριν περάσουν 30 μέρες είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω e-mail αλλά δεν απάντησαν. Μόλις έκλεισε ο μήνας άρχισα να παίρνω τηλέφωνα και μετά από αρκετές προσπάθειες βρήκα κάποιον υπάλληλο και μου είπε πως περίμενε την Παρασκευή (σ.σ. 08/05) να παραλάβει. Ό, τι είχε πει δηλαδή στους περισσότερους από εμάς. Ξεκίνησα τα τηλ εκείνη την Πα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.