Προς το περιεχόμενο

bkran

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    60
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

19 Good

Σχετικά με bkran

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 24/11/1978

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.627 προβολές προφίλ
  1. bkran

    Επιλογή hatchback

    Για το C1 πρώτης γενιάς που είναι ίδιο με Aygo και 107 η προσωπική εμπειρία είναι πολύ καλή. Ουσιαστικά στα δέκα χρόνια που είναι στην οικογένεια η μόνη ζημιά που έχει βγάλει είναι μίζα που βγήκε off πέρσι. Δίσκος φθείρεται σχετικά γρήγορα ( ήθελε αλλαγή στα 80k ). Έχω πάει και ταξίδια 250 χλμ με αυτό, χαλαρά με 110-120 το πολύ, δεν μπορεί να κρατήσει και παραπάνω. Κατά τα άλλα δεν καίει και είναι τίμιο για τα λεφτά του. Όντως έχει πολύ μικρό πορτπαγκαζ και έχει και αρκετό θόρυβο μέσα αλλά τι περιμένεις για τόσο μικρό - φτηνό αυτοκίνητο
  2. bkran

    Ποντίκι στη μηχανή

    Κοίταξε να καθαρίσεις καλά το χώρο που πήγαν γιατί αν μπουν μια φορά, μετά πιάνουν την μυρωδιά και μπαίνουν συνέχεια. Με τη ναφθαλίνη πάντως κοντινό μου πρόσωπο δεν έκανε δουλειά και μύριζαν έντονα - άσχημα οι αεραγωγοί και η καμπίνα. Φαντάζομαι ότι το βάζεις σε κλειστό χώρο ( γκαράζ ) οπότε δες μήπως βάλεις κι εκεί τίποτα μπας και σταματήσουν να έρχονται γενικά
  3. Αυτό που γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι standard, αν πας σε δικό σου συνεργείο κλείνεις ραντεβού με πραγματογνώμονα της ασφάλειας, πάει στο συνεργείο και συμφωνούν στο κόστος επισκευής. Αυτό μπορείς να το μάθεις είτε από το συνεργείο είτε από την ίδια την ασφάλεια, εφόσον φυσικά ρωτήσεις, δεν σου λένε μόνοι τους τίποτα. Ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι κάτω από πενταετία βάζεις καινούργια γνήσια ανταλλακτικά χωρίς extra κόστος. Μετά έχει συμμετοχή για τα ανταλλακτικά ή βάζεις μεταχειρισμένα πάλι χωρίς κόστος. Το ότι σου είπαν εκ των υστέρων να πληρώσεις το θεωρώ τραγικό, δεν θα πήγαινα
  4. bkran

    Διευκρίνιση για εγγύηση.

    Αφού δεν είναι η ένδειξη πίεσης μάλλον είναι κάτι άλλο, κάποιος αισθητήρας όπως είπες. Πάντως, παίρνεις τηλ σε αντιπροσωπεία και κλείνεις ραντεβού, σε κανονικές συνθήκες δεν πληρώνεις τίποτα, ειδικά σε τόσο καινούργιο αυτοκίνητο. Για να σου ζητήσουν χρήματα θα πρέπει να έχεις προκαλέσει με κάποιο τρόπο το πρόβλημα, πχ κάποιο χτύπημα ή κακή χρήση που να φαίνεται
  5. bkran

    Διευκρίνιση για εγγύηση.

    Δεν ξέρω αν έχεις κοιτάξει τις πιέσεις που λέει ο κατασκευαστής, κάπου στην κολόνα της πόρτας έχει συνήθως ένα ταμπελακι. Στο τελευταίο twingo έχει άλλες πιέσεις στα μπροστινά και άλλες στα πίσω λάστιχα, στα βενζινάδικα δεν κοίταζαν πόσο έπρεπε να βάλουν και το λαμπάκι μέσα ήταν μόνιμα αναμμένο.
  6. Δυστυχώς δεν τα ξέρω αυτά τα site λίγο Forum και τέτοια προσπάθησα να βρω αλλά δεν έβγαλα άκρη. Ναι κάπου εκεί πάει το clio και είναι μέσα στις πρώτες επιλογές μας https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/best-in-class-cars/2019/# Είναι το site του οργανισμού που κάνει crash test σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα. Ουσιαστικά βάζει και τους κανονισμούς για τα καινούργια συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων μιας και αν το αυτοκίνητο δεν τους πληρεί πέφτει στα ratings. Είναι αυτοί που δίνουν και τα σχετικά αστέρια. Έχει και μηχανή αναζήτησης, ψάχνεις για το μοντέλο που σε ενδιαφέρε
  7. Είχα το fazer πολλά χρόνια αλλά είχα κάνει συνολικά κάτι παραπάνω από 60κ χλμ. Ωραίο μηχανάκι, γενικά σε έτρωγε να του δώσεις γκάζι μιας και χαμηλά δεν πάει και τόσο καλά, κατά γενική ομολογία απροβληματιστο, αλλά καίει αρκετά. Μέσα στην πόλη είχα εύκολα 7-7,5 lt/100, σχεδόν όσο και ένα αυτοκίνητο. Είναι αρκετά μαζεμένο και αν το συνηθίσεις περνάς εύκολα μέσα στην κίνηση και έχεις και το γκάζι να περάσεις άνετα και να αποφύγεις καταστάσεις. Καλά φρένα - αναρτήσεις, με είχαν σώσει πολλές φορές. Τα φρένα, αν τα πιέσεις πολύ για ώρα ζεστενονται, αλλά δεν είναι και για πίστα το μηχανάκι, οπότε συγ
  8. Όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα ανοίξω euroncap ή ότι υπάρχει τέλος πάντων τότε, θα βρω το best in class και απλά θα πάρω αυτό. Αυτή τη στιγμή στα μικρά είναι το Clio, πραγματικά έχει βαθμολογία που δεν την έχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Κι αν θυμάμαι καλά, το χιλιαρι dynamic είναι κάπου στα 16κ
  9. bkran

    Formula 1 2020

    Το επίσημο πόρισμα ( αν θυμάμαι καλά ) ήταν σπασμένη κολώνα τιμονιού. Αν δεις το incar από Schumacher δεν στρίβει καθόλου, απλά πάει ευθεία. Στα σημερινά, Κίμι λέει δεν είχαν αλλά λάστιχα, μόνο ένα νέο soft και τα υπόλοιπα ήταν used, οπότε έτσι εξηγείται. Επίσης για τον Albon ( όσο κι αν θεωρώ ότι δεν κάνει ) είχε πρόβλημα από τις επαφές στην αρχή του αγώνα και για αυτό δεν μπορούσε να περάσει κανέναν. Κάτι για ένα δευτερόλεπτο στο γύρο είπε ο Horner. Διαβασα και κάτι δικαιολογίες του Bottas, ότι γλιστραγε, ότι ήταν κοντά στους άλλους και τον πείραζε ο ακάθαρτος αέρας.... Νταξει, ο Hamilt
  10. bkran

    Formula 1 2020

    Στο mugello όμως λέγεται ότι θα έχει κόσμο.... https://www.google.com/amp/s/www.autosport.com/f1/news/151772/tuscan-gp-to-be-first-f1-race-to-host-fans-in-2020/amp/
  11. bkran

    Formula 1 2020

    Με αυτά που κάνουν στη Redbull καίνε τους οδηγούς τους, έκαψαν Kvyat και Gasly και τώρα τον Albon. Αν δεν παίζει κάτι φοβερά διαφορετικό στα δύο αυτοκίνητα, ο Albon είναι για δρόμο από χτες, δεν πάει καθόλου καλά φέτος. Εκτός των άλλων, στους δύο τελευταίους αγώνες μπαίνει πολύ νωρίς για λάστιχα με αποτέλεσμα να βγαίνει προς το τέλος της κατάταξης και να έχει να περάσει το μισό grid. Δεν μου ξεκολλάει το σενάριο να γίνει mid season τραμπα Albon με .... Vettel σε συνδυασμό με επιστροφή Kimi στη Ferrari μέχρι το τέλος της season. Επιστημονική φαντασία αλλά έχουμε δει πολλά να συμβαίνουν
  12. Σχετικά με το Vitara όντως δεν είναι κατσίκι, υπάρχουν αλλά για τέτοιες καταστάσεις. Αξίζει να πας στο 4X4 γιατί στην GL+ έχει κάποια καλουδια που δεν τα έχει το 4X2 ( adaptive cruise control, τους πλαϊνούς αισθητήρες κα ). Για να τα βάλεις αυτά στο 4X2 πας στην GLX που έχει τα ίδια λεφτά + το ρολόι στο ταμπλό ( lol ). Γενικά για το θόρυβο στο ταξίδι μου το είπε φίλος που το έχει, ωστόσο εξαρτάται και πόσα ταξίδια κάνεις. Στην τελική αν είναι να σε βολεύει στα καθημερινά, ίσως είναι ένας καλός συμβιβασμός με τον 1.4 140.
  13. bkran

    Formula 1 2020

    Νομίζω η μεγάλη απογοήτευση της πλειοψηφίας έχει να κάνει και με την προσμονή. Περιμέναμε φέτος τουλάχιστον στα ίδια και ίσως και καλύτερες Ferrari και Redbull και μας βγήκε ροζ Mercedes. Όντως η Mercedes έχει κάνει καλή δουλειά αλλά πλέον χρειάζεται κάτι δραστικό, αλλιώς με βλέπω να ξανά βλέπω f1 το 22. Ίσως να ξεπαγωσουν την εξέλιξη σε κινητήρες και να ξεχάσουν να το πουν στην Mercedes μπας και τους προλάβει καμιά Honda? Επίσης τι παίζει με τον Albon, να τους ρωτάει γιατί δεν μου δίνεται full power? Επίτηδες τον κρατάνε χαμηλά για να μην ζοριζει το golden boy?
  14. bkran

    Formula 1 2020

    Mclaren του χρόνου με το μοτέρ Mercedes και το δίδυμο που έχει κλείσει ( Ric - Norris ) τη βλέπω να πηγαίνει καλύτερα. Ίσως όχι για πρωτάθλημα αλλά πιστεύω θα κάνει καμία νίκη. Renault φαίνεται ότι θα τα παρατήσει και θα φορτσαρει για 22 με Alonso. Για Redbull δεν ξέρω, τους περίμενα καλύτερους φέτος και Ferrari πάει ακλαφτη όπως φαίνεται. Βλέπω Hamilton να ξεπερνάει Schumacher εύκολα όπως πάνε τα πράγματα, έπρεπε η FIA να αλλάξει κανόνες πιο νωρίς, 6 χρόνια σερί πρωταθλήματα Mercedes ( και πάει για εφτά - οχτώ ) είναι λίγο τραγικό. Ναι τα άξιζαν, αλλά και πάλι, δεν έχει υπάρξει απ
  15. bkran

    Formula 1 2020

    Πολύ σωστός ο papoys1. Τον προηγούμενο καιρό χαζευα αγώνες από εκείνη την εποχή, πως κατάφερε με το καρυδότσουφλο της Mclaren να νικήσει τόσους αγώνες το 93 μόνο αυτός ξέρει. Σίγουρα του έκανε το χατίρι ο καιρός σε πολλούς αλλά και πάλι, η Williams της εποχής ήταν από άλλο πλανήτη. Δυστυχώς μετά τις πρώτες δοκιμές φαίνεται η Ferrari να είναι πάλι πολύ πίσω, η Red bull πιο κοντά αλλά οχι όσο χρειάζεται. Ελπίζω να μην δούμε περίπατο και φέτος. Όντως ο Binoto τα έχει κάνει λίγο μούσκεμα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.