Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

nickolasemp

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    182
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

202 Excellent

Σχετικά με nickolasemp

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1990

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Ο προϋπολογισμός της Ένωσης δεν εξαρτάται από τα πρόστιμα, έχει ψηφιστεί και είναι σταθερός για 6~7 χρόνια, εάν δεν με απατά η γνώση μου από το Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Τα χρήματα από πρόστιμα πάνε πίσω σε projects των πολιτών της ΕΕ, οπότε καλό για εμάς είναι. Ας γίνουν δρόμοι ή ας γίνουν οπτική ίνα/SFBB (μέσω ΕΣΠΑ).
  2. nickolasemp

    Forza Horizon 4 - XboX X series

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 25/07/2021 06:04 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Είναι στη ζελατίνα του, ακούγεται το δισκάκι μέσα (άρα δεν είναι key). Διαθέσιμο στην Αθήνα.

    45 €

  3. Αντισημειώσεις: 1. Και γιατί να βασιστώ σε εσένα κι όχι σε επιστήμονες; Το JRC της Επιτροπής είναι γεμάτο ανθρώπους πανέξυπνους. Φίλος έφυγε μετά από ΜΙΤ να πάει εκεί και έχω γνωρίσει κάτι απίστευτα μυαλά. Αλλά οκ, εσύ ξέρεις καλύτερα! 2. Κάποιο Link? Γιατί στη Νορβηγία δε φάνηκε αυτή η αλλαγή όταν πλέον έχουν 50% των νέων αυτοκινήτων τους είναι ηλεκτρικά. Δες εδώ διάφορα στατιστικά. Εξαιρούμε το 2020 ένεκα κορωνοϊού (μάλλον). Κοιτώντας το 2019 -> Τhe electric car model Tesla Model 3 was most popular in Norway in 2019, with over 15 thousand units sold. Volkswagen Golf came second
  4. Μού αρέσει να κάνω ενημερωμένες συζητήσεις πάνω σε δεδομένα. Με ρώτησες ποια νούμερα, σού απάντησα έχεις δίκιο μάλλον, σε 14k € δεν μπορείς να βρεις, νομίζω, ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν το έχω ψάξει δηλαδή. Όπως προείπα, εξαρτάται από την οδήγηση και τα χιλιόμετρα που κάνεις. Επίσης από το κανονιστικό πλάισιο στο οποίο κινείσαι. Δεν θα αλλάξω ούτε εγώ ούτε εσύ το νομικό πλαίσιο ούτε τις επιδοτήσεις. Μπορούμε όμως να κάνουμε μια σωστή εκτίμηση των δεδομένων αυτής της στιγμής με τα δεδομένα που έχουμε είτε προς μία κατεύθυνση (υπέρ των diesel) είτε προς την άλλη (υπέρ των πλήρως ηλεκ
  5. Γι'αυτό είπα ότι εξαρτάται από την οδήγηση. Έχω φτιάξει ένα excelάκι που κοιτάει μόνο την απόσβεση των 10.000€ με την διαφορά της τιμής βενζίνης και kWh. Εάν βάλεις Q3 που ξέρω ότι καταναλώνει 7.5l/100km με το Q4 που είναι περίπου ίδιο αλλά πλήρως ηλεκτρικό, βγαίνει ότι θες 130k km για να αποσβέσεις την διαφορά μόνο από την διαφορά βενζίνης/diesel. Εάν συνυπολογίσεις λιγότερα έξοδα συντήρησης, φόρους κλπ, προφανώς θα αποσβέσεις την διαφορά πιο νωρίς. Προφανώς ο καθένας το κοιτάει βάσει και των χιλιομέτρων που κάνει. Edit: sorry τώρα είδα ότι λες να κάνει στα 14~15k €. Δεν το έχω ψ
  6. Κοίτα, με την ίδια λογική κάποιος στον αντίποδα μπορεί να πει ότι τα νομικά τερτίπια του πανίσχυρου lobby των πετρελαϊκών πρέπει κάποια στιγμή να σπάσουν. Δεν μπαίνω σε αυτό το δίπολο του τί θεωρώ ως προϋπόθεση για να εδραιωθεί κάτι στην αγορά. Τα κράτη έχουν το δικαίωμα να προωθούν κάτι στην αρχή για να "πιάσει". Επίσης, ασχέτως των νομικών τερτίπιων (στα οποία όλοι μας είμαστε μέτοχοι), εγώ σού αποδεικνύω ότι τα νούμερα δείχνουν ότι συμφέρει αυτή την στιγμή να πάρεις ένα ηλεκτρικό και το ότι δεν θα μπαίνουν στις πόλεις τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ, είναι μάλλον σχεδόν πραγματικότητα. Μείνε μόνο
  7. Ένα είναι το σίγουρο. Ότι διάφορες χώρες δεν θα αφήνουν να μπαίνουν στις πόλεις του αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Άρα, όποιος λέει ότι κάποιος θα θέλει μεταχειρισμένο ενώ δε θα μπορεί να μην το πηγαίνει/βάζει σε μεγάλες πόλεις, θα πάει προς μεταχειρισμένο ηλεκτρικό. Και δεν θα αγοράζονται ούτε καν ως μεταχειρισμένα τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Για μια στιγμή. Προσπαθώ να βρω πηγές αξιόπιστες πηγές και engagements. Μέχρι στιγμής, βλέπω η Audi (VW group) λέει warranty σε 8 χρόνια ότι θα διατηρήσει 70% της μπαταρίας σε 77kWh (για WLTP των 520km) στο Q4. Κι αυτό είναι το ελάχιστο. Μαμούνια οι Γερμανοί, σιγά να
  8. Πάντως νομίζω ότι είμαστε στο μοναδικό μέρος στη Γη όπου έχουμε κάνει pledge για δενδροφύτευση 3 δις δέντρων στην επικράτειά της. Δεν είδα πόσο κοστίζει, αλλά συνήθως οι Ευρωπαίοι δεν αστειεύονται με αυτά. Ειδικά μετά τις πρόσφατες πλημμύρες (δυστυχώς), το έχουν πάρει σοβαρά (ευτυχώς). Επίσης, να σημειώσουμε ότι προσπαθεί να γίνει ανεξάρτητη στις σπάνιες γαίες. Ξέρω ότι θα δοθούν 72 δις € για παραγωγή του 40% από ανανεώσιμες μέχρι το 2030 και άλλα πολλά μέσω του green deal. Καλά, 1 λεπτό δεν θέλει. Κάτοχος ηλεκτρικού προς το παρόν και με την γρήγορη φόρτιση των 150kW η μπαταρ
  9. Sorry, αλλά δεν ήταν ένας μινι υπολογιστής όπως είναι σήμερα. Ούτε GPS ούτε παιχνίδια (σορρυ, οκ ένα τιμημένο φιδάκι που μάς είχε τρελάνει όλους) ούτε ούτε ούτε....
  10. 40% του πληθυσμού της Ταϊβάν (ο πληθυσμός φτάνει τα 24 εκατομμύρια) Μια στιγμή. Πήραν 10 εκ. Είναι δύο δόσεων άρα 5 εκ εμβολιαζόμενοι. 5/24 = 20.8%. Πώς βγήκε το 40%; Μάλλον το engadget ξέχασε ότι είναι 2 δόσεων, σωστά, ή το έχασα εγώ κάπου;
  11. Χα χα χα χα, γέλασα με το μάς βάζει χέρι! (ειλικρινά) Κοίτα, για το άρθρο 3, τω όντι δεν είναι προϋπόθεση, γιατί μπορείς να βγεις από το σπίτι σου, να πας κάπου πιο απόμερα, δεν μπορεί να σε εκβιάσει να το κάνεις. Πας, π.χ. στο βουνό, δεν μπορεί να σε ελέγξει εκεί ή σε μια επίσκεψη σε φίλους, δεν σού ζητάει το covid-19 free pass. Άλλωστε το δικαίωμα σε αρκτούς χώρους ακόμα γίνεται με βάση το PCR. Επίσης, η Μάλτα καλείται τώρα από την Επιτροπή γιατί το έκανε μόνη προϋπόθεση για είσοδο (που σημαίνει ότι και σε κρατικά επίπεδα υπάρχουν άνθρωποι που άλλα λέει ένας κανονισμός, άλλα κάνουν, οπ
  12. Καταλαβαινω οτι δεν είσαι δικηγόρος. Άρθρο 6 -> "Τα κράτη μέλη δύνανται, σύμφωνα με το δίκαιο της Ένωσης, να περιορίζουν το θεμελιώδες δικαίωμα της ελεύθερης κυκλοφορίας για λόγους δημόσιας υγείας". Ξεκάθαρο. Όπως και ότι η φράση αυτή έχει λάβει υπόψη της την αρχή της αναλογικότητας (σημαντικό να ξέρεις από Δίκαιο) και την απαγόρευση των διακρίσεων. Δεν αντιφάσκει. Η πρώτη πρόταση του άρθρου έχει κανονικά και κανονιστικά ισχύ. Άρθρο 3 §6 ? δεν ξέρω πού αναφέρεσαι, μπορείς να ξαναπείς; "Είναι αναγκαίο να αποτρέπονται οι διακρίσεις, άμεσες ή έμμεσες, σε βάρος των προσώπων που δ
  13. Πατριώτη το διάβασες; (μήπως είναι ειρωνεία; )Το άρθρο 6 λέει: "Τα κράτη μέλη δύνανται, σύμφωνα με το δίκαιο της Ένωσης, να περιορίζουν το θεμελιώδες δικαίωμα της ελεύθερης κυκλοφορίας για λόγους δημόσιας υγείας. Οποιοιδήποτε περιορισμοί στην ελεύθερη κυκλοφορία των προσώπων εντός της Ένωσης επιβάλλονται για τον περιορισμό της διασποράς του SARS-CoV-2 θα πρέπει να βασίζονται σε συγκεκριμένους και περιορισμένους λόγους δημόσιου συμφέροντος, και συγκεκριμένα στην προστασία της δημόσιας υγείας όπως τονίζεται στη σύσταση (ΕΕ) 2020/1475. Οι περιορισμοί αυτοί είναι ανάγκη να εφαρμόζονται σύμφων
  14. Καλά, δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο εύκολο. Ήδη έχει παγώσει για public spaces στην ΕΕ.
  15. Πάντως ξαναλέω ότι είναι ύποπτο ότι όσοι επεξεργαστές είναι απ'έξω, είναι αυτοί που είχαν τα ζητήματα metldown/spectre. H MS θέλει να αποφύγει αυτούς τους επεξεργαστές.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.