JohnVani18 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Xbox One exec says Sony PS4 tech specs are "meaningless", games more important "I heard this exact same argument last generation, and it's a pointless argument." Speaking to OXM at Microsoft's Xbox One reveal last month, Xbox product planning boss Albert Penello has downplayed technical comparisons between Xbox One and PS4, arguing that hardware analysis is "meaningless" when "our games and experiences are going to be every bit as good as, if not better" than those you'll find on competing consoles. The problem is that Sony decided to go out and publish a bunch of numbers, which are in some ways meaningless. Because this isn't like 1990, when it was 16-bit versus 32-bit. As a matter of fact, they actually go out and they talk about how proud they are about their off-the-shelf parts. Our guys'll say, we touched every single component in the box and everything there is tweaked for optimum performance. For me, I'd rather not even have the conversation, because it's not going to matter. The box is going to be awesome. The games are going to be awesome. I heard this exact same argument last generation and it's a pointless argument, because people are debating things which they don't know about. They're not [head silicon engineer] Nick Baker or [corporate vice president of IEB hardware] Todd Holmdahl, and I'm not [lead PS4 architect] Mark Cerny, so why are we having this discussion? You bought a system to play great games and have great experiences. I feel like our games and experiences are going to be every bit as good, if not better, technically - on top of all the magic we're going to add with the instant switching, and the power of the cloud. So the whole numbers game - yeah, I've been following it online and it's like, we tried having that argument last time. Do I want to talk about HDMI 1.3 or 1.4, it's like 'argh!' It doesn't matter. Did you see Call of Duty, it looks f**king awesome! It's going to be great, you know. So we're just saying, it's not worth the debate.
savakis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 (επεξεργασμένο) Εντάξει μετά από αυτό δε σχολιάζω τίποτα άλλο Το ακούσαμε και αυτό...σε μία εποχή με APU's και x86 αρχιτεκτονική στις κονσόλες... Όχι πως το PS3 το έσωσε κυριολεκτικά η CPU του, η οποία ΔΕΝ ήταν ΚΑΝ APU, αλλά ήταν προάγγελος των APU's... Τι μπερδεύεις τώρα το PS3 στην κουβέντα; τελείωσαν αυτά εδώ έχουμε αρχιτεκτονική x86! επιπλέον μιλάμε χωριστά για το CPU και GPU κομμάτι της APU! Πάρε ένα οποιοδήποτε AMD APU κάνε O/C το CPU μόνο και τρεξε κάτι βαρύ, π.χ. uningine. Το σκορ θα είναι ίδιο. σου επαναλαμβάνω το CPU ΔΕΝ έχει να κάνει με την ποιότητα απεικόνισης. έχεις δουλέψει ποτέ με pc; Μπορεί να έχει να κάνει με τα FPS , ΜΟΝΟ αν τα γραφικά δεν είναι το bottleneck (σπάνια και μόνο σε περιπτώση πολύ ισχυρών GPU) αλλά ποτέ με την ποιότητα απεικόνισης. Άρα στο ίδιο game στα ίδια FPS στο ps4 θα βλέπεις 50% καλύτερα γραφικά. Εκτός και αν οι developer δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Επιπλέον Αν χρησιμοποιήσουν GPU compute στο ps4 το 360 μένει τραγικά πίσω και στο κομμάτι CPU. Τι δεν καταλαβαίνεις από τα ανωτέρω; "Επειδή όμως δεν υπάρχει bus το οποίο να μπορεί να διαβάζει και να γράφει ταυτόχρονα" Udontneed2know προφανώς από SPI bus δε γνωρίζεις...ΟΚ... Αλλά έχεις το DF να σου λέει πως το 88 τοις εκατό περισσότερο bandwidth είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο να ισχύει. Λες να πιστεύουν και στο DF πως δεν υπάρχει τέτοιο bus? :D Για τη δήλωση του Cerny, ΟΚ ας περιμένουμε όπως λες και συ τα επίσημα specs, γιατί όπως σου είπα και προηγουμένως δε θυμάμαι να έχει αναφερθεί η sony σε dedicated audio processor. Αν αυτό είναι το case, αυτά είναι θετικά νέα γιατί δε νομίζω να υπάρχει κάποιος εδώ-μέσα που μετά από το screw της MS να θέλει πραγματικά να δει πιο αδύναμο το ps4... Πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός, ώστε να ωφελείται ο τελικός καταναλωτής και να μην υπάρχουν φαινόμενα τύπου drm και X1..Η MS σταμάτησε και αλλάξει άρδην τη στάση της επειδή υπήρχε η Sony και τόσοι hardcore gamers από την άλλη μεριά... H μία κάρτα έχει 12 compute units και η άλλη 18, δηλαδή η μία έχει τα 2/3 (66,6 τοις εκατό) των compute units της άλλης. Αυτό μεταφράζεται στο ότι η μία κάρτα έχει το 66 τοις εκατό των compute units της άλλης κυριολεκτικά. Όχι πως η μία κονσόλα είναι 50 τοις εκατό πιο αδύναμη από την άλλη......... Δηλαδή με τη δική σου λογική, δύο κονσόλες η μία με gpu με 100 compute units και η άλλη με 66 compute units θα έχουν 50 τοις εκατό διαφορά πάλι ??????????? κάνε τα μαθηματικά σωστά. (100/66)*100 -100= +51,5% το ps4! Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2013 από savakis
Udontneed2know Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 "Επειδή όμως δεν υπάρχει bus το οποίο να μπορεί να διαβάζει και να γράφει ταυτόχρονα" Udontneed2know προφανώς από SPI bus δε γνωρίζεις...ΟΚ... Αλλά έχεις το DF να σου λέει πως το 88 τοις εκατό περισσότερο bandwidth είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο να ισχύει. Λες να πιστεύουν και στο DF πως δεν υπάρχει τέτοιο bus? :D Αυτη ειναι η απαντηση σου?????? ενα 4-συρματο σειριακο interface που δεν κανει ΚΑΝ αυτο που ισχυριζεσαι? [offtopic] The SPI bus specifies four logic signals: SCLK: serial clock (output from master); MOSI: master output, slave input (output from master); MISO: master input, slave output (output from slave); SS: slave select (active low, output from master). [/offtopic] Eαν αφιερωνες λιγο χρονο στο να διαβασεις κιολας τι ειναι αυτο που βρηκες απο το google για να απαντησεις, θα εβλεπες οτι εχει αλλο Pin για να διαβαζει και αλλο για να γραφει. Για κακη σου τυχη ομως το bus της μνημης δεν εχει καμια τετοια διακριση, ολα τα Pin μπορουν και να διαβαζουν και να γραφουν, απλα ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να το κανουν ταυτοχρονα στον ιδιο κυκλο. Για τη δήλωση του Cerny, ΟΚ ας περιμένουμε όπως λες και συ τα επίσημα specs, γιατί όπως σου είπα και προηγουμένως δε θυμάμαι να έχει αναφερθεί η sony σε dedicated audio processor. Σου δινω την δηλωση αυτου που ΣΧΕΔΙΑΣΕ το ps4 και εσυ εξακολουθεις να λες οτι η sony δεν εχει αναφερθει σε κατι τετοιο. H μία κάρτα έχει 12 compute units και η άλλη 18, δηλαδή η μία έχει τα 2/3 (66,6 τοις εκατό) των compute units της άλλης. Αυτό μεταφράζεται στο ότι η μία κάρτα έχει το 66 τοις εκατό των compute units της άλλης κυριολεκτικά. Όχι πως η μία κονσόλα είναι 50 τοις εκατό πιο αδύναμη από την άλλη......... Προβλεπω οτι θα στραμπουληξες το μυαλο σου με το παρακατω, αλλα παμε... Το Ps4 εχει 50% περισσοτερα CU απο το Χ1 Το Χ1 εχει 33% λίγοτερα CU απο το Ps4 To X1 εχει το 66% των CU του Ps4 ΟΛΕΣ οι παραπανω προτασεις ειναι ΑΛΗΘΕΙΣ 1
cortaN@ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 έχεις δουλέψει ποτέ με pc; Αυτή τη στιγμή σου γράφω από έναν Xeon 2,4Ghz o/ced στα 3,2Ghz, με motherboard της DFI και 8gb ECC memory στον οποίο τρέχω ένα Xen Hypervisor με πέντε guests, εκ των οποίων έχω ενεργά τα δύο και σου γράφω από OpenSolaris με ZFS και RAID0. O George (Hyper5) που έκανε την Ελλάδα γνωστή στο o/cing ήταν γνωστός μου στα πρώτα forums και το πρώτο μου o/cing ήταν σε 4x86 (αν ποτέ σου έχεις δουλέψει ή έχεις ακούσει). Στην πόλη μου ήμαστε οι πρώτοι που είχαμε internet με modems της USrobotics και είχαμε χτίσει το DSLAM της Forthnet και οι μοναδικοί που έχουν μείνει που θυμόμαστε τι σήμαινε BBS και τι σήμαινε compupress στην Ελλάδα....... Στο χώρο που είμαι αυτή τη στιγμή έχω 5 PC συνδεδεμένα με Homegroup σε host level και ssh samba για το Mac και ενώ σου γράφω αυτή την απάντηση, το remote downloader pc μου μού stream-άρει μέσα από VM (Virtualbox) μουσικάρα από Τhe Killers στο triple-monitor setup μου με 2 Eizo και μία Scarlet (τις οποίες και έχω κάνει overdrive) driven από μία 5850 και μία GT240 η οποία κάνει χρέη CUDA + physX όταν θα βάλω να παίξω Mirror's End Το ότι σε κάθε ποστ μου δεν αναφέρω το κύριο hobby που κάνω επί 25 χρόνια δε σημαίνει κάτι...Και άμα γουστάρεις, στείλε μου ένα pm να περάσεις μία βόλτα από εδώ να τα πούμε κιόλας σου επαναλαμβάνω το CPU ΔΕΝ έχει να κάνει με την ποιότητα απεικόνισης. Μπορεί να έχει να κάνει με τα FPS , ΜΟΝΟ αν τα γραφικά δεν είναι το bottleneck (σπάνια και μόνο σε περιπτώση πολύ ισχυρών GPU) αλλά ποτέ με την ποιότητα απεικόνισης. Άρα στο ίδιο game στα ίδια FPS στο ps4 θα βλέπεις 50% καλύτερα γραφικά. Στο προηγούμενο ποστ σου έγραψες κατά λέξη "είσαι λάθος. H CPU δεν επιρεάζει το οπτικό αποτέλεσμα και την πιστότητα των γραφικών." Το οπτικό αποτέλεσμα επηρεάζεται ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ από τη CPU. ΑΝ δεν έχεις δυνατή CPU, θα έχεις bottleneck με αποτέλεσμα τα χαμηλότερα frames. Αυτό επίσης θα έχει ως αποτέλεσμα να βάλεις frame skipping και αυτό τέλος με τη σειρά του θα έχει ως αποτέλεσμα να έχεις tearing....Γι αυτό στο PC υπάρχουν συζητήσεις περί Vsync, περί Triple Buffering και για DXoverride. Δεν έχουν να κάνουν μόνο με την επίδοση της gpu, έχουν να κάνουν με την επίδοση της gpu ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ πως δεν είσαι bottle-necked από τη CPU.... Τι μπερδεύεις τώρα το PS3 στην κουβέντα; Τα SPE's στο PS3 έκαναν off-load το φορτίο από την πιο αδύναμη κάρτα γραφικών του ps3 (RSX) αναλαμβάνοντας tasks όπως physics, lightning ακόμα και ΑΑ. Αυτό σε συνδυασμό με κάποιους ταλαντούχους developers είχε ως αποτέλεσμα το Ps3 να παράγει καλύτερα γραφικά σε exclusive τίτλους εκμεταλλευόμενο τον καλύτερο επεξεργαστή του (χωρίς να είναι ΚΑΝ APU), ΠΑΡΑ την πιο αδύναμη κάρτα γραφικών. Με άλλα λόγια RSX + CELL + 256/256 mb ram > Xenon + Xenos + 512mb unified memory pool...... Το παραπάνω παράδειγμα είναι απόδειξη στο πόσο μπορεί να βοηθήσει ένας επεξεργαστής σύγχρονος, μοντέρνας αρχιτεκτονικής, σε ένα κλειστό σύστημα (closed αρχιτεκτονικής), όπως είναι οι κονσόλες. Σκέψου πόσο αντίστοιχη βοήθεια θα έχουν τα ps4 και X1 από APU's πλέον ..... Τι δεν καταλαβαίνεις από τα ανωτέρω; Θα σου πω ΤΙ KATAΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.... Όταν έχεις κάνει τα ακόλουθα statements με τη σειρά: "Το X1 είναι 50 τοις εκατό πιο αδύναμο από το PS4" "To Χ1 στα γραφικά είναι το λιγότερο 50 τοις εκατό πιο αδύναμο από το PS4" "Η CPU δεν επηρεάζει το οπτικό αποτέλεσμα και την πιστότητα των γραφικών" Καταλαβαίνω πως είσαι ένας normal pc user με καλές γνώσεις γύρω από το hardware, που όμως ξοδεύεις περισσότερο χρόνο να μετράς frames με το Unigine και το Heaven και το 3dmark παρά να διαβάζεις επιχειρήματα και ιδέες από χρήστες που έχουν ξοδέψει μία ζωή σε pc και τεχνολογία... Οι κονσόλες δεν είναι PC, δεν έχουν μόνο DirectX, δεν έχουν δηλαδή μόνο ένα ΑPI που προγραμματίζεται σε high-level γλώσσα και απλά στέλνει tasks στον επεξεργαστή και αυτός τα γυρνάει πίσω. Μπορούν να δουλέψουν στο "μέταλλο", ακόμα και σε low-level ή με μικροκώδικα και να εκμεταλλευτούν directly (να κάνουν direct access) το hardware και εκεί να εκμεταλλευτούν ακόμα και το 1, 2 τοις εκατό ισχύος. Στο Saturn, στην παραγωγή του Resident Evil 1, οι developers της Capcom είχαν εκμεταλλευτεί μέχρι και τον επεξεργαστή ήχου του Saturn και τον προγραμμάτισαν σε πιο general φύσεως tasks για να κάνουν compensate λόγω των πιο αδύναμων επεξεργαστών του μηχανήματος και να μπορέσουν να βγάλουν το παιχνίδι... Αντί λοιπόν να γράφεις ανακρίβειες του στυλ " Το X1 είναι 50 τοις εκατό πιο αδύναμο από το PS4", γιατί από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα, μάθε καλύτερα πως στην συνολική απόδοση των δύο μηχανημάτων θα παίξουν ρόλο πολλοί παράγοντες. Ένας βασικός από αυτούς θα είναι η gpu. Μερικούς από τους υπόλοιπους τους ανέφερα σε προηγούμενα ποστ μου. Συμπερασματικά, δε μπορούμε ακόμα να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα. Όπως δήλωσα και στο πρώτο μου ποστ, αυτή τη στιγμή το ps4 φαίνεται να έχει ένα μικρό προβάδισμα με όσα επίσημα specs έχουμε, με το X1 να βρίσκεται κοντά. Αυτή είναι η πραγματικότητα και μέχρι να δούμε επίσημα specs και τα αντίστοιχα άρθρα, καλό είναι να περιμένουμε όπως είπα. κάνε τα μαθηματικά σωστά. (100/66)*100 -100= +51,5% το ps4! Aυτό να το λάβω ως αστείο έτσι...????? Το 50 τοις εκατό ήταν "ποιοτικό" αναφερόμενο στο λανθασμένο σου statement. Δεν ήταν μέτρηση κάποιου σφαλματος ούτε κάποιου differential ούτε κάποιου error... Αυτη ειναι η απαντηση σου?????? ενα 4-συρματο σειριακο interface που δεν κανει ΚΑΝ αυτο που ισχυριζεσαι? [offtopic] The SPI bus specifies four logic signals: SCLK: serial clock (output from master); MOSI: master output, slave input (output from master); MISO: master input, slave output (output from slave); SS: slave select (active low, output from master). [/offtopic] Δεν μας είπες όμως και τα υπόλοιπα...."φωστήρα" Πως τα SPI bus-es ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ FULL DUPLEX MODE..... FULL Duplex σημαίνει πως δύο devices μπορούν να επικοινωνούν το ένα με το άλλο στις δύο κατευθύνσεις, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Προχωράω και παρακάτω σύμφωνα με τα στοιχεία που ευγενικά μας παραχωρείς "Κατά τη διάρκεια ενός πλήρους κύκλου του SPI, μία full-duplex data transmission λαμβάνει χώρα: the master sends a bit on the MOSI line; the slave reads it from that same line the slave sends a bit on the MISO line; the master reads it from that same line Δηλαδή το master στέλνει/γράφει πληροφορία ενός bit στο Master Output - Slave input; το slave τη διαβάζει Ταυτόχρονα, το slave στέλνει/γράφει πληροφορία ενός bit στο Master Input - Slave output; το master τη διαβάζει " Παράδειγμα full-duplex είναι το full-duplex ethernet, όπου το χρησιμοποιούν κάποιοι ethernet controllers καθώς και switches, γι αυτό βλέπεις switches 10/100 να αναφέρουν 200Μbit/sec peak theoretical bandwidth (δεδομένου πως έχεις και καλώδιο που να υποστηρίζει αμφίδρομη μετάδοση), ενώ τα δύο ethernet NIC's δουλεύουν στα 10/100 με μέγιστο peak b/width τα 100Mbit. Σου δινω την δηλωση αυτου που ΣΧΕΔΙΑΣΕ το ps4 και εσυ εξακολουθεις να λες οτι η sony δεν εχει αναφερθει σε κατι τετοιο. Mου δίνεις μία δήλωση και σου απάντησα: "Για τη δήλωση του Cerny, ΟΚ ας περιμένουμε όπως λες και συ τα επίσημα specs, γιατί όπως σου είπα και προηγουμένως δε θυμάμαι να έχει αναφερθεί η sony σε dedicated audio processor. Αν αυτό είναι το case, αυτά είναι θετικά νέα γιατί δε νομίζω να υπάρχει κάποιος εδώ-μέσα που μετά από το screw της MS να θέλει πραγματικά να δει πιο αδύναμο το ps4..." Φιλική συμβουλή: Όταν αναφέρεσαι στα quote κάποιου, να αναφέρεσαι σε όλο το quote και κυριολεκτικά στο νόημά του. Όχι να απαντάς ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ...Μειώνεις τη νοημοσύνη σου στον άλλο και απ' ό,τι φαίνεται είσαι έξυπνο παιδί...Στο είπε και ο p3tran, στο λεω και εγώ. Είναι αυτό που λέμε AUTOΓΝΩΣΙΑ Udontneed2know . . . Δεν χρειάζεται όμως να μας δηλώνεις κατάμουτρα πως η λογική σου είναι DISTORTED.... Δε θα σε παρεξηγήσει κανένας. Οι έξυπνοι έχουν κατανόηση... Προβλεπω οτι θα στραμπουληξες το μυαλο σου με το παρακατω, αλλα παμε... Το Ps4 εχει 50% περισσοτερα CU απο το Χ1 Το Χ1 εχει 33% λίγοτερα CU απο το Ps4 To X1 εχει το 66% των CU του Ps4 ΟΛΕΣ οι παραπανω προτασεις ειναι ΑΛΗΘΕΙΣ Φιλική συμβουλή Νούμερο 2: Η αγένεια μειώνει ένα άτομο. Όντας αγενής θα κερδίσεις όχι το δίκιο σου, αλλά ούτε την εκτίμηση κανενός. "Το PS4 έχει 50% περισσοτερα CU απο το X1" Δική σου πρόταση και σε ευχαριστώ για να καταλάβει και ο savakis επιτέλους ότι άλλο βούρτσα και άλλο...χεληδόνι.. Οι παρακάτω δύο προτάσεις είναι διαφορετικές: "Το PS4 έχει 50% περισσοτερα CU απο το X1" - πρόταση Udontneed2know "To Χ1 είναι 50 % πιο αδυναμο από το PS4" - πρόταση savakis Και εφόσον ανaφέρεις και είσαι σίγουρος πως η δική σου πρώτη πρόταση είναι ΑΛΗΘΗΣ, σημαίνει πως η δεύτερη του savakis είναι ΨΕΥΔΗΣ. Δε χρειάζεσαι την απόδειξη έτσι? Είπαμε είσαι ξύπνιο παιδί...Aλλά θα στην αναφέρω, μήπως στραμπουλήξεις και συ κάποιον νευρώνα σου από την πολύ σκέψη... Όταν λέμε 50 τοις εκατό περισσότερα CU αυτό ΔΕΝ εξισώνεται σε 50 τοις εκατό ΟΛΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ δεδομένου πως οι συνιστώσες που συντελούν στη συνολική απόδοση δεν είναι μόνο ένα τμήμα της gpu (οι compute units). Ούτε καν ολόκληρη η GPU. Κάντο quote και στον savakis σε παρακαλώ, γιατί δυσκολεύεται να δει τη διαφορά... 2
