gorginos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Καλησπέρα, αν και μάλλον το κατάστημα είναι σχετικά νέο για να το κρίνουμε μήπως έχει ψωνίσει κανείς πρόσφατα κάτι? Γιατί εγώ μετά από αναζήτηση στο bestprice.gr είδα ότι έχει τις καλύτερες τιμές με διαφορά και το τόλμησα ο άτιμος και μάλιστα με κατάθεση χρημάτων επειδή βιαζόμουν κιόλας! Από τότε με πάνε ανά 3ήμερο για την παράδοση του προιόντος. Τα θέματα που με απασχολούν είναι πολλά όπως το ότι δεν έχει τηλέφωνο εδώ και ένα μήνα που είναι ανοιχτό με την υπόσχεση ότι θα βάλουν σύντομα, σου μιλάνε μόνο μέσω chat στο site τους και αυτό κατά το μεσημέρι και αν, οι απαντήσεις τους είναι τόσο λακωνικές μέχρι μονολεκτικές που δεν ξέρεις αν μιλάς με άνθρωπο ή με ρομπότ και το χειρότερο από όλα μετά από έρευνα στο ίντερνετ αλλά και στο isomnia.gr κατάλαβα ότι το 1e-shop.gr έχει πιθανή σχέση με το παλιό καλό e-technoshop.gr του κυρίου Α. Κ. που άστα να πάνε! Η τελευταία φορά που μίλησα μαζί τους μέσω chat δεν ήταν και πολύ ευχάριστη γιατί με γράφανε κανονικά και όταν τους πίεσα με τις ερωτήσεις περί παράδοσης παραγγελίας μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να τα κάνουν όλα τόσο γρήγορα και άντε μετά από 3 μέρες πάλι! Πήρα τηλ. στο bestprice.gr και μου είπαν ότι δεν έχουν ακούσει κάτι αρνητικό για το 1e-shop.gr αλλά από την άλλη δεν έχουν και πολλά στοιχεία για να ξέρουν ούτε καν ένα σταθερό τηλ. για επικοινωνία. Επίσης μου είπαν ότι αν θέλω μπορώ να καταχωρήσω παράπονο στο αρμόδιο τμήμα τους και να το αναλάβουν αυτοί αλλά είπα να περιμένω λίγο ακόμα μήπως αλλάξει κάτι που αν αλλάξει με χαρά μου να αφήσω και αξιολόγηση αργότερα.... Αν και καταλαβαίνω ότι φωνάζει από μακριά η υπόθεση θα ήθελα από περιέργεια να μάθω αν ξέρετε και εσείς κάτι επιπλέον ή έχετε κάποια σχετική εμπειρία και προς το παρόν κρατάω μια μικρή ελπίδα..... Σας ευχαριστώ
Pa0ki Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Σε κάποιο θέμα των προσφορών που γελούσαμε με αυτό το μαγαζί και μια προσφορά που είχε βγάλει είχε μπει ο "Admin"/υπεύθυνός του και πόσταρε Έπεσε γερό τρολλάρισμα αλλά δεν μπορώ να βρω το θέμα, πρέπει να έπεσε σκούπα 1
mary Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Κλάφτα χαράλαμπε. Ζητα ακυρωση καλυτερα μπας και γλυτωσεις 3
mary Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Αστέρι η mary Δε το εκανα εγω αυτο. Μη παιρνω αδικα τα ευσημα Καποιος το ειχε ποσταρει στις εικονες, το ειδα μιας και δεν ειχα δει το θεμα οταν ειχε ανοιχθει, εψαξα το ιστορικο μου και το βρηκα
gorginos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 update!!! Κανένα σημάδι ζωής και σήμερα! Πήρα τηλ. στο bestprice.gr έδωσα ότι στοιχεία μου ζήτησαν για να μιλήσουν μαζί τους και θα με ενημερώσουν...Έστειλα εννοείται email για ακύρωση της παραγγελίας...και φυσικά δεν έλαβα άμεση απάντηση. τις τελευταίες 2 μέρες τους έχει καταπιεί η γη τυχαίο?....
Pa0ki Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Θα έχουν πολύ δουλειά φαίνεται και δεν προλαβαίνουν 2
newtech Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 update!!! Κανένα σημάδι ζωής και σήμερα! Πήρα τηλ. στο bestprice.gr έδωσα ότι στοιχεία μου ζήτησαν για να μιλήσουν μαζί τους και θα με ενημερώσουν...Έστειλα εννοείται email για ακύρωση της παραγγελίας...και φυσικά δεν έλαβα άμεση απάντηση. τις τελευταίες 2 μέρες τους έχει καταπιεί η γη τυχαίο?.... Εχεις κανει καταθεση?
gorginos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Εχεις κανει καταθεση? προς μεγάλη ντροπή μου ναι έχω κάνει!! μίλησα πριν λίγο και με bestprice.gr και επίσης δεν τον βρίσκουν! αυτό που παρατήρησα είναι ότι μόλις τον αφαίρεσαν από τη λίστα καταστημάτων τους....
newtech Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 προς μεγάλη ντροπή μου ναι έχω κάνει!! μίλησα πριν λίγο και με bestprice.gr και επίσης δεν τον βρίσκουν! αυτό που παρατήρησα είναι ότι μόλις τον αφαίρεσαν από τη λίστα καταστημάτων τους.... Λοιπον.. με οποιον τροπο επικινονιας εχεις αφου εκανες το λαθος αυτο. Θα τους πεις οτι εαν μεχρι αυριο δεν σου δωσουν αριθμο αποστολης δεματος ή τα χρηματα σου πισω θα πας με το χαρτι της καταθεσης και το εμαιλ της παρραγελιας στα παρακατω 1)Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών 2)Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 3)Προστασία πολιτών - καταναλωτών - YME.gr 4)ΙΜΚΑ και τελος 5)Στην αστυνομια 1
gorginos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Λοιπον.. με οποιον τροπο επικινονιας εχεις αφου εκανες το λαθος αυτο. Θα τους πεις οτι εαν μεχρι αυριο δεν σου δωσουν αριθμο αποστολης δεματος ή τα χρηματα σου πισω θα πας με το χαρτι της καταθεσης και το εμαιλ της παρραγελιας στα παρακατω 1)Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών 2)Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 3)Προστασία πολιτών - καταναλωτών - YME.gr 4)ΙΜΚΑ και τελος 5)Στην αστυνομια τους είπα να κάνουν άμεσα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων εκτός μόνο στην περίπτωση που το προϊόν βρίσκεται ήδη στο courier και είναι έτοιμο για αποστολή και να μου στείλουν άμεσα τον αριθμό για επιβεβαίωση. Προς το παρόν περιμένω μια απάντηση σε αυτό και όσο για τα υπόλοιπα διαδικαστικά που με περιμένουν λέω να τα κάνω μια και καλή γιατί και να τους στείλω τώρα πάλι δεν νομίζω να αλλάξει κάτι. Μάλλον, Θα έχουν πολύ δουλειά φαίνεται και δεν προλαβαίνουν thanks anyway!
newtech Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 τους είπα να κάνουν άμεσα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων εκτός μόνο στην περίπτωση που το προϊόν βρίσκεται ήδη στο courier και είναι έτοιμο για αποστολή και να μου στείλουν άμεσα τον αριθμό για επιβεβαίωση. Προς το παρόν περιμένω μια απάντηση σε αυτό και όσο για τα υπόλοιπα διαδικαστικά που με περιμένουν λέω να τα κάνω μια και καλή γιατί και να τους στείλω τώρα πάλι δεν νομίζω να αλλάξει κάτι. Μάλλον, thanks anyway! Φιλε στειλε τους αυτο που σου ειπα... Αν δεν επιστραφουν τα χρηματα σου το κυνηγάς αλλιος.
gorginos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Φιλε στειλε τους αυτο που σου ειπα... Αν δεν επιστραφουν τα χρηματα σου το κυνηγάς αλλιος. Θα το στείλω αύριο το πρωί, περιμένω και απάντηση από το bestprice.gr μπας και... Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται σε ένα μήνα που το κατάστημα συνεργάζεται με το bestprice.gr και πουλάει ότι μπορεί να φανταστεί κανείς να είμαι εγώ ο μοναδικός σύμφωνα με το bestprice.gr που κάλεσε για παράπονο και έπεσε θύμα απάτης. Μερικές φορές νομίζω ότι κάποιος μου κάνει πλάκα!
orck Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 τους είπα να κάνουν άμεσα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων εκτός μόνο στην περίπτωση που το προϊόν βρίσκεται ήδη στο courier και είναι έτοιμο για αποστολή και να μου στείλουν άμεσα τον αριθμό για επιβεβαίωση. Προς το παρόν περιμένω μια απάντηση σε αυτό και όσο για τα υπόλοιπα διαδικαστικά που με περιμένουν λέω να τα κάνω μια και καλή γιατί και να τους στείλω τώρα πάλι δεν νομίζω να αλλάξει κάτι. Μάλλον, thanks anyway! Μονος σου δινεις τελεσιδικα και τα ακυρωνεις. Η ειναι η τελευταια ευκαιρια η οχι. Αποφασισε.
gorginos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μονος σου δινεις τελεσιδικα και τα ακυρωνεις. Η ειναι η τελευταια ευκαιρια η οχι. Αποφασισε. Καταρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Ναι δεν διαφωνώ ότι μπορεί να φαίνομαι λίγο διχασμένος αλλά έλα λίγο στη θέση μου. Αν ας πούμε ότι το προϊόν είναι καθ' οδόν και το πάρω αύριο να κάνω δουλειά μου τι να την κάνω την ακύρωση? Ξεκίνησα τυπικά σε συνεργασία με το bestprice.gr με ακύρωση και καταγγελία αν και αυτοί αρχικά ήταν ακόμα πιο μαλακοί από μένα και αύριο το πρωί αν δεν βγάλω άκρη θα συνεχίσω με απειλητικά email περί νομικού πλαισίου αγορών. Εμένα αυτό που με απασχολεί τώρα είναι ότι ο πωλητής είναι εξαφανισμένος λες και έχει πάει διακοπές και δεν απαντάει πουθενά....γι αυτό αύριο το πρωί θα αρχίσω τα τηλέφωνα και θα το πάω και νομικά το θέμα, δεν φαίνεται να υπάρχει άλλος τρόπος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις