Προς το περιεχόμενο

noo_mercy

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    64
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

22 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ noo_mercy

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 14/08/1982

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.621 προβολές προφίλ
  1. Αγόρασα από Αμερική ένα εργαλείο το οποίο έχει προδιαγραφές 110v/60Hz. Με έναν μετασχηματιστή από 220-110, και λόγω ότι δεν πειράζουν την συχνότητα του ρεύματος, θα αντιμετωπίσω πρόβλημα; Να σημειώσω ότι έχει και ηλεκτρικό μοτέρ το εργαλείο (Είναι καθαρστής ψαριών)
  2. Δεν μιλάμε για νέα εφαρμογή, ο υπολογιστής δούλευε για 2 χρόνια κανονικά και προοδευτικά άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία... Τέσπα ας το δοκιμάσει και αυτό μήπως και φτιάξει
  3. Σε σύστημα φίλου με τα ίδια χαρακτηριστικά, με aftermarket ψύκτρα, δεν έλεγε να πέσει η θερμοκρασία με τίποτα όταν έπαιζε βίντεο από yt(Μέχρι και 103 βαθμούς έφτανε). Τελικά μετακινώντας την ψύκτρα (όσο έπαιρνε) προς την άκρη του cpu, δουλεύει πλέον με θερμοκρασία μέχρι 60. Καταλάθος ή όχι,λύθηκε το θέμα...
  4. noo_mercy

    Σχετικά με cloud storage

    Αυτήν την στιγμή έχω dropbox 3TB με 100€ τον χρόνο αλλά σε 20 μέρες για ανανέωση ζητάνε 155!!
  5. noo_mercy

    Σχετικά με cloud storage

    @pitogiro με κάλυψες με την απάντησή σου, δλδ δουλεύοντας το gsuite έχεις το απεριόριστο drive με μόνη προϋπόθεση να έχεις δικό σου domain name... Σίγουρα ξεκινάω την δοκιμαστική περίοδο @Hapatingo για απλή λύση αποθήκευσης είναι οκ αλλά την ευκολία (sync) του drive δεν νομίζω να την βρω σε αυτήν την λύση, Ευχαριστώ όπως και να 'χει 😉
  6. noo_mercy

    Σχετικά με cloud storage

    Απ' ότι διάβασα, οι περισσότεροι που αγόρασαν έχουν άσχημη εμπειρία...
  7. noo_mercy

    Σχετικά με cloud storage

    Μιας και το dropbox αποφάσισε 50% αύξηση στο πακέτο που χρησιμοποιούσαμε, έριξα μια ματιά και στο αντίπαλο δέος aka google. Εδώ όμως βλέπω και το gsuite με 12€ τον μήνα με unlimited storage και το google drive με τιμές για 2TB 10/μήνα και για 10ΤΒ 100€/μήνα. Εκτός του ότι το gsuite είναι μια πλατφόρμα με εφαρμογές, προσπαθώ να καταλάβω για ποιό λόγο να μην πάω σε gsuite απολαμβάνοντας unlimited storage*. Ποιά η διαφορά του drive με το storage που δίνει η σουίτα; *εφόσον είναι 5 άτομα συνδεμένα στην σουίτα!
  8. noo_mercy

    Euro Truck Simulator 2

    Γενικά στον promods, για να συνδέσουν το κάθε καινούργιο dlc με τον υφιστάμενο χάρτη τους περνάει ένα τρίμηνο τουλάχιστον, γιατί εκτός από την φυσική ένωση δρόμων, παίρνουν και τα καινούργια assets από το dlc και απαιτεί αρκετό χρόνο...
  9. noo_mercy

    Υβριδικό ή Diesel?

    Εγώ εν μπορώ να καταλάβω γιατί ντε και καλά υβριδικό=κουβάς που κάνει προσπέραση μόνο σε κατηφόρα με θετικό άνεμο.... Το δικό μου 132 άλογα έχει και μια χαρά άνετες προσπεράσεις κάνω.....
  10. noo_mercy

    Euro Truck Simulator 2

    Στις ρυθμίσεις παιχνιδιού έχει επιλογή για ρεαλιστική κατανάλωση. Ενεργοποιώντας το θα δεις μεγάλη διαφορά Όλα εκτός από τον τελευταίο dlc( Black Sea) μιας και στην τελευταία έκδοση promods (2.43) δεν είναι απαραίτητο
  11. noo_mercy

    Υβριδικό ή Diesel?

    Υπερβολικός τουλάχιστον. Έχει μεγάλη διαφορά το να χάνει το όποιο κέρδος του υβριδικού όταν κινείσαι εκτός πόλης με το "Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες". Αθήνα - Κοζάνη σε 3:50 με 140 εθνική και Ελασσόνα τάπα στην ανάβαση και έφτασα με 6.2 μέση κατανάλωση. Δεν το κλαίνε οι ρέγγες απλά έφτασε στην κατανάλωση ένα μη υβριδικού βενζινοκίνητου
  12. noo_mercy

    Υβριδικό ή Diesel?

    Κάτοχος auris 2013 με 160.000 χλμ. 1)Όταν είναι κρύος ο κινητήρας, παίρνει μπρος για να ζεσταθεί (για μην πάει κανένας κάγκουρας και το πλακώσει ενώ είναι κρύο το μποτέρ). Αποτέλεσμα τον χειμώνα να κάνει πιο πολύ ώρα να ζεσταθεί και έχω την εντύπωση ότι και η απόδοση της μπαταρίας πέφτει λόγω θερμοκρασίας 2)Εάν έχει πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας και σβήσει, και βάλεις εσύ ζέστη στο καλοριφέρ, το μοτέρ θα λειτουργήσει για να καταφέρει να δώσει την κατάλληλη θερμοκρασία στην καμπίνα 3)Ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύει συνδυαστικά με τον εσωτερικής καύσης σε όλο το φάσμα. Βλέποντας στην οθόνη του υβριδικού συστήματος, αν το σανιδώσεις δίνει φουλ δύναμη και η μπαταρία και ο κινητήρας. Σε νορμάλ χρήση η μπαταρία (ανάλογα το επίπεδο φόρτισης) είτε φορτίζεται, είτε δίνει κίνηση. 4)Μέχρι τα 80 χλμ/ω έχεις την δυνατότητα να κινηθείς μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (Έχει να κάνει με την φόρτιση αλλά και τον φόρτο λειτουργίας). Από το 80 και μετά ενεργοποιείται ο κινητήρας στο ρελαντί (ακόμα και σε κατηφόρα) αλλά με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Αυτά όσο αναφορά τον τρόπο λειτουργίας. Στα toyota δεν έχεις ούτε μίζα, ούτε δίσκο-πλατό σαν αναλώσιμα χώρια που 7 χρόνια δεν έχω πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Για άλλες εταιρίες δεν έχω εικόνα. Οι τιμές για σέρβις είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Στην δική μου περίπτωση, άλλαξα μπαταρία στα 5 χρόνια λόγω αστοχίας(χωρίς χρέωση) ενώ η εγγύηση είναι 10 χρόνια (μετά τα 6 χρόνια πληρώνεις 60€ τον χρόνο για έλεγχο και επέκταση της εγγύησης) Για κίνηση σε εθνική, αξίζει το diesel, για επαρχιακό και μέσα στην πόλη υβριδικό. Αυτά από μένα😁
  13. noo_mercy

    copy paste

    Αποθήκευση της σελίδας ως pdf, άνοιγμα του αρχείου με pdf viewer και αντιγραφή μέσα από το pdf viewer
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.