Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!

Έχω αγοράσει ένα tablet από αυτούς και το έχω στείλει για επισκευή από δική μου χατζομάρα δηλαδή εγώ έκανα μια μικρή βλακεία και κόλλησε η σιμ στο ταμπλετ και δεν βγαίνει και το έστειλα στο service για να την βγάλουν.

 

Το tablet είναι αυτό

http://www.e-shop.gr/innovator-tab710-3g-dual-sim-7-dual-core-12ghz-8gb-gps-bt-android-44-black-p-PER.903121

Το είχα πάρει σε προσφορά 78 ευρώ.

 

Το έχω στείλει από τις 17/10 και κλείσαμε ένα μήνα κιόλας σήμερα.. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε κάτι χαζομάρες τύπου είναι ακόμη στην αντιπροσωπία και ότι δεν ξέρουμε τίποτα ακόμη για το πότε θα έρθει και θα σας ενημερώσουμε εμείς  κτλ κτλ και σήμερα που πήρα πάλι πάλι τα ίδια το τέλος έβρισα και τον υπάλληλο. 

 

Μου πήρε το μάτι ότι η innovator είναι αντιπρόσωπος της acer? Μπορεί να κάνω και λάθος! 

 

Τι μπορώ να κάνω? Τι προτείνετε εσείς και τι θα κάνατε στην θέση σας?

 

Σκέφτομαι να κινηθώ νομικά με καταγγελίες κτλ κτλ αξίζει η θα γίνει μια τρύπα στο νερό?

 

Σας ευχαριστώ πολύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...