Προς το περιεχόμενο

ThanosKourt

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    19
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με ThanosKourt

  • Κατάταξη
    Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Προσφάτως έγινε φορητότητας της γραμμής σε VDSL Vodafone, και έκανα την σύνδεση όπως ακριβώς μου είπαν. Μόλις γίνουν οι ενέργειες του ηλεκτρολόγου μου είπαν να τους καλέσω για να αλλάξουμε κάτι στην σύνδεση, οπότε προσωρινό μάλλον.
  2. Ναι, λειτουργεί κανονικά. Λόγω χαμηλής ταχύτητας(28mbps) θα αλλάξω καλωδίωση.
  3. Επειδή αναμένω την επίσκεψη ηλεκτρολόγου, για αλλαγή εσωτερικής καλωδιωσης, μόλις γίνει η αντικατάσταση με το νέο καλώδιο θα κάνω και την αλλαγή όπως μου είπες. Αν δεν λειτουργήσει ούτε τότε, θα σε ενημερώσω. Σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Επίσης ξέχασα να αναφέρω, πως η σύνδεση της παλιάς μου VDSL γραμμής στην Cosmote, ήταν όπως μου είπες(VoIP).
  4. Δεν συνδέεται στον τοίχο, συνδέεται στο φίλτρο και δεν ανάβει πράσινο φωτάκι στο ρούτερ.
  5. Στέλνω βήμα βήμα, μήπως κάνω κάτι λάθος. Να προσθέσω 2 πράγματα ακομη: 1. από την προβλεπόμενη σύνδεση του εξοπλισμού έχω αφαιρέσει ένα splitter, έπειτα από επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη, δηλαδή η τηλεφωνική συσκευή δεν κουμπώνει στην θύρα tel 1 αλλά στο φίλτρο. 2. μου έχουν δώσει το username και το password της φωτογραφίας. Αυτά χρειάζομαι για να αλλάξω τον εξοπλισμό και να λειτουργεί το τηλέφωνο;(αν και βλέπω πως το username το εχουν αλλάξει)
  6. Θα το ελέγχω ξανά σε κανένα μισάωρο και θα σε ενημερώσω
  7. Ναι, το ξαναέτρεξα και login έκανα μέσω του app
  8. Καλησπέρα, εμένα δεν μου εμφανίζει username και password.
  9. Καλησπέρα, έχω το h300s. Πες μου πως θα βρω την mac και θα στην στείλω. Πήγα στην "Κατάσταση WIFI" και έχει διαφορετικές mac.
  10. Καλησπέρα. Πρόσφατα έκανα νέο συμβόλαιο VDSL με Vodafone. Στο συμβόλαιο αναφέρεται το τέλος ενεργοποίησης και από κάτω και η επιδότηση ενεργοποίησης. Πράγματι, στον λογαριασμό δεν υπήρξε κάποια χρέωση.
  11. ThanosKourt

    Χρέος Cosmote

    Καλησπέρα, μου είπαν ότι ο λογαριασμός θα εκδοθεί στις 16/4.,(κάθε 16 του μήνα γινόταν η έκδοση λογαριασμού στην Cosmote). Εάν δεν γίνει η πίστωση του ποσού, θα κάνω αυτό που μου είπες. Σε ευχαριστώ
  12. ThanosKourt

    Χρέος Cosmote

    Επικοινώνησα με το τμήμα λογαριασμών σταθερής. Μίλησα με άλλο εκπρόσωπο επειδή δεν ήταν διαθέσιμη η κυρία Έφη (που με είχε εξυπηρετήσει). Μου είπε ότι θα καταχωρήσει αίτημα για την πίστωση του ποσού αποσύνδεσης (λήξης συμβολαίου). Όσο αφορά το tv box- αποκωδικοποιητή, μου είπε να τον επιστρέψω σε ένα κατάστημα και να τους πω να δηλώσουν αίτημα για την πίστωση του ποσού.
  13. ThanosKourt

    Χρέος Cosmote

    Καλημέρα. Χτες μου έστειλε και εμένα η cosmote έναν λογαριασμό των 152€. Αναλυτικότερα χρέωσε 79€ Τέλη μη επιστροφής εξοπλισμού (STB) COSMOTE TV (OTT) και 70€ Οφειλή λόγω διακοπής προγράμματος. Να αναφέρω ότι στις 3/3/21 είχα επικοινωνία με το τμήμα λογαριασμών σταθερής της cosmote, και η υπάλληλος μου ανέφερε ότι δεν θα πληρώσω τίποτα λόγω ότι έγινε ανανέωση συμβολαίου χωρίς την συναίνεση μου. Όσο αφορά τον αποκωδικοποιητή, δεν ζητήθηκε ποτέ να τον επιστρέψω. Εσύ τα πλήρωσες τελικά τα λεφτά; Τέλος, μου είπε να την καλέσω άμα μου χρεώσουν τέλη αποσύνδεσης/διακοπής προγράμματος.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.