savakis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 aΑυτή τη στιγμή σου γράφω από έναν Xeon 2,4Ghz o/ced στα 3,2Ghz, με motherboard της DFI και 8gb ECC memory στον οποίο τρέχω ένα Xen Hypervisor με πέντε guests, εκ των οποίων έχω ενεργά τα δύο και σου γράφω από OpenSolaris με ZFS και RAID0. ....................................................................................... οκ, το έχεις πάρει προσωπικά και πας να μας βγάλεις τρελούς. Απλές ερωτήσεις 1)το PS4 έχει 50% δυνατότερη GPU; Ναι 2)Με όλες τις άλλες μεταβλητές σταθερές και μη περιοριστικές θα βγάζει 50% παραπάνω απόδοση όσον αφορά το οπτικό αποτέλεσμα; Ναι 3)Υπάρχει περίπτωση to ΧΒ1 με την ESRAM να μην καταφέρει να ισσοφαρίσει την GDDR5 ανεβάζοντας την διαφορά πάνω από το 50%; Ναι (μεγάλη) Επιπλέον μιλάς για expert knowledge, ενώ πριν: a)έλεγες ότι το τσιπάκι του ήχου ή ακόμα χειρότερα η απόδοση των σκληρών δίσκων θα επηρεάσει το οπτικό αποτέλεσμα ή τα FPS πράγματα άκυρα.... b ) υποστήριζες ότι η διαφορά ps4 vs xb1 GPU είναι επιπέδου 7870 vs 7850 ενώ είναι διπλάσια.
Udontneed2know Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δεν μας είπες όμως και τα υπόλοιπα...."φωστήρα" Πως τα SPI bus-es ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ FULL DUPLEX MODE..... FULL Duplex σημαίνει πως δύο devices μπορούν να επικοινωνούν το ένα με το άλλο στις δύο κατευθύνσεις, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Εχεις καταλαβει πως δουλευει αυτο? εχεις καταλαβει γιατι ΔΕΝ δουλευουν ετσι τα memmory buses? , για να ξερω εαν μπορει να συνεχιστει η οποιαδηποτε κουβεντα. "Το PS4 έχει 50% περισσοτερα CU απο το X1" Δική σου πρόταση και σε ευχαριστώ για να καταλάβει και ο savakis επιτέλους ότι άλλο βούρτσα και άλλο...χεληδόνι.. Οι παρακάτω δύο προτάσεις είναι διαφορετικές: "Το PS4 έχει 50% περισσοτερα CU απο το X1" - πρόταση Udontneed2know "To Χ1 είναι 50 % πιο αδυναμο από το PS4" - πρόταση savakis Και εφόσον ανaφέρεις και είσαι σίγουρος πως η δική σου πρώτη πρόταση είναι ΑΛΗΘΗΣ, σημαίνει πως η δεύτερη του savakis είναι ΨΕΥΔΗΣ. Δε χρειάζεσαι την απόδειξη έτσι? Είπαμε είσαι ξύπνιο παιδί...Aλλά θα στην αναφέρω, μήπως στραμπουλήξεις και συ κάποιον νευρώνα σου από την πολύ σκέψη... οσο και λαθος να ειναι η διατυπωση του savakis, γιατι η ουσια παραμενει η ιδια, ειναι πολυ ποιο κοντα στην πραγματικοτητα απο το δικο σου.... Δεν έχει πιο δυνατή GPUIκατά ένα μεγάλο ποσοστό. Μιλάμε για 12 units έναντι 18 και όλα τα υπόλοιπα (αρχιτεκτονική, ρολόγια τα ίδια) πάνω σε 2 συστήματα με διαφορές στη μνήμη και ίσως και στη cpu + τα Move engines του X1 + τον SHAPE του X1. Άντε να έχεις μία συνολική διαφορά 5 - 10 τοις εκατό. Ίσως είναι και λιγότερη. θα σε συμβουλευα να δεχτεις την πραγματικοτητα και να αφησεις την δημιουργικη λογιστικη για να βγαλεις τα νουμερα που θελεις. Όταν λέμε 50 τοις εκατό περισσότερα CU αυτό ΔΕΝ εξισώνεται σε 50 τοις εκατό ΟΛΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ δεδομένου πως οι συνιστώσες που συντελούν στη συνολική απόδοση δεν είναι μόνο ένα τμήμα της gpu (οι compute units). Ούτε καν ολόκληρη η GPU. Επειδη σε εχασα λιγο εδω, να το πουμε ποιο απλα? Συμφωνεις οτι η GPU του ps4 μπορει να κανει 50% περισσοτερους υπολογισμους?
f1vettel Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 μια άσχετη παντελώς ερώτησή με core i5 θα Εχω πρόβλημά μελλοντικά σε παιχνίδια? δηλαδή με τους επεξεργαστές του ps4 και Xbox one πως συγκρίνεται? Mελλοντικα(1-2 χρονια) θα εχεις,ως τοτε θα εισαι καλυμμενος.Αν θες να εισαι καλυμμενος για ολη την γενια των κονσολων πηγαινεις σε εναν AMD 83XX,ελεω των 8 πυρηνων του.Θα συμβει οτι συμβαινει με τους i3 τωρα,θα χανεις fps στα παιχνιδια
Darthvader Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Απόσπασμα με μηχανικό της ATI όταν έθαβαν το PS3 λόγω υποδεέστερης αρχιτεκτονικά GPU..... (γιατι στα TF δεν είχαν σημαντική διαφορά 240 με 228 για xbox και ps αντιστοιχα). Από την αλλη πλευρά ο Cell * ήταν πανισχυρος μπροστά στο Xenos. "The PS3 does appear to have a huge amount of CPU power with the seven Cellcores. The problem they have is that CPU power isn't really what developer'sneed - the bottleneck is really the graphics." http://www.bit-tech.net/bits/2005/06/10/richard_huddy_ati/1 Cortan@ το Xbox One δεν έχει Corei7 για να μπορείς να επενδύσεις στο γεγονός ότι η CPU είναι σε άλλο επίπεδο από του PS4 και θα συμβάλλει δυναμικά όπου τα βρει σκούρα η GPU. Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε μικρούς 8-core jaguar και μαλιστα στο xbox είναι πιο δύσκολος ο υψηλός χρονισμός λογω της esram.( πιθανότερο είναι να εχει overclocked cpu το PS4....). Αν συνυπολογίσεις και το γεγονός ότι η unified ram αξιοποιείται σε κάθε περίπτωση ευκολότερα , πιθανόν οι διαφορές να είναι μεγαλύτερες απο ότι στη προηγούμενη γενιά. Επίσης το Xbox one έχει να διαχειριστεί και 3 λειτουργικά που δεσμεύουν 3GB ram από τα 8GB ενω μεχρι στιγμής οι πληροφορίες που έχουμε για το OS του PS4 είναι ότι θα δεσμεύεται 1GB. * Οσο για τον cell μην ξεχνάς ότι το PS3 είχε εξαρχής σχεδιαστεί να τον χρησιμοποιεί για τα γραφικά δίχως να υπάρχει ξεχωριστή gpu. Δηλαδή σαν cpu είχε για την εποχή μεγάλες δυνατότητες σσε αυτό τον τομέα. Από την άλλη πλευρά ο 8-core jaguar σαν σκετη x86 cpu δεν είναι σχεδιασμένος με αυτό τον τρόπο . Τα μεγαλύτερα προβληματα που είχε το PS3 έναντι του ανταγωνισμού ήταν: η μνήμη (256+256) και η GPU ,τα οποία και διόρθωσαν σε αυτή τη γενιά με unified GDDR5 και με ισχυρότερη gpu ίδιας αρχιτεκτονικής αντιστοιχα.
Udontneed2know Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Chinese site Xbox Skyer has what's reported to be a teardown of an Xbox One controller picked up in Dongguan, China. That's a major port city where many goods pass through for export. Check out the Xbox One controller's innards below. (Note that this is still unconfirmed and that Kotaku is following up with Microsoft.) http://kotaku.com/a-look-inside-the-xbox-one-controller-631902222?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow
JohnVani18 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Το RYSE δείχνει περισσότερο next-gen Την προηγούμενη εβδομάδα ο Albert Penello, product manager της Microsoft, αποκάλεσε τα χαρακτηριστικά των PS4 και Xbox One "ανούσια" επειδή ο κόσμος ενδιαφέρεται μονάχα για τα παιχνίδια που έχει μία κονσόλα και όχι το τι είναι ικανή να προσφέρει. Ύστερα από έντονες αντιδράσεις, ο ίδιος θέλησε να ξεκαθαρίσει τη θέση του και να εξηγήσει τι εννοούσε με αυτή τη δήλωση. Γράφοντας στην κοινότητα του NeoGAF δήλωσε πως εκτιμά εκείνους, οι οποίοι κατάλαβαν το μήνυμα που ήθελε να περάσει, ενώ αιτιολόγησε τα λεγόμενά του γράφοντας πως η συνέντευξη αυτή έγινε μετά την παρουσίαση της Microsoft στην Ε3 και ύστερα από μία μεγάλη μέρα συνεντεύξεων, με αποτέλεσμα να μην δοθεί η σωστή ερμηνεία σε όσα ισχυρίστηκε. "Δε μειώνω την ομάδα της Sony και δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να γίνω αλαζονικός ή περιφρονητικός. Αυτό που ήθελα να πω είναι πως δεν είμαι μέλος της ομάδας ανάπτυξης της κονσόλας της Sony και έτσι δεν μπορώ να σχολιάσω τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα ως τεχνικά χαρακτηριστικά", γράφει ο ίδιος. "Τα παιχνίδια θα δείχνουν εξίσου καλά και στις δύο κονσόλες. Ήμουν εκεί και παρόλο που το RYSE δέχτηκε "χτυπήματα" από το gameplay που παρουσιάστηκε, θεωρώ πως είναι το παιχνίδι που δείχνει περισσότερο next-gen από όλα τα άλλα", συμπλήρωσε. Τέλος, ο Penello έκανε αναφορά και στην δύναμη του cloud gaming, καθώς υποστηρίζει πως αναμένεται να προσφέρει πολλά στην κονσόλα Xbox One.
Udontneed2know Δημοσ. 2 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2013 Στο beyond3d καποιοι ισχυριζονται οτι εχει γινει upclock στην gpu του Χ1, κατα 75Mhz , κανενας δεν εχει την πληροφορια απο πρωτο χερι βεβαια, απλα λενε οτι κατι τετοιο επιασε το αυτι τους.
JohnVani18 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 Sony: Microsoft Reversal 'Better Late Than Never' Microsoft finally "got the message," says Jack Tretton. When Jack Tretton exited the Sony stage at E3 2013, he didn’t consider the PlayStation press conference the final blow against Microsoft. In an Up at Noon interview with IGN, Tretton says “it was day one of a ten-year battle.” Tretton explained that Sony went into E3 blind, unsure of where its price would stack up against Xbox One. “You don’t know how you’re going to be positioned against your competition, and you can’t spend a lot of time being an armchair quarterback. You’ve got to execute that vision, and we felt good about it regardless of where our competition came in.” Tretton continued, “And I think lower is better than high. We learned that with PlayStation 3.” Sony did not, Tretton says, tailor its E3 press conference around Microsoft’s announcements, or change anything as a result. “A multi-billion, publicly traded corporation? Those decisions were made months and months and months in advance,” he said. When asked about Microsoft’s response to criticism of its online policies -- which aligned Xbox One’s features closer to PlayStation 4 -- Tretton stated, “We spent 5 years listening to consumers, day in and day out. So, better late than never, I guess they got the message.”
The_Sheep Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 ξερουμε αν η συνδρομη στο live θα ειναι ιδια; δηλαδη εγω θα μπορω να εχω τον λογαριασμο μου στο 360 και live, και επισης τον ιδιο λογαριασμο με την ιδια συνδρομη και στο one? φανταζομαι ταυτοχρονα δεν θα μπορεις να παιζεις-αν και κανονικα θα επρεπε-.
p3tran Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 οπως και την προηγουμενη φορα, ο λογαριασμος σου μεταφερεται. νομιζω οτι θα μπορεις να τον τρεχεις και στις δυο κοσνολες, περιπου οπως γινεται τωρα στο 360 και το pc. δεν ξερω αν θα μπορεις να εισαι logged-in ταυτοχρονα και στις δυο κονσολες ομως, αλλα αυτο δεν μπορει να ειναι και μεγαλο προβλημα..
The_Sheep Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2013 o λογαριασμος μεταφερεται , αλλα θα πρεπει να πληρωνω ενα 35αρι για το 360 και αλλο ενα για το one , ή ενα και για τα 2? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις