Προς το περιεχόμενο

Προσοχή-Τηλεφώνημα από την "Microsoft" που τελικά δεν είναι η Microsoft


manzana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Αρχικά να καλησπερίσω! Διαβάζω καιρό το φόρουμ και είναι και η αδερφή μου μέλος και μετά το συμβάν που θα σας αναφέρω παρακάτω αποφάσισα και γω να μπω στην παρέα σας.

 

Λοιπόν, την Δευτέρα (πρωταπριλιάτικα) κατά τις 14:00 δεχτήκαμε στο σπίτι ένα περίεργο τηλεφώνημα στο σταθερό μας από απόκρυψη. Το σήκωσε ο πατέρας μου και ακούγοντας ότι του μιλάνε στα αγγλικά, το έδωσε στην μητέρα μου (οι γονείς μου δεν ξέρουν αγγλικά, αλλά η μαμά μου καταλαβαίνει κάτι λίγα). Εγώ το βόδι κοιμόμουν και ψιλοξύπνησα (ευτυχώς) από την μητέρα μου, λέγοντάς μου πως κάποιος είναι στο τηλέφωνο, μιλάει αγγλικά (περίεργα πράγματα...) και να συνεννοηθώ εγώ μαζί του. Παίρνω το τηλέφωνο και όντως ένας τύπος με "ιδιαίτερη" προφορά στα αγγλικά (σαν να μίλαγα με Ινδό-Πακιστανό ένα πράμα) με ενημερώνει ότι μας έχει καλέσει από την Microsoft, γιατί τα Windows που έχω στον Η/Υ έχουν πρόβλημα. Συγκεκριμένα μου είπε ότι έχουν λάβει επανειλημμένα το τελευταίο διάστημα πολλές αναφορές προβλημάτων από τον υπολογιστή μου στη βάση δεδομένων τους και ότι αν δεν το διορθώσουμε θα μου μπλοκάρουν τα Windows. Μεταξύ ύπνου και ξύπνου εγώ καταλαβαίνω (ευτυχώς) ότι κάτι δεν πάει καλά και αρχικά του λέω: είστε σίγουρος γι'αυτό που μου λέτε, διότι στον Η/Υ έχω linux (ψέμα για να δω τί θα μου απαντήσει). Ψιλομάγκωσε εκείνος και μου είπε πως ναι είναι σίγουρος και μπορώ να δω και γω το πρόβλημα και με την βοήθειά του να το διορθώσουμε. Ρωτάει αν έχω δυνατότητα σύνδεσης στο ίντερνετ, απαντάω από βλακεία μου ναι και μετά μου ζητάει αν δεν έχω ανοιχτό υπολογιστή να τον ανοίξω και με την καθοδήγησή του να κάνω τις ενέργειες που θα μου πει. Εκείνη την στιγμή, λόγω του ότι κυριολεκτικά με έπιασε στον ύπνο όπως προείπα, δεν σκέφτηκα να του ζητήσω τα στοιχεία του και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μαζί του, ώστε πρώτα να εξακριβώσω ότι είναι υπάλληλος της Microsoft και αν όλα ήταν οκ μετά να τον καλέσω εγώ. Ευτυχώς όμως μου έκοψε να του πω ότι ο Η/Υ έχει κάποιο πρόβλημα και το έχω πάει για επισκευή και ότι θα καθυστερήσω να τον πάρω πίσω. Αρχικά δεν κατάλαβε αυτό που του είπα και επέμενε να κάνω ό,τι μου έλεγε. Του ξαναλέω με πιό αυστηρό ύφος αυτή την φορά ότι υπολογιστής γιόκ, το καταλαβαίνει με την δεύτερη και μου λέει ότι θα με ξανακαλέσει τέλος του μήνα. Αφού έκλεισα το τηλέφωνο ο πατέρας μου μου είπε πως πριν καμιά 20ριά μέρες είχαν ξαναπάρει στο σταθερό και πως πάλι του μίλαγαν στα αγγλικά και επειδή δεν ήταν κανείς άλλος στο σπίτι εκείνη τη στιγμή, το έκλεισε.

 

  Φυσικά μετά από αυτό και αφού έχω ξυπνήσει για τα καλά, παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Microsoft, μιλάω με μία ευγενέστατη κοπέλα, της λέω το περιστατικό και με ενημερώνει πως καλά έκανα και δεν έδωσα γενικά κάποιο στοιχείο μου και φυσικά που δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω το οτιδήποτε με την καθοδήγησή του στον υπολογιστή μου, διότι δεν ξέρουν τί θα μπορούσε να είχε συμβεί, ότι η περίπτωση αυτή είναι παρόμοια με spam μειλ κτλ (νέα απατεωνιά μέσω τηλεφώνου)  και πως η Microsoft έχει λάβει πάρα πολλές καταγγελίες για περιπτώσεις ίδια με την δικιά μου και πως ψάχνει να βρει τρόπους αντιμετώπισης. Επίσης μου είπε πως ποτέ μα ποτέ δεν επικοινωνούν οι υπάλληλοι της Microsoft με τους τελικούς χρήστες για οποιοδήποτε θέμα, παρά μόνο εάν το ζητήσει ο ίδιος ο χρήστης και πάντα με τον τρόπο που έχει ζητήσει ο χρήστης (τηλέφωνο, μειλ κτλ) όπου σε αυτή την περίπτωση δίνεται εξ αρχής αριθμός πρωτοκόλλου τον οποίο ενημερώνουν στον πελάτη εξ αρχής. Και φυσικά η επικοινωνία γίνεται πάντα στην επίσημη γλώσσα της χώρας, οπότε στην περίπτωσή μου θα έπρεπε να με έχουν καλέσει μιλώντας ελληνικά και όχι αγγλικά.

 

  Εγώ από μέρους μου την έκανα επώνυμα την καταγγελία στην Microsoft και θεώρησα πως είναι αρκετά σοβαρό το θέμα, και πως πρέπει να ενημερωθούν όσοι περισσότεροι γίνεται, μην πάθει κανένας το οτιδήποτε και τρέχει μετά. 

 

  Να πω επίσης ότι το σταθερό μας δεν το δίνουμε γενικά όπου να'ναι (δούλευα σε εταιρεία κινητής και ξέρω πόσο πρέπει να προσέχεις πού δίνεις-καταχωρείς αριθμούς σταθερών-κινητών), το μόνο κακό είναι ότι η μητέρα μου, που είναι στο όνομά της, δεν έχει ζητήσει να είναι μη ανακοινώσιμος ο αριθμός. 

 

  Αν έχει τύχει και σε κανέναν άλλον ας το πει εδώ. Καλό είναι τέτοια περιστατικά να λέγονται.

Συγνώμη για το μεγάλο τόπικ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, τα πάντα εξελίσσονται σε τούτο τον κόσμο, το spam να μείνει παραπονεμένο:::

 

NikosKallithhea δεν γίνεται να κάνω φραγή σε εισερχόμενες κλήσεις από απόκρυψη, διότι έχουμε συγγενείς και φίλους που έχουν απόκρυψη στα σταθερά τους όταν καλούν, οπότε....... :-(

 

Απορώ όμως, δεν έχει τύχει σε κανέναν άλλον;;; Έπεσα στην περίπτωση;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Έτυχε και σε ένα γνωστό μου να τον πάρουν από Microsoft μιλώντας στα αγγλικά (επανηλειμμένα τις 3 τελευταίες ημέρες τα πρωινά) και του είπαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα ο υπολογιστής του και να ακολουθήσει μία Α διαδικασία να το λύσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...