maxsal1995 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Εχω μια ασκηση που εχει μπερδεψει λιγο και θα ηθελα αν μπορει καποιος να μου γραψει τη λυση της.Η ασκηση ειναι: Να γίνει αλγόριθμος ο οποίος να διαβάζει 3 ακέραιους αριθμούς και στη συνέχεια να εμφανίζει το πλήθος των άρτιοων και των περιττών.
panosno1com Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Ειναι το κολπακι με DIV και MOD . Γενικα να προσπαθεις να πιανεις το νοημα της ασκησης και θα γραψεις καλα. Οι εντολες ειναι τυφλοσουρτι αρκει να ξερεις ποτε και πως πρεπει να τις χρησιμοποιεις . Γενικα θα διαβαζει 3 αριθμους ας πουμε 2 5 9 . Αν το ακεραιο μερος της διαιρεσης με το 2 ειναι ένα τοτε ο αριθμος αριθμος ειναι ακεραιος . για παραδειγμα 2/2 κανει 1 ενω 5/2 κανει 1κομμα κάτι . Θα προσπαθησω να σου δωσω μια λυση , ισως και να γ ινεται με το MOD δλδ το υπολοιπο , αν X MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ γιατι 2/2 δινει υπολοιπο 0 ! Aλγόριθμος Άσκηση ΔΙΑΒΑΣΕ Χ, Υ, Ζ Π1 <-0 ! πληθος ακεραίων Π2<-0 !πληθος περιττων Αν Χ DIV 2 = 1 TOTE Π1 <- Π1 + 1 Αλλιως Π2 <- Π2 + 1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Υ DIV 2 = 1 TOTE Π1<- Π1 +1 ΑΛΛΙΩΣ Π2 <- Π2 + 1 ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΑΝ Ζ DIV 2 = 1 TOTE Π1 <- Π1 +1 ΑΛΛΙΩΣ Π2 <- Π2 +1 ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Π1 , Π2 ΤΕΛΟΣ Άσκηση
cyber_katsarida Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 τι ακριβώς μπέρδεψες; απλό είναι... γενικά: έχουμε 2 μετρητές. θα διαιρείς κάθε αριθμό με το 2. αν έχεις υπόλοιπο 0 τότε είναι άρτιος (οπότε αυξάνουμε +1 τον μετρητή) αν όχι = περιττός (οπότε αυξάνουμε +1 τον άλλον μετρητή) με πρόλαβε ο απο πάνω
panosno1com Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 και ίσως ο τροπος με το MOD να ειναι πιο ενδεδειγμενος δηλαδη ΑΝ Χ ΜΟD 2 = 0 ... Δε θυμαμαι ακριβως ,ισως και οι δυο τροποι να ειναι σωστοι !
maxsal1995 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Ευχαριστώ για τις γρηγορες απαντήσεις. Απλά εμείς τα καναμε με δομη ακολουθίας ακομα και δεν έχουμε μπει στην επιλογή. Άρα δε γινεται με απλές πράξεις ακολουθίας έτσι? Αποστολή από το GT-I9000 με τη χρήση Insomnia App
gavros10 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 πω μου θυμιζεις τα περσυνα μου. και εγω νομιζω ειχα ρωτησει κατι περσυ τετοια εποχη οταν πηγαινα φροντιστηριο τελικα εγραψα 17.4 αεππ
aklostr Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Ειναι το κολπακι με DIV και MOD .Γενικα να προσπαθεις να πιανεις το νοημα της ασκησης και θα γραψεις καλα. Οι εντολες ειναι τυφλοσουρτι αρκει να ξερεις ποτε και πως πρεπει να τις χρησιμοποιεις . Γενικα θα διαβαζει 3 αριθμους ας πουμε 2 5 9 . Αν το ακεραιο μερος της διαιρεσης με το 2 ειναι ένα τοτε ο αριθμος αριθμος ειναι ακεραιος . για παραδειγμα 2/2 κανει 1 ενω 5/2 κανει 1κομμα κάτι . Θα προσπαθησω να σου δωσω μια λυση ' date=' ισως και να γ ινεται με το MOD δλδ το υπολοιπο , αν X MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ γιατι 2/2 δινει υπολοιπο 0 ! Aλγόριθμος Άσκηση ΔΙΑΒΑΣΕ Χ, Υ, Ζ Π1 <-0 ! πληθος ακεραίων Π2<-0 !πληθος περιττων Αν Χ DIV 2 = 1 TOTE Π1 <- Π1 + 1 Αλλιως Π2 <- Π2 + 1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Υ DIV 2 = 1 TOTE Π1<- Π1 +1 ΑΛΛΙΩΣ Π2 <- Π2 + 1 ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΑΝ Ζ DIV 2 = 1 TOTE Π1 <- Π1 +1 ΑΛΛΙΩΣ Π2 <- Π2 +1 ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Π1 , Π2 ΤΕΛΟΣ Άσκηση[/quote'] το div ειναι λαθος, mod ειναι το σωστο. το 4πχ ειναι αρτιος γιατι 4mod2=0. 4div2=2 δε σου δειχνει κατι αυτο...
cb_papi Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2012 Με δομή ακολουθίας: Αλγόριθμος Ασκ1 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- 0 Διάβασε αρ1 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ + αρ1mod2 Διαβασε αρ2 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ + αρ2mod2 Διάβασε αρ3 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ + αρ3mod2 Εμφάνισε "Περιττοί: ",ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Εμφάνισε "Άρτιοι: ",3-ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Τέλος Ασκ1
MJBulls23 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Με δομή ακολουθίας: Αλγόριθμος Ασκ1 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- 0 Διάβασε αρ1 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ + αρ1mod2 Διαβασε αρ2 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ + αρ2mod2 Διάβασε αρ3 ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ + αρ3mod2 Εμφάνισε "Περιττοί: ",ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Εμφάνισε "Άρτιοι: ",3-ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Τέλος Ασκ1 Στους υπολογιστες το υπολοιπο μιας διαιρεσης ακεραιων αριθμων πως βρισκεται? Το λεω αυτο γιατι υπαρχουν δυο τροποι. Ενας που οδηγει σε θετικο και ενας σε αρνητικο υπολοιπο. Πχ -5/2--> α) πηλικο = -3 , υπολοιπο = 1 β) πηλικο = -2 , υπολοιπο = -1 Το λεω αυτο γιατι εαν η γλωσσα προγραμματισμου(μεταγλωτιστης or whatever) διαλεγει τον β) τροπο η μεθοδος σου δεν θα δουλεψει. Το πιο απλο και γενικο θα ηταν: Αλγόριθμος Ασκ1 Διάβασε α Διαβασε β Διάβασε γ ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- |α mod 2| + |β mod 2| + |γ mod 2| Εμφάνισε "Περιττοί: ",ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Εμφάνισε "Άρτιοι: ",3-ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Τέλος Ασκ1
partblah1990 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Στους υπολογιστες το υπολοιπο μιας διαιρεσης ακεραιων αριθμων πως βρισκεται? Το λεω αυτο γιατι υπαρχουν δυο τροποι. Ενας που οδηγει σε θετικο και ενας σε αρνητικο υπολοιπο. Πχ -5/2--> α) πηλικο = -3 , υπολοιπο = 1 β) πηλικο = -2 , υπολοιπο = -1 Το λεω αυτο γιατι εαν η γλωσσα προγραμματισμου(μεταγλωτιστης or whatever) διαλεγει τον β) τροπο η μεθοδος σου δεν θα δουλεψει. Το πιο απλο και γενικο θα ηταν: Αλγόριθμος Ασκ1 Διάβασε α Διαβασε β Διάβασε γ ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ <- |α mod 2| + |β mod 2| + |γ mod 2| Εμφάνισε "Περιττοί: ",ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Εμφάνισε "Άρτιοι: ",3-ΠΛΗΘΟΣΠΕΡ Τέλος Ασκ1 :shifty: Το υπόλοιπο ΠΟΤΕ δεν είναι αρνητικό(εξ' ορισμού βάση της ευκελίδιας διαίρεσης). Έχουμε 5=2*2+1=>-5=-2*2-1=>-5=-3*2+1 άρα υ=1 και π=-3
MJBulls23 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 :shifty: Το υπόλοιπο ΠΟΤΕ δεν είναι αρνητικό(εξ' ορισμού βάση της ευκελίδιας διαίρεσης). Έχουμε 5=2*2+1=>-5=-2*2-1=>-5=-3*2+1 άρα υ=1 και π=-3 Ναι οκ χαιρω πολυ, αλλά κάνεις ενα βασικο λαθος: Ποιος μιλησε για Ευκλειδια διαιρεση? Οχι εγω παντως που απαντουσες.... Και ποιος σου ειπε οτι οι μεταγλωτιστες(compilers) κανουν Ευκλειδια διαιρεση και θεωρουν υπολοιπο ≥ 0?
cb_papi Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Αν θυμάμαι καλά, όσον αφορά το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών, τα div και mod χρησιμοποιούνται μόνο με θετικούς ακέραιους. Edit: Ορίστε και η σχετική απάντηση του Π.Ι. http://users.sch.gr/vandr/files/aepp_div_mod.pdf
MJBulls23 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Αν θυμάμαι καλά, όσον αφορά το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών, τα div και mod χρησιμοποιούνται μόνο με θετικούς ακέραιους. Edit: Ορίστε και η σχετική απάντηση του Π.Ι. http://users.sch.gr/vandr/files/aepp_div_mod.pdf Αυτη πληροφορια δεν ηταν φανερη οποτε τωρα που την εκανες φανερη(σε εμενα τουλαχιστον), το υπολοιπο ειναι παντα μεγαλυτερο ή ισο με το μηδεν οποτε η λυση σου εχει και γενικη αξια ειναι και σωστη.
cb_papi Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2012 Φέτος το έδωσα και τα θυμάμαι ακόμα. Με έπιασε και η νοσταλγία μου βραδιάτικα με το συγκεκριμένο μάθημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα