Προς το περιεχόμενο

aromeo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    64
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

134 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ aromeo

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 15 Φεβρουαρίου

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

1.171 προβολές προφίλ
  1. Κουράσατε με τα ακουστικά και τον φορτιστή και οι αρθρογράφοι που το κάνατε newsbomb και οι υπόλοιποι που ψάχνετε να λύσετε το κυπριακό. Όσο και να γκρινιάζετε έτσι είναι και δεν αλλάζει. Ναι, η Apple εκμεταλλεύεται τα πρόβατα της και φυσικά κανένας υποψήφιος αγοραστής δε θα ασχοληθεί με την έλλειψη φορτιστή. Θα τα σκάσει να πάρει έξτρα φορτιστή και όλα καλά. Τι το συζητάτε ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω. Εδώ η Huawei πουλάει μισά τηλέφωνα στο χιλιάρικο, στο μισό κουτί του iPhone κολλήσατε;
  2. Και κάπως έτσι ξεκινάει το πόδι να ακουμπάει τον συμπλέκτη εν κινήσει και σιγά-σιγά το δίσκο πλατό αρχίζει και τα φτύνει και θα πληρώνεις μεθαύριο 300άρες σε συνεργεία χωρίς λόγο. Τρίχες κατσαρές να του πεις, το πόδι δεν χρειάζεται να είναι πάνω από τον συμπλέκτη παρά μόνο όταν πρέπει να τον χρησιμοποιήσεις. Επίσης, σε "έκτακτο" φρενάρισμα ρίχνεις ΤΣΑΡΟΥΧΙ στα φρένα και δεν σε ενδιαφέρει ο συμπλέκτης. Αν πατήσεις συμπλέκτη+φρένο μαζί απλώνεις το φρενάρισμα σου. Υποψιάζομαι βέβαια ότι όλα αυτά στα λέει γιατί στην εξέταση μπορεί να πηγαίνεις με 20χλμ και 2α και να φρενάρεις ξεχνόντας τον συμπλέκτη πάνω στην ταραχή σου με αποτέλεσμα να σου σβήσει και να κοπείς. Το θέμα είναι ότι έτσι δε θα μάθεις να οδηγείς σωστά, απλά να περάσεις τις εξετάσεις. Όσο για τον συμπλέκτη που σε δυσκολεύει, βοηθόντας μια κοπέλα να καταφέρει να οδηγήσει και μετά την εξέταση είχαμε αποτέλεσμα με την παρακάτω διαδικασία: 1) Σε μια αλάνα μάθε να ξεκινάς το αμάξι χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ γκάζι. Δηλαδή, βάζεις 1η και ξεκινάς να αφήνεις συμπλέκτη σιγά-σιγά. Εκεί που νιώθεις τις στροφές να πέφτουν λίγο και το αυτοκίνητο να ξεκινάει να τσουλήσει, κράτα τον σταθερά για λίγο και σιγά σιγά άφηνε τον. Εδώ δεν σε ενδιαφέρει να το κάνεις τέλεια, απλά να μάθεις που είναι "νεκρός" ο συμπλέκτης για να μην ασχολείσαι καθόλου με αυτή την περιοχή. 2) Βάλε και το γκάζι στο παραπάνω σενάριο. Κατά συνέπεια εδώ η κίνησα στο "άσε" το συμπλέκτη θα πρέπει να είναι πιο γρήγορη όταν ξεκινήσει να τσουλάει. Βήμα-βήμα θα βρείς ρυθμό. Επίσης, δοκίμασε αντί να είσαι μια και έξω στο γκάζι να παίζεις με το γκάζι γιατί θα σε βοηθήσει στο επόμενο βήμα. 3) Βάλε και τη στροφή στο παιχνίδι.
  3. Κάτι παρόμοιο κάνουν και οι κάμερες της Digoo. Υπάρχει ωστόσο επιλογή στις ρυθμίσεις της κάμερας μέσω της εφαρμογής από που να κάνει αναπαραγωγή. Κοίτα μήπως έχει και η δική σου παρόμοια επιλογή.
  4. Ποιος το κρίνει αυτό; Μην λέμε πάλι τα ίδια. Για απέδειξέ το και σε εμάς. Να φανταστώ στο turn-in πατάς συμπλέκτη και βάζεις νεκρά για οικονομία;
  5. Δεν εννοώ ποιος browser θα ανοίξει αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω κι'όλας αυτό που θέλω να πω. Ίσως ένας developer μπορεί να το θέσει καλύτερα.
  6. Γιατί παιδί σου είναι; 🤣 Πιθανολογώ ότι ο Safari δεν μπορεί να φύγει για τον απλούστατο λόγο ότι εξαρτάται όλο το λειτουργικό από αυτόν. Π.χ., ανοίγεις link στο facebook app και σου ανοίγει στον εσωτερικό browser της εφαρμογής ο οποίος βασίζεται στο Safari, αν δεν έχεις Safari υπάρχει πρόβλημα. Μπορείς ωστόσο να το κάνεις disable.
  7. Αυτά και άλλα πολλά που γράφτηκαν εδώ είναι αποτέλεσμα της ελλιπέστατης εκπαίδευσης και του μπρδελοσυστήματος της Ελλάδας σχετικά με τα διπλώματα. Η νεκρά είναι για όταν σταματάς. Σε πορεία με 120 χιλιόμετρα είναι επικύνδυνο να μην έχεις γκάζι διαθέσιμο. Αν χρειαστεί να αποφύγεις κάτι ακαριαία, οι πιθανότητες να μη φέρεις σβούρες είναι ελάχιστες χωρίς γκάζι να βιδώσει τη μούρη κάτω(FWD). Δε βάζω στην εξίσωση το σενάριο βροχής που και με γκάζι το 90% θα το έχανε. Αλλά ευτυχώς στις σχολές σε μαθαίνουν οπισθογωνία και να κοιτάς πάνω από τον ώμο πριν ξεκινήσεις οπότε όλα καλά, βγείτε έξω και σκοτωθείτε και με τη βούλα.
  8. Χμ, για το Swift 1.3 που ειχε φιλος εχω γνωμη μεχρι τα 160κ χλμ που εκανε. Σκυλος, δεν ζητησε τιποτα τρομερο περα απο ενα ρουλεμαν στο σασμαν και μιλαμε για χρηση εργατη, συντηρηση «οποτε το θυμαμαι αλλαζω λαδια». Να σκεφτεις το λαμπακι βενζινης δεν εχει σβησει ποτε εκτος απο ελαχιστα ταξιδια και η αντλια δεν εκανε κιχ. Μετα τα 160κ χλμ εμεινε απο νερα τιναξε τη φλατζα και απο εκει και περα δεν ξαναρωτησα καθως αλλαξε μεχρι και κορμο στο τελος με τα μπαλωματα που εκανε. Καποιος αλλος τριτος θα σου ελεγε τα Swift ειναι μπρδλα αν εβλεπε το στορι απ´εξω. Εγω που ηξερα οτι το αμαξι βιαζοταν και δεν το συντηρησαν ποτε σωστα σου λεω οτι και πολυ αντεξε. Επισης εδω κολλαει αυτο που σου λεω για τη συντηρηση. Τα μπουζι στο Swift ειναι ιριδιου αν θυμαμαι και τσουζουν σε τιμη σε σχεση με 4 απλα του 20αρικου. Οποτε ψαξε και συντηρηση. Θεωρω οτι στα 3-4κ βρισκεις κατι αξιοπρεπες και συγχρονο να μη ζηταει πολλα και να μην καιει πολυ χωρις λογο. Γνωμες πολλες, στερεοτυπα απειρα, περιπτωσεις απειρες. Ψαξε, ζυγισε και αποφασιζεις.
  9. Δεν σου είπα να βάλεις παραπάνω λεφτά, ούτε σου κάνω κουμάντο στην τσέπη. Σου είπα να κοιτάξεις το κόστος συντήρησης σε κάθε τι υποψήφιο προς αγορά για να μην βρεθείς "κρεμασμένος" σε πιθανή συντήρηση/βλάβη. Όπως είπαν και τόσοι άλλοι, 3000 ευρώ για κορόλα 20ετίας απλά επειδή "είναι σκυλί" δεν αξίζει να δώσεις. Προφανώς κανένα πρόβλημα με τους υδραυλικούς, απλά αυτοί τα παίρνουν για αποθήκη και δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο καθώς είναι "εργαλείο δουλειάς". Εσύ που το θες για να μετακινείσαι, δώσε τα ίδια λεφτά ή και κάτι παραπάνω και πάρε ένα αυτοκίνητο πιο καινούριο να πιάσουν τόπο τα λεφτά σου. Δεν έβγαζαν αυτοκίνητα της προκοπής μόνο οι Ιάπωνες και μόνο πριν 20 χρόνια. Όσο για το edit, τι ρόλο παίζει ακριβώς η ηλικία μου; Έχω βρεθεί στη θέση σου πριν από εσένα και σου λεω αυτά που μου έλεγαν και εμένα και τα κατάλαβα μετά. Για την ιστορία έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα με G6 1.3 που όντως ήταν σκυλί, αλλά μόνο αυτό είχε να προσφέρει. Χίλιες φορές ένα Swift ή ένα G.Punto. Η μοναδική περίπτωση που θα καταλάβαινα την αγορά ενός G6 το 2020 είναι για να γίνει μετατροπή σε 1.3 από Glanza ή ό,τι για καγκουροσκοπούς.
  10. Προσωπικά το βρίσκω αστείο να ζητάς αξιοπιστία σε αυτοκίνητο με 200k χιλιόμετρα και 20 χρόνια ταλαιπωρίας στους ελληνικούς δρόμους. 3000€ για την κάσα του 98 που ονομάζεται κορόλα δεν έδινα σε καμία περίπτωση, ας είχε και 50k χιλιόμετρα. Μα καλά τι κορόλα του 98, υδραυλικός είσαι ή ηλεκτρολόγος; Αν ψάχνεις ομπρέλα πάρε cinquecento που με 20€ αλλάζεις προφυλακτήρα και με 100€ όλο το μοτέρ, αν ψάχνεις αυτοκίνητο κοίτα κάτι πιο καινούριο να κινείσαι σαν άνθρωπος. Επίσης καλό είναι να κοιτάμε και το κόστος συντήρησης όταν αγοράζουμε όχημα.
  11. Φίλος καλός έχει αλυσίδα με καθαριστήρια ρούχων. Για μερικές από τις ανάγκες των καταστημάτων έχει κάποια LG 15κιλα Direct Drive με 10 χρόνια εγγύηση στο μοτέρ, τα οποία έχουν βγει ΣΚΥΛΙΑ. Λέω σκυλιά, γιατί αν σε ένα σπίτι βάζει κάποιος 3-4 πλυντήρια τη βδομάδα και θεωρεί ότι κάνει "καλή" χρήση, σε ένα καθαριστήριο μπαίνουν 3-4 την ημέρα για πλάκα. Βλάβες 0 και πρόκειται για οικιακές συσκευές όχι επαγγελματικές οι οποίες δουλεύουν ασταμάτητα εδώ και 5 χρόνια. Εγώ μετά τα παραπάνω προτίμησα LG με κλειστά μάτια.
  12. aromeo

    EMS από κίνα...

    Random. Γιατί σχολιάζετε αν δε θέλετε να βοηθήσετε δεν μπορώ να καταλάβω. Φίλε μου, παίζουν δύο σενάρια. Το ένα είναι να περάσει αέρας, το άλλο είναι να το σταματήσουν και να ζητήσουν αποδεικτικό για τη συναλλαγή. Το τι θα γίνει είναι καθαρά θέμα τύχης. Για να ξεαγχωθείς έχω περάσει 7κιλά δέμα δηλωμένο 20$ χωρίς να ζητήσουν τίποτα(υπάρχει φώτο για τους δύσπιστους). Την EMS τα ΕΛΤΑ την κουμαντάρουν εδώ οπότε μην αγχώνεσαι για "καπέλα" τύπου DHL. Αν πληρώσεις κάτι θα είναι ΦΠΑ 24% + 12-15€ (δε θυμάμαι πόσα είναι έχω καιρό να τους τα ακουμπήσω). Σε κάθε περίπτωση, αν μπει τελωνείο και ζητήσουν αποδεικτικό συναλλαγής εδώ είμαστε.
  13. Φίλε μου άσε τις ειρωνείες απ'έξω περι αιμορροείδων αν θες να κάνεις σοβαρή συζήτηση. Δυστυχώς κάποιοι, κάποτε (αν διαβάσεις λέω "γινόντουσαν") δουλεύαμε διανομή 12ωρό ασταμάτητα. Τα χιλιόμετρα γράφονται για πλάκα, ειδικά στο φαγητό. Ευτυχώς κουσούρια δεν μου άφησε, αν σε καίει τόσο πολύ. Η αντιπαράθεση γύρω από λάδια - λάστιχα δεν καταλήγει πουθενά. Δεν καταλήξαμε τόσα χρόνια και για σοβαρά μηχανήματα, θα καταλήξουμε στο παπί που και σπορέλαιο να του βάλεις θα δουλέψει; Θα σου πω μόνο τα δεδομένα, ο κατασκευαστής στο παπί που είχα έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 4.000 χιλιόμετρα, έτσι έκανα για χιλιάδες χιλιόμετρα και το μοτεράκι δούλευε άψογα. Έβαζα +100ml από το προτεινόμενο και στις 4 άλλαγες έκανα μια ακόμα απο τα ρέστα. Σαφώς και μια μικρή κατανάλωση θα υπήρχε αλλά υπάρχει τεράστια απόσταση από την μικρή κατανάλωση της τάξης των 50-100ml/αλλαγή με το "τελειώνει" τα λάδια που είπες παραπάνω. Το ίδιο λάδι που δουλεύε το παπί(Motul 5100), δουλεύει και η μηχανή μου που είναι I3 130 άλογα και το ίδιο λάδι δουλεύει και καλός μου φίλος σε Ι4 200 άλογα. Αν θες να πάμε σε μονοκύλινδρα αερόψυκτα, το ίδιο λάδι δουλεύει και σε ένα XT600. ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ από τα παραπάνω οχήματα με απίστευτες πιέσεις σε μοτέρ και σασμάν (πλην του XT) σε σχέση με το παπί δεν αλλάζει πριν τα 5.000 χιλιόμετρα το εν λόγω λάδι και έχουν βγάλει όλα αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς καταναλώσεις φριτέζας. Το κάθε 1000 κάποιος το είδε όνειρο στην Ελλάδα και το έχτε κάνει σλόγκαν. Δεν είναι κακό να το κάνεις, ειδικά αν δε γράφεις πολλά χιλιόμετρα αλλά μην παραμυθιάζεστε ότι είναι αναγκαίο για τη μακροζωία του μοτέρ. Τουλάχιστον έτσι δείχνει το δικό μου Book Service και η εμπειρία μου με την πάπια που τώρα την έχει άλλος και δουλέυει ακόμα ρολόι. Over and out από εμένα.
  14. Αν καίει 700ml στα 1500χλμ δεν είναι παπί, είναι φριτέζα από τα Goodys. Ένα νορμάλ παπί που δεν είναι φριτέζα δεν "τελειώνει" τα λάδια. Το δικό μου με "σκληρή" χρήση που τα 4000 γινόντουσαν μέσα στο μήνα δεν έλειπε σταγόνα, αλλά το μοτέρ ήταν διμάντι. Η αλλαγή κάθε 1000 πως προκύπτει;
  15. Βάλε ένα Motul 5100 ή ένα Bel-Ray EXP και άλλαζε το κάθε 4.000 χιλιόμετρα ή και νωρίτερα αν καταλαβαίνεις στο σασμάν έντονη διαφορά και θα είσαι μια χαρά με 8-9€ το λίτρο(πόσο πιο οικονομικά από αυτό;). Σκέψου πως το ίδιο λάδι το βάζουμε σε μηχανές 150-200 άλογα και δουλεύουν άψογα, για το παπί το λες και υπερβολή.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.