Προς το περιεχόμενο

Να παω στα καραβια ?


Pelvic_Thrust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανθρωπο να σε συστησει καπου εχεις? Το ζηταει και στη φορμα που θα συμπληρωσεις για το ποιος σε προτεινε. Αν δεν εχεις κανεναν ειναι χλωμο εως ψοφιο να βρεις κατι.

 

 

Οχι δεν εχω κανεναν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτρέψτε μου, επειδή γνωρίζω -θεωρώ- πολύ καλά τι παίζει με τη ναυτιλία, να σας πω ότι όχι μόνο υπάρχουν δουλειές σε ποντοπόρα πλοία, αλλά υπάρχει και έλλειψη καλών ναυτικών. Ωστόσο, υπάρχει μια διαφορά. Η ζήτηση, όμως, η οποία υπάρχει αφορά σε αξιωματικούς γέφυρας και μηχανής. Μάλιστα υπάρχουν εταιρείες οι οποίες εφαρμόζουν νέο σύστημα, σύμφωνα με το οποίο ταξιδεύεις 3 μήνες, επιστρέφεις για 1 και μετά ξαναφεύγεις (δεσμευτικά από τη μεριά τους να μη σε αφήσουν στη στεριά). Έτσι, σου λείπει λιγότερο η οικογένειά σου και "χρυσώνεται" το χάπι καλύτερα.

 

Τώρα περί ουσιών κλπ, μόνο στη σφαίρα της φαντασίας όσων είναι έξω από το χώρο υπάρχουν τέτοια πράγματα. Ξεχνάτε ή δεν γνωρίζετε ότι στα περισσότερα λιμάνια (ειδικά αυτά που πιάνουν Αμερική) γίνονται τέτοιες επιθεωρήσεις που δεν σε παίρνει. Κι επειδή μιλάμε για μισθους 11.000+ για τους πλοιάρχους, κανένας δεν ρισκάρει τη φήμη του και την καριέρα του για να υπάρχουν τέτοια πράγματα στο πλοίο. Και για όσους δεν γνωρίζουν (επειδή αυτό καταλαβαίνω, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα), αν μαυρίσει ναυτικός το record του, είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δύσκολο να μπαρκάρει ξανά.

 

Ας προσέχουμε, λοιπόν, τι λέμε γιατί προσβάλλουμε ολόκληρες οικογένειες ναυτικών με φήμες / urban legends από ανθρώπους που έχουν μπει μόνο σε πλοίο της γραμμής για να πάνε διακοπές.

 

Η θάλασσα είναι από τους ελάχιστους ΝΟΜΙΜΟΥΣ τρόπους να πλουτίσει κανείς και να δημιουργήσει 2-3 πράγματα και είναι ήρωες αυτοί που στερούνται οικογένεια, διασκέδαση, στεριά, κλπ για να παρέχουν όσο το δυνατόν περισσότερα στην οικογένειά τους.

 

 

Τώρα, για το φίλο που ρώτησε, εγώ θα τον συμβούλευα να έχει πρώτα μια ειδικότητα, πχ, μάγειρας και μετά να κάνει οποιαδήποτε κίνηση, γιατί συνήθως το υπόλοιπο πλήρωμα εκτός από τους αξιωματικούς γέφυρας και μηχανής είναι αλλοδαποί (χαμηλότεροι μισθοί για την πλοιοκτήτρια εταιρεία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτρέψτε μου, επειδή γνωρίζω -θεωρώ- πολύ καλά τι παίζει με τη ναυτιλία, να σας πω ότι όχι μόνο υπάρχουν δουλειές σε ποντοπόρα πλοία, αλλά υπάρχει και έλλειψη καλών ναυτικών. Ωστόσο, υπάρχει μια διαφορά. Η ζήτηση, όμως, η οποία υπάρχει αφορά σε αξιωματικούς γέφυρας και μηχανής. Μάλιστα υπάρχουν εταιρείες οι οποίες εφαρμόζουν νέο σύστημα, σύμφωνα με το οποίο ταξιδεύεις 3 μήνες, επιστρέφεις για 1 και μετά ξαναφεύγεις (δεσμευτικά από τη μεριά τους να μη σε αφήσουν στη στεριά). Έτσι, σου λείπει λιγότερο η οικογένειά σου και "χρυσώνεται" το χάπι καλύτερα.

 

Τώρα περί ουσιών κλπ, μόνο στη σφαίρα της φαντασίας όσων είναι έξω από το χώρο υπάρχουν τέτοια πράγματα. Ξεχνάτε ή δεν γνωρίζετε ότι στα περισσότερα λιμάνια (ειδικά αυτά που πιάνουν Αμερική) γίνονται τέτοιες επιθεωρήσεις που δεν σε παίρνει. Κι επειδή μιλάμε για μισθους 11.000+ για τους πλοιάρχους, κανένας δεν ρισκάρει τη φήμη του και την καριέρα του για να υπάρχουν τέτοια πράγματα στο πλοίο. Και για όσους δεν γνωρίζουν (επειδή αυτό καταλαβαίνω, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα), αν μαυρίσει ναυτικός το record του, είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δύσκολο να μπαρκάρει ξανά.

 

Ας προσέχουμε, λοιπόν, τι λέμε γιατί προσβάλλουμε ολόκληρες οικογένειες ναυτικών με φήμες / urban legends από ανθρώπους που έχουν μπει μόνο σε πλοίο της γραμμής για να πάνε διακοπές.

 

Η θάλασσα είναι από τους ελάχιστους ΝΟΜΙΜΟΥΣ τρόπους να πλουτίσει κανείς και να δημιουργήσει 2-3 πράγματα και είναι ήρωες αυτοί που στερούνται οικογένεια, διασκέδαση, στεριά, κλπ για να παρέχουν όσο το δυνατόν περισσότερα στην οικογένειά τους.

 

 

Τώρα, για το φίλο που ρώτησε, εγώ θα τον συμβούλευα να έχει πρώτα μια ειδικότητα, πχ, μάγειρας και μετά να κάνει οποιαδήποτε κίνηση, γιατί συνήθως το υπόλοιπο πλήρωμα εκτός από τους αξιωματικούς γέφυρας και μηχανής είναι αλλοδαποί (χαμηλότεροι μισθοί για την πλοιοκτήτρια εταιρεία).

 

 

Συμφωνώ απλά να πω ότι πιστεύω πως στα ποσταλια θα έχει μια ελπίδα και σαν πλήρωμα… γιατί τέτοια πλοία (αλλά και κρουαζιερόπλοια ) θέλουν και “ευπαρουσίαστο ” πλήρωμα που να μιλάει και καμιά γλώσσα … οπότε δεν θα βάλουν τον ηλιοκαμένο καμπαγιάν που στραβοψελλίζει μερικά αγγλικά σε κάποιες θέσεις.. :P

 

Ότι και να κανεις το σίγουρο είναι ότι θέλεις ναυτικό φυλλάδιο πρώτα! Γι’αυτό πήγαινε σε μια ΑΕΝ για να σου πουνε πότε να εγγραφείς για τα σωστικά (κάτι σεμινάρια που σου μαθαίνουν πρώτες βοήθειες κτλ 1,2 βδομάδες υπόθεση) αλλιώς δεν μπορείς να μπαρκάρεις ακόμη και αν σε δεχτούν στην εταιρία..

 

 

 

 

 

Ας προσέχουμε, λοιπόν, τι λέμε γιατί προσβάλλουμε ολόκληρες οικογένειες ναυτικών με φήμες / urban legends από ανθρώπους που έχουν μπει μόνο σε πλοίο της γραμμής για να πάνε διακοπές.

 

 

Είδες τι σου είπα?? Εδώ κάτι ξεπέταξες μέσα στο φόρουμ που δεν το είχες δέσει και σχοινί κορδόνι … και άρχισαν οι παρεξηγήσεις από απόσταση .. :P γι’αυτό λίγα θα λες και θα τα σκέφτεσαι 14 φορές πριν τα πεις όταν με το καλό μπεις σε καράβι ΑΝ αποφασίσεις να μπεις τελικά.. :P

 

 

Αφού είσαι μόνο 21 χρονων γιατί δεν σκέφτεσε τις ακαδημίες του εμπορικού ναυτικού;

 

Ναι όντος σκέψου και αυτή την λύση…

 

στο Α έτος θα κάνεις 6 μήνες μαθήματα και 6 μήνες θα πας ως δόκιμος σε ταξίδι (από 700 έως 1800 ανά μήνα με τα ένσημα μέσα) οι περισσότεροι πετυχαίνουνε μισθούς γύρο στο 1300αρι σε αυτή την κατηγορία (πρωτόμπαρκος δόκιμος) αλλά κάποιοι τυχεροί (που όμως μπαρκάρουν στου διαόλου τον κώλο) βγάζουν και 2000, 2200 καθαρά… (μετά έχεις άλλο ένα μπάρκο στο 3 έτος πάλι για 6 μήνες)

 

Αν αποφασίσεις να πας μηχανικός η δουλεία είναι πιο δύσκολη αλλά θα έχεις και κάποιες προοπτικές για να δουλέψεις στεριά αν μετανιώσεις ακόμη και να κάνεις και κατατακτήριες… η μεταπτυχιακό σε πολυτεχνείο κτλ.. τα λεφτά είναι τα ιδία με του πλοιάρχου… η δουλειά είναι πιο βαριά.. :P

 

Τέλος μπαίνεις και χωρίς πανελλήνιες απλά με απολυτήριο (ψάξε την προκήρυξη του ΥΕΝ) και πολλές σχολές προσφέρουν στέγη και σίτιση…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού είσαι μόνο 21 χρονων γιατί δεν σκέφτεσε τις ακαδημίες του εμπορικού ναυτικού;

 

 

Το'χω σκευτει αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν θα τα καταφερω επειδη δεν ειμαι καλος στα μαθηματικα unsure.gif και απ'οτι μου λενε τα μαθηματικα ειναι απαραιτητα.. Εαν στις εξετασεις συμψιφιζονται τα μαθηματα τοτε αλλαζει το πραμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...