eddie1996 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 Καλησπέρα παιδιά! Έχω αγοράσει ένα tablet από αυτούς και το έχω στείλει για επισκευή από δική μου χατζομάρα δηλαδή εγώ έκανα μια μικρή βλακεία και κόλλησε η σιμ στο ταμπλετ και δεν βγαίνει και το έστειλα στο service για να την βγάλουν. Το tablet είναι αυτό http://www.e-shop.gr/innovator-tab710-3g-dual-sim-7-dual-core-12ghz-8gb-gps-bt-android-44-black-p-PER.903121 Το είχα πάρει σε προσφορά 78 ευρώ. Το έχω στείλει από τις 17/10 και κλείσαμε ένα μήνα κιόλας σήμερα.. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε κάτι χαζομάρες τύπου είναι ακόμη στην αντιπροσωπία και ότι δεν ξέρουμε τίποτα ακόμη για το πότε θα έρθει και θα σας ενημερώσουμε εμείς κτλ κτλ και σήμερα που πήρα πάλι πάλι τα ίδια το τέλος έβρισα και τον υπάλληλο. Μου πήρε το μάτι ότι η innovator είναι αντιπρόσωπος της acer? Μπορεί να κάνω και λάθος! Τι μπορώ να κάνω? Τι προτείνετε εσείς και τι θα κάνατε στην θέση σας? Σκέφτομαι να κινηθώ νομικά με καταγγελίες κτλ κτλ αξίζει η θα γίνει μια τρύπα στο νερό? Σας ευχαριστώ πολύ.
kormos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2014 Έξοδα χωρίς λόγο για να κινηθείς νομικά που δε νομίζω να βγεις οφελειμένος! Απλά αναμένεις...
eddie1996 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Τελικά το παρέλαβα σήμερα και όλα καλά. Χρόνος αναμονής 40 ημέρες για ένα απλό άνοιγμα.
panos2171 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Το μεγάλο πρόβλημα πάντως δε το βλέπω πουθενά. 1
Kostasspil Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Το μεγάλο πρόβλημα πάντως δε το βλέπω πουθενά. Ε ότι έκανε τόσο καιρό να του ρθει
panos2171 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Νομίζω κάπου εκεί είναι το περιθώριο που δίνουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα