Προς το περιεχόμενο

leventakas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    233
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

8 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ leventakas

  • Κατάταξη
    Member
  • Ημερομηνία γέννησης 16/01/1987

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

  • Website URL
    http://www.gveronis.net

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Ενδιαφέροντα
    <a href="www.gveronis.net">Web design development, κατασκευή ιστοσελίδων</a>
  1. γιατι δεν συνδεεις το ακρο που βρισκετε κοντα στο ρουτερ με ενα καλώδιο ethernet και το αλλο ακρο που βρισκετε στο δωματιο με το laptop με ενα καλωδιο επισης ethernet και καρφωτα στο Laptop και ελεγξε αν εχεις Internet ή γενικά αν είσαι στο ίδιο δίκτυο. Πειραματισου λίγο..
  2. το ρουτερ που έχεις είναι modem-router?
  3. Όταν έρχεται η στιγμή για να βοηθήσετε ένα post στο blog σας να γίνει πιο δημοφιλές, υπάρχουν μερικά θεμελιώδη πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε για να του δώσετε την θέση που του αξίζει. Εάν μπορείτε να αποφύγετε αυτές τις κοινές παγίδες, τότε θα διαπιστώσετε ότι οι πιθανότητές σας για τη δημιουργία δημοφιλών αναρτήσεων και πολύτιμου περιεχομένου θα αυξηθεί εκθετικά!! 1. Μην αγνοείτε το κοινό σας.. Αυτή είναι ίσως η πιο κοινή παράλειψη μεταξύ των bloggers κατά τη δημιουργία περιεχομένου. Ρωτήστε τον εαυτό σας την εξής ερώτηση: όταν γράφετε ένα άρθρο, πόσο πολύ σκέφτεστε τους λόγους για να τους οποίους το γράφετε; Ίσως είχατε μια καλή ιδέα και καταλάβατε ότι μπορεί να γίνει ένα ωραίο post στο blog σας; Πώς καταλήξατε στην απόφαση να ξεκινήσετε το γράψιμο; Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι πολύ σημαντικές, διότι κάθε άρθρο που γράφετε θα πρέπει να σχεδιάζετε σκοπίμως για να στοχεύει το κοινό σας. Εάν δεν αναρωτιέστε για πιο λόγο το κάνετε τότε σας λείπει το κίνητρο. Η ερώτηση στην οποία εγώ απαντάω κάθε φορά πριν να ξεκινήσω ένα άρθρο είναι: Θα μπορέσει αυτό το post να βοηθήσει τους αναγνώστες μου να γίνουν πιό "μορφωμένοι" Webmaster και να οικοδομήσουν μία καλύτερη Online επιχείρηση; Εάν η απάντηση είναι όχι, τότε δεν το ξεκινώ καν... 2. Μην κουράζετε τους επισκέπτες σας.....περισσότερα εδώ:http://goo.gl/vmdGsz
  4. Ο πρώτος τρόπος για να οικοδομήσουμε οποιαδήποτε εμπορικό σήμα online, είναι να βεβαιωθούμε ότι εκτιθόμαστε παντού και ότι δεν έχουμε μόνο ένα Site, αλλά και ένα blog, μια παρουσία στο Facebook , το Twitter κτλ. Δηλαδή, ένα ολοκληρωμένο online image της εταιρείας. Δεν υπάρχουν μαγικά ξόρκια για να το πετύχετε αυτό: θα χρειαστεί να δαπανήσετε χρήματα για την οικοδόμηση του brand σας στον εικονικό κόσμο. Θα πρέπει να γίνετε γνωστοί, έτσι ώστε οι πελάτες σας να συνεχίσουν να επιστρέφουν στην σελίδα σας, ακόμη και όταν δεν πραγματοποιείτε καμία προωθητική ενέργεια των προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Αυτό είναι βασικά απαραίτητο στοιχείο στην ενίσχυση της φήμης σας και στην εδραίωση της φίρμας σας. Αυτό θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα στο επιχειρηματικό σχέδιο σας για την οικοδόμηση ταυτότητα της μάρκας σας (brand indentity), γιατί αν δεν έχετε μια online ταυτότητα, η επιχείρησή σας δεν θα αυξηθεί. Ξεκινήστε με Δημογραφικά Για να οικοδομείστε το εμπορικό σήμα σας στο internet, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια είναι τα δημογραφικά σας, σε ποιο target group προορίζετε το marketing; Θα πρέπει να το γνωρίζετε αυτό γιατί θα πρέπει να αρχίσετε να αναπτύσσετε περιεχόμενο και μία τακτική επικοινωνίας που απευθύνετε σε αυτή την ομάδα ή σε αυτό το στοχευμένο κοινό. Για να βοηθηθείτε με τον εντοπισμό αυτού του κοινού υπάρχουν προϊόντα και τρόποι. Απλά Googlαρετε και θα δείτε τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να μάθετε περισσότερα σχετικά με το κοινό σας, όπως το φύλο, την οικογενειακή κατάσταση, την ηλικία, το εισόδημα των νοικοκυριών και των τοπικών ρυθμίσεων. Ενδεικτικά εργαλεία για την οικοδόμηση του online image της εταιρείας είναι... Περισσότερα εδώ
  5. leventakas

    block την σελιδα στο fb

    γεια σας, μου εχουν μπλοκαρει τη σελιδα στο fb γιατι λεει οτι καποιος προσπαθησε να μπει unauthorized και οταν παω να ακολουθησω την διαδικασια ξεμπλοκαρισματος δεν μου στελνουν επιβεβαιβεωτικο sms στο κινητο Moy και οι αλλοι τροποι δεν παιζουν για μενα (ειναι fun club page Που δεν ξερω τα ατομα να τα αναγνωρισω). Καμια ιδεα πως το ξεμπλοκαρω? Υπαρχει περιπτωση να μου στειλουν επιβεβαιωτικο μαιλ σε αυτο που δημιουργησα το λογαριασμο? Που απευθυνομαι?
  6. Αν είστε παθιασμένος με τον αριθμό των ατόμων που επισκέπτονται το site σας, τότε σίγουρα δεν είστε ο μόνος. Ξέρω ότι είναι μια μέτρηση που πρέπει να προσέχουμε, γιατί ας το παραδεχτούμε: αισθανόμαστε πολύ ωραία όταν βλέπουμε μια σημαντική αύξηση του αριθμού των ατόμων που επισκέπτονται το site μας. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε και άλλες μετρήσεις που είναι αναμφισβήτητα εξίσου (αν όχι) πιο σημαντικές. Για παράδειγμα, δεν έχει σημασία αν έχετε 200.000 επισκέπτες ανά μήνα, αν φεύγουν από το site σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Άρα η μεγαλύτερη παραμονή στο site μας είναι κάτι σημαντικό: Θα προτιμούσα να έχω 1.000 χρήστες που παραμένουν και ασχολούνται με το περιεχόμενο μου και που μπορούν να μετατραπούν σε μελλοντικούς πελάτες για την επιχείρηση μου. Μεγαλύτερη παραμονή στο site σας ? Δύο σημαντικοί παράγοντες: 1. Κακή πλοήγησηΕάν οι άνθρωποι δεν μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα το site σας, τότε δεν θα μείνουν για πολύ - απλά δεν έχουν την υπομονή (και δικαίως). Μπορείτε να σκεφτείτε ότι αυτό είναι κάτι προφανές, αλλά υπάρχουν σίγουρα μερικοί webmasters εκεί έξω που δεν έχουν λάβει το μήνυμα με βάση την εμπειρία περιήγησης των χρηστών τους. Η καλή ποιότητα πλοήγησης βασίζεται σε μια απλή ιδέα: να δώσεις στους ανθρώπους/χρήστες αυτό που περιμένουν. Ή για να το θέσω αλλιώς, επιδιώξετε να μιμηθείτε την τυπική μορφή και την τοποθέτηση των στοιχείων πλοήγησης σε δημοφιλείς δικτυακούς τόπους.... Περισσότερα: http://goo.gl/IJHDq Giannis Veronis
  7. ε στειλε μας και εμας να μαθουμε κατι, δεν ειναι αναγκη να την λεμε κατευθειαν στον αλλο
  8. ευχαριστω για το χρονο σας να διαβασετε το αρθρο μου. stormrain δεν ειμαστε φιλολογοι οποτε θελω να με συγχωρεσετε αν υπαρχουν λαθη αυτου του ειδους, αν θες στειλε μου με π.μ που ακριβως υπαρχουν να τα διορθωσω..
  9. αυτο εχει να κανει για το τοπικο δικτυο σωστα? για ταχυτητες νετ ειναι καθαρα κλειδωμα ρουτερ?
  10. kavoura kati mou λεει οτι τωρα αρχιζουν οι περιπετειες με την εγκασταση σου..ελπιζω να βγω ψευτης αλλα και παλι ειμαστε εδω να βοηθησουμε
  11. Ξεκινώντας αυτό το θέμα ας ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι τα Site δεν αποτυγχάνουν αλλά οι άνθρωποι… Αν νομίζετε ότι για όλα φταίει η ιστοσελίδα σας (ή o Web developer σας) τότε προτείνω να ξανασκεφτείτε τους πραγματικούς λόγους που έχετε ένα αποτυχημένο site. 1. Ίσως να περιμένετε θαύματα να συμβούν με το καινούργιο σας site. Πιθανόν να έχετε μία στάση «χτίστο και θα έρθουν» . Αν νομίζετε ότι μπορείτε απλά να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα που θα προσελκύσει μαγικά τους ανθρώπους να την επισκέπτονται, τότε κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Αυτή δυστυχώς είναι μία πεποίθηση του 90% των ιδιοκτητών ιστοσελίδων στο διαδίκτυο σήμερα. Η τοποθέτηση του site σας στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης απαιτεί πολλή δουλειά, στρατηγικές link building, μάρκετινγκ με βάση το περιεχόμενο, social media δικτύωση, και στρατηγικές μάρκετινγκ για τις μηχανές αναζήτησης. 2.Έχετε περιορισμένο καλό περιεχόμενο, που σημαίνει ότι δεν αφιερώνετε το χρόνο να γράψετε αυθεντικό και μοναδικό περιεχόμενο. Οι περισσότεροι άνθρωποι αυτές τις μέρες είναι πολύ νωχελικοί για να καθίσουν και να γράψουν ένα άρθρο με δικά τους λόγια. Θα αντιγράψουν κείμενο από πολλαπλές ιστοσελίδες κάνοντας τον συγκερασμό τους για να φανεί σαν ένα μοναδικό άρθρο. Αλλά ενώ αυτό μπορεί να είναι καλό για τους ανθρώπινους αναγνώστες, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί εύκολα να το εντοπίσουν, και να υποβιβάσουν το περιεχόμενό σας, έτσι ώστε να μην εμφανίζεται ποτέ στα αποτελέσματα αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε μοναδικό περιεχόμενο με δικά σας λόγια και θα πάρετε τα καλύτερα αποτελέσματα και από τους αναγνώστες και από τις μηχανες αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι δεν γράφετε σχετικά με θέματα που κανείς δεν νοιάζεται ή με όρους που είναι πολύ δύσκολο να διαβαστούν. Γενικός κανόνας είναι ότι εάν ένας μαθητής δεν μπορεί να το διαβάσει και να το κατανοήσει, τότε δεν είναι καλό περιεχόμενο. 3.Μπορεί να ακούσετε τους λάθος ανθρώπους: Σταματήστε να παίρνετε συμβουλές από ανθρώπους που δεν είχαν σαφώς τα προσόντα για να σας δώσουν συμβουλές για το Διαδικτυακό μάρκετινγκ . Ακριβώς επειδή κάποιος που γνωρίζετε εξετάζει την ιστοσελίδα σας και έχει μια άποψη για αυτή, δεν τους κάνει και εμπειρογνώμονες για τα πάντα… Να λαμβάνετε συμβουλές από άτομα που έχουν τα προσόντα να το κάνουν και έχουν σχετική εμπειρία στο συγκεκριμένο κλάδο ως επαγγελματίες. Οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν τα σχόλια των φίλων τους <<σοβαρά>> όταν πρόκειται για το σχεδιασμό ιστοσελίδων και για συμβουλές μάρκετινγκ. Το 99% αυτών των ανθρώπων δεν έχουν απολύτως καμία προηγούμενη εμπειρία στο Διαδικτυακό μάρκετινγκ και σαφώς καθόλου προσόντα για να δώσουν τέτοιες συμβουλές σχετικά με ένα τόσο κρίσιμο μέρος της επιχείρησής σας. 4.Δεν παρακολουθείτε την ιστοσελίδα σας. Εδώ ισχύει ο γενικός κανόνας: Αν δεν μπορείς να το μετρήσεις δεν μπορείς να το διαχειριστείς. Εάν δεν είναι τακτική η παρακολούθηση από που η κυκλοφορία της ιστοσελίδα σας προέρχεται και ποια τα ποσοστά μετατροπής σας (επιθυμητοί στόχοι..), τότε πώς ξέρετε εάν ο ιστοχώρος σας αποδίδει ή όχι; Τουλάχιστον θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν εργαλεία όπως το Google Analytics ή άλλα αναλυτικά εργαλεία, έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε από που οι επισκέπτες σας προέρχονται… Υπάρχουν πολλές δωρεάν λύσεις που είναι διαθέσιμες αυτές τις μέρες, το Google Analytics είναι η πιο δημοφιλής, και αν δεν χρησιμοποιείτε ένα από αυτά τα εργαλεία σε τακτική βάση, τότε είναι σίγουρα καταδικασμένη η προσπάθεια σας… 5.Δεν ασχολείστε με τα social media – Δεν δημοσιεύετε τακτικά links με άρθρα σας ή blog posts σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το YouTube, το Google plus, ή το LinkedIn. Αν νομίζετε ότι μπορείτε να κερδίσετε χωρίς να δραστηριοποιείστε σε οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες κοινωνικές ιστοσελίδες/μέσα ενημέρωσης αυτή την εποχή, τότε δεν είστε στο σωστό δρόμο. Αυτές τις μέρες ο καθένας χρησιμοποιεί κάποιο είδος κοινωνικού δικτύου ως ένα καθημερινό εργαλείο επικοινωνίας, ακόμα και οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα των μέσων ενημέρωσης για να δώσουν ώθηση σε ιστοσελίδες που έχουν κοινωνική παρουσία…. Αυτή καθορίζεται από το πόσες φορές το περιεχόμενο έχει μοιραστεί στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα και πόσα links σε σας έχουν οι social media σελίδες. 6.Δεν βελτιστοποιείται τις ιστοσελίδες σας – Εάν δεν χρησιμοποιείτε εργαλεία βελτιστοποίησης του περιεχομένου σας έτσι ώστε να γίνει πιo αποτελεσματική η ανακάλυψη τους από τις μηχανές αναζήτησης τότε θα έχετε μία χαμηλή κατάταξη. Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου του site σας θα αυξήσει κατευθείαν το SEO (Search Engine Optimization) μετατρέποντας το σε μορφή που “αγαπούν” οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google! 7.Δεν έχετε λάβει σοβαρά υπόψη σας την ασφάλεια της σελίδα σας στο διαδίκτυο – Εάν δεν διαχειρίζεστε τακτικά την ιστοσελίδα σας με τις κατάλληλες ενημερώσεις και patches ασφαλείας, τότε είναι ακριβώς εκεί που κινδυνεύετε περισσότερο. Εάν η ιστοσελίδα σας είναι επιρρεπείς σε hacking τότε οι hackers μπορούν και θα εισάγουν τα δικά τους “επιβλαβή” link στον ιστοχώρο σας, και θα τους ανοίξουν την πόρτα για είσοδο στην ιστοσελίδα σας . Όταν συμβαίνει αυτό, οι μηχανές αναζήτησης το προσδιορίζουν και θα τιμωρήσουν το site σας ή, ενδεχομένως, να το αφαιρέσουν από όλους τους δείκτες αναζήτησης. Πιστέψτε με είναι εξαιρετικά δύσκολο και δαπανηρό αυτό να διορθωθεί… 8.Η ιστοσελίδα σας δεν υποστηρίζει κινητές συσκευές – Εάν η ιστοσελίδα σας δεν υποστηρίζει κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες, τότε θα μπορούσατε να απογοητεύσετε έως και το 30% των επισκεπτών της με μια κακή internet surfing εμπειρία . Αυτές τις μέρες οι κινητές συσκευές χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για την περιήγηση στο internet για πληροφορίες και υπηρεσίες. Εάν δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε αυτό το “κινητό” πλήθος, τότε το πιθανότερο είναι να ξοδεύετε τσάμπα χρήματα καθε μήνα συντηρώντας την Online επιχείρηση σας… 9.Ποτέ δεν ξοδέψατε μια δεκάρα για το Site σας!! Χρειάζονται χρήματα για να βγουν χρήματα. Εάν δεν ξοδεύετε χρήματα για το marketing και κάποιο είδος paid traffic τότε έχετε χάσει το καράβι για δυνητικά εκατοντάδες επισκέπτες καθημερινά στην ιστοσελίδα σας….Βεβαιωθείτε ότι, εάν δεν ξέρετε τι κάνετε στο κομμάτι της προώθησης, έχετε προσλάβει έναν έμπειρο επαγγελματία στον τομέα αυτό, διότι αν δεν το κάνετε θα ξοδεύετε τα χρήματά σας χωρίς κανέναν λόγο. 10.Επικεντρώνεστε σε λάθος πράγματα – Αν είστε περισσότερο ανήσυχοι για το πόσο όμορφη είναι η ιστοσελίδα σας, αντί να εστιάζετε σε καλό περιεχόμενο,τότε ξανασκεφτείτε το.. Οι χρήστες δεν νοιάζονται και τόσο για το πώς η ιστοσελίδα σας μοιάζει, όσο νοιάζονται για την εύρεση του περιεχομένου που χρειάζονται. Αν θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην ευχρηστία και στον «ανθρώπινο σχεδιασμό» καλύτερης αλληλεπίδραση με το site, τότε θα διαπιστώσετε ότι η ιστοσελίδα σας θα είναι πιο επιτυχής από ό, τι αν ήταν πιο ελκυστική οπτικά. Θυμηθείτε, οι άνθρωποι δεν μπορούν να δουν ένα όμορφο σχεδιασμό, αν δεν μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων του Google…. Περιμένω τις δικές σας απόψεις γιατι ισως έχετε ένα αποτυχημένο site, αφήνοντας σχόλιο παρακάτω και παρακαλώ μοιραστείτε το παρόν άρθρο με τους φίλους σας… http://goo.gl/CQq1I Gveronis Net
  12. @epp_kriti τι τροφοδοσια εδωσες στο TP-LINK Που δοκιμασες? Poe ισως με καλωδιο απο το router του 1ου? το δουλεψες σαν repeater?
  13. δηλαδη σου παιζει τωρα?
  14. τελικα το dyndns ειναι επι πληρωμη πλεον ή οχι ? μηπως δεν εχεις πληρωσει για αυτο δεν καταχωρουνται τα στοιχεια στο site τους?
  15. ο αλλος ο καφρος θελει κιαμο στο διαστημα, μηπως να παει και ο ρουβας να φτιαχτεις εσυ? μη συγκρινετε τη ποιοτητα με την καφριλα..
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.