Προς το περιεχόμενο

Charismo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    115
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

179 Excellent

Σχετικά με Charismo

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

300 προβολές προφίλ
  1. Charismo

    Returnal [PS5]

    Κανένα παιχνίδι δεν αξίζει 80€ για να λέμε και του στραβού το δίκιο. Κι αν σκεφτείς πως το Hades που είναι και στο ίδιο ακριβώς genre το είχα πάρει 20€ σε προσφορά από τα 25€ που είχε κανονικά, τότε τα 80€ ακούγονται ακόμα περισσότερα. Πάντως replayability έχει σε μεγάλο βαθμό. Δεν ξέρω αν είναι σαν του Hades, γιατί δεν το έχω φτάσει ακόμα σε τέτοιο σημείο, αλλά είναι κόλλημα.
  2. Charismo

    Returnal [PS5]

    Έφτασα στο τρίτο boss, μετά από ένα τρελό Run. Το αγαπημένο μου weapon μέχρι στιγμής, με διαφορά το Tachyomatic Carbine. Σε συνδυασμό με Critical hit και Rising Pitch κόβει κομμάτια. Έχασα στην τρίτη του μορφή, γιατί μέχρι να συντονιστώ είχα ήδη κάνει θανάσιμα λάθη. Δεν πτοούμαστε όμως. Τουλάχιστον ξεκλείδωσα και κάμποσα traits.
  3. Charismo

    Returnal [PS5]

    Για άπειρα δεν ξέρω, πάντως μπορείς να κανείς heal ναι. Lol Έχει μάλλον να κάνει με το γεγονός ότι είναι Published by Sony. Και στους τίτλους αρχής πρώτα το λογότυπο του PlayStation με τους ήρωες των exclusives της Sony δείχνει. Τώρα το τι ακριβώς διαχωρίζει AAA κτλ. θα σε γελάσω. Στην κρίση του καθενός είναι. Πάντα ψιλοχαζά labels τα θεωρούσα.
  4. Charismo

    Returnal [PS5]

    Αν βρεις το ίδιο Variant του AR, τότε ναι θα τα έχει ήδη ξεκλείδωτα. Έχε υπ’όψιν σου όμως πως κάθε όπλο έχει δυο variants. Για παράδειγμα, κάποια Variants ρίχνουν χωρίς full auto, αλλά κάνουν περισσότερο damage κτλ. Τα traits διαφέρουν από variant σε variant. Πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να έχεις ξεκλειδώσει traits για το πρώτο Variant του AR, αλλά να σηκώσεις το δεύτερο variant, για το οποίο δεν έχεις traits. Το είδος του AR που θα σηκώσεις είναι random. Επίσης, προσοχή μην την πατήσετε όπως εγώ. Τα ethers έχουν limit στα 30. Μέχρι να το καταλάβω και να δω πως το co
  5. Charismo

    Returnal [PS5]

    Όχι κι απ’ότι διάβασα, είπαν στο Twitter τους, πως τα online features εμφανίζονται πολύ λιγότερο απ’όσο θα έπρεπε. Κάποιοι τερμάτισαν το game, χωρίς να συναντήσουν ούτε ένα.
  6. Charismo

    Returnal [PS5]

    Οκ. Μόλις συνειδητοποίησα μετά από πόσες ώρες, πως τα traits των όπλων που ολοκληρώνεις 100%, ξεκλειδώνονται για όλα τα επόμενα runs. 😅 Θα κάνω focus στο level up όσων περισσότερων traits μπορώ στα πρώτα biomes, μέχρι να τα ενισχύσω και να παίξω κάποια σοβαρά runs. Επίσης, ένα ακόμα tip: Όταν το integrity είναι maximum, τότε τα Silphium γίνονται Silphium Resin και ανεβάζουν το Max Integrity. Αν δεν σηκώσεις καθόλου Silphium στο πρώτο biome για heal και αντ’αυτού κανείς teleport στο πλοίο για να κοιμηθείς κάθε φορά, τότε μπορείς να maxάρεις το Integrity πριν ακόμα φτάσεις στο δεύ
  7. Charismo

    Returnal [PS5]

    Πάντως γενικά στα Roguelite, αν και όπως σε όλα τα video games στόχος είναι να το τερματίζεις, όλο το ζουμί είναι στην εξερεύνηση και στο να βρεις τα μυστικά τους. Και όσο κι αν σου προκαλεί εντύπωση, αυτό επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό πεθαίνοντας και ξαναπροσπαθώντας. Αυτό είναι που τα καθιστά εθιστικά.
  8. Charismo

    Returnal [PS5]

    Δεν είναι ανοιχτό από την αρχή. Εμένα ξεκλείδωσε αφού πέθανα μια φορά. Είχα φτάσει στο δεύτερο biome. Δεν ξέρω αν αυτό έχει σχέση. Μετα το βρίσκεις στο terminal αριστερά από την τρύπα στο ship, πριν βγεις. Το Sekiro βέβαια δεν είναι Roguelite, όποτε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Τα Roguelite είναι αυτό ακριβώς που περιέγραψες. Ξεκινάς κάθε φορά από την αρχή, με το μεγαλύτερο μέρος της προόδου σου να μηδενίζεται. Τα Roguelike είναι ακόμα πιο δύσκολα, καθώς δεν μεταφέρεται τίποτα από run σε run. Νομιζώ πολλοί θα την πατήσουν, ακούγοντας το hype, χωρίς να έχουν εμπει
  9. Δεν έχω παίξει το Fallen Order. Πάντως τα Souls, αν και δύσκολα, σου δίνουν τη δυνατότητα να φαρμάρεις και να είσαι overleveled σε σχέση με τους αντιπάλους. Και πάλι θέλουν προσοχή, αλλά γίνονται αισθητά πιο βατά. Το Sekiro βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα αντανακλαστικά σου και φαντάζει σε ορισμένα σημεία απροσπέλαστο. Γι’αυτό και το παράτησα. Δεν είμαι 19 χρόνων πια. Δεν έχω υπομονή, ούτε την ταχύτητα που είχα κάποτε στις αντιδράσεις μου.
  10. Charismo

    Returnal [PS5]

    Το daily challenge εξελίσσεται σε αγαπημένο mode. Βασικά μου αρέσει το γεγονός πως ρίχνεις ένα sneak peek σε όπλα και συνδυασμούς που θα έρθουν αργότερα. Και τις δυο πρώτες ημέρες ήταν borderline OP. Φαίνεται πως τα endgame builds είναι ικανά για μεγάλα πράγματα.
  11. Charismo

    Returnal [PS5]

    Είπα να δοκιμάσω το daily challenge. Αρκετά απλό θα έλεγα, κυρίως λόγω του Weapon που χρησιμοποιείς. Δίνει 5 ethers και είναι σύντομο. Βλέπω να είναι mode το οποίο θα προσθέσει ώρες κυρίως στους competitive, καθώς έχει leaderboard για σύγκριση. Για εμένα θα είναι ένα χαλαρό run για 5 ether, χωρίς να με νοιάζει ο χρόνος και το score. Στο κύριο game, όσα runs προσπάθησα μετά από το πρώτο στο οποίο έφτασα και στο δεύτερο biome, στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία. 😅 Πάντως, όσες φορές και να πεθάνεις, έχει κάτι που σε εθίζει. Βασικό στοιχείο για roguelites. Προς το π
  12. Έχουν πάει το style του παιχνιδιού σε άλλο level. Θέλω να δω τι αλλοπρόσαλλα Weapons και Gadgets θα προσθέσουν στο παιχνίδι αυτή τη φορά. Count me in!
  13. Charismo

    Returnal [PS5]

    Θα το περιέγραφα σαν ένα third person bullet hell Doom Eternal. Χωρίς όμως τα gory finishers του Doom. Έχει έντονα στοιχεία πάντως από Doom.
  14. Charismo

    Returnal [PS5]

    Λοιπόν, θα γράψω κάποιες εντυπώσεις μετά από το πρώτο session που είχα με το game. Έχει κάποια minor spoilers. Δεν θα αναφερθώ καθόλου στο story, αλλά κάποιοι μπορεί να μην θέλουν να μάθουν ούτε για τα secrets ή collectables. Καταρχήν το πρώτο run μου είχε πολύ μικρή διάρκεια και ήταν κάτι σαν tutorial. Δεν ξέρω αν ήταν προσχεδιασμένο να καταλήξει σε death, πάντως το boss που συνάντησα σκούπισε κανονικότατα το πάτωμα με τα οπίσθια μου. Μετά το θάνατο, επιστρέφεις στο διαστημόπλοιο σου, το οποίο είναι και το hub σου. Έχει ένα terminal με All time stats κι ένα με Challenge runs τα
  15. Charismo

    Returnal [PS5]

    Η απουσία της δυνατότητας για mid run checkpoint ή save πάντως είναι ένα θέμα. Δεν ξέρω ποσό εφικτό είναι να το προσθέσουν με patch, αλλά μπορεί όντως να κουράσει κάποιους. Περίεργη επιλογή. Στο Hades για παράδειγμα πολλές φορές το έκλεινα mid run και συνέχιζα την επόμενη μέρα.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.