MRgeldidram7 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Σαν πρώην αμαρτωλός σε service γνωστής αλυσίδας θα σου συμβούλευα να μην δώσεις λεπτομέρειες για το πως κάηκε γιατί δεν θα στο περάσει στην εγγυήση. Η καλύτερη ατάκα που δουλεύει πάντα "εκεί που δούλευε έσβησε","... γνωστή εταιρεία η Corsair, δεν είχα ποτέ πρόβλημα, περίεργο". ελπιζω γιατι δεν με πολυπαιρνει να αγορασω καινουργιο αν και εδω που τα λεμε θα ηθελε ενα με περισσοτερα βατ για να σηκωνει καλυτερες καρτες γραφικων
saflom Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 rma θα κάνεις να το στείλουν. Μην αφήσεις να βάλει χεράκι ο τεχνικός απο το you.
Eosforoc Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Καλύτερα να φορτωθεί την διαδικασία το κατάστημα παρά να κάνει ο ίδιος RMA στην corsair.
MRgeldidram7 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 rma θα κάνεις να το στείλουν. Μην αφήσεις να βάλει χεράκι ο τεχνικός απο το you. τι ακριβως ειναι αυτο ;
Mr_Terror Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Αν καταστραφεί απο ατύχημα,διακοπή ρευματος,κεραυνό κτλ η εγγύηση δεν το καλύπτει. Απλά και ξεκάθαρα πράγματα. Πολύ απλά σου λένε ας το είχες προστατευμένο. Και ναi μπορούν να δουν αν είναι αστοχία υλικού ή αν κάηκε απο υψηλές τάσεις. Ας το πάει λέγοντας ότι σταμάτησε να δουλεύει και ας ελπίζει Δεν αποφασίζει το κατάστημα αλλά οι εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί τις corsair Το τροφοδοτικο θα το τσεκαρει ο τεχνικος του καταστηματος και θα δωσει εγκριση να γινει αντικατασταση.Δεν νομιζω να το επιστρεψουν πισω στην corsair να γινει διαγνωση απο τους τεχνικους.Αλλα και να γινει αυτο, φημιζεται η corsair για την καλη εξυπηρετηση. Εννοειτε οτι το παιδι δεν θα πει για διακοπες ρευματος.Θα πει πηγα να ανοιξω τον υπολογιστη και δεν αναβε. επειδη εχω αλλαξει αρκετα τροφοδοτικα, και σε 2 περιπτωσεις ισως να εφταιγε το δικτυο της δεη,δεν αντιμετωπισα προβλημα. Τελευταιο τροφοδοτικο που γυρισα στο eshop 3 μηνες πριν ληξει η 5ετης εγγυηση,εγινε πιστωση την επομενη μερα.Και μιλαμε για το eshop που ξερουμε το αθλιο support που εχει. 1
MRgeldidram7 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 θα πω πως δεν ανοιγε και δεν θα μπω σε λεπτομεροιες πως το δοκιμασα σε αλλο πσ κτλ και θα δουμε πως θα παει το πραγμα. παντως σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια που μου δωσατε
prezakis Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2014 Το τροφοδοτικο θα το τσεκαρει ο τεχνικος του καταστηματος και θα δωσει εγκριση να γινει αντικατασταση.Δεν νομιζω να το επιστρεψουν πισω στην corsair να γινει διαγνωση απο τους τεχνικους.Αλλα και να γινει αυτο, φημιζεται η corsair για την καλη εξυπηρετηση. Εννοειτε οτι το παιδι δεν θα πει για διακοπες ρευματος.Θα πει πηγα να ανοιξω τον υπολογιστη και δεν αναβε. επειδη εχω αλλαξει αρκετα τροφοδοτικα, και σε 2 περιπτωσεις ισως να εφταιγε το δικτυο της δεη,δεν αντιμετωπισα προβλημα. Τελευταιο τροφοδοτικο που γυρισα στο eshop 3 μηνες πριν ληξει η 5ετης εγγυηση,εγινε πιστωση την επομενη μερα.Και μιλαμε για το eshop που ξερουμε το αθλιο support που εχει. Καλησπέρα κι από μένα. Ομοιοπαθής με τον φίλο παραπάνω. Εμένα δεν κάηκε μια κι έξω κι επίσης έχω σταθερά το UPS για το PC και την οθόνη. Άρχισε σταδιακά να ξεψυχά...άνοιγε 1 στις 2 φορές, μετά 1-4 κ.ο.κ. Το έχω 3 χρόνια κι έχει 5ετή εγγύηση. Το επέστρεψα (μετά κόπων και βασάνων) στο κατάστημα που αγόρασα τα κομμάτια του pc(το οποίο παρεμπιπτόντως βρίσκεται στα Χανιά -δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω όνομα, γι' αυτό το αποφεύγω) κι από εκεί μου απάντησαν ότι επειδή έχουν περάσει 2 έτη πρέπει να επιστραφεί στην Coolermaster. Πάει τώρα σχεδόν ένας μήνας κι ακόμα δεν έχω θετική ή αρνητική απάντηση. Όταν τους τηλεφωνώ μου λένε ότι από την Coolermaster τους έχουν πει ότι θα γίνει ή αντικατάσταση ή πίστωση, αλλά δεν τους έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα. Εντωμεταξύ, εγώ τους πιέζω λέγοντας ότι είναι μηχάνημα της δουλειάς μου και με πάνε πίσω, αλλά πάλι με γειώνουν. Τελευταία πρόταση που τους έκανα ήταν να τους πληρώσω ένα τροφοδοτικό κι αν τελικά γίνει αντικατάσταση μου πιστώνουν το αντίστοιχο ποσό και παίρνω κάτι άλλο ή αν γίνει πίστωση αγοράζω κάτι άλλο. Πάλι ,όμως, μου αρνήθηκαν. Διάβασα την απάντηση του φίλου παραπάνω για το e-shop και εκνευρίστηκα ακόμη περισσότερο μαζί τους. Σε ανάλογες περιπτώσεις τι σας έχουν πει; Καθυστερούν τόσο πολύ οι εταιρίες να πιστώσουν-αλλάξουν ή το κατάστημα με παίζει; Πραγματικά είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την εξυπηρέτηση. Από μαγαζιά που κράζουμε εδώ μέσα, είχα πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση στο παρελθόν. Από άλλο θέμα,στο insomnia, διάβασα κι αυτό: " για την προσωρινή αντικατάσταση: "Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994)." αν ξέρουν εξαρχής ότι θα πάρει πάνω από 15 εργάσιμες οφείλουν να σου δώσουν από την 1η μέρα... " Όντως, ισχύει; Μπορώ να το επικαλεστώ;
Physiciant Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως αν το καλύψουν, θα μπορούσες να ζητήσεις πίστωση και αν χρειαστεί να δώσεις 10-20 ευρώ παραπάνω να πάρεις κάποιο ποιοτικότερο
prezakis Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2014 Το θέμα που με καίει είναι ότι αργεί και δεν μπορώ να δουλέψω στο σταθερό Η/Υ μου. Ήταν αρκετά καλό αυτό που είχα. Αν δεν κάνω λάθος ήταν το Coolermaster GX 550, κάπως έτσι και η τιμή του ήταν από 60-70€. Θεωρώ ότι ήταν από τις ακριβές επιλογές όταν το αγόρασα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα