Προς το περιεχόμενο

ikonio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    0
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με ikonio

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

348 προβολές προφίλ
  1. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αν είναι εργοστασιακός ή όχι. Επειδή η τογιότα όμως δεν φτιάχνει συναγερμούς λογικά πρόκειται για κάποιον φασόν συναγερμό όπου απλά έβαλαν την φίρμα τους επάνω και τον εγκατέστησαν είτε στην εδώ αντιπροσωπεία (το πιθανότερο) ή ήρθε με τοποθετημένο απέξω. Σε κάθε περίπτωση, όταν έχουμε τέτοια αποφόρτιση μπαταρίας τότε πρώτα βγάζουμε εκτός το συναγερμό και μετράμε για επιπλέον διαρροές. Στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα προέρχεται από το συναγερμό όπως εξήγησα και στο προηγούμενο ποστ μου. Σε μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση μου έχει τύχει συναγερμός "αυτοτ
  2. Παρατεταμένη ακινησία με συναγερμό μπορεί να αδειάσει τη μπαταρία, ειδικά αν ο συναγερμός είναι παλιό μοντέλο και δεν διαθέτει λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας. Επίσης αν χτυπάει που και που από ψευδοσυναγερμούς είναι ακόμα ένας λόγος να σε αφήσει από μπαταρία νωρίτερα, αν συνεχίζεται η ακινησία. Με συνεχείς ψευδοσυναγερμούς η μπαταρία μπορεί να αδειάσει μέσα σε 10~15 μέρες ανάλογα με το συναγερμό που φοράς, τα φώτα που τροφοδοτεί και τις φορές που χτύπησε χωρίς λόγο. Δεν είναι καθόλου περίεργο ένας χαλασμένος συναγερμός απλά και μόνο όσο μένει οπλισμένος να αδειάζει τη μπαταρία ακόμα και αν
  3. Άρα ο ιδιοκτήτης γνωρίζει και κάνει τον κινέζο. Το επόμενο ερώτημα είναι εάν ο ήχος αυτός γίνεται αντιληπτός εξωτερικά του διαμερίσματος ή απλά συντονίζει υπόκωφα και ενοχλεί. Το σκέφτομαι με την έννοια ότι εάν ο ήχος ακούγεται και εξωτερικά του διαμερίσματος πχ σε κοινόχρηστο χώρο ίσως εάν καλούσες την αστυνομία για όχληση σε ώρες κοινής ησυχίας να μπορούσε να επέμβει. (?) Το ερωτηματικό το βάζω γιατί σε αντίστοιχη περίπτωση με πάρτι όμως μέχρι τα ξημερώματα που έτυχε αυτή την εβδομάδα στην πολυκατοικία μου η αστυνομία δεν ασχολήθηκε καν να έρθει, πέρασε σε κάποια φάση ίσως και τυχαία απ
  4. Μέσα σε διαμέρισμα θα μπορούσα να σκεφτώ από παράδειγμα που έχω έναν μικρό τόρνο, και προτού γελάσετε, έχω δει τόρνο σε ρετιρέ - δώμα στα Εξάρχεια όπου ανέβαζαν από το ασανσέρ ολόκληρα μηχανάκια όρθια για να τα πάνε για φτιάξιμο στο τεράστιο μπαλκόνι του. Αντίστοιχα θα μπορούσε να είναι ένα κομπρεσέρ αέρα. Αυτά όμως δεν δικαιολογούν τις ώρες χρήσης που αναφέρονται, συν ότι νομίζω πως δεν υπάρχουν τόσοι πολλοί που μπορεί να έχουν κάνει τέτοια δουλειά μέσα σε ένα διαμέρισμα. Ένα δεύτερο σενάριο για μένα είναι κάποιο παλιό κλιματιστικό που συντονίζει στο τοίχο και ακούγεται σαν να είναι εσωτ
  5. Όσο νόημα έχει να σου επιτρέπει να δηλώνεις δύο μόνο στο πάνω μέρος, άλλο τόσο λόγο έχει και η ύπαρξη σημειώσεων και άλλο τόσο όπως έγραψα εξαρτάται από την διακριτική ευχέρεια εκείνου που θα πραγματοποιήσει τον έλεγχο να βεβαιώσει πρόστιμο ή όχι. Ο τρόπος με τον οποίο θα χρησιμοποιήσεις τις περιφερειακές ενότητες πρέπει να έχει και κάποια λογική συνέχεια, για παράδειγμα σαν ηλεκτρολόγος μπορεί να κινηθείς από Πειραιά μέχρι Κηφισιά, αλλά να έχεις έδρα στο Περιστέρι, οπότε εκεί χρειάζεσαι τρείς επιλογές. Προφανώς δεν μπορείς να γράψεις ότι έχεις έδρα στην Αθήνα και πας για εργασίες στην Αλεξανδ
  6. Αναφέρομαι στο πεδίο σημειώσεις, εκεί μπορείς να γράψεις ότι λόγω της φύσης της εργασίας δύναται να χρειαστεί να μετακινηθώ σε όλη την Αττική, ή να το σπάσεις σε Περιφερειακές ενότητες και να συμπληρώσεις έξτρα εκείνες που δεν σε αφήνει να επιλέξεις το σύστημα. Σε έλεγχο που έτυχα δεν μου είπαν κάτι, και μάλιστα ήμουν εκτός από τις δύο Περιφερειακές Ενότητες που είχα επιλέξει στο πάνω μέρος. Εντιτ: Πράγματι τη δεύτερη μέρα που ξεκίνησε το σύστημα αν και έγραφες σημειώσεις δεν εκτυπώνονταν στο PDF, το έχουν διορθώσει πλέον. Εάν μου πληρώνεις τους λογαριασμούς και μου δίνεις το μεροκάματ
  7. Επειδή είχα την απορία από το πρώτο λοκντάουν με τις χειρόγραφες, είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργάνου να σου βάλει πρόστιμο εάν έχεις τη χειρόγραφη και αναφέρει αόριστα "Αττική". Στις βεβαιώσεις πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα η Περιφερειακή Ενότητα, στο ΕΡΓΑΝΗ όπως ειπώθηκε μπορείς να γράψεις μέχρι δύο, στο χειρόγραφο με επιφύλαξη μεγάλη μπορείς να βάλεις περισσότερες (αλλά αυτό δεν το καθιστά αυτομάτως νόμιμο). Ακόμα και στις βεβαιώσεις του ΕΡΓΑΝΗ υπάρχει σημείο όπου μπορείς να προσθέσεις "χειροκίνητα" κάποια σημείωση. Επειδή όμως δεν υπάρχουν πουθενά σαφείς οδηγίες είναι πάντα στην διακ
  8. Μάλλον ήθελε και αυτός να αποφύγει το ρίσκο οπότε τα είπε όλα αυτά. Ανταλλακτικά όντως δεν θα βρεις εύκολα, το μοτεράκι όμως του ρελαντί πουλιέται λογικά ακόμα γιατί είναι βλάβη που όπως είπε και ο @Fubar.gr είναι κοινή σε αυτά τα μοντέλα και πάρα πολλά κυκλοφορούν ακόμα. Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω με πμ ώστε να μη θεωρηθεί διαφήμιση ένα μαγαζί που προμηθεύομαι ανταλλακτικά για τα VAG στην Αθήνα ο οποίος θα μπορέσει να σε βοηθήσει εάν υπάρχει το μοτεράκι σαν ανταλλακτικό καινούργιο. Αυτό που πρέπει επίσης αυστηρά να ελέγξεις είναι το φισάκι που πάει στο μοτεράκι ρελαντί, μπορεί να μην
  9. O ts αναφέρει προβλήματα στο ρελαντί τα οποία κατά 90% προέρχονται από το σώμα ψεκασμού. Ακόμα και να έβρισκε να αγοράσει κινητήρα από Έλληνα έμπορο δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να τον πάρει κομπλέ μαζί με το σώμα ψεκασμού (εκτός και αν το τελευταίο ήταν για πέταμα οπότε δεν θα έμπαινε και κανείς στον κόπο να το αφαιρέσει). Σε αντίθετη περίπτωση ο "φθηνός" κινητήρας θα είναι τόσο ξαλαφρωμένος από περιφερειακά που δεν θα το πιστεύει κανείς. Και μην σας ξεγελούν οι φωτογραφίες στις αγγελίες ακόμα και αν δεν αναγράφεται στο 99% των περιπτώσεων είναι ενδεικτικές. Οι φθηνοί κινητήρες που πουλάνε
  10. Δυστυχως οχι, το ρελαντί ρυθμίζεται μόνο του από τη βαλβίδα αυτή
  11. Λόγω χρονολογίας θα κοίταζα αυστηρά όλες τις υποπιέσεις και τις σωληνώσεις του κινητήρα με έμφαση γύρω από το σεβρό των φρένων όπου έχω συναντήσει πολλές φορές σκασμένο το λαστιχάκι της αντεπίστροφης, αν κουνήσεις την βαλβίδα και ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές είναι από εκεί. Οι περισσότερες βλάβες που έχω συναντήσει στο συγκεκριμένο μοτέρ είχαν να κάνουν με κάποια βλαμμένη υποπίεση που είχε σκάσει ή είχε κοπεί τελείως. Αν βεβαιωθείς ότι από "αέρα" είναι εντάξει τότε το βαρελάκι του ρελαντί μάλλον κολλάει, εκεί θα πρέπει να τσεκαρείς την καλωδίωση του και εάν είναι καθαρό ή έχει τρέξει λάδι
  12. Έχεις κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο ή τον "ενισχυμένο" με τους δύο εκκεντροφόρους και πολλαπλό ψεκασμό; Το πρόβλημα δείχνει όντως βαλβίδα ρελαντί όπως έγραψε ήδη ο fubar, αλλά το που θα κοιτάξεις στο κάθε μοτέρ καθώς και η πιθανότητα να το λύσεις εξαρτάται από τον κινητήρα.
  13. Δυστυχώς δεν έχω κάτι υπόψιν. Φαντάζομαι ότι και ο χρόνος εξαρτάται από το κάθε ΚΠΑ και τον τρόπο με τον οποίο τα χειρίζονται.
  14. Ακόμα και αν έχει αντίστοιχη περίπτωση κάποιος πολλά μπορεί να παίξουν ρόλο ακόμα και στο ίδιο ΚΠΑ αν υπάγεται η περίπτωση. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, απλά περιμένεις να δεις την έκβαση. Αν υπάρξει κατανόηση θα αποφασίσουν και θα δεχτούν την ένσταση, σε αντίθετη περίπτωση θα την απορρίψουν τηρώντας κατά γράμμα την εγκύκλιο
  15. Όπως είπαν τα παιδιά μάλλον το έχασες. Δυστυχώς ήταν στη διακριτική ευχέρεια της υπηρεσίας για να προχωρήσει η όχι η αίτηση. Από ότι βλέπω υπαγόμαστε σε διαφορετικές υπηρεσίες οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αυτό που επιβεβαιώνω όμως και με το παραπάνω είναι ότι σε όλες τις περιπτώσεις αφήνουν τις αιτήσεις στον αέρα και μόνο όταν τους ενοχλήσεις ασχολούνται να σε ενημερώσουν ή να τις προχωρήσουν. Έχω και δεύτερη αίτηση σε εκκρεμότητα για πρόγραμμα στο οποίο είμαι ωφελούμενος όμως δεν έχει γίνει καμία κίνηση πέραν της καταγραφής στο σύστημα.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.