Προς το περιεχόμενο

RSOD σε 670


antonl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε συνέχεια αυτού του θέματος, υπάρχει καμιά ιδέα αν είναι κάτι που διορθώνεται μέσω software ή αν πρόκειται για λειτουργικό πρόβλημα της κάρτας;

Γενικά διάβασα άτομα να μιλάμε για software αλλά είδα και περιπτώσεις που η εμφάνισή των RSOD αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου, οπότε δείχνει προς hardware ίσως.

Συγκεκριμένα, στην δική μου 670 DirectCU II εμφανίζεται όταν τρέχουν ή εγκαθιστώνται προγράμματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της κάρτας, δεν το χω παρατηρήσει σε κανέναν παιχνίδι πχ.

 

Το χει αντιμετωπίσει κανείς; Πώς το λύσε; RMA;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου, πας εδώ: http://www.asus.com/...T2GD5/#download και κατεβάζεις το νέο BIOS για την VGA σου. Είναι πρόβλημα FW αυτό των 670 γιατί ο Kepler core κάνει κάτι ανεξέλεγκτα spikes με αποτέλεσμα να μην του αρκεί το ρεύμα.

 

Αυτό που κάνει το FW είναι να του περιορίζει το boost ώστε να μην χτυπάει μεγάλη συχνότητα. Μπορείς να το λύσεις και αλλιώς (που δεν στο προτείνω) δίνοντας έξτρα ρεύμα με αυτό το εργαλείο: EVGA Precision. Αν σε ενδιαφέρει θα ψάξω να βρω και πόσο ακριβώς ρεύμα πρέπει να της δώσεις

Επεξ/σία από ninos30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς η συγκεκριμένη κάρτα του link είναι η DirectCU II - Top. H δική μου είναι η απλή και το BIOS αυτό δεν εγκαθίσταται (τουλάχιστον με τον κλασσικό τρόπο double click->install, δεν ξέρω αν μπαίνει με πατέντα).

 

Αν δε διορθώνεται με ανώδυνο τρόπο χωρίς παρενέργειες θα δω αν μπορώ να κάνω κάτι μέσω RMA. Απλά δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι πιθανόν να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε 670.

Γνωρίζεις μήπως αν το BIOS update που πρότεινες για την Top εγγυάται την εξαφάνιση του προβλήματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την TOP ναι σίγουρα. Μίλα και με την ASUS. Ξέρω ότι όλες τις πρώτες παρτίδες της 670 τις κάναν RMA εκεί στην Asus και τις αντικατέστησαν. Μετά εμφανίστηκε αυτό το FW και με επικοινωνία σε παρέπεμπαν να το περάσεις και λυνόταν το θέμα.

 

Τώρα πως θα περαστεί στην δικιά σου αν θες το ψάχνουμε. Θα στείλω και 1-2 pm σε κάποια αλάνια στους overclockers. Αλλά εγώ θα έκανα ότι μου έλεγε η ASUS

 

Επίσης μήπως χρησιμοποιείς το ASUS GPU Tweak? Αν ναι, ξήλωσέ το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω στείλει report στην Asus και περιμένω απάντηση. Κι εγώ προτιμώ την επίσημη προσέγγιση αυτή τη στιγμή.

Αν ήξερα πως παίζει τέτοιο θέμα, θα πήγαινα για την Top απ την αρχή αλλά μου φάνηκαν τσάμπα λεφτά (τα λίγα) παραπάνω που ζητούσε για μερικά ακόμα MHz.

 

Ναι, η πρώτη RSOD εμφανίστηκε αμέσως μετά την εγκατάσταση του Asus GPU Tweak. Μπήκα safe mode, uninstall, complete uninstall τους drivers της nvidia (χρειαζόταν), re-install drivers και μετά ήταν ΟΚ. Το ίδιο έγινε και με κάποια utilities που ήρθαν με την (Asus) μητρική. Επίσης εμφανίζεται 100% όταν τρέχεις το PC Wizard.

 

OK μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά τα προγράμματα αλλά δεν ξέρω μέχρι πού μπορεί να φτάσει και πόσο να επιδεινωθεί με την πάροδο του χρόνου.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;)

 

Το εν λόγω κ...πρόγραμμα είναι η αιτία για πολλά θέματα με τις 6xx. Απορώ εταιρία σαν την ASUS πως το έχει ακόμα στην κυκλοφορία... Υπάρχει πάντα το άριστο MSI Afterburner για clocking, αλλά εγώ πρωτιμώ το precision της EVGA που σου έβαλα παραπάνω όταν αφορά NVidia.

 

Ελπίζω όλα να πάνε καλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως είναι τουλάχιστον παράλογο να χεις τέτοια προβλήματα με software που έρχεται πακέτο με την κάρτα με την υπογραφή του ίδιου κατασκευαστή.

 

Είμαι αισιόδοξος πως είτε μέσω Asus είτε μέσω mgmanager (που χει καλή φήμη - γι αυτό εξάλλου το επέλεξα) θα βγει άκρη. Το «καλό» είναι πως για κανα μήνα ακόμα δε θα χω χρόνο ν ασχοληθώ με gaming, οπότε θα την παλέψω και με την HD4000 του i5 αν χρειαστεί να την επιστρέψω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έλαβα την απάντηση (από κάποιον πατριώτη) στο ticket που χα ανοίξει στην Asus.

 

Regarding the described problem, please try to wait the new firmware of the vga card. For information and Technical Support for this issue please try to contact the Greek Support (to speak with a technician) at: 00800 44142044 [...]

 

Λέω να τους δώσω λίγο χρόνο και να περιμένω. Θα πάρω κι ένα τηλέφωνο αλλά δεν ξέρω τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...