Προς το περιεχόμενο

Razor333

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.580
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

4.663 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με Razor333

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    //127.0.0.0

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Χαλάστρα CITY!

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Ε καλα δεν πεταει και ακριβως και με τον 6core intel, παλι κατι 40αρια ειδα. Αυτος γραφει παντως απο κατω οτι με καινουριο bios και sam enabled του παει αρκετα καλυτερα. Το θεμα ειναι γιατι να εχει τοσο cpu πεναλτι με RTX, ειναι απαραδεκτο στα 40-50 καρε να γεμιζει 6 πυρηνες. Το μονο ευκολο ειναι να πεις στον καθενα αγορασε μεγαλυτερο cpu, βεβαια απο την αλλη ετσι και αλλιως για να παιξεις αυτο το πραμα με RTX, σε μια decent αναλυση (1440p) και με καποια σχετικα decent καρε, πρεπει να σκασεις και 2000 και βαλε για καρτα (3080) οποτε, παρε και ενα μεγαλυτερο cpu, δεν θα σωθεις με τα +125€
  2. Ακομα και στο loading κυριως στην αρχη που κανει συνεχεια, ειναι μικροτερη η βουτα αν το βαλεις 90fps. Anyway και στα 90 το ιδιο ειναι στα ματια μου και καλυτερα απο το να ανεβοκατεβαινει συνεχεια.
  3. Στο 12.40 και με nvidia, σε αυτο το σημειο ειμαι, μιλαμε για bottleneck οχι μαλακιες. Το dx11 φταιει, σαπιο api. Id tech και RE engine και οχι μονο εχουν παει σε vulkan/dx12.
  4. Τι να σου πω, εγω βλεπω απο 80 μεχρι και 144fps, αν ξεκινησεις και τρεχεις, γυρνας αποτομα την καμερα κτλ, βλεπεις το gpu usage να πεφτει συνεχεια, οποτε ειναι cpu bottleneck απο 5950x με 3800c14 μνημες για εμενα. Ισως να εχω παλια εκδοση, ισως λογο dx11 να πεφτει driver overhead λογο rdna2, λογικα με dx12 θα ηταν μονιμα κλειδωμενο στα 144.
  5. Διαβασα λιγο το αντιστοιχο thread του παιχνιδιου και βλεπω μπολικη γκρινια για το stuttering του, μαλιστα στην τελευταια σελιδα, βλεπω και ατομο με 5900x και 3080 να εχει κανει ακριβως την ιδια λυση που εκανα και εγω για να εχει ενα σταθερο performance, cap στα 90fps, πανω απο εκει ειναι roller coaster, δεν ξερω αν ειναι θεμα με τους zen 3, με τα epic settings, αν κανει ολη την ωρα loading και ανεβοκατεβαινουν τα καρε, εμενα μου φαινεται για cpu bottleneck παντως, πιθανοτατα λογο dx11.
  6. Σου παιζει δλδ το jedi fallen order με 120fps χωρις stutters; Ισως να εχω σαπια εκδοση τι να πω.
  7. Το Jedi, αν μιλάμε για το falling order, αν δεν το καπαρεις καπου στα 90 καρέ ειναι stutter fest παντού, θέλει upgrade σε dx12.
  8. Δεν ξερω πως βγηκε αυτο το συμπερασμα, με raster στο cp77 σε ενα αδειο ασανσερ βλεπω 140 καρε, με rt ultra+psycho που δεν χρησιμοποιει pre-baked φωτισμους, αντανακλασεις, σκιες, βλεπω 30, να τα κανουμε 50 ολοκληρα με την φωτορεαλιστικη 3090 χωρις dlss βαρια βαρια. Τωρα αν εννοεις οτι εχει μεινει τοσο σκουπιδι απο raster στο αδειο ασανσερ ακομα και οταν χρησιμοποιεις RTGI+RT reflections+RT shadows, ε να το κοψουν να γινει playable κανενα θεμα απο εμενα.
  9. Δεν το αντεξα σαν game να φτασω μεχρι εκει οποτε δεν εχω αποψη για εκεινο το σημειο, οσο επαιξα χωρις RT σε 2Κ ημουν στα 144fps κλειδωμενος. Ισως οταν μου τελειωσουν τα games το δω, αλλα δεν προκειται να δω την vanilla ετσι και αλλιως. Στο cp77 παντως ουτε μεσα σε αδειο ασανσερ δεν βλεπεις 195fps. Και εννοειτε το extreme κτλ ειναι παντα για να γκρεμιζουν επιδοσεις χωρις αντικτυπο, το ιδιο ισχυει και για το ultra rt, ελαχιστες διαφορες απο το high, μισα καρε.
  10. Ναι καταλαβαινω τι κάνει το RT, το οπτικό αποτέλεσμα όμως δεν δικαιώνει, όταν από την άλλη βλέπεις κουτάκια η sprites από τα 90s, απλά tech demo είναι αυτά τα games και τπτ άλλο σε φάση δες το τώρα μια με αυτά και βλέπουμε με κάτι που έχει next gen base γραφικά + rt.
  11. Αν θέλεις με rt δες το cyberpunk. Αν πρεπει να διαλέξω ένα χωρίς rt, τοτε το rdr2, κυρίως τα κύματα και οι καταρράκτες του ήταν εντυπωσιακά, όπως και η αλληλεπίδραση με το σώμα σου η το άλογο, κάτι που δεν εxει το cyberpunk. Οπότε εξαρτάται και τι λέμε νερό, τα reflections μόνο η γενικά το νερό ως σύνολο με physics και ως μέσο αλληλεπίδρασης με τον παίχτη σου η με αντικείμενα.
  12. Όντως ρίχνουν σαγόνια, πραγματικά τι καπνίζετε ώρες ώρες. Δύο games ρίχνουν σαγόνια με rtx, cyberpunk και control και τα δύο είναι εντυπωσιακά χωρίς καν rt και το rt τα συμπληρώνει. Το metro είναι τόσο light που τρέχει καλύτερα από το control σε radeon, υπάρχει λόγος γιαυτο, γιατί είναι μία μετριότητα. Quake και Minecraft είναι τόσο γελοία που όλα αυτά τα rt effects απλά χάνονται και δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο impact, όχι να ρίχνουν και σαγονια
  13. Συμφωνω οτι αφου μπηκαν στην διαδικασια να το κανουν rt με ξυλωμενο pre-baked στα reflections και μετριοτατο στο GI θα επρεπε να κανουν καλυτερη δουλεια, εχουν πολυ αερα και οι radeon απο αυτο που δωσανε και φυσικα οι μεγαλες ampere εχουν πολυ μεγαλυτερο, ακομα και χωρις DLSS. Γενικα δεν ξερω ποσο δυσκολο ειναι να βαζουν ενδιαμεσες ρυθμισεις στα reflections να μπορεις να το πας απο 1/1 εως 1/8 σε ολα τα παιχνιδια, αναλογα την καρτα που εχεις η τα καρε που απαιτεις και τι δουλεια χρειαζεται αυτο απο τον dev. Τελος ακομα και σημερα τα low res textures και low count polys σε αντικειμενα
  14. Ο μονος λογος που φαινεται ομορφο στην εικονα, κυριως αν βαλεις απο διπλα και το rt-off ειναι γιατι εχουν κοψει εντελως τις αντανακλασεις στο πατωμα και γιατι τα pre-baked τους δεν ειναι δουλεμενα, μιας και ακομα και στις κονσολες θα παιξουν με RTGI και rt-reflections. Συμφωνα παντως με τον pirmen πρεπει να βγαλουμε το quake ii rtx καλυτερο game ever στα γραφικα, τι του λειπει στην τελικη, RTGI+RTAO εχει, 75% με την μια στο eye candy, αλλα 15% απο rt reflections+refractions και αλλα 10% απο rt shadows, εχει πιασει το 100% του eye candy και παιζει να εχει και καλυτερα textures απο το metro
  15. Δεν ειναι καινουριο φαινομενο οτι καποια settings ειναι καθαρα pcmr placebo και εχουν 30% hit και ακομα παραπανω, οποτε η τα ανοιγεις και σερνεσαι και με 3090 η παιζεις optimized.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.