Προς το περιεχόμενο

Επιλογή σύνδεσης ADSL - φοιτητικό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ το φόρουμ!

Αυτές τις μέρες μετακομίζω, και θέλω να βάλω στο νέο μου σπίτι internet. Είμαι φοιτητής, αλλά λόγω οικονομικής στενότητας προσπαθώ να βρώ τον πιο οικονομικό τρόπο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το σταθερό (αν υπήρχε η δυνατότητα να έχω Internet χωρίς αριθμό τηλεφώνου θα το έκανα), οπότε όλα τα προγράμματα που έχω επιλέξει είναι με χρονοχρέωση στα τηλέφωνα..

Στο σπίτι που θα πάω, παρεμπιμπτόντως, δεν υπάρχει τηλεφωνική γραμμή.

 

Μετά από σχετικές αναζητήσεις μου, λοιπόν, έχω συλλέξει τις ακόλουθες προσφορές:

HOL: 35,99 ενεργοποίηση + 17 το μήνα (φοιτητικό)

FORTHNET: 69,90 ενεργοποίηση + 15 το μήνα με προπληρωμή

WIND: 75 ενεργοποίηση + 15 το μήνα.

 

Στην forthnet και στην wind δεν έχω βρει φοιτητική προσφορά, οπότε προς το παρόν κλίνω προς την hol. Να σημειώσω οτι στο σπίτι που είμαι τώρα έχω hol, απο την οποία γενικώς είμαι ικανοποιημένος (αυτή η γραμμή θέλω να μείνει, γιαυτό δεν κάνω μεταφορά).

 

Τι θα μου προτείνατε; Υπάρχει κάποια άλλη προσφορά που δεν έχω προσέξει; Στον ΟΤΕ δεν αναφέρομαι καν, μιας και το ελάχιστο είναι 15 τέλη pstn + 8 internet. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χαιρετώ το φόρουμ!

Αυτές τις μέρες μετακομίζω, και θέλω να βάλω στο νέο μου σπίτι internet. Είμαι φοιτητής, αλλά λόγω οικονομικής στενότητας προσπαθώ να βρώ τον πιο οικονομικό τρόπο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το σταθερό (αν υπήρχε η δυνατότητα να έχω Internet χωρίς αριθμό τηλεφώνου θα το έκανα), οπότε όλα τα προγράμματα που έχω επιλέξει είναι με χρονοχρέωση στα τηλέφωνα..

Στο σπίτι που θα πάω, παρεμπιμπτόντως, δεν υπάρχει τηλεφωνική γραμμή.

 

Μετά από σχετικές αναζητήσεις μου, λοιπόν, έχω συλλέξει τις ακόλουθες προσφορές:

HOL: 35,99 ενεργοποίηση + 17 το μήνα (φοιτητικό)

FORTHNET: 69,90 ενεργοποίηση + 15 το μήνα με προπληρωμή

WIND: 75 ενεργοποίηση + 15 το μήνα.