Προς το περιεχόμενο

Αυτές είναι οι πιο ακριβές φωτογραφίες όλων των εποχών


Unabomber

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η περιβόητη κινέζικη ρήση, που έχει γίνει ένα από τα... αγαπημένα δημοσιογραφικά κλισέ θέλει μία φωτογραφία να αξίζει 1.000 λέξεις. Οι συγκεκριμένες όμως μεταφράζονται σε εκατομμύρια. Οχι λέξεις, δολάρια.

 

Ο καθένας μπορεί πλέον να νιώσει φωτογράφος. Ελάχιστοι όμως έχουν τη δυνατότητα να γίνουν πλούσιοι από αυτό. Το κατάφεραν λίγοι και εκλεκτοί, των οποίων η δουλειά έχει πουληθεί για εκατομμύρια.

Οι δέκα πιο ακριβές φωτογραφίες όλων των εποχών έχουν αλλάξει χέρια για συνολικά 31,5 εκατομμύρια, με έναν Αυστραλό, τον Πίτερ Λικ, να σημειώνει νέο ρεκόρ την προηγούμενη εβδομάδα, όταν το «Phantom»- μία ασπρόμαυρη εικόνα από το Φαράγγι της Αντιλόπης στην Αριζόνα- πουλήθηκε για 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Και μάλιστα, δεν είναι το μοναδικό έργο του που βρίσκεται στη συγκεκριμένη λίστα.

 

Αυτές είναι οι 20 πιο ακριβές φωτογραφίες όλων των εποχών

 

 

1. Πίτερ Λικ «Phantom» 6.500.000 δολάρια
pic1_2.jpg

 

2. Αντρέας Γκούρσκι «Rhein II» 4.338.500 δολάρια
pic2_0.jpg

 

3. Σίντι Σέρμαν «Untitled #96» 3.890.500 δολάρια
pic3_1.jpg

 

4. Τζεφ Γουόλ «Dead Troops Talk» 3.666.500 δολάρια
pic4_2.jpg

 

5. Αντρέας Γκούρσκι «99 Cent II Diptychon» 3.346.456 δολάρια
pic5_1.jpg

 

6. Αντρέας Γκούρσκι «Chicago Board of Trade III» 3.298.755 δολάρια
pic6_1.jpg

 

7. Εντουαρντ Στέιτσεν «The Pond-Moonlight» 2.928.000 δολάρια
pic7_0.jpg

 

8. Σίντι Σέρμαν «Untitled #153» 2.700.000 δολάρια
pic8_1.jpg

 

9. Αντρέας Γκούρσκι «Chicago Board of Trade» 2.355.597 δολάρια
pic9_1.jpg

 

10. Αγνώστου «Billy The Kid» 2.300.000 δολάρια
pic10_1.jpg

 

11. Ντμίτρι Μεντβέντεφ «Tobolsk Kremlin» 1.750.000 δολάρια
pic11_1.jpg

 

12. Εντουαρντ Γουέστον «Nude» 1.600.000 δολάρια
pic12_0.jpg

 

13. Αλφρεντ Στίγκλιτζ «Georgia O'Keeffe (Hands)» 1.470.000 δολάρια
pic13.jpg

 

14. Αλφρεντ Στίγκλιτζ «Georgia O'Keeffe Nude» 1.360.000 δολάρια
pic14.jpg

 

15. Ρίτσαρντ Πρινς «Untitled (Cowboy)» 1.248.000 δολάρια
pic15.jpg

 

16. Ρίτσαρντ Αβεντον «Dovima with Elephants» 1.151.976 δολάρια
pic16.jpg

 

17. Εντουαρντ Γουέστον «Nautilus» 1.105.000 δολάρια
pic17.jpg

 

18. Τόμας Στρουθ «Pantheon, Rome» 1.049.000 δολάρια
pic18.jpg

 

19. Αντρέας Γκούρσκι «Kuwait, Stock Exchange II» 1.014.354 δολάρια
pic19.jpg

 

20. Πίτερ Λικ «One» 1.000.000 δολάρια
pic20.jpg

 

http://www.iefimerida.gr/news/182923/ena-klik-polla-ekatommyria-aytes-einai-oi-pio-akrives-fotografies-olon-ton-epohon

Επεξ/σία από Unabomber
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να εξηγουνται λογω τις εποχης, των γεγονοτων, του βεληνεκους των φωτογραφων, τη σπανιοτητα του προσωπου ή του θεματος που απεικονιζουν κλπ κλπ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να εξηγουνται λογω τις εποχης, των γεγονοτων, του βεληνεκους των φωτογραφων, τη σπανιοτητα του προσωπου ή του θεματος που απεικονιζουν κλπ κλπ

'Όταν φωτογραφίζει κάποιος ένα ποτάμι πχ που ήταν πάντα εκεί και θα είναι πάντα εκεί πως δικαιολογείται αυτή η τιμή??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H πρωτη φωτογραφια ειναι…. του Piter Lik. 

