Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω να θίξω ενα θέμα για το ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop.gr καθως και την απογοητευση  και την καθίζηση που εχει περιέλθει τα τελευταία χρόνια..

 

Έχω παραγγείλει πολλά πράγματα τα τελευταία χρόνια και εκτος οτι ηταν ελλατωματικά και δεν κράτησαν καιρό,δεν αντικατροπτιζε και την αξία τους και ουτε την περιγραφή..

 

Σου αναφέρει τάχα οτι ενα προιον αξιζει και καλα 300 ευρω και σου κανει προσφορα 270 ευρω η και περισσότερη έκπτωση για να σε εντυπωσιάσει και να σε ψαρέψει για ενα προιόν που η αξία του ειναι πολύ μικρότερη.Συγκεκριμένα έχω πάρει τηλεόραση για το pc η οποαι καηκε μετα απο έναν μήνα και χωρις να έχω κανει υπερβολική χρήση,Πήρα μια κουρευτική μηχανή που την ανέφεραν με λίγα λόγια σαν πολυ καλή και πλήρωσα 60 ευρω περιπου που έπρεπε με τοσα λεφτά να ήταν επαγγελματική και να πέταγε και παρολ'αυτά η μηχανή δεν εχει καθόλου ισχύ και μαγκώνει πολλες φορες στα μαλλιά χωρις να κόβει ιδιαίτερα..

Και πολλά άλλα πράγματα τα οποία δεν με ικανοποίησαν..

Κάποτε όντως ηταν το κορυφαιο και το πιο σταθερό ηλεκτρονικό κατάστασημα αλλα τα τελευταια χρόνια εχω χασει την εκτίμηση που είχα....

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και εγω εχω σταματησει να ψωνιζω απο το eshop.. πριν 4 χρονια οτι επαιρνα την αλλη μερα ηταν στο μαγαζι για παραλαβη, περσι παραγγειλα εναν εξωτερικο περιμενα μια βδομαδα και μετα μου ειπαν οτι δεν υπαρχει. παραγγειλα το ιδιο απο το you.gr την αλλη μερα ηρθε. προσφατα ξανα παραγγειλα μεσα σε δυο μερες ετοιμο, 

  • Like 2
Δημοσ.

Υπάρχει κάτι που λέγεται Έρευνα Αγοράς!

 

Το e-shop.gr έχει αρκετά επώνυμα προϊόντα και σε σχετικά καλές τιμές... αλλά παράλληλα (όπως κι άλλα eshop) έχει και φτηνιάρικα προϊόντα σε όχι και τόσο καλές τιμές. 

 

Είναι στο χέρι του πελάτη αν θα επιλέξει το e-shop ή κάποιο άλλο eshop...

 

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θα πρέπει να ανοίγονται συνεχώς τέτοια θέματα.

  • Like 7
Δημοσ.

Gigenis αν δεν δουλευεις για το e-shop δεν μπορω να καταλαβω τον εκνευρισμό σου.Δηλαδη δεν μπορουμε να πουμε την αποψη μας?Φυσικα και υπαρχει ερευνα αγορας αλλα οταν ενα site ειναι Ελληνικό,πολυδιαφημισμένο και θελει να λεει οτι εχει και ποιοτητα στα προιοντα και εχει και την περιπτωση της αντικαταβολης στην παραγγελία απαιτείς σαν πελάτης ολα αυτα να είναι στην πράξη.Τα τελευταια 4 χρόνια περίπου οτι εχω παρει μου εχει βγει ελλατωματικο.2 οθονες pc μου κάηκαν.Η μια σε 5 μηνες και η αλλη σε ενα μηνα.Έτσι στράφηκα σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποια με εχουν αφησει αρκετα ικανοποιημενο....

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τον gigenis. Το e-shop έχει πολλά προβλήματα, αλλά το να λέμε οτι πχ με την έκπτωση είναι πιο ακριβό αλλά το πήρα από εκεί, είναι άκυρο. Επίσης εφόσον εχει εγγύηση κατι και να χαλάσει υπάρχει λύση.

Δημοσ.

Δεν έχω καμιά σχέση με το e-shop... ελάχιστες φορές έχω παραγγείλει και μετά από πολύ ψάξιμο! 

Το κάθε eshop είναι μεταπωλητής... αν σου κάηκαν οι οθόνες, το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχει η εταιρεία κατασκευής, που όμως δεν μας λες ποια είναι. Αν ήταν noname, τότε είναι το ρίσκο που παίρνουμε στις φτηνές αγορές. Τα φτηνά και φτηνιάρικα προϊόντα δεν είναι γνώρισμα μόνο του e-shop, όλη η αγορά δουλεύει και με αυτά.

 

Τέλος αν έχεις κάτι σοβαρό να καταγγείλεις, τότε να το κάνεις, αλλά πρωτίστως στις αρμόδιες αρχές. Τέτοιου είδους θέματα δεν μπορώ να καταλάβω τι νόημα έχουν... πέραν από το να βλάψουν και το ίδιο το forum που τα φιλοξενεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Gigenis αν δεν δουλευεις για το e-shop δεν μπορω να καταλαβω τον εκνευρισμό σου.

 

 

ακριβως το ιδιο θα σε ρωτουσα και εγω...μηπως δουλευεις εσυ σε αντιπαλη εταιρεια του eshop,γραφτηκες σημερα μονο και μονο για να μας πεις τα παραπονα σου για το eshop;; με τον πομπωδη τιτλο 

Η καθίζηση και ο ξεπεσμός του e-shop.gr

λεω θα μπω μεσα και θα διαβασω το λιγοτερο οτι του σκοτωσαν τη μανα

Δημοσ.

Ginesis η μια οθονη ηταν samsung και η αλλη philips..Εγγυηση δεν ειχαν δυστυχως...Να παω στις αρχες?Και τι να πω?Μου καηκε η οθονη??χαχα.Απλα αξιολογώ αλλα e-shops..

 

Mitsos326 δεν ειναι καλο να εχεις ειρωνια γενικα στην ζωη σου..Μαλλον εσυ εχεις λεφτα και δεν εχεις προβλημα αλλα εγω ειμαι ανεργος αυτην την στιγμη και δεν μπορω να σπαταλαω τα λεφτα σε προιοντα που δεν ειναι αξιοπιστα.Απλα την αποψη μου ειπα.Δηλαδη επειδη γραφτηκα σημερα στο site δεν μπορουσα να ανοιξω ενα θεμα και να απο την αποψη μου?Τι λογικη ειναι αυτη αδερφε?

Δημοσ.

Μία απορία έχω, λες ότι η μία οθόνη κάηκε μετά από 5 μήνες και η άλλη μέσα στο μήνα και στο επόμενο post λες ότι δεν είχαν εγγύηση...  πως γίνεται αυτό ;

Δημοσ.

απο οτι θυμαμαι δεν ειχε αλλα σιγουρος δεν ειμαι.Πριν 2 χρονια ειχα αγορασει την πρωτη οθονη μου.Tην ειχα παει σε ενα μαγαζι στην γειτονια μου και μου ειπε οτι δεν αξιζει να φτιαχτει και ετσι πηρα καινουργια.Τελος παντων το πλατιάσαμε το θεμα.Απλα  κατέθεσα την αποψη μου ..

Δημοσ.

Νομίζω ότι δεν γνωρίζεις, πως να εισαι καταναλωτής. Το θεμα το πλατιασαμε όχι γιατί είναι καλο το κατάστημα αλλά γιατί είσαι λάθος εσύ στην προκειμένη. Σου χάλασε ένα προϊόν που καλύπτεται σίγουρα απο εγγύηση και το πηγές στο μαστωρα της γειτονιάς αντι να το πας στο κατάστημα που το πήρες. Αυτο εγινε το 2012 και το αναφέρεις το 2014. Σου φαίνεται πολυ λογικό;

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...