Προς το περιεχόμενο

Γλώσσες προγραμματισμού για αρχάριους


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, σκοπεύω να σπουδάσω επιστήμη υπολογιστών και θέλω να μάθω λίγο προγραμματισμό.
Ποιές θεωρείτε ότι είναι οι καλύτερες και οι πιο χρήσιμες  γλώσσες για έναν αρχάριο και γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γεια σας , θα ήθελα να εγείρω το εξής ερώτημα : μιας και είμαι αρχάριος (όσο αφορά τον προγραμματισμό) θα ήθελα εάν μπορούσατε να μου απαντήσετε , πιο είναι κατά την γνώμη σας ένα καλό βιβλίο για αρχάριους ώστε να μάθω Ψευδοκώδικα. Έχω μάθει πως είναι σχετικά εύκολο ( εννοείται με τακτικό διάβασμα και απασχόληση ) . Ευχαριστώ εκ των προτέρων και το εκτιμώ βαθύτατα . Εάν έχετε κάποιον τίτλο κατά νου στείλτε μου link .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας , θα ήθελα να εγείρω το εξής ερώτημα : μιας και είμαι αρχάριος (όσο αφορά τον προγραμματισμό) θα ήθελα εάν μπορούσατε να μου απαντήσετε , πιο είναι κατά την γνώμη σας ένα καλό βιβλίο για αρχάριους ώστε να μάθω Ψευδοκώδικα. Έχω μάθει πως είναι σχετικά εύκολο ( εννοείται με τακτικό διάβασμα και απασχόληση ) . Ευχαριστώ εκ των προτέρων και το εκτιμώ βαθύτατα . Εάν έχετε κάποιον τίτλο κατά νου στείλτε μου link .

 

Μην μπλέκεις χριστιανέ μου με ψευδοκώδικα από την αρχή! χειρότερα θα σου είναι να μάθεις...

 

Ο ψευδοκώδικας χρησιμεύει μόνο στην λύση ενός προβλήματος και είναι το 1ο πράγμα που κάνουμε για να λύσουμε ένα πρόβλημα, δεν χρησιμοποιείται για να μάθεις προγραμματισμό! προϋποθέτει γνώσεις προγραμματισμού!

 

Όσο για το τι προτείνω, προτείνω Java ή .NET για αρχή, στη συνέχεια να πάτε λίγο πιο χαμηλά σε C/C++ και ύστερα ξεκινήστε τις βόλτες στις υπόλοιπες γλώσσες, Python κλπ.

Τις ζητάει η αγορά! όχι τίποτα άλλο... αλλιώς δεν θα τις πρότεινα τις γλώσσες "βόλτα".