Προς το περιεχόμενο

afentiko

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    638
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

304 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ afentiko

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 08/08/1991

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

3.471 προβολές προφίλ
  1. θεωρητικά θα του έρθει πρόστιμο από την εφορία βάσει του εισοδήματος του αλλά αυτό μπορεί να πάρει χρόνια ή να μη γίνει και ποτέ
  2. Θα συμφωνησω και εγω οτι το σκουτερ γενικα το παιρνεις για την ανεση που σου προσφερει. Αν σε νοιαζουν επιδοσεις (επιταχυνση, τελικη κλπ) κοιτας σε μηχανη. Οποτε για μενα ανεση σημαινει, μεγαλη φαρδια σελα,αποθηκευτικοι χωροι, προστασια απο αερα/βροχη κλπ, καλο συστημα αναρτησεων, να μπορει να πηγαινει ανετα δικαβαλο και εκτος πολης (ανετα σημαινει να πηγαινει με 120 και να εχει περιθωρια για προσπεραση). Οποτε σε ολα αυτα τα περι ανεσης το SYM κερδιζει. Οι διπλες αναρτησεις ειτε ειναι παπι ειτε σκουτερ ειναι για τα πανηγυρια ακομα και after market, θα την ακους σε καθε λακουβα και σε βαθος χρονου θα την ακουσουν και τα πλαστικα
  3. Δεν ειπα πλειοψηφια, ειπα μεγαλο ποσοστο. Και το βασιζω στο οτι εχω οικογενεια, φιλους, συναδελφους, γνωστους γνωστων κλπ οπως ολοι και συζητηση στη συζητηση καταλαβαινεις τι γινεται. Επισης και μονο που κυκλοφορεις κεντρο βλεπεις μονιμως στην αμερικης πχ(και σε καθε αλλο δρομο) σταθμευμενα με αλαρμ αυτοκινητα για να παει η αλλη να παρει παπουτσια απο απεναντι ή καλλυντικά απο το αττικα.....για τετοιες "δουλειες" μιλάμε
  4. Την αληθεια την ειπε ενα παιδι κατι σελιδες πιο πισω. Απο τον τεραστιο ογκο αυτοκινητων καθημερινα στους δρομους ενα τεραστιο ποσοστο δεν πηγαινει ουτε στο χωρο εργασιας του, ουτε ειναι εξω λογω της φυσεως της εργασιας του. ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ. Παιρνουν το αμαξι για να πανε στο φιλο τους για καφε, για να πανε στην καφετερια, για να πανε στο φαγαδικο, για να κανουν τις "δουλειες" τους δηλαδη να κατεβει στο κεντρο να αγορασει μπαταριες για το τηλεκοντρολ επειδη ειναι πιο φθηνες κλπ. Πρεπει με καποιο τροπο να παρει χαμπαρι ο ελληνας οτι δε γινεται να παιρνεις το αυτοκινητο και να περνας απο το κεντρο για ψιλουπηδημα. Οι πρωτοι που θα σπασουν απο το κεντρο ειναι αυτοι. Επομενοι ειναι αυτοι που δεν εχουν δουλεια στο κεντρο αλλα περναν απο εκει για να πανε στη δουλεια τους. Θα μαθουν και αυτοι να κανουν τον κυκλο. Αυτος που θελει να πηγαινει μεχρι και στο περιπτερο χωρις να περπαταει να παρει ενα μηχανακι. Εχω σιχαθει να βλεπω στο κεντρο αυτοκινητα με μονο τον οδηγο μεσα.
  5. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    οσο πιο πολυ ψαχνω για "home workouts" , "no equipment workout" κλπ τοσο πιο πολυ απογοητευομαι και μου φαινεται απλα δε θα κανω τιποτα για 1 μηνα...
  6. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    καλα και να ερθει η αστυνομια στη χειροτερη απλα να σου πουνε να φυγεις και θα το κανεις, δε προκειται να σε τραβηξουν, αλλα αυτο που με απωθει περισσοτερο ειναι η μιρλα μεσα στο αυτι μου οσο θα προσπαθω να κανω οτι μπορω να κανω εκει περα και θα εχω τον Χ,Ψ "ευσυνειδητο" πολιτη να μου λεει τι σκουπιδι ειμαι 🤣
  7. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    στο παρκο νεα σμυρνης παντως που ειχε οργανα εχουν βαλει κορδελα γυρω γυρω και χαρτια που λεει απαγορευεται η χρηση των οργανων. Εννοειται οτι δεν υπαρχει καποιος να επιβλεπει και οτι μπορεις απλα να περασεις την κορδελα και να κανεις οτι θελεις αλλα ολο και καποιος θα πεταχτει να σου πει "και κανεις οτι γουσταρεις, και εσυ εισια ο εξυπνος και οι αλλοι οι βλακες που ακουνε; κλπ κλπ "
  8. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    μην κοιτας τα νουμερα που ακους ή βλεπεις στους αλλους. Μονο με τον εαυτο σου θα συγκρινεσαι. Στην αρχη ανεβαινεις γρηγορα, γιατι εχεις τα "προσοντα" που χρεαζονται να σηνωσεις τα Χ κιλα αλλα δεν εισαι μαθημενος να το κανεις. Οποτε σε αυτα τα Χ κιλα θα φτασεις σχετικα γρηγορα (2-3 μηνες αναλογως ποσο σοβαρη προπονηση κανεις). Μετα απο εκει αρχιζει το δυσκολο και το λεω με την αποψη της υπομονης. Θα σκεφτεσαι οτι πως γινεται να πηγα σε 2 μηνες απο τα 60 κιλα στα 120 και τωρα παιδευομαι 6 μηνες και με το ζορι μπορω 130; Και αυτο θα ειναι ακομα πιο εντονο οσο συνεχιζεις ανα τα χρονια. Αν δεν το παρατησεις δε θα σε παρατησει ουτε αυτο. Απλα αυτο που ειπα και στην αρχη, θα συγκρινεσαι μονο με τον εαυτο σου, πως ηταν και πως ειναι.
  9. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    Δεν νομιζω να εχει ιδιαιτερη σημασια αν θα ειναι 55 ή 60 😅 καλα το πας. Το ολο νοημα του ζεσταματος ειναι να σε προετοιμασει για τα working set σου. Αν νιωθεις οτι μετα το ζεσταμα εχεις "κουραστει" να το πω; "ασκηθει" να το πω; σημαινει οτι δεν ηταν ζεσταμα αλλα actual working set εν τελη. Μετα το ζεσταμα πρεπει να εισαι "ζεστος" αλλα οχι να αισθανεσαι σαν να "εβγαλες σετακι"
  10. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    γενικα στο ζεσταμα οταν τα working set σου ειναι πχ στα 100 κιλα και θες να κανεις 5-8 επαναληψεις σε αυτα αυτα τα κιλα σε καθε σετ, το ζεσταμα θα ειναι προοδευτικο και οσο ανεβαζεις κιλα ριχνεις τις επαναληψεις. Δεν ειναι και το ορθοτερο να κανεις πχ 20 επαναληψεις για 2-3 σετ με 20 κιλα και μετα μπαμ να πεταξεις 100. Πρεπει να προετοιμασεις το σωμα σου (μυες, τενοντες, νευρα, μυαλο) για το βαρος που θα επακολουθησει. Οποτε φτανεις να κανεις 1-3 επαναληψεις με 80 κιλα πχ απλα για να "νιωσεις" την αυξηση του βαρους και να προετοιμαστεις για τα βαρια working set. Αν κανεις παραπανω επαναληψεις στα 80 κιλα πχ (οταν τα working set ειναι στα 100) καταληγεις να κανεις κανονικο working set
  11. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    παιδια ξερετε αν το ολο brexit πραγμα επηρεαζει και τις αγορες απο myprotein? δηλαδη θα περνανε τελωνειο; Αν κανεις καμια παραγγελια 100 ευρω θα σου ριξουν κανα 50αρι φεσι
  12. ακριβως ιδια ημηερομηνια παρήγγειλα κ εγω κ ηρθε σημερα! απο ali κ εγω
  13. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    τα κιλα στο βιντεο ειναι 130, ξεκιναω οντως λιγο χαμηλα, το ανοιγμα των ποδιων γιατι να το εχω στο υψος των ώμων; conventional deadlift θελω να κανω, στο ανοιγμα της μεσης πρεπει να ειναι και οκ μπορει οχι με ακριβεια χιλιοστου αλλα σχετικα εκει τα εχω τα straps τα βαζω μηπως και δυναμωσει σιγα σιγα το γκριπ μου. εχω κανει και με mixed grip και τα βγαζω, απλα θελω να δυναμωσω το κανονικο grip . Δεν τα σφιγγω τερμα, αφηνω λιγο περιθωριο ωστε να τα κραταω εγω ουσιαστικα απλα αν πανε να μου φυγουν να μου τα κρατησουν τα straps
  14. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    Για τα γονατα σιγουρα, θα προσπαθησω να το εχω στο μυαλο μου, για τη μεση δε νομιζω νομιζω ισιωνω χωρις υπερεκταση και σφιγγω και λιγο γλουτους στο τελειωμα για να βεβαιωθω
  15. afentiko

    Das Fitness Thread #2

    Pass:12!34# Η εκτέλεση δεν είναι άριστη ωστόσο είναι σε καλά επίπεδα; Ή αργοσκοτώνω τον εαυτό μου 😜
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.