Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

bkran

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    67
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

22 Excellent

Σχετικά με bkran

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 24/11/1978

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.877 προβολές προφίλ
  1. Καλά ναι, καινούργιο θα είναι καλύτερα, ίσως πάμε μια βόλτα να το δούμε και αυτό το σενάριο. Βέβαια στον configurator χωρίς να πατήσω τίποτα, έφτασε σχεδόν 21k για κάποιο λόγο. Έχει μια υποχρεωτική επιλογή για trim που η ποιο φτηνή είναι στα 2200...
  2. Και όμως, κι εγώ δεν το είχα ακούσει ποτέ, πχ ένα που βλέπω αγγελία : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314547491-mini-one Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, η αλήθεια είναι ότι δεν είναι για εμένα, για φίλη που δεν το έχει και πολύ με τα αυτοκίνητα. Απλά της αρέσει πολύ σαν αυτοκίνητο χωρίς να έχει άποψη για τα υπόλοιπα ( μοτέρ, κρατήματα, πάτημα κτλ κτλ ). Επειδή κάνει λίγα χιλιόμετρα κοιτάει μόνο βενζίνη και καθώς θα το κινεί μέσα στην πόλη δεν έχει νόημα το πετρέλαιο. Προσωπικά της έλεγα να δει τπτ σε Clio, 208, C3 αλλά είναι λίγο κόλλημα το mini, αντικειμενικά είναι πο
  3. Καλημέρα σε όλους, κανένας με άποψη για το Mini ( μάλλον το one ) από το 2014 και μετά με τον 1.2 και τα 102 άλογα? Κυρίως αξιοπιστία και ζημιές / κόστη με ενδιαφέρει, το αυτοκίνητο θα κινείται καθαρά στην πόλη. Τιμές βλέπω παίζουν γύρω στα 13κ συν πλην, μου φαίνονται πολλά για αυτοκίνητο του 2015. Επίσης αν ξέρει κανείς τι να κοιτάζω στα μοντέλα, τι διαφοροποιήσεις έχουν?
  4. bkran

    Δακτυλιος στην Αθηνα

    Και οι δύο έχετε δίκιο, Joshua21 αν δεν ψηφιστεί δεν θα γίνει αλλαγή στο site. Η αρχική απορία ήταν ότι δεν ανακοίνωσαν ξεχωριστό όριο ανάλογα την χρονολογία για τα euro 6, όπως είχε και προηγουμένως. Απλά είπα μήπως κρατήσουν το 120 κατά nedc για όλα τα euro 6, ειδικά αφού φαίνεται να υπάρχει η σχετική μέτρηση στην εικόνα που ανέβασε ο tsofras. Αν και υποψιάζομαι ότι τελικά θα υπάρξει, δεν ξέρω αν και για πόσο καιρό ακόμα θα τα μετράνε οι κατασκευαστές κατά nedc τα καινούργια αυτοκίνητα.
  5. bkran

    Δακτυλιος στην Αθηνα

    Αν το καταλαβαίνω σωστά, στην καρτέλα δείχνει και κατά nedc και κατά wltp, οπότε αν υπάρχει αυτή η μέτρηση για όλα τα euro 6 μπορεί όντως να είναι το 120 το όριο.
  6. bkran

    Δακτυλιος στην Αθηνα

    Το site δεν έχει ενημερωθεί με τα νέες αλλαγές που ανακοίνωσαν, μου έβγαλε σήμα για euro 5 αν και έχει κάτω από 120gr. Αυτό που δεν λένε είναι αν τα 120gr θα είναι κατα nedc ή wltp. Υποθέτω θα το προσθέσουν σαν διαφοροποίηση γιατί δεν μπορεί να είναι κοινό το όριο
  7. Α λες για αυτό αν είχε τόσο χαμηλό ποσοστό στους ενήλικες επιβάτες? Αυτό μου φάνηκε χαμηλό ( 80%) ενώ τα άλλα έχουν πάνω από 90%
  8. Κοντά στα χρήματα που θες είναι το Puma st line πετρέλαιο και το 2008 active plus πετρέλαιο. Επειδή τα είδα και τα δύο πρόσφατα, το 2008 έχει περισσότερους χώρους πίσω αλλά μικρότερο πορτπαγκαζ λόγο του megabox του Puma, χωρίς να είναι μικρό του 2008 ( 430 λίτρα ). Στο δρόμο το Puma πιο πολύ οδηγοκεντρικο αλλά και πιο σκληρό από αναρτήσεις. Το 2008 πιο all-round. Όμως λόγο περίεργου πίνακα οργάνων πρέπει να το οδηγήσεις για να δεις αν σε βολεύει, βλέπεις τα όργανα πάνω από το τιμόνι, όχι μέσα από αυτό. Θα έβλεπα αυτά τα δυο συν το c4, αλλά αυτό δεν πάει τόσο καλά στα crash tests όσο
  9. bkran

    Formula 1 2021

    Πάντως είναι λογικό αυτό που λέει. Αφού το είδα αρκετές φορές και το σκέφτηκα όσο ήταν δυνατόν, καταλήγω κι εγώ στο ίδιο συμπέρασμα. Ο Ham είχε αρκετό χώρο διαθέσιμο και είτε άνοιξε τροχιά και ακούμπησαν, είτε είχε υποστροφή και ακούμπησαν. Σε κάθε περίπτωση, είναι δικό του "πρόβλημα" να μην χτυπήσει το προπορευόμενο μονοθέσιο, για αυτό και σωστά πήρε ποινή. Τώρα αν το έκανε επίτηδες ή όχι, νομίζω ότι για ακόμα μια φορά φέτος πιέστηκε να μην αφήσει το Verstappen να του ξεφύγει, να μην υποχωρήσει κτλ κτλ και έγινε ότι έγινε. Τυχερός για άλλη μια φορά πάντως, αν το πρωτάθλημα κριθεί για αυτούς τ
  10. bkran

    Κράνος μηχανής και μαλλί

    Θα έλεγα να κάνεις μια δοκιμή σε αυτό https://www.skroutz.gr/s/7797210/Sebastian-Professional-Craft-Clay-50ml.html Αν είναι ακόμα το ίδιο όπως ήταν, είχε τρομερό κράτημα. Είναι αργυλος, όχι κερί και μένει για πάντα στα μαλλιά, θέλει δύο τρία λουσιματα για να φύγει. Αλλά, είπαμε, φοβερό κράτημα
  11. Πολύ καλός φίλος θα πάρει leasing στην εταιρεία που δουλεύει και έχει ελεύθερο να διαλέξει μέσα σε ένα συγκεκριμένο budget. Προτιμά πετρέλαιο μιας και θα είναι ποιο οικονομικό και θέλει κάτι σε SUV με χώρους ( οικογένεια, δύο παιδιά μικρά ). Είδε το Puma st line ( δεν εντυπωσιάστηκε ), το 2008 active plus θα το οδηγήσει σύντομα ( έλεος να μην έχει τεμπέλη, μπαίνει λέει μετά αν δεν έχει θέμα η εταιρεία leasing ). Το group έχει ακόμα τον 1.6 Diesel, ξέρει κανείς? Η leasing έχει στον κατάλογο VW t roc discover και skoda karoq ambition αλλά στο site τους VW και skoda δεν εμφανίζουν την επιλογ
  12. Ξεκινάς απο euroncap και βρίσκεις αυτά που έχουν πέντε αστέρια στο μέγεθος που σε ενδιαφέρει. Ibiza, Clio, 208 κτλ κτλ. Επειδή θα βοηθήσουν και γονείς θα μπορούσες να δεις και κανένα ελαφρώς μεταχειρισμένο τύπου μέχρι πέντε χρονών πάλι με τα ίδια χαρακτηριστικά. Προφανώς οι γονείς σκέφτονται πρώτα από όλα την ασφάλεια σου και καλά κάνουν οι άνθρωποι. Τώρα για τα χτυπήματα, καλό είναι να είσαι προσεκτικός...
  13. bkran

    Πήρε το ''σασί''!!!

    Όντως η ζημιά είναι μεγάλη, πολύ μεγαλύτερη από ότι φαινόταν από την άλλη φωτό... Τι να πω, κι εγώ θα το κοιτούσα για ολική, σίγουρα θα χάσεις πολύ σε μελλοντική μεταπώληση. Όσο καλά και να το φτιάξουν, δεν μπορείς να μην το πεις σε αγοραστή, σίγουρα θα το καταλάβει οποιοδήποτε μάστορας
  14. bkran

    Πήρε το ''σασί''!!!

    Σαφώς, αυτό θέλει προσοχή. Η προσωπική μου εμπειρία είναι πάντως καλή με τους πραγματογνώμονες, 3 φορές σε πιο ελαφρά χτυπήματα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα - αντίρρηση να δεχθούν το κόστος της ζημιάς. Ειδικά στο συμβάν με τον προφυλακτήρα που ανέφερα παραπάνω,η ζημιά ήταν πολύ μικρή ( μια γρατζουνιά στο ένα φανάρι και μια γρατζουνιά καλή στον προφυλακτήρα ) και μου τα άλλαξαν χωρίς κανένα πρόβλημα.
  15. bkran

    Πήρε το ''σασί''!!!

    Καλά, έτσι κι αλλιώς θα πάρουν πολλά χρήματα, ενδεικτικά σε Clio προφυλακτήρας + φανάρια είχε πάει γύρω στα 1200 ευρώ σε αντιπροσωπεία. Ας το βγάλουν και 3-4k, δεν έχει σημασία για τον TS, αρκεί να συμφωνήσει η ασφάλεια. Προσωπικά δεν θα με απασχολούσε καθόλου το αν θα βγάλουν κάτι παραπάνω, αρκεί να το πληρώσει η ασφάλεια και φυσικά να γίνει σωστή δουλειά.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.