Προς το περιεχόμενο

paypal??


DragonDagger

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να κάνω paypal για ορισμένες αγορές και περισσότερο για τα δωρεάν μεταφορικά. Δεν είμαι σχετικός όμως και έχω κάποιες αμφιβολίες.

 

Που ανήκει το paypal και πόση ασφάλεια σου παρέχει τελικά; Θέλω να πω, πόσο χειρότερο είναι να κάνεις αγορά απλά και μόνο με χρεωστική κάρτα χωρίς paypal;

Μπορεί να γίνει κάποια μαλακία; Τι πρέπει να προσέξω;

 

Το paypal σου χρεώνει τις αγορές ( κρατάει κάποιο μερίδιο );

 

 

Θενκς και σορρυ για την ασχετοσύνη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΕΝΤΟΝΙ.jpg

Που ανήκει το paypal

Φαντάζομαι δεν θέλεις ανάλυση των μετοχών της =P

Αμερικάνικη επιχείρηση είναι, εκεί ξεκίνησε, εκεί είναι τα κεντρικά. Από 'κει και πέρα υπάρχουν τα κεντρικά περί Ευρώπης στο Λουξεμβούργο και κάπου Ασία τα των υπολοίπων, τα διεθνή. Αν και υπάρχουν -πλέον- κι άλλες παρόμοιες, ουσιαστικά και πρακτικά, δλδ ως προς την απήχηση και το πόσες επιχειρήσεις/πωλητές την περιλαμβάνουν ως τρόπο πληρωμής, αποτελεί παγκόσμιο μονοπώλιο. More

 

πόση ασφάλεια σου παρέχει τελικά; Θέλω να πω, πόσο χειρότερο είναι να κάνεις αγορά απλά και μόνο με χρεωστική κάρτα χωρίς paypal;

Aρκετά, έως πολύ.

Νο1

Όταν πληρώνεις απευθείας με την κάρτα σου, ο οποιοσδήποτε πωλητής βλέπει στοιχεία, τον αριθμό της κάρτας σου κλπ.

Όταν πληρώνεις μέσω paypal, ο πωλητής ΔΕΝ βλέπει τις λεπτομέρειες της κάρτας, το μόνο που βλέπει είναι το μέιλ σου (με το οποίο άνοιξες λογαριασμό στο paypal), Ονοματεπώνυμο και διεύθυνση, ώστε να σου στείλει το προϊόν.

 

Να αναλύσουμε την διαφορά στο να έχει ή να μην έχει κάποιος τον αριθμό της κάρτας σου, ΑΝ σου τύχει και πέσεις σε λαμόγιο, φαντάζομαι δεν χρειάζεται...

 

Νο2

Aftersales προστασία, άκρως απαραίτητη όταν κάνεις απομακρυσμένες αγορές. Αν σου στείλει κάποιος πέτρες αντί για προϊόν, ή ελαττωματικό, ή αν δεν λάβεις ποτέ το δέμα ή αν αργήσει αδικαιολόγητα κλπ. Υπάρχει σύστημα / διαδικασία στο σάιτ ώστε να καταγγείλεις το τι έχει συμβεί και να διεκδικήσεις πίσω τα χρήματα σου, επιστροφή του προϊόντος κλπ.

Ανοίγεις "υπόθεση" (dispute/claim), αν ανταποκριθεί ο πωλητής και βρείτε λύση όλα οκ, αν το παίξει κινέζος και σε αγνοήσει ή αρνείται το ότι έλαβες ελαττωματικό κλπ, μετά από ένα διάστημα αναλαμβάνει διαιτητής το paypal, δλδ βλέπει σχετικές αποδείξεις και από τις δύο πλευρές και βγάζει απόφαση υπέρ του ενός ή του άλλου.

 

Ιστορικά και ποσοστιαία, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, το paypal ευνοεί τον αγοραστή. Υπάρχουν σαφώς περιπτώσεις που γίνεται η στραβή ακόμη κι αν έχεις δίκιο, αλλά στο σύνολο των περιπτώσεων αποτελεί μειοψηφία. Για να το ελαχιστοποιήσεις όσο γίνεται, προσέχεις για να έχεις, βλ. παρακάτω.

Μπορεί να γίνει κάποια μαλακία; Τι πρέπει να προσέξω;

Ναι, μπορεί. Το paypal δεν είναι μαγαζί, όπως δεν είναι το σκρουτζ, όπως δεν είναι το ebay. Υπηρεσίες είναι που τις χρησιμοποιούν ανεξάρτητοι πωλητές/μαγαζιά. Οπότε δεν ευθύνεται για το αν θα πέσεις σε λαμόγιο πωλητή, όπως π.χ. δεν ευθύνεται η τράπεζα Πειραιώς π.χ. αν πληρώσεις με την κάρτα της και πέσεις σε λαμόγιο πωλητή.

 

Συνεπώς, πρώτο και κύριο, προσέχεις ΕΣΥ από ποιον/που αγοράζεις. Αν είναι ebay και άλλα παρόμοια μάρκετς, βλέπεις τα ποσοστά του πωλητή και επιλέγεις κάποιον με καλές αξιολογήσεις. Αν είναι ανεξάρτητο μαγαζί/σάιτ που δεν ξέρεις, το γκουγκλάρεις για να μάθεις για την αξιοπιστία του, τι αναφορές υπάρχουν από προηγούμενους αγοραστές.

 

Αλλά επειδή ουδείς -και κανένα προϊόν- τέλειο, αν κάτι δεν πάει καλά, με το paypal έχεις στο μανίκι την διεκδίκηση και προστασία μέσω της διαδικασίας του dispute (σε έως και 180 μέρες από την ημερομηνία αγοράς).

Γι'αυτό, ΠΑΝΤΑ, όταν λάβεις δέμα τραβάς σε βίντεο το άνοιγμα του. Αν τύχει στραβή, να έχεις πειστήρια και αποδείξεις (που θα σου ζητήσει το pp, όταν θα διεκδικήσεις τα χρήματα σου πίσω), αν τυχόν π.χ. σου έρθει σπασμένο.

 

Θα μου πεις, αν πληρώσω απευθείας με κάρτα δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα αν μου στείλουν πέτρες; Ναι κι εκεί μπορείς, αλλά είναι πιο επίπονη + πιο χρονοβόρα η διαδικασία και νομίζω και ιστορικά, πιο αμφίβολα τα αποτελέσματα στο αν θα βρεις στο τέλος το δίκιο σου.

 

(Και πες μου πόσοι αγοράζουν με κάρτα κάτι που έχει 5 ευρώ από Κίνα και αν τους έρθει χαλασμένο- κι ο πωλητής κάνει την πάπια- μπαίνουν στην διαδικασία να τρέχουν για επίλυση του θέματος στην τράπεζα. Το πιθανότερο είναι να πούνε "ντέφι να γίνει και που να βρω άκρη τώρα". Mε το ππ, ανοίγουν σε 2 λεπτά dispute ακόμη και για μισό ευρώ αν πρόκειται και -συνήθως- λύνεται το θέμα.

 

Το paypal σου χρεώνει τις αγορές ( κρατάει κάποιο μερίδιο );

Τυπικά, για τους αγοραστές, υποτίθεται πως όχι.

Ουσιαστικά όμως, το paypal έχει διαφορετική ισοτιμία με την οποία κάνει μετατροπή νομίσματος, στο περίπου +4%.

Οπότε, μόνο για τις περιπτώσεις όπου θα αγοράσεις προϊόν σε διαφορετικό νόμισμα από αυτό που έχεις στον λογαριασμό σου (π.χ. αγοράζεις προϊόν σε δολάρια, ενώ πληρώνεις με ευρώ), θα υπολογίσεις και ένα +4% στο τελικό σου κόστος για την αγορά.

 

Για αυτή την περίπτωση, σε συμφέρει και υπάρχει ρύθμιση ώστε να επιλέγεις την μετατροπή του νομίσματος να την κάνει η τράπεζα σου/κάρτα σου που δίνει μικρότερη ισοτιμία, κι όχι το paypal.

 

Επίσης, κάποια διεθνή μαγαζιά, έχουν δυνατότητα να επιλέξεις την στιγμή της αγοράς, σε ποιο νόμισμα να πληρώσεις. Κάνουν μετατροπή δηλαδή on site. Σχεδόν σίγουρο ότι η ισοτιμία που χρησιμοποιούν είναι μικρότερη από αυτήν  του paypal. Tσεκάρεις, συγκρίνεις αν είναι και μικρότερη ή ίδια με της τράπεζας σου και επιλέγεις αναλόγως.

 

Tην επόμενη φορά, ψάχνεις/διαβάζεις/ρωτάς, εδώ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΕΝΤΟΝΙ.jpg

Φαντάζομαι δεν θέλεις ανάλυση των μετοχών της =P

Αμερικάνικη επιχείρηση είναι, εκεί ξεκίνησε, εκεί είναι τα κεντρικά. Από 'κει και πέρα υπάρχουν τα κεντρικά περί Ευρώπης στο Λουξεμβούργο και κάπου Ασία τα των υπολοίπων, τα διεθνή. Αν και υπάρχουν -πλέον- κι άλλες παρόμοιες, ουσιαστικά και πρακτικά, δλδ ως προς την απήχηση και το πόσες επιχειρήσεις/πωλητές την περιλαμβάνουν ως τρόπο πληρωμής, αποτελεί παγκόσμιο μονοπώλιο. More

 

Aρκετά, έως πολύ.

Νο1

Όταν πληρώνεις απευθείας με την κάρτα σου, ο οποιοσδήποτε πωλητής βλέπει στοιχεία, τον αριθμό της κάρτας σου κλπ.

Όταν πληρώνεις μέσω paypal, ο πωλητής ΔΕΝ βλέπει τις λεπτομέρειες της κάρτας, το μόνο που βλέπει είναι το μέιλ σου (με το οποίο άνοιξες λογαριασμό στο paypal), Ονοματεπώνυμο και διεύθυνση, ώστε να σου στείλει το προϊόν.

 

Να αναλύσουμε την διαφορά στο να έχει ή να μην έχει κάποιος τον αριθμό της κάρτας σου, ΑΝ σου τύχει και πέσεις σε λαμόγιο, φαντάζομαι δεν χρειάζεται...

 

Νο2

Aftersales προστασία, άκρως απαραίτητη όταν κάνεις απομακρυσμένες αγορές. Αν σου στείλει κάποιος πέτρες αντί για προϊόν, ή ελαττωματικό, ή αν δεν λάβεις ποτέ το δέμα ή αν αργήσει αδικαιολόγητα κλπ. Υπάρχει σύστημα / διαδικασία στο σάιτ ώστε να καταγγείλεις το τι έχει συμβεί και να διεκδικήσεις πίσω τα χρήματα σου, επιστροφή του προϊόντος κλπ.

Ανοίγεις "υπόθεση" (dispute/claim), αν ανταποκριθεί ο πωλητής και βρείτε λύση όλα οκ, αν το παίξει κινέζος και σε αγνοήσει ή αρνείται το ότι έλαβες ελαττωματικό κλπ, μετά από ένα διάστημα αναλαμβάνει διαιτητής το paypal, δλδ βλέπει σχετικές αποδείξεις και από τις δύο πλευρές και βγάζει απόφαση υπέρ του ενός ή του άλλου.

 

Ιστορικά και ποσοστιαία, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, το paypal ευνοεί τον αγοραστή. Υπάρχουν σαφώς περιπτώσεις που γίνεται η στραβή ακόμη κι αν έχεις δίκιο, αλλά στο σύνολο των περιπτώσεων αποτελεί μειοψηφία. Για να το ελαχιστοποιήσεις όσο γίνεται, προσέχεις για να έχεις, βλ. παρακάτω.

Ναι, μπορεί. Το paypal δεν είναι μαγαζί, όπως δεν είναι το σκρουτζ, όπως δεν είναι το ebay. Υπηρεσίες είναι που τις χρησιμοποιούν ανεξάρτητοι πωλητές/μαγαζιά. Οπότε δεν ευθύνεται για το αν θα πέσεις σε λαμόγιο πωλητή, όπως π.χ. δεν ευθύνεται η τράπεζα Πειραιώς π.χ. αν πληρώσεις με την κάρτα της και πέσεις σε λαμόγιο πωλητή.

 

Συνεπώς, πρώτο και κύριο, προσέχεις ΕΣΥ από ποιον/που αγοράζεις. Αν είναι ebay και άλλα παρόμοια μάρκετς, βλέπεις τα ποσοστά του πωλητή και επιλέγεις κάποιον με καλές αξιολογήσεις. Αν είναι ανεξάρτητο μαγαζί/σάιτ που δεν ξέρεις, το γκουγκλάρεις για να μάθεις για την αξιοπιστία του, τι αναφορές υπάρχουν από προηγούμενους αγοραστές.

 

Αλλά επειδή ουδείς -και κανένα προϊόν- τέλειο, αν κάτι δεν πάει καλά, με το paypal έχεις στο μανίκι την διεκδίκηση και προστασία μέσω της διαδικασίας του dispute (σε έως και 180 μέρες από την ημερομηνία αγοράς).

Γι'αυτό, ΠΑΝΤΑ, όταν λάβεις δέμα τραβάς σε βίντεο το άνοιγμα του. Αν τύχει στραβή, να έχεις πειστήρια και αποδείξεις (που θα σου ζητήσει το pp, όταν θα διεκδικήσεις τα χρήματα σου πίσω), αν τυχόν π.χ. σου έρθει σπασμένο.

 

Θα μου πεις, αν πληρώσω απευθείας με κάρτα δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα αν μου στείλουν πέτρες; Ναι κι εκεί μπορείς, αλλά είναι πιο επίπονη + πιο χρονοβόρα η διαδικασία και νομίζω και ιστορικά, πιο αμφίβολα τα αποτελέσματα στο αν θα βρεις στο τέλος το δίκιο σου.

 

(Και πες μου πόσοι αγοράζουν με κάρτα κάτι που έχει 5 ευρώ από Κίνα και αν τους έρθει χαλασμένο- κι ο πωλητής κάνει την πάπια- μπαίνουν στην διαδικασία να τρέχουν για επίλυση του θέματος στην τράπεζα. Το πιθανότερο είναι να πούνε "ντέφι να γίνει και που να βρω άκρη τώρα". Mε το ππ, ανοίγουν σε 2 λεπτά dispute ακόμη και για μισό ευρώ αν πρόκειται και -συνήθως- λύνεται το θέμα.

 

Τυπικά, για τους αγοραστές, υποτίθεται πως όχι.

Ουσιαστικά όμως, το paypal έχει διαφορετική ισοτιμία με την οποία κάνει μετατροπή νομίσματος, στο περίπου +4%.

Οπότε, μόνο για τις περιπτώσεις όπου θα αγοράσεις προϊόν σε διαφορετικό νόμισμα από αυτό που έχεις στον λογαριασμό σου (π.χ. αγοράζεις προϊόν σε δολάρια, ενώ πληρώνεις με ευρώ), θα υπολογίσεις και ένα +4% στο τελικό σου κόστος για την αγορά.

 

Για αυτή την περίπτωση, σε συμφέρει και υπάρχει ρύθμιση ώστε να επιλέγεις την μετατροπή του νομίσματος να την κάνει η τράπεζα σου/κάρτα σου που δίνει μικρότερη ισοτιμία, κι όχι το paypal.

 

Επίσης, κάποια διεθνή μαγαζιά, έχουν δυνατότητα να επιλέξεις την στιγμή της αγοράς, σε ποιο νόμισμα να πληρώσεις. Κάνουν μετατροπή δηλαδή on site. Σχεδόν σίγουρο ότι η ισοτιμία που χρησιμοποιούν είναι μικρότερη από αυτήν  του paypal. Tσεκάρεις, συγκρίνεις αν είναι και μικρότερη ή ίδια με της τράπεζας σου και επιλέγεις αναλόγως.

 

Tην επόμενη φορά, ψάχνεις/διαβάζεις/ρωτάς, εδώ

καλησπέρα

 

scullyist, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πού βρίσκεται αυτή η ρύθμιση ώστε να κάνει η τράπεζα/κάρτα τη μετατροπή τού νομίσματος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
 

 

Profile > My Money > My Preapproved Payments > Update > Set Available Funding Sources > Conversion Options στην κάρτα > Bill me in the currency listed on the seller's invoice

Επεξ/σία από scullyist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...