Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

punky

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    832
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

91 Excellent

Σχετικά με punky

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 10/04/1975

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Ιστοσελίδα

  • Skype
    no.sleep.demon

ΑΛΛΑ

  • Ενδιαφέροντα
    8%

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.004 προβολές προφίλ
  1. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι μια αγορά δισεκατομμυρίων με τρελή ανάπτυξη κάθε χρόνο. Καλά κάνει η HD και προσπαθεί να μπει σε αυτή την αγορά αφού τα κλασικά προϊόντα της δεν φαίνεται να συγκινούν τις νεότερες γενιές και η πορεία της είναι συνεχώς καθοδική. Απευθύνονται σε μια τεράστια γκάμα αγοραστικού κοινού: από τον ηλικιωμένο που θέλει ένα μεταφορικό μέσο που κάνει τις ανηφόρες παιχνιδάκι μέχρι τον πιτσιρικά που θέλει να οργώσει τα βουνά και τον κάτοικο της πόλης που θέλει να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του χωρίς να ιδρώνει, να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες και βενζίνες. Προσ
  2. Μερικές μέρες φαντάζει πράγματι έτσι. Στην απέναντι πλευρά του Αχέροντα.
  3. Με την ωριμότητα που διακρίνω στο λόγο σου, να είσαι σίγουρη πως δεν θα πας χαμένη στη ζωή. Έτσι όπως το περιγράφεις, εγώ δεν θα πήγαινα σε μια πανεπιστημιακή σχολή που περιλαμβάνει μαθήματα στα οποία δεν μπορώ στοιχειωδώς να ανταπεξέλθω γιατί θα κοπιάσεις δυσανάλογα για να τα περασεις και πιθανόν ποτέ δεν θα φτάσεις ένα αξιόλογο επίπεδο ως επαγγελματίας μετά σε έναν τομέα που δεν σου ταιριάζει το γνωστικό υπόβαθρο που θα πρέπει εφ’ όρου ζωής να καλλιεργείς για να παραμείνεις μάχιμη. Να είσαι σίγουρη πως οι περισσότεροι από εμάς που δεν είχαμε κάποια δουλειά να μας πε
  4. Αν και εξηγήθηκε κι από άλλους, με εκπλήσσει που πολλοί επιμένετε πως αυτή η κριτική δεν έχει τίποτα να φοβηθεί και προτρέπετε την κοπέλα να το παίξει καουμπόισσα. Αυτό δεν είναι κριτική του τύπου "το αυτοκίνητο που έκανα μάθημα ήταν πιο βρώμικο κι από κοτέτσι" ή "ο δάσκαλος δεν ήταν ποτέ στην ώρα του". Είναι κατηγορία για απάτη. Τον κατηγορεί για "αδικαιολόγητες" κι "ανύπαρκτες" χρεώσεις. Μπορεί η κοπέλα να αποδείξει αυτούς τους δύο ισχυρισμούς; Αν ναι, καλώς. Αν όχι, τότε ισπανική υποχώρηση σούμπιτο. Επίσης, μην της λέτε πως δεν τον συμφέρει τον ιδιοκτήτη της σχολής να πλ
  5. Δεν το αμφισβήτησα, ούτε με εκπλήσσει. Είναι ένα ακόμη ισχυρό αντικίνητρο για τη χρήση αυτοκινήτου που ενισχύει αυτό που λέω, όπως όλα όσα περιέγραψα για όλες τις πόλεις που ανέφερες και που αφαιρούν λωρίδες κυκλοφορίας από τα αυτοκίνητα. Οπότε ποιο είναι το point σου; Πως εμείς δεν πρέπει να κάνουμε αυτό που κάνουν αυτοί, γιατί έτσι;
  6. Κι άλλα κάνουν για να αποτρέψουν το αυτοκίνητο. Όπως τσουχτερό COE στη Σιγκαπούρη: The Certificate of Entitlement or COE is the quota licence received from a successful winning bid in an open bid uniform price auction which grants the legal right of the holder to register, own and use a vehicle in Singapore for a period of 10 years. When demand is high, the cost of a COE can exceed the value of the car itself. Στη Στοκχόλμη δεν θυμάμαι τα διόδια. Θυμάμαι όμως σημαντικότατο ποσοστό του πληθυσμού να χρησιμοποιεί ποδήλατα και τρένα, συνδυαστικά. Στο Λονδίνο κατασκευάζουν bicycle highwa
  7. Αφήνω εδώ αυτά τα δύο για τους συγκοινωνιολόγους του καφενείου που αν τους κάναμε πρωθυπουργούς για μία μέρα θα έλυναν το κυκλοφοριακό, ξηλώνοντας πεζοδρόμια και ποδηλατόδρομους για να τους κάνουν λωρίδες για ΙΧ, επειδή τόσο καταλαβαίνουν. Το πρόβλημα δεν είναι οι πρόσθετες λωρίδες. Το πρόβλημα είναι τα πρόσθετα αυτοκίνητα, όσες λωρίδες και να πάρουν. https://en.wikipedia.org/wiki/Braess's_paradox Braess' paradox is the observation that adding one or more roads to a road network can slow down overall traffic flow through it. The paradox was postulated in 1968 by German ma
  8. O Μπιλ Κόσμπι είναι ένας υπέροχος κωμικός που έχει προσφέρει γέλιο σε εκατομμύρια ανθρώπους. Ο Μπιλ Κόσμπι είναι ένας φριχτός άνθρωπος που βίασε ανυπεράσπιστες γυναίκες. Guess what. Και τα δύο ισχύουν. Όπως μπορεί να ισχύει πως η Apple είναι μια εταιρεία που προσφέρει κορυφαίο value proposition για εκατομμύρια καταναλωτές και ταυτόχρονα ένας φριχτός spin doctor που ενίοτε πουλάει μισές αλήθειες πίσω από τα κίνητρα της και marketing παπατζιλίκι. Όταν ας πούμε ο μακαρίτης παρουσίαζε κάποιος προϊόν, βίαζε την αγγλική γλώσσα όταν έλεγε πως η χ συσκευή ήταν "1 centimeter thin" α
  9. Ο πίνακας που έβαλα δείχνει πως σχεδόν κάθε 20 χρόνια διπλασιάζονται τα ΙΧ στη χώρα. Σε μια χώρα που ο μισός πληθυσμός σχεδόν βρίσκεται στην πρωτεύουσα του και που αυξάνεται συνεχώς. Ο πίνακας που έβαλες δεν λέει τίποτα από μόνος του. Αν λοιπόν είναι να χρησιμοποιήσεις στατιστικά, να χρησιμοποιείς αυτά που έχουν νόημα για την κουβέντα. Ξέρεις, όπως την πυκνότητα πληθυσμού, όταν μιλάμε για πεπερασμένο αστικό χώρο. Τι να φτουρήσουν οι κουτόφραγκοι εδώ χτυπάμε άνετα τετράδα με τις δυο ομάδες μας. Μας περνάει το Παρίσι μόνο. Αυτοί που φτιάχνουν 650 χιλιόμετρα ποδηλατοδρό
  10. Φαντάζομαι εδώ θα βρεις όλη την εικόνα: http://megalosperipatos.cityofathens.gr/ On a different note, καλά πάμε. Μπορούμε όμως και περισσότερους κουβάδες.
  11. Μια και το αναφέρεις αγαπητέ Τέλη, και για όποιον ενδιαφέρεται, voila οι Θεσμοθετημένοι Ποδηλατόδρομοι από το Ρυθμιστικό Σχέδιο (ΦΕΚ 156/Α/1.8.2014) για όλη την Αττική: https://www.google.com/maps/d/viewer?hl=en&mid=1et--ptG4DvF09LRAGex-uke8oOo&ll=37.87589076212343%2C23.797119499999997&z=10
  12. Ακριβώς αυτό λέω. Όπως δεν χτίζεις οπουδήποτε είναι δημόσιος χώρος επειδή αγόρασες τα τούβλα και πληρωσες ΦΠΑ έτσι δεν θα έπρεπε να μπορείς να παρκάρεις και οπουδήποτε δωρεάν επειδή πλήρωσες τους φόρους αγοράς. Διαφορετικά οδηγείσαι στην εξάλειψη του δημοσίου χώρου. Κάτι το οποίο έχει συμβεί φυσικά εξαιτίας των αυτοκινήτων κι αυτό απαγορεύει το να υπάρξει ο αναγκαίος χώρος για τους πεζούς, όπως και ο αναγκαίος χώρος για τους ποδηλάτες που σημαίνει αποκλειστική λωρίδα για αυτούς ώστε να προστατεύονται και να μη φοβούνται να του κόψει στα δύο το αυτοκίνητο. Καλό το εφεύρημα με τον κακό ποδη
  13. Μαγκιά σου και συμφωνώ στο συμπέρασμα περί μητροπολιτικού σχεδιασμού. Υπάρχει να ξέρεις αυτός αλλά δεν υλοποιείται γιατί "που θα παρκάρουν τα αυτοκίνητα" αν φτιάξουμε τον ποδηλατόδρομο του βορείου τομέα που οδηγεί στο κέντρο. Κι έτσι κι εσύ που ήσουν αρκετά ήρωας για να τολμήσεις να μετακινηθείς με ποδήλατο, τώρα δεν το ξανασκέφτεσαι γιατί δεν είσαι αυτοκτονικός αρκετά. Όπως δεν είναι κι η κοπέλα μου που μόνο όταν πάμε εκδρομή το παίρνει μαζί. Το καταλαβαίνω αλλά η ολοκληρωτική παράδοση της Αττικής στο αυτοκίνητο δεν είναι η λύση. Τώρα όσον αφορά τον Μπακογιάννη, μέχρι στιγμής δεν νομίζω
  14. Τους οποίους έχω πληρώσει και για τα 3 οχήματα μου, αυτοκίνητο και μηχανή και σκούτερ και ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτό που ζητάς να συνεχιστεί, και δυσκολεύεσαι να χωνέψεις πόσο παράλογο είναι γιατί όλοι μας έχουμε εμποτιστεί με την ιδέα/δικαίωμα της "δωρεάν" στάθμευσης, , είναι πως αν αντιμετωπίζαμε ας πούμε τα κτίρια όπως αντιμετωπίζουμε το αυτοκίνητο, θα μπορούσε να πει κανείς πως πλήρωσε τα τούβλα και τα σίδερα οπότε μπορεί να τα τοποθετήσει όπου θέλει. Κι έτσι δεν θα είχε μείνει χιλιοστό δημόσιου χώρου που να είναι άκτιστο. Όπως βέβαια δεν έχει μείνει χιλιοστό πεζοδρομίου και δρόμου χωρ
  15. Πρέπει να είναι ελεγχόμενη η στάθμευση παντού αγαπητέ. εκτός του ιδιωτικού σου parking. Και το πόσο δεν θα το πει η γνώμη μου. Θα το πει η αγορά με surge pricing που να αντανακλά τη στιγμιαία ζήτηση κι άρα το πραγματικό οικονομικό και κοινωνικό κόστος της στάθμευσης. Και φυσικά σοβαρός έλεγχος για παράνομο παρκάρισμα, ταυτόχρονα.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.