 

Phantom, πουληθηκε το Νοεμβριο.

Επεξ/σία από Unabomber
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Όταν φωτογραφίζει κάποιος ένα ποτάμι πχ που ήταν πάντα εκεί και θα είναι πάντα εκεί πως δικαιολογείται αυτή η τιμή??

H φωτογραφία δεν έχει μονάχα χαρακτήρα ρεπορταζ, έχει και καλλιτεχνική αξία.

O Δούκας κι η Δούκισσα του Windsor, είχαν φωτογραφηθεί ξανά, αυτή η φωτογραφία του Avedon όμως έχει την περισσότερη αξία γιατί είχε τον τρόπο να βγάζει ρεαλιστικές εκφράσεις στο θέμα του. (Εν προκειμένω τους είπε ψέμματα πως πάτησε έναν σκύλο ερχόμενος στην φωτογράφιση, ήταν πολύ ζωόφιλοι).

the-d-and-d-of-w-1957.jpg

 

Εν προκειμένω το Rhein II του Gursky ας πούμε είναι ιδιοφυής φωτογραφία, ένα crossover ζωγραφικής βασισμένη στη φόρμα του Rothko, με μια τέλεια σύνθεση. Το ποτάμι θα είναι εκεί, ο καιρός είναι τυπικός, αλλά εκείνος είδε την απόλυτη συμμετρία σε όλο αυτό το σκηνικό.

 

Αυτό κάνει μια φωτογραφία εξαιρετική, τα υπόλοιπα είναι θέμα συλλεκτών, ανεβάζουν τις τιμές μεταξύ τους.

 

 

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πεταμενα λεφτα σιγουρα δεν ειναι,με την λογικη οτι δεν χανουν την αξια τους.

Ειναι αρκετα πιο δοκιμο να επενδυσεις σε κατι τετοιο παρα σε μια πολυκατοικια(οσο παραδοξο και εαν ακουγετε).

 

Απο εκει και περα δεν εχω κατασταλαξει στο εαν απλα ειναι καποιο hype γυρω απο τους συγκεκριμενους φωτογραφους...

 

Θα εκτιμουσα εαν καποιος σχετικοτερος συμφορουμιτης εχει καποιο λινκ με σοβαρη αναλυση/κριτικη των παραπνω φωτογραφιων.

 

Υ.Γ Οσο και εαν ειναι το rhein II ωδη στην συμμετρια θυμιζει snapshot...

Επεξ/σία από @topos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οριστε μια αναλυση για το rhein 2. :)

https://expertphotography.com/the-worlds-most-expensive-photo-what-makes-it-so-great/

Και μια αλλη ματια γενικα για το ολο θεμα.... http://petapixel.com/2014/12/10/expensive-photo-world-best-marketing-stunt/

Sent from my iPad Air using Insomnia

Επεξ/σία από Unabomber
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι μην ξεχνάμε και του Μεντβεντεφ την φωτο που δεν έχει καμία καλλιτεχνική αξία, απλά την έβγαλε ο Μεντβεντεφ και πουλήθηκε τόσο για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Κι ο Πουτιν πούλησε πίνακα για ένα εκατομμύριο δολλάρια, αλλά δεν έχει καλλιτεχνική αξία ο πίνακας, Πουτιν είναι αυτός.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

'Όταν φωτογραφίζει κάποιος ένα ποτάμι πχ που ήταν πάντα εκεί και θα είναι πάντα εκεί πως δικαιολογείται αυτή η τιμή??

 

H συγκεκριμενη φωτογραφια ειναι υμνος στη γεωμετρια. Αν προσεξεις καλα ακομα και τα συνεφα συμμετεχουν.

Επισης ο Γκουρσκι ειναι καλλιτεχνης και οταν ας πουμε πουλησε τη συγκεκριμενη φωτογραφια, οαγοραστης δεν την αγορασε απο σενα και εμενα που τα δειγματα δουλειας μας ειναι ΤΙΠΟΤΑ.

 

Επισης για να βγαλει τη φωτογραφια πρεπει να την ειχε οραματιστει καιρο πριν με τα συνεφα σε αυτη τη θεση.

 

Ασε που ειχα ακουσει πως στο βαθος ο οριζοντας δεν ηταν ετσι. Αχνοφαινονταν στο βαθος κατι ουρανοξυστες τους οποιους αφαιρεσε.

Δε παιρνω και ορκο..

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

εχοντας δει απο κοντα εργα του peter lik σε gallery του, μπορω να πω οτι ειχα μεινει με το σαγονι κατω. ο τυπος ειναι απιστευτος σε οτι αφορα landscape, urban scenery κλπ